Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:54



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Wydech 2 IN 2 w SV 650 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 5 lut 2014, o 21:06
Posty: 22
Lokalizacja: Oslo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S 2006
Post Wydech 2 IN 2 w SV 650
Witam, czy ktos z was instalowal w swojej sv 650 wydech 2 in 2 taki jak w SV 1000? Sa gdzies manuale?


9 lis 2015, o 22:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
W Sv100 wydaje mi się że jest 2w1w2
Obrazek

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


9 lis 2015, o 23:22
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Wszystko kwestia odpowiedniego
dogrania sprzętu i sycnchro bo powietrza luźniego jest teraz dużo więcej w wydechu
i znam przypadek że moto bez dostrojenia zwyczajnie kulało

_________________
Hard Work Beats Talent.


10 lis 2015, o 11:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Mi się wydawało, że w SV1000 nie ma typowego 2w2, bo rury są połączone i ciśnienie się wyrównuje. Zawsze uważałem 2w2 to jest wtedy, kiedy rury poszczególnych cylindrów nigdy się nie łączą ze sobą.


11 lis 2015, o 13:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Parę dni minęło od początku wątku ale pewnie nie zaszkodzi. Uważam że Słoniu ma rację i 2w2 to jest wtedy gdy oba wydechy pracuja całkowicie samodzielnie. Poza tym sprawę taką w kwestii ew. obliczania zawęzić można do jednego cylindra z jedna rurą :obity: A drugi zrobic tak samo.
Od kilku dni chodzi mi taka myśl po głowie ale żeby to gramotnie zrobić to wcale nie jest chop-siup.
Tak na dobra sprawę uważam że samo wspomniane strojenie raczej nie jest jedynym co będzie potrzebne po takim modzie. Oczywiście nie zaszkodzi dla osiagów silnika, za darmo to jednak nie będzie.
O co mi chodzi. Otóż ja w swojej SV wywaliłem fabryczny tłumk, zastąpiłem przelotowym wraz ze swoim własnym kolektorem. W miejsce tego supła fabrycznego z rur wstawiłem kolektor dedykowany jakoby do tego tłumka.
Taaaa, dedykowany- na papierze przez producenta. Bo śladu jakichkolwiek obliczeń na nim nie widać. Po prostu zespawane po najmniejszej linii oporu tak żeby w moto ładnie pasowało.
Ale dobry kit nie jest zły :obity:
No i co ja osiągnąłem? Na pewno głośniejszy wydech i kilka dobrych koników w mojej machinie mniej.
Moc uległa zmianie odwrotnie proporcjonalnie do głośności, a nie jak większość twierdzi że proporcjonalnie :hahaha:
Sprawę nieco uratowałem ustawieniami gaźnika, zmianą pozycji iglic itp.. bzdurom. Moc prawie powrociła w pełni ale kosztem wyrażnie widocznego wzrostu spalania.
Na podstawie obserwacji efektów po tej wymianie tłumika stwierdzam że w stosunku do fabrycznego to jest zwyczajnie :dupa:
Oryginalny kolektor zapewne był doskonale przeliczony i doczepiona do niego pucha z pierwszą przynajmniej komorą rozprężną była również dobrze obliczona.
Tak więc skoro teraz mam czas zając się Suzą to na powrót instaluję jej fabryczny kolektor. Tłumik niestety pokroiłem w celach badawczych :obity: i nie mam ochoty go składać (mimo wszystko bardzo mi się on nie podoba) Ale na pewno najpierw założę tłumik z prawdziwego zdażenia i zlewam że na nim nabite jest tylko : max 80 db. Tłumik pochodzi z Aprilii i jak zdążyłem ustalić również posiada wstępną komorę o objętości podobnej do tej z tłumika fabrycznego SV.
Mam nadzieję że Suza będzie lepiej sprawować się niż ze zwykłym przelotem.
A sprawę wydechu 2w2 to chyba odłożę i nie rusze dopóki nie obliczę gdzie (albo kimś :obity: ) zależności-zjawisk falowych itp... Bo bez tego to chyba jedynie przypadkiem można nie upośledzić silnika.
---- a kupę lat temu dorabiałem tłumik do CZ. Obliczony jak najbardziej i było słabo, dopiero czwarta czy piąta wersja rur zadziałała jak należy.
Ja wiem że ktoś może napisać że dwusuw to inna sprawa. Ale te same zjawiska występują i 4-suwach, tyle że one mniej wrażliwe na taką zmianę na wylocie są.


29 lis 2015, o 23:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Chyba proste rury są tlko dla wysokich obrotów, reszta obrotów kuleje przez to.
ciekawe ma m4 wydechy.
https://www.motomummy.com/full-exhausts ... l-exhaust/


29 lis 2015, o 23:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Ceny też ciekawe :D

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


29 lis 2015, o 23:58
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Nom, idąc w ślady słonia, mógłbym sobie taki sprawić, ale też bym nie jeździł :/


30 lis 2015, o 00:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Za taką kasę to lepiej sobie na zamówienie zrobić. W Siemianowicach masz MGmotorsport, chłopaki robią wydechy do fajnych fur (m.in Porsche GT3, Ferrari 488, Audi R8 i tym podobne cacuszka :D), tata u nich robił końcówkę do Diavela, fajnie gada :P

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


30 lis 2015, o 00:16
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
Odpuszczam, swojego wykończe, a raczej asfalt wykończy i dopiero się zobaczy. Aktualnie mam wydech 2-1-1,5 :obity:
Troche na bok dmucha


30 lis 2015, o 00:58
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: Wydech 2 IN 2 w SV 650
djdolph, kiedyś wrzucałem na forum tłumiki od cagivy raptor 650, nie były plug&play do SV650 bo wadziły o wahacz, ale może Cie natchną :D


30 lis 2015, o 11:19
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 11 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL