Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 21:06



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 122  Następna strona
Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda... 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 22 sty 2013, o 23:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Janek87 napisał(a):
IwirUs napisał(a):
Janek87 napisał(a):
IwirUs napisał(a):
Pytanie proste - czym różni się przelotówka od komorowego ?
Przelotówka to pusty przelot przez tłumik a komorowy posiada komory tłumiące w środku? ;)


;) Czyli generalnie będzie słabsze doznanie dźwiękowe przy komorowym ?

Powiedzcie jeszcze czy w latach 2006-2008 układ wydechowy w SV650S różnił się od SV650N ? Pytam bo zauważyłem że w sklepach oferujących Ixila dla starszych roczników jest kategoria SV650 / SV650S natomiast w nowszych rocznika jest tylko SV650 S. :razz2:
Przelot to przelot - wali bezpośrednio a komory tłumiące jak sama nazwa wskazuje służą do tłumienia, więc chyba odpowiedź jest oczywista. Do przelotu możesz włożyć dB killer i wtedy nie wali aż tak a komorowy jest na stałe.


Do Ixila z linka również jest db killer, nie da się też powiedzieć, że ten wydech jest cichy. Bez db killera na pewno nie mieści się w normie, ale nie trzeba też jeździć ze stoperami. Powyżej 120-130 prawie go nie słychać, dźwięk najprzyjemniejszy dla ucha(bass) jest przy obrotach ok 4-6 tys


Co do ceny zawsze można negocjować, dostałem niższą cenę pewnie z uwagi na czas realizacji zamówienia


2 sty 2014, o 20:03
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17
Posty: 50
Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
mam pytanie odnosnie tlumika, doradzcie czy lepiej kupic:

uzywke

http://allegro.pl/tlumik-leo-vince-suzu ... 24991.html

czy nowke ixil

http://allegro.pl/tlumik-wydech-ixil-su ... 61477.html

na poczatku myslalem nad dominatorem, ale czytajac wiele opinie na temat jakosci noi glosnosci chyba odpuszcze. kupilem moto z przelotowym i mega glosnym tlumikiem.


14 sty 2014, o 08:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
ja chyba wolałbym leoVince, również dlatego że za mniejsze pieniądze masz jeszcze kompletny kolektor,,, w gdziełdzie na forum lasooch ogłaszał ze sprzeda chyba scorpiona. zobacz może Ci podpasuje i jeszcze będzie go miał.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


14 sty 2014, o 18:01
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Arrowa carbonowego, no i faktycznie - nadal go mam :P Ten LV to na moje oko ma jedynie rurę dolotową LV, a potem to jest doczepiony do fabrycznego kolektora SVki.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


14 sty 2014, o 18:30
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2013, o 15:08
Posty: 61
Lokalizacja: LBL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Dodatkowo ta oferta wisi conajmniej od października więc sam nie wiem o co chodzi bo jak na LeoVince i to w takiej opcji, że nie musisz ciąć oryginału to coś chyba za tanio.

_________________
http://www.motocyklisci-bilgoraj.pl


14 sty 2014, o 19:11
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17
Posty: 50
Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
No właśnie ta oferta długo jest. Kolektory to seria, więc ewentualne cięcie. Noi ten leovince jest montowany wysoko przy siedzisku i nie wiem czy kierunków nie będę musiał przerabiać.

To nikt nie poleca ixila?

Ten arrow jest uniwersalny więc musiałbym kombinować z rurą dolotowa.
Chyba że kolega ma jakiś pomysł na to ;)


14 sty 2014, o 20:03
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 20:17
Posty: 72
Lokalizacja: POMORSKIE
Płeć: mężczyzna
Moto: będzie za rok ;(
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
jurekkiller napisał(a):
No właśnie ta oferta długo jest. Kolektory to seria, więc ewentualne cięcie. Noi ten leovince jest montowany wysoko przy siedzisku i nie wiem czy kierunków nie będę musiał przerabiać.

To nikt nie poleca ixila?

Ten arrow jest uniwersalny więc musiałbym kombinować z rurą dolotowa.
Chyba że kolega ma jakiś pomysł na to ;)
a co bardzie Ci się podoba :hmm: twój motocykl i tobie ma się podobać :mylove: Ale skoro patrzysz na wygląd....
to ixil :D ale w carbonie

_________________
Simson S51 elektronic cały czas w garażu ;) -> GSX600F(jajko) -> GSX750F(jajko) -> będzie.....chyba, bo musi poczekać ;( SV1000s


14 sty 2014, o 20:41
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2013, o 15:08
Posty: 61
Lokalizacja: LBL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Ja nie będę obiektywny bo sam dopiero co kupiłem Ixila tylko, że w Carbonie. Nie montowałem go bo nie ma sensu marznąć w garażu więc nie wiem tak naprawdę jak buczy.
Powiem Ci tak, że ja 3 miesiące szukałem na aukcjach i po forach używki dobrej firmy ale ciężko było coś sensownego znaleźć. Pamiętaj, że każdy wydech po jakimś czasie traci swoje pierwotne właściwości a tak naprawdę nie wiesz ile na nim było przelatane.
Potem zastanawiałem się nad "naszym" Dominatorem i Delkevicem z UK - zarówno jednego jak i drugiego mają na forum i wiem że ładnie grają. Niestety dla mnie wadą było to, że te puchy nie mają homologacji a więc wyjazd do naszych niezwykle "przyjaznych" dla rejestracji z PL sąsiadów a więc Słowaków czy Czechów mógłby skończyć się nieprzyjemnie (może przesadzam ale strzeżonego .... itd).
Po głowie chodziła mi też przeróbka u Edzia ale żeby to miało sens to trzeba mieszkać w miarę blisko żeby podjechać i na miejscu wszystko załatwić.
Ostatecznie szukałem czegoś nazwijmy to firmowego z homologacją i trafiło na Ixila (po głowie chodził też Takkoni).

_________________
http://www.motocyklisci-bilgoraj.pl


14 sty 2014, o 20:43
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
jurekkiller napisał(a):
Ten arrow jest uniwersalny więc musiałbym kombinować z rurą dolotowa.
Chyba że kolega ma jakiś pomysł na to ;)

Gdybyś odciął fabryczny tłumik na łączeniu z rurą, to prawdopodobnie mógłbyś założyć mojego arrowa bezpośrednio na fabryczną rurę SVki. Nie pamiętam czy kolektor SV miał 52 czy 54mm. U mnie wlot ma wewn. 54mm, więc albo wszedłby akurat, albo ew. byłoby 2mm luzu. Łączenie zaciskasz opaską z nierdzewki, do kupienia nawet w marketach budowlanych po 5-10zł. A jeśli byłby faktycznie luz, to wystarczy pasek miękkiej blachy gr. 1mm zagiąć w obręcz i już luz skasowany. Jedno z drugim uszczelnia się silikonem do kominków (takim do 1500*C) i gotowe. Można też podjechać gdzieś, gdzie spawają nierdzewkę i zwyczajnie komin do fabrycznego kolektora dospawać :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


14 sty 2014, o 20:50
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:17
Posty: 50
Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
problem w tym ze nie mam serii :/
obawiam sie ze moze byc potrzebna cala rura dolotowa.

Obrazek


14 sty 2014, o 21:46
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Zahaczę jeszcze,jeśli można temat tej aukcji: http://allegro.pl/tlumik-leo-vince-suzuki-sv-650-sv650-03-10-caly-i3869624991.html . Chciał bym w swoim sprzęcie zmienić końcówkę, ale chcę to zrobić możliwie mało inwazyjnie (tj. bez cięcia i rżnięcia). Opcje mam dwie: Kupić cały nowy układ wydechowy (ale na to niestety brak złotówek) albo kupić jakąś ładną końcówkę i dokupić sobie kolektor bez puchy (swój seryjny chcę oszczędzić bo jest w ładnym stanie). I tutaj sprawa wraca do aukcji z początku posta: nawet gdyby była to końcówka leo vince nasadzona na seryjne kolektory to cena wydaje się w miarę ok. Ktoś już wspomniał tutaj, że aukcja długo wisi. Co może być z takim wydechem nie tak? Na co zwrócić uwagę i o co wypytać sprzedawcę? Czy może już na pierwszy rzut oka jest coś co dyskwalifikuje tą aukcję (a czego ja nie widzę)? I na koniec wpytanie od laika. Czytałem forum (większą część z tych 80 stron wątku o wydechach), zresztą nie tylko to i nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Jak by tego było mało to odpowiedzi są skrajnie odmienne. Jedni twierdzą, że przy zmianie końcówki na przelotową w motocyklu na trysku (bez sondy lambda, jak w SV K4) nie trzeba nic stroić i regulować, a inni twierdzą, że taki zabieg może się skończyć tylko na hamowni, a tak w ogóle to najlepiej zainwestować w PC. I teraz wielka prośba do kogoś ogarniętego o wytłumaczenie: jak to w końcu jest? Nie zależy mi na drastycznym wzroście mocy, oczekuję głównie ładniejszego brzmienia od SV.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


16 sty 2014, o 01:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Memory napisał(a):
Zahaczę jeszcze,jeśli można temat tej aukcji: http://allegro.pl/tlumik-leo-vince-suzuki-sv-650-sv650-03-10-caly-i3869624991.html . Chciał bym w swoim sprzęcie zmienić końcówkę, ale chcę to zrobić możliwie mało inwazyjnie (tj. bez cięcia i rżnięcia). Opcje mam dwie: Kupić cały nowy układ wydechowy (ale na to niestety brak złotówek) albo kupić jakąś ładną końcówkę i dokupić sobie kolektor bez puchy (swój seryjny chcę oszczędzić bo jest w ładnym stanie). I tutaj sprawa wraca do aukcji z początku posta: nawet gdyby była to końcówka leo vince nasadzona na seryjne kolektory to cena wydaje się w miarę ok. Ktoś już wspomniał tutaj, że aukcja długo wisi. Co może być z takim wydechem nie tak? Na co zwrócić uwagę i o co wypytać sprzedawcę? Czy może już na pierwszy rzut oka jest coś co dyskwalifikuje tą aukcję (a czego ja nie widzę)? I na koniec wpytanie od laika. Czytałem forum (większą część z tych 80 stron wątku o wydechach), zresztą nie tylko to i nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Jak by tego było mało to odpowiedzi są skrajnie odmienne. Jedni twierdzą, że przy zmianie końcówki na przelotową w motocyklu na trysku (bez sondy lambda, jak w SV K4) nie trzeba nic stroić i regulować, a inni twierdzą, że taki zabieg może się skończyć tylko na hamowni, a tak w ogóle to najlepiej zainwestować w PC. I teraz wielka prośba do kogoś ogarniętego o wytłumaczenie: jak to w końcu jest? Nie zależy mi na drastycznym wzroście mocy, oczekuję głównie ładniejszego brzmienia od SV.


Tłumik z kolektorami z aukcji wygląda całkiem solidnie i jest raczej oryginalny o czym świadczy jakośc wykonania całego zestawu. Być może sprzedawca nie może znaleźć kupca gdyż ta końcówka wydechu jest bardzo popularna i co za tym idzie mają taką bardzo dużo motocykli.....
Jeśli chodzi o drugie twoje pytanie dotyczące strojenia to mogę odpowiedzieć na swoim przykładzie . W moim litrze wykonałem i zamontowałem już trzy pary pary przelotowych końcówek wydechu ( takie moje hobby :mrgreen: :> ) i nie zauważyłem za każdym razem spadku mocy, podwyższonego spalania czy strzelania w tłumik..Także ja nie stroiłem swojego litra i było wszystko OK ,oczywiście pod warunkiem ,że dany tłumik jest dobrej jakości.....

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


16 sty 2014, o 11:53
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 456
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
A czy ktoś skracał oryginalny tłumik?


16 sty 2014, o 18:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Tedi napisał(a):
A czy ktoś skracał oryginalny tłumik?

Pół forum? :D

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


16 sty 2014, o 18:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Tedi napisał(a):
A czy ktoś skracał oryginalny tłumik?


Nie trzeba skracać wystarczy usunąć przegrodę z oryginalnego

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


16 sty 2014, o 18:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 456
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Rene napisał(a):
Tedi napisał(a):
A czy ktoś skracał oryginalny tłumik?


Nie trzeba skracać wystarczy usunąć przegrodę z oryginalnego


Ale właśnie chce krótszy wydech. Czym to trzeba pospawać? Tak jak nierdzewkę?


16 sty 2014, o 19:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Trzeba ale czy nie lepiej poszukać czegoś innego??

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


16 sty 2014, o 19:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 456
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Rene napisał(a):
Trzeba ale czy nie lepiej poszukać czegoś innego??

Tzn? Mój nie jest zniszczony, ładnie wygląda to po co mi inny. Chcę tylko krótszy i z trochę "lepszym" dźwiękiem ;)


16 sty 2014, o 20:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
no to tnij i spawaj

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


16 sty 2014, o 20:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2010, o 23:24
Posty: 688
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda - ADV350
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Ja miałem skrócony u Edzia z Modlina.
Dźwięku lepszego do tej pory nie słyszałem jeżeli chodzi o SV650.
Tanio, solidnie, dźwięk bajka. Jest zima jest czas na mody :)

_________________
SV650S 2005r
GG:58339


17 sty 2014, o 10:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 122  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL