Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58 Posty: 362 Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
Re: Telemetria GPS GLONASS Logger Odbiornik
Obstawiam ze te 30 mA to raczej nie to. Nawet jeżeli masz aku o małej pojemności to takie małe natężenie nie jest w stanie w ciągu 48h zejść poniżej 10,8v(możesz to zmierzyć) Ale sposób z miernikiem szeregowo za klemą aku do pierwszy dobry krok.
Oki w wolnej chwili to sprawdzę, nie sądzę by winę miał przekaźnik odcięcia paliwa w tym aucie mam 3 zabezpieczenia: - alarm ampio can - odcięcie zapłonu multiblock (ukryty pstryczek) odcięcie założone na masę od pompy paliwa - lokalizator gps tk103 po którego podłączeniu aku mi zaczęło siadać Coś za dużo tu ciągnie prądu tk103 jest podłączone: stały + masa + po stacyjce 2 kable na odcięcie pompy paliwa (też podłączyłem na odcięcie masy pompy paliwa) jeden kabel na + kiedy pojawia się po wzbudzeniu alarmu ampio can (gdzie po wzbudzeniu dostaje smsa z info o zalaczeniu alarmu) Sprawdze na tych plusowych przewodach z wpięciem miernika Instrukcyjnie urządzenia te pobierają: - ampio can stan czuwania 20mA, nieuzbrojony 10mA - multiblok AMT do 70mA - tk103 do 30mA
Sumując to pobór może sięgać do 120mA nie zaduża ta wartość dla aku?