Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
W tym temacie raczej nie ma cen, ale są w poniższym temacie, kontakt również: viewtopic.php?f=28&t=306Pozdrawiam!
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
15 lip 2010, o 21:59 |
|
|
tomekSV650
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 19:12 Posty: 56 Lokalizacja: okolice śłedzikowa(Łapy)
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
No fakt chyba musiałem nie doczytać wszystkiego, już wszystko jasne w kwestii ceny, a crashe potrzebuję do Sv-ki z pełna owiewką z 2007r taka jak przedstawiona na zdjęciach, więc prośbę kieruję do Ciebie Lasooch: czy mogę jeszcze się dopisać do kolejki na te crashe? Jak coś to mój mail: polin18@interia.pl
_________________ "Śledziukująca" niebieska Suzuki SV650s SK6(aktualnie niebieska Honda CBR 1100XX SuperBlackbird)
|
15 lip 2010, o 22:06 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: crash pady
lasooch wylicytowałem takowe pady r&g racing i mam nadzieje je wpakować do siebie pod owiewki. Jest to wersja wg strony producenta dedykowana :bikini oraz unfaired jeśli byś potrzebował jakieś wymiary itp. to daj znać Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.us
|
28 lip 2010, o 21:43 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Pady, które wylicytowałeś niestety nie będą pasować do pełnych owiewek. Miałem je w ręku, macałem, zmierzyłem - nie podejdą niestesty.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
28 lip 2010, o 23:17 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: crash pady
fu#*k pozostaje coś wyrzeźbić . Jak dojdą to oblukam.
|
29 lip 2010, o 00:04 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: crash pady
A wystarczyło się zapytać przed zakupem
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
29 lip 2010, o 08:50 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Albo czytać ten wątek dokładniej, bo już pisaliśmy o takich padach kilka razy, przynajmniej 3 osoby na forum mają takie
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
29 lip 2010, o 11:50 |
|
|
VjankuV
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21 Posty: 783 Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
|
Re: crash pady
Zawsze coś się wyrzeźbi Zależnie od poświęconego czasu i umiejętności tak będzie to wyglądać. Korzystając z okazji to i Twoje Łasy pady założyłem. Ziomek dorobił szpilkę za zimnego lesia i wszystko jest w najlepszym porządku
_________________ Suzuki SV 650 N 2000r. Janku bikes
|
29 lip 2010, o 19:19 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: crash pady
Można zrobić takie coś: Czerwone linie wyznaczają krawędzie grubego płaskownika (powiedzmy grubość 2mm, zależy też jaki materiał - musi być wytrzymały). Granatowa (niebieska) linia to śruba. Zielone linie wyznaczają samego crashpada. Zestaw składający się z crashpadów mocowanych do ramy i do stelaża tylnego tak jak pokazałem na zdjęciu ochroni nam też zadupek przed porysowaniem lakieru (o połamaniu nie ma w ogóle mowy).
|
9 sie 2010, o 00:26 |
|
|
lemon
motocyklista
Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02 Posty: 210 Lokalizacja: 0-61
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Zrób też lepiej rzut od tylca, bo na tym żeby się połapać, trza mieć niezłe widzenie przestrzenne :lol:
_________________ SV650S K7 'Złośnica'
|
9 sie 2010, o 08:34 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Przez oba pady przechodziłaby szpilka, tylko wtedy trzeba by dać jeszcze między płaskowniki jakąś rurkę w roli dystansu, żeby się to nie gięło. Lub ew. grubsze płaskowniki i zrobić to na 2 śrubach, ale to zdecydowanie słabsze rozwiązanie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 sie 2010, o 10:10 |
|
|
SweetNoise
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07 Posty: 707 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
|
Re: crash pady
Ja sobie zrobiłem na tej zasadzie wsporniki pod sakwy. Pod sakwy się sprawdza, ale crashpadów bym tak nie zakładał. Rurka i szpilka o której piszesz łasuch wydaje mi się nieodzowna. Zastanawiam się tylko jakie byłoby przy takich crashpadach ryzyko wygięcia ramy zadupka.
_________________
SV650S K6
|
9 sie 2010, o 10:59 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Bez szpilki spinającej wszystko razem - to nie ryzyko, tylko niemal pewność, że mocowania się wygną przy mocniejszym uderzeniu
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 sie 2010, o 11:05 |
|
|
SweetNoise
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07 Posty: 707 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
|
Re: crash pady
Dlatego piszę że szpilka to mus Zastanawiam się co się stanie jak szpilka będzie a moto dobrze walnie. Na marginesie, jak taka szpilka ma się do skoku tylnego zawiasa? nie przytrze gumy?
_________________
SV650S K6
|
9 sie 2010, o 11:27 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: crash pady
Mi głównie chodziło o długa szpilkę i właśnie jakiś dystans na niej, żeby te uszy się nie pogięły A co do pogięcia tylnego stelaża to musi być tak: te crashpady muszą wystawać za najdalej wysuniętą część boczka zadupka, ale nie mogą wystawać bardziej za obrys motocykla niż crashpady zamocowane na ramie - przy glebie motocykl przyjmuje całą siłę uderzenia na przednie crashpady (wiem po mojej glebie, bo moto też szorowało po asfalcie i od tego zadupek ma zdarty lakier, nie ma nawet rys w plastiku), a te tylne mają być taką "wisienką na torcie", żeby zadupek nawet rys nie miał. Czaszy tak dobrze zabezpieczyć w Sce się nie da bo krawędź przy lampie się zawsze porysuje (z lasoochowymi crashami ryska na długość 2cm) i tak myślę, że tam można przykleić jakiś wycinek gumowej maty pod kolor motocykla lub czegoś w tym stylu. Jakbym miał tak zabezpieczony motocykl to musiałbym po glebie wymienić tylko kierunkowskaz i pomalować podrapane lusterko.
|
9 sie 2010, o 13:18 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: crash pady
Obawiam się, że szpilka będzie obdzierać o oponę czy hugger - szczególnie przy jeździe z pasażerem.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
9 sie 2010, o 14:15 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Ja już nie mam niestety SV pod ręką, więc gdyby ktoś to sprawdził na własnym motocyklu, to byłoby super
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 sie 2010, o 14:18 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: crash pady
W weekend będę w domu. Jak nikt nie poda informacji do tego czasu to dam znać. Pozdro
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
9 sie 2010, o 14:26 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: crash pady
Patrzyłem i w moim przypadku koło nie dotknie szpilki przy ugięciu amortyzatora, nie wiem jak jazda z pasażerem bo nie wożę takowych.
|
9 sie 2010, o 15:53 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: crash pady
Zarąbista sprawa z tym stelażem pod sakwy, możesz jeszcze cyknąć fotę od tyłu moto? Bo dedykowane mocowania wymagają oryginalnego błotnika/mocowania-tablicy, a u mnie takiego NIET Jak to jest u ciebie?
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
10 sie 2010, o 12:50 |
|
|