Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:12



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sposoby na podrasowanie silnika 
Autor Wiadomość
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
W gaźniku nie ma co oglądać, powietrze wchodzi od góry otworem w obudowie filtra, przelatuje przez sam filtr i dalej ma już swobodny dostęp do gaźników. Otwór w górze filtra mógł by teoretycznie być odrobinę większy, ale nijak nie wygląda to na element dławiący przepływ powietrza.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


8 lip 2011, o 09:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 28 cze 2011, o 23:09
Posty: 35
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s 2000
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
TomK napisał(a):
Wiem że w gaźnikowej to inaczej wygląda ale na własne oczy nie wiedziałem. Fajnie było by zobaczyć fotę jakąś, może jest na svrider.

http://web.archive.org/web/20091021113510im_/http://www.geocities.com/catpoopman/snork6.jpg


8 lip 2011, o 14:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
Robiłem tego moda w swojej gaźnikowej sv - bez regulacji praca motocykla woła o pomstę do nieba.


8 lip 2011, o 14:19
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 28 cze 2011, o 23:09
Posty: 35
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s 2000
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
Słoniu napisał(a):
Robiłem tego moda w swojej gaźnikowej sv - bez regulacji praca motocykla woła o pomstę do nieba.

No i tak rzeczywiście jest... żeby to wszystko działało trzeba mieć sportowy wylot i spędzić trochę czasu na zabawie z dyszami iglicami i najlepiej mieć własną hamownię. Wtryskowcy mają ciut łatwiej..


8 lip 2011, o 14:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
Kompletny brak mocy w średnim zakresie obrotów. Jak już bawić się z iglicami i hamownią to wywalić ten przerobiony filtr i wstawić jakiś np BMC o powiększonej średnicy otworu, jak ten przerobiony :)


8 lip 2011, o 14:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
Znalazłem stronę gdzie modyfikacje o których tutaj rozmawiamy są wyjaśnione dokładniej.
http://www.reocities.com/catpoopman/Johns_bike.html po angielsku
albo łamaną polszczyzną. Też wyraźnie podkreślone jest że bez hamowni i dysz lepiej nie zaczynać.
W niektórych tematach są też filmiki.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


8 lip 2011, o 17:44
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
TomK napisał(a):
Czyli Hayki które mają do 500HP albo V8 w moim avatarze które osiąga 2100-2500HP z 5.7L


Ja wiem, że pytanie głupie, gdyż mając taką moc nie patrzy się na to :) ale zadam.
Do czego ten silnik poszedł? I na co chodzi? Na bioetanol? Ktoś w nim mierzył spalanie?

_________________
SVNERWUS


10 lip 2011, o 23:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
Razor napisał(a):
TomK napisał(a):
Czyli Hayki które mają do 500HP albo V8 w moim avatarze które osiąga 2100-2500HP z 5.7L


Ja wiem, że pytanie głupie, gdyż mając taką moc nie patrzy się na to :) ale zadam.
Do czego ten silnik poszedł? I na co chodzi? Na bioetanol? Ktoś w nim mierzył spalanie?


http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/bigblockshootout/0305em_turbo_bb/index.html
Nie znalazłem na czym to pracuje ale przy 25psi 2100hp. Cały silnik na O-ringach (bez uszczelek) :)
Źle podałem pojemność (podawałem z pamięci) a czytałem to dawno. Pojemność to 442ci czyli ok. 7.2L. Projekt powstał jako alternatywa dla 632ci (10.3L) które oddychają podtlenkiem azotu w czasie wyścigu.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


12 lip 2011, o 21:25
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
632 ci... takich silników używa się w łodziach lub monstertruckach ;)

_________________
SVNERWUS


12 lip 2011, o 22:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Sposoby na podrasowanie silnika
Odkopie stary temat, jeśli ktoś chciałby np. pądążyc drogą kolegi Słonia tylko z SV1000

https://www.spearsenterprises.com/sv1000-tl1000.html

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


19 lis 2015, o 21:01
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL