Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 20:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 122  Następna strona
Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda... 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11
Posty: 231
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Tedi napisał(a):
Rene napisał(a):
Tedi napisał(a):
A czy ktoś skracał oryginalny tłumik?


Nie trzeba skracać wystarczy usunąć przegrodę z oryginalnego


Ale właśnie chce krótszy wydech. Czym to trzeba pospawać? Tak jak nierdzewkę?


Mój był skracany 5cm przez Edzia i nie był spawany, tylko "zaklepywany" młoteczkiem, ładnie to wygląda i w razie czego można wyjąć środek bez ponownego rozcinania.


17 sty 2014, o 11:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 5 wrz 2011, o 13:32
Posty: 123
Lokalizacja: Markowa/Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Wrzuć dokładne fotki jak to wygląda jeśli możesz :)


17 sty 2014, o 12:15
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
maxio napisał(a):
Tłumik z kolektorami z aukcji wygląda całkiem solidnie i jest raczej oryginalny o czym świadczy jakośc wykonania całego zestawu. Być może sprzedawca nie może znaleźć kupca gdyż ta końcówka wydechu jest bardzo popularna i co za tym idzie mają taką bardzo dużo motocykli.....
Jeśli chodzi o drugie twoje pytanie dotyczące strojenia to mogę odpowiedzieć na swoim przykładzie . W moim litrze wykonałem i zamontowałem już trzy pary pary przelotowych końcówek wydechu ( takie moje hobby :mrgreen: :> ) i nie zauważyłem za każdym razem spadku mocy, podwyższonego spalania czy strzelania w tłumik..Także ja nie stroiłem swojego litra i było wszystko OK ,oczywiście pod warunkiem ,że dany tłumik jest dobrej jakości.....


Dzięki za pomoc ;) Tłumik zakupiłem i mam nadzieję, że wynikną z tego same dobre rzeczy.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


17 sty 2014, o 12:41
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Tedi, Ty chyba z okolic krk jestes, jak tak, to zobaczysz mój - skracałem oryginalny. zobaczysz dzwięk, czy Ci pasuje :P


17 sty 2014, o 20:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 456
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
matiyssek napisał(a):
Tedi, Ty chyba z okolic krk jestes, jak tak, to zobaczysz mój - skracałem oryginalny. zobaczysz dzwięk, czy Ci pasuje :P

Jutro mogę podjechać. A przy okazji - czym to spawać?
Zwykłym migomatem czy tak jak nierdzewke?


17 sty 2014, o 21:28
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 10:18
Posty: 146
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Ja Gaźnikową spawam Tigiem w osłonie argonu i jak potrzeba zapodaje spoiwo nierdzewne.By to dobrze wyglądało warto spaw i obok niego spolerować.Jeśli chcesz mieć lepszy dźwięk to oprucz skrócenia zmodyfikuj cały środek:

http://edzio35.wrzuta.pl/wrzucone/katalogi

_________________
"EdHaust -Bo nie liczy się ilość a jakość decybeli".506436737,baloszek@wp.pl


17 sty 2014, o 21:41
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
tak, jak Edzio pisze, w osłonie argonu :)

możesz podjechać, ale moto rozebrane, a ostatnio mam problem z odpaleniem /rozrusznik/.


17 sty 2014, o 21:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 456
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
matiyssek napisał(a):
tak, jak Edzio pisze, w osłonie argonu :)

możesz podjechać, ale moto rozebrane, a ostatnio mam problem z odpaleniem /rozrusznik/.

No szkoda szkoda bo ciekawy jestem jak chodzi na krótszym. A co do spawania to wywale wszystko i tylko końcówkę zostawię.
Poszukam kogoś kto się zajmuje nierdzewką, może mi o ładnie pospawa.


17 sty 2014, o 22:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Matys, będziesz w poniedziałek w CLu? Dogadalibyśmy się jakoś, bo też bym chciał posłuchać jak to brzmi ;).

Edzio sprawdzałeś kiedyś jak zmienia się waga wydechu w gaźnikowej, po Twoich przeróbkach? Powiedzmy, że bez skracania.

Jest tu może ktoś z Krakowa, kto ma gaźnikową SV z tłumikiem przerabianym u Edzia?


18 sty 2014, o 21:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
tak, będę ale samochodem, jc garaż mam przy urzędniczej, tylko nie wiem czy suza odpali...

a ja mam pyt (nawet do p. Edzia :) ), czym pospawać - dospawać rurę - do wydechu "tytanowego" (stal z domieszką tytanu?)
nie mam możliwości spawania w komorze niestety :/
a zwykłe spawy w osłonie argonu strzelają po 5-10 sekundach same, na drucie do stali/aluminium...
no i rury "tytanowej" nie mam, tylko stal..


19 sty 2014, o 00:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Wybrałem się wczoraj na małą wycieczkę do siedziby firmy Dominator i postanowiłem się podzielić kilkoma spostrzeżeniami. Firma ma parę warsztatów na terenie firmy Dewro w Bestwince. Ogólnie sprawia wrażenie dość małej ale mają swojego busa z logo :) No ale do sedna czyli tłumików. Pojechałem obejrzeć tłumik HP1 w wersji full carbon. Już rok temu oglądałem ich produkty na zdjęciach ale jakoś mnie nie przekonali więc nawet mi się nie chciało tam jechać. HP1 mnie nawet zainteresował bo na zdjęciach wyglądał ok. Ostatnio ktoś na forum wrzucił zdjęcia bardziej od środka i trochę mnie już to zastanowiło.
Pierwsza rzecz jaka mnie zdziwiła to dlaczego tłumik posiadający poszycie i końcówkę z włókna węglowego warzy tyle ile mój poprzedni stalowy z poszyciem aluminiowym :hmm: Delkevic który mam obecnie jest dużo lżejszy a ma całe poszycie z włókna i tak to jest włókno ;) Kolejna rzecz to łączenie włókna na poszyciu w Dominatorze, wyglądało to jakby było zgrzewane i tutaj zadziwienie gdyż jeszcze nie widziałem żeby włókno dało się zgrzewać (niestety tego na zdjęciu nie mam). W Delkevicu poszycie jest po prostu złączone na styk, widać miejsce cięcia materiału ale jest spasowane idealnie. Tak więc mam małe obawy czy to włókno na poszyciu Dominatora jest włóknem węglowym, nawet nie mieniło się jak na Delkevicu a o wadze nie wspominając.
Rzecz kolejna, jakość wykonania. Same obejmy te które są przynitowane do poszycia i zakończeń. Stal cieniutka i nie obrobiona z widocznymi przebarwieniami od cięcia. W Delkevicu wykonane super z nabitym numerem normy BSAU. Środek dominatora to zwykła rura z perforacją, przyspawana żeby było i już. Krawędzie elementów nie obrobione, wszystkie krawędzie jak było po cięciu tak zostało. Delkevic posiada na wlocie i wylocie kołnierze które nachodzą na rurę perforowaną ale ona też sprawia wrażenie lepiej wykonanej. Same spawy w Delkevicu wyglądają świetnie i jest to spaw maszynowy. Tak więc jak dla mnie Dominator jest jakby to ująć od siekiery jeśli chodzi o wykonanie.
dB killer. W Delkevicu jest konkretna wkładka ok 20 cm z rozszerzeniem pod koniec. Dominator ma zwykły kawałek rurki z nawierconymi dziurami. Ja jak coś wiercę to lepiej obrabiam otwory bo przynajmniej fazuję ranty. A oni za coś takiego jeszcze 60 zł liczą.
A teraz cena. Za wydech o którym piszę zaśpiewali 1100 zł więc jest to dla mnie śmieszna cena jeśli porównam to do jakieś 950 zł które dałem za Delkevica ze sprowadzeniem z Anglii. O jakości już nie wspomnę bo bije na łeb na szyję nasz rodzimy produkt (a szkoda). Cóż po części się nie dziwie takiemu stanowi rzeczy. Polska mała firma chciała zrobić tłumik wyglądający jak zachodnia konkurencja. Niestety dla małej firmy koszt materiałów jest dużo większy niż dla firmy produkującej masowo i maszynowo. Jeśli za ceną 1100 przemawiała by chociaż jakość wykonania to powiedzmy że byłoby to warte kasy. Ale przy takim porównaniu to taki Dominator powinien kosztować góra 600 zł. Przykro mi to stwierdzać bo nie jechałem tam z zamiarem krytyki a zobaczenia produktu który zrobi na mnie takie wrażenie, że zamienię nim mojego Delkevica. Niestety tak jednak nie było.
Podsumowując, nie chcę tu nikogo obrażać kto ma Dominatora bądź uważa, że one są ok. Prawo każdego do jego własnego zdania, tak samo jak moje do powyższego ;) Tak samo nie jestem z konkurencji i nie krytykuję na siłę. Po prostu jestem ciut wyczulony na wykonanie produktów i oceniam co widzę. Chciałbym tylko powiedzieć, że porównując choćby tłumik Delkevica, który jest średnią półką jeśli chodzi o takie rzeczy to Dominator w podobnej cenie wypada gorzej niż blado.
Na pocieszenie dodam, że pan w Dominatorze powiedział, że przy większym zbiorowym zamówieniu są zniżki :) Ogólnie obsługa ok. Poniżej parę fotek zrobionych u nich na kanapie na szybko. Sorry, że nie zrobiłem więcej ale tak trochę na szybko.
ObrazekObrazekObrazek

_________________
SV650 => X11 :kerm:


19 sty 2014, o 15:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
O, i to jest bardzo dobra recka. Przekazałeś im swoje uwagi?

Patrząc na foto wydechu w tym temacie: viewtopic.php?f=9&t=11620&start=60 wydaje mi się, że w Dominatorze powtarzalność produkcji leży i kwiczy.


19 sty 2014, o 15:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Wiesz co, nie chciałem ich dołować ;) Zresztą tak jak powiedziałem domyślam się dlaczego tak robią a nie inaczej. Raczej wiele by nie zmieniło przekazanie mojego zdania pracownikowi. Poniekąd uważam, że podzielenie się opinią z Wami da lepszy efekt bo uświadomienie klienteli. Słoniu właśnie w tym temacie co przytoczyłeś, patrzyłem na zdjęcia i wygląda świetnie na zdjęciach poza tymi od środka, które to dają do myślenia bo już co nieco tam widać z tego o czym pisałem wcześniej.
Kurde naprawdę szkoda bo chciałbym, żeby to była firma, która robi dobrze wykonaną konkurencję dla zachodu :(

_________________
SV650 => X11 :kerm:


19 sty 2014, o 15:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Zostaje mieć nadzieję, że będą regularnie podnosić jakość produkcji, w końcu już raz tak zrobili. Tylko, żeby to nie szło w parze z podnoszeniem ceny w nieskończoność. Też mi się średnio podobają "dopłacanki" za jakieś tam rzeczy.

Ale podoba mi się kontakt z producentem i możliwość zamówienie wydechu na wymiar.


19 sty 2014, o 15:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
To jest właśnie aspekt tego, że to mała firma. To co inni mają taniej w hurtowych ilościach u nich właśnie mocno zawyża cenę. Chociaż przyłożenie się do lepszego wykonania kosztowało by ich jedynie czas pracy. Wtedy cena mogłaby pozostać nawet na obecnym poziomie a uważam, że ilość klientów by się zwiększyła co przy okazji patrząc perspektywą długoterminową przyniosło by zyski itd itp. No ale na chwilę obecną jest jak jest. Fajnie by było jakby nastąpiła poprawa bo miałbym w okolicy dobrą firmę. No co prawda mam tam jakieś 35 km ale wczoraj jeszcze golenie odbierałem z malowania więc zrobiłem ciut dłuższą wycieczkę ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


19 sty 2014, o 16:02
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 9 sty 2014, o 16:49
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: DRZ400 E SM SV650
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Mam pelen uklad Yoshimury i bede go zakładał, co musze zrobic żeby SV650 K4 w pełni się z nim "zintergrowała" ? :)


19 sty 2014, o 16:31
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:42
Posty: 77
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Dokładnie środek dominatora szału nie robi ...

Co do końcówki to pewnie carbon tylko tak jak by nie lakierowany i albo tylko delikatnie pokryte bezbarwnym

Zobaczymy co z tego wyjdzie - jak coś się będzie z nim działo to będę Was o tym informował

Dobrze że mamy 5lat gwarancji


19 sty 2014, o 19:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
szczytem było by w dominatorze używanie folii ala carbon..... ale byłby numer....

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


19 sty 2014, o 19:32
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 06:10
Posty: 269
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S & XRX125
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
Janek87 solidny opis!!! :spoko:

Dodam tylko, że jeśli nic się nie zmieniło, to Dominatory nie mają homologacji i teoretycznie nie można ich używać w normalnym ruchu, co nie jest problemem w przypadku IXILA, który spełnia wszystkie europejskie normy dotyczące hałasu. :)

_________________
http://grupa-poludnie.info
http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk


19 sty 2014, o 19:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Układy wydechowe, tłumiki, przeloty i inne cuda...
kisiel_krzychu napisał(a):
szczytem było by w dominatorze używanie folii ala carbon..... ale byłby numer....
Też mi się w to nie chce wierzyć ale ten "zgrzew" wyglądał dziwnie jak i samo poszycie oraz waga :hmm: Ale nie znam się na tyle, żeby powiedzieć że to nie jest włókno węglowe. Może jest po prostu zrobione inną techniką.
leon napisał(a):
Janek87 solidny opis!!! :spoko:

Dodam tylko, że jeśli nic się nie zmieniło, to Dominatory nie mają homologacji i teoretycznie nie można ich używać w normalnym ruchu, co nie jest problemem w przypadku IXILA, który spełnia wszystkie europejskie normy dotyczące hałasu. :)
Tak samo w Delkevicu jest numer BSAU, czyli jakieś angielskie normy emisji dźwięku.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


19 sty 2014, o 20:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 122  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL