Autor |
Wiadomość |
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: sety
Vat czy cło ?? A ciekawe jak z cięgnem zmiany biegów. Czy długość taka sama.
|
17 cze 2012, o 21:32 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: sety
VAT, cło doliczają jak przedmiot jest wart więcej niż 150 euro. Cięgno zmiany biegów to najmniejszy problem, zawsze można dorobić przedłużenie
|
18 cze 2012, o 02:47 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: sety
Mam pytanie, wie ktoś czy sety pasażera z SV po lifcie pasują rozstawem śrub montażowych do SV z 2000? Opcjonalnie jeśli ktoś miał z tym co nieco do czynienia to możecie polecić tylne sety z czegoś innego pasujące do SV 2000.
_________________ SV650 => X11
|
6 lut 2013, o 11:18 |
|
|
piter99
rowerzysta
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47 Posty: 29 Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
|
Re: sety
Odgrzewam kotleta. Czy ktoś orientuje się czy mocowania setów ( te z możliwością regulacji )z gixxa 2007 pasują do dużej SV ? Potrzebuję nieco obniżyć sety...
|
30 cze 2015, o 12:15 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: sety
Prawdopodobnie nie będą pasować.
|
30 cze 2015, o 12:26 |
|
|
piter99
rowerzysta
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47 Posty: 29 Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
|
Re: sety
Cóż pozostaje ręczne rzeźbienie...
|
1 lip 2015, o 23:14 |
|
|
aro9713
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56 Posty: 538 Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
|
Re: sety
Z jakiego aluminium najlepiej wykonać risery? 6061, t9 czy coś jeszcze innego? Edit: i może pręt zrobić taki http://allegro.pl/sruba-rzymska-napinaj ... 33825.html Wtedy można by regulować jego długość.
|
6 lip 2015, o 20:37 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: sety
Co do riserów, ja dziś wystrugałem coś takiego
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
21 lip 2015, o 18:03 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: sety
Piękne. Mam nadzieję, że z delikatnego amelinium i się będzie łatwo łamać. Łatwiej niż sety.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
21 lip 2015, o 18:49 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: sety
Też mam taką nadzieję, bo miesiąc temu złamałem tego seta 4 raz i w sumie to było bodźcem do zakończenia kwestii adapterów. Jest też szansa że podniesiony set przy glebie już nie będzie miał kontaktu z asfaltem . Na wszelki wypadek jednak zrobiłem sobie dwa komplety . Niestety wyszedł jeden fuckup z moją regulacją - mogę używać tylko tej dalszej linii regulacji w pinie i nie da rady regulować w poziomie . Dokładnie chodzi o prawego seta, przy tym bliższym ustawieniu mocowanie sprężynki dźwigni hamulca wchodzi w adapter. Zastanawiam się czy jej nie wywalić, bo np. w R6 tego nie ma i dźwigienka wraca po prostu przez ciśnienie płynu w pompie... muszę ściągnąć na chwilę spręzynkę i zobaczyć jak to bangla.
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
Ostatnio edytowano 21 lip 2015, o 19:37 przez Sykopson, łącznie edytowano 1 raz
|
21 lip 2015, o 19:35 |
|
|
piter99
rowerzysta
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47 Posty: 29 Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
|
Re: sety
Może " wystrugał " byś i dla mnie takie mocowania :-) Potrzebuję obniżyć podnóżki.
|
21 lip 2015, o 19:51 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: sety
Obniżyć? Tego się nie spodziewałem . Myślę że nie byłoby problemu, ale chcę swoje najpierw przetestować podczas jazdy, żeby się potem nie okazało że je dla kogoś zrobiłem, a one nagle popękały, albo się pogięły od zwykłego użytkowania. Sprawdzę czy to co teraz zrobiłem, założone na odwrót, będzie spełniało zadanie obniżenia dużo chcesz je obniżyć? Wiedz też że wtedy każde troszkę głębsze złożenie w zakręt to przytarty set. Seria potrafi trzeć bez zamykania opony (zależy jeszcze jakiej oczywiście), a obniżone może się nawet okazać niebezpieczne, jak Ci się nagle niespodziwanie zakręt zacieśni i będziesz zmuszony się mocniej położyć nawet jeśli się turlasz turystycznie. Wiesz o co chodzi Mimo to jeśli wszystko będzie w porzo z moją wersją beta, to zrobię Ci komplet oczywiście (gdyby pasowały te same co zrobiłem i znalazłoby się więcej chętnych to może bym wynegocjował lepszą cenę przy wypalaniu)
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
21 lip 2015, o 20:38 |
|
|
piter99
rowerzysta
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47 Posty: 29 Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
|
Re: sety
Potrzebuję obniżyć bo jeżdżę na co dzień motocyklem do pracy. A, że jestem już "statecznym" motocyklistą to standardowe sety są dla mnie za wysoko. Zabrałem się juZ za " struganie " czegoś takiego jak Ty ( no może bez takich możliwości regulacji ) ale totalnie brak czasu.
|
21 lip 2015, o 20:56 |
|
|
aro9713
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56 Posty: 538 Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
|
Re: sety
Sety z sv1000S k5 będą pasowały pod sv650N k3? Wiem że w k3 były inne niż w k4+
|
23 lip 2015, o 13:48 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: sety
Jak coś to sprawdziłem je w boju . Po pierwsze z lewej strony nie mogę korzystać z tej tylnej linii ustawienia bo pręcik do zmiany biegów jest za krótki, brakuje na nim regulacji i trzeba zrobić albo dobrać, wersję dłuższą. Z prawej strony nie mogę korzystać z tej przedniej linii ustawienia, bo na secie jest mocowanko na sprężynkę odbijającą nóżkę pompy hamulcowej i chcąc ustawić podnóżek bliżej to mocowanko wchodzi w regulację. Trzeba je usunąć najprawdopodobniej, ale nie powinno to nic zepsuć - wiele motocykli jeździ bez takiej sprężynki i pompa sama odbija nóżkę - ja też na próbę sprężynkę ściągnąłem i można spokojnie się bez niej obyć. Teraz najważniejsze - miałem nieprzyjemność leżeć na Poznaniu - gleba przy jakichś +/- 100km/h na prawą stronę - wygięło regulację, set cały - szybka podmianka na drugą regulację w wsio - także wszystko fajnie pod tym względem, a prawdopodobnie tą wygiętą regulację mógłbym naprostować, także leży i czeka na chęci .
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
19 lis 2015, o 12:32 |
|
|
szymon113
motorowerzysta
Dołączył(a): 6 paź 2014, o 01:30 Posty: 85 Lokalizacja: Racibórz
|
Re: sety
Ile taki komplet ? Jestem zainteresowany
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
|
3 gru 2015, o 19:50 |
|
|
HelloZeep
rowerzysta
Dołączył(a): 9 maja 2015, o 14:47 Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N k7
|
Re: sety
orientuje się ktoś czy różnią się rozstawy pomiędzy śrubami mocującymi sety kierowcy w poszczególnych rocznikach i wersjach? Wiem, że same sety się różnią ale chodzi mi o ich mocowanie. Potrzebuję lewy set kierowcy do 650 N-ki 2006r. Ciężki temat ponieważ jest tego w obiegu niewiele a jak już się trafi jakaś sv na części to sety schodzą jako pierwsze Używka komplet lewy to +350zł . Tu z pomocą przychodzi aliexpress http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... .26.0Oehq0fajny regulowany anodowany komplecik. jak bym pogonił swój prawy kompletny nietknięty set to ten wyszedł by mi za grosze. No tylko pytanie jak z tym mocowaniem, czy rozstaw śrub nie zmieniał się na przestrzeni lat i wersji?
|
15 gru 2015, o 15:06 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: sety
To nie wiem gdzie ty szukasz ale ja prawy set (sam set bez osprzętu) kupiłem parę miesięcy temu za 70zł z przesyłką chyba, cały nie popękany jedynie wytarty od buta. Lewe też po tyle chodziły. Zima jest można polować na okazje, nie spieszy się A co do setów we wtrysku nie ma różnicy N czy S, w gaźniku sety z N sa trochę niższe. Wydaje mi się, że rozstaw śrub jest taki sam we wszystkich wariantach. Tak przynajmniej wynika z tej strony : http://www.rearsetplates.com/A te sety co wrzuciłeś kurde fajne są
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
15 gru 2015, o 17:14 |
|
|
HelloZeep
rowerzysta
Dołączył(a): 9 maja 2015, o 14:47 Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N k7
|
Re: sety
wszystko git z tym, że ja potrzebuję komplet z dźwigniami i podnóżkiem. Przeszukuję allegro i OLXa i praktycznie wszystko co jest to albo do starszych wersji (z przed 2003r) albo do sporta. No i jak na niefart to lewych jest jak na lekarstwo a prawych da się kilka namierzyć. Tak czy siak coraz bardziej skłaniam się właśnie żeby kupić ten z aliexpress
|
15 gru 2015, o 21:21 |
|
|
Cezar
SV Rider
Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23 Posty: 637 Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
|
Re: sety
Kup, oceń Też się skłaniam ku takim, ale nie wiem jak to jakościowo wygląda... Myślałem o czarnych i mam wątpliwości jak będzie z trwałością anodyzowania
|
15 gru 2015, o 21:40 |
|
|