Autor |
Wiadomość |
kiju
motorowerzysta
Dołączył(a): 13 lip 2010, o 08:47 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Dziś udało mi się podpiąć do PC przez laptopa, więc pozostaje już tylko jechać na hamownie i zgrać kuca Dzięki wszystkim za pomoc. Jak będę miał wynik z hamowni to prześlę wykres
|
21 lip 2010, o 10:50 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Odświeżam temat... tak tęsknie za SV'ką że chyba sobie w tym roku kupie jakąś i tu mam kilka pytań... Chciałbym kupić SV 650 2009-2010 r. Czy znajdę do niego Power Commandera? znalazłem na ścigaczu taki temat: http://sklep.scigacz.pl/power-commander ... 83_547_555piszą że jest to Power Commander do Suzuki SV 650 & SV 650 S 03-06, jak to jest z nowszymi modelami? Gdzie mogę kupić PC do nowszych modeli? Czy to prawda (btw. jak piszą "podnosi moc i moment obrotowy o 8-15%") że podniesie on moc w SV650 z 75KM o te 15% czyli wzrośnie do ok. 86KM? Pytam o to wszystko a Wy powiecie to dlaczego nie kupujesz od razu sv1000? Bo jak łatwo zauważyć nie ma w Polsce SV1000 nowszej niż 2006r a ja chce minimum 2009 r.
Ostatnio edytowano 14 kwi 2012, o 17:52 przez 111290PL, łącznie edytowano 1 raz
|
10 sty 2011, o 17:40 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Nie liczyłbym na takie przyrosty mocy, na samym pc zyskasz kilka KM i lepszy przebieg krzywych momentu i mocy na wykresie. Żeby zwiększyć moc znacznie to musisz dobrać się do całej elektroniki czyli mapy, zapłon itp., do tego lżejsze ruchome części w silniku, musi być większa kompresja itp. Nie warto. Jak chcesz mocy w V2 marki Suzuki to kup TL1000S/R lub SV1000
|
10 sty 2011, o 17:58 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Moim zdaniem PC nie opłaca się kupować, kosztuje 350 euro, tj. ok 1300zł. Przyrost mocy to raczej nie więcej niż kilka procent. Lepiej kupić tłoki zwiększające stopień sprężania z 11,5:1 na 12:1 (widziałem takie po 800zł/kpl) i ustawić pod nie kompa. Wyjdzie taniej lub na podobnym poziomie, wzrost mocy napewno będzie znaczny. Osobiście wydaje mi się że ok 10KM mocy maksymalnej, ale trudno to powiedzieć. Całkiem niedawno widziałem na allegro PC do tych nowszych SV (>2007, chyba za 500zł.
|
10 sty 2011, o 18:06 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Większa kompresja niestety odbije się negatywnie na trwałości silnika. No i na portfelu właściciela, bo niestety na PB95 już nie polata - przynajmniej PB98, a być może jakieś wipałery, żeby nie było spalania stukowego. Do sportu fajnie, ale do codziennego użytkowania bym się nie pchał w takie rzeczy. Markowy wydech, filtr powietrza, PC3, zestrojenie tego wszystkiego do kupy i będzie odczuwalny wzrost osiągów.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
10 sty 2011, o 18:36 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Też bym się w to nie bawił tylko kupił litra. Każdy tuning 4T jest nieopłacalny, ale przy podobnych kosztach tłoków i PC to pierwsze rozwiązanie da dużo lepszy efekt.
|
10 sty 2011, o 18:41 |
|
|
kiju
motorowerzysta
Dołączył(a): 13 lip 2010, o 08:47 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Ja mam tak zrobione. Za PC3 zapłaciłem rok temu na allegro 500 zł. Ruszanie tłoków bym nie polecał, tuning mechaniczny zawsze może pójść nie tak i wtedy trzeba będzie remontować silnik. dodatkowo przy zmianie tłoków przydałoby się zmienić coś w mapie zapłonu a to już znowu dodatkowy koszt.
|
10 sty 2011, o 19:14 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Ok w porządku wybiliście mi to z głowy, ale co do TL 1000 to jest staroć i jak pisałem chce moto z silnikiem V z rocznika 2009-2010 to co byście polecili? Nie koniecznie Suzuki.
|
11 sty 2011, o 04:44 |
|
|
KUBAwo
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 lip 2010, o 20:24 Posty: 57
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2006
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Ducati...
|
11 sty 2011, o 11:38 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Przekierowuje temat bo ten czego innego już dotyczy... http://svforum.pl/viewtopic.php?f=19&t=2613
|
11 sty 2011, o 13:35 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Odgrzeję trochę kotleta, ale co tam Do wczoraj podpisałbym się pod tym zdaniem obiema ręcami. A dziś sam się przekonałem, że jednak PC ma wpływ na hamowanie silnikiem. Ma wpływ pośredni, ponieważ reguluje dawki paliwa dla konkretnych obrotów i konkretnego kąta otwarcia przepustnicy. W efekcie na różnych mapach motocykl szybciej lub wolniej wkręca się na wyższe obroty. Ale też szybciej lub wolniej schodzi z tych obrotów, a to już bezpośrednio rzutuje na hamowanie silnikiem
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
23 wrz 2011, o 02:51 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Pytanie do tych, co założyli PC. Różnica jest na tyle wyczuwalna, że warto się bawić? Normalnie bym tego nie kupił, ale akurat leży mi taki pc3 usb na półce i się kurzy, może by zamontować do VFR-ki i trochę dostroić? Czy olać sprawę i nie tracić czasu, bo trzeba kombinować z eliminowaniem sondy lambda, filter mam seryjny, kominy trochę przerobione.
|
13 kwi 2012, o 23:45 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Jak masz dedykowany do vitka, to nawet nie ma się nad czym zastanawiać
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
14 kwi 2012, o 07:50 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Power Commander III w SV 1000
No właśnie nie do vitka, trzeba by sie pobawić. Jak będę miał czas to cos tam podzialam moze Jak by był dedykowany to już by tam siedział
|
14 kwi 2012, o 09:13 |
|
|
kacyk
motocyklista
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 17:04 Posty: 170 Lokalizacja: Wawa/B-tów
Płeć: mężczyzna
Moto: Speed Trufla 1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
mam pytanie, dostałem z maszyną power commandera III 313-410, zdaje się że jest on do sv-ek małych 03-06; jak mogę sprawdzić czy jest on sprawny? chciałbym go sprzedać ale kompletnie nie wiem za ile? zna się kto na tym? ;_)
_________________ SV650S k4 -> Czarny Zetor 1000 czyli zdrada! -> GSX1250 -> Speed Trufla 1050
|
5 maja 2012, o 10:56 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Wg producenta, do SV650 pasuje model 313-411, więc nie wiem czy to literówka w Twoim poście czy jednak inny model. Jak sprawdzić? A podłączyć do motocykla, podłączyć do komputera kablem usb, ściągnąć oprogramowanie, wgrać jakieś mapy na próbę. Dupohamownia bez problemu wyczuje inną reakcję motocykla
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 maja 2012, o 09:08 |
|
|
kacyk
motocyklista
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 17:04 Posty: 170 Lokalizacja: Wawa/B-tów
Płeć: mężczyzna
Moto: Speed Trufla 1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
no właśnie pisze na nim 313-410 a pod spodem "for 313-411"; do moto raczej nie chcę tego podpinać a ile takie cacko może być warte?
_________________ SV650S k4 -> Czarny Zetor 1000 czyli zdrada! -> GSX1250 -> Speed Trufla 1050
|
6 maja 2012, o 09:39 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Motocykl raczej Ci od tego nie wybuchnie, a podpięcie to dosłownie 2 kable
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 maja 2012, o 10:49 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Power Commander III w SV 1000
Jak by pasowało do tysiąca to bym kupił
|
6 maja 2012, o 18:24 |
|
|
kacyk
motocyklista
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 17:04 Posty: 170 Lokalizacja: Wawa/B-tów
Płeć: mężczyzna
Moto: Speed Trufla 1050
|
Re: Power Commander III w SV 1000
wybuchnąć nie wybuchnie ale nie wiem czy wyczuję że działa dopiero 500 km przeleciałem na sprzęcie ;_) a sprzedam bardzo chętnie ale tysiaka chyba nie obsłuży
_________________ SV650S k4 -> Czarny Zetor 1000 czyli zdrada! -> GSX1250 -> Speed Trufla 1050
|
6 maja 2012, o 21:12 |
|
|