Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 18:58



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
PAAAAAANOWIE !

Zagalopowaliśmy się i nie rozumiem dlaczego zawsze wybucha taka kontrowersyjna lawina postów przy tym temacie :D

wiem, że musze mieć świstek z hamowni i inne duperele, ale bynajmniej w moim urzedzie było to do czasu bo doskonale wiecie, że w serwisie motocyklowym u własciciela który sam jest motocyklistą można wiele "załatwić"

W urzedzie u mnie przyjmują świstki i wykresy jeżeli jest coś zrobione w ASO, a konkretniej jeżeli motor przekracza te dopuszczalne 90 pare koni to podstawą do zmiany mocy na A2 jest świstek z ASO.

Nie chodzi o to czy ktoś sie dokapuje czy nie bo co najwyżej zabiorą dowód a założenie blokady to kwestia 20 minut w domu i na przegląd/hamownię. POMIJAM CAŁY TEN TEMAT ZWIĄZANY Z PROCEDURAMI !

CHODZI MI KONKRETNIE O TO CZY KTOŚ COŚ O ASO WIE I CZY KTOS TO ROBIŁ.

JESTEM JEDNĄ OSÓB Z WIELU ,KTÓRE ZACZYNAŁY JEŹDZIĆ W WIEKU SMARKACZA I PRAWKO A2 JEST DLA MNIE KARĄ W PEWIEN SPOSÓB PONIEWAZ NIE MOGĘ LEGALNIE JEŹDZIĆ TYM CO BY MNIE SATYSFAKCJONOWAŁO. ZAPIRDALAKĄ NIE JESTEM ALE Z DOŚWIADCZENIA WIEM, ŻE SV 650 Z PLECAKIEM BYŁA TROCHE ZA SŁABA I MĘCZĄCA W TRASĘ. DLATEGO LITEREK LUB GIX ITP BYŁBY DLA MNIE IDEALNY.

Słyszałem, że w aso to kosmiczne pieniadze za taką usługę, ale to zależy czy ma to kosztować tysiąc czy cztery . Bo lepiej zapłacic nawet 2k i kupić zadbaną sztukę i zblokować niż być zdanym na to co handlarze przywiozą z niemiec/włoch/szwajcarii czy francji.

Mam nadzieje, że koledzy mnie zrozumieją i przestaną walczyć ze sobą na własne doświadczenia. Jak policjant będzie upierdliwy to i przy rutynowej kontroli sie doczepi chociażby, że niewłaściwy kąt tablicy rejestracyjnej, lecz takie przypadki odstawmy na bok.


8 lis 2014, o 22:34
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Chłopcy, dla przypomnienia, policja też tu zagląda. Niektórzy w przyjaznych zamiarach, inni niekoniecznie, uświadczyłem dowodów obydwu ;)

estilete3, polskie ASO tego nie potrafią, trzeba kombinować samemu. Może K6-K8, starsze odprawiali z kwitkiem.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


8 lis 2014, o 22:37
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Teraz nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć jak to wszystko się skończyło bo nawet z nim o tym nie rozmawiałem, ale na dniach powinienem się z nim widzieć i podzielę się tą informacją

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


8 lis 2014, o 22:39
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Dławienie motocykli mających fabrycznie więcej niż 70 kW na kat. A2 w świetle polskiego prawa jest nielegalne, a to czy policja podczas rutynowej kontroli jest wstanie to sprawdzić czy nie to inna bajka. Na pewno jeśli taki motocykl bierze udział w wypadku leci od razu na hamownie (chłopaki z Ratki mówili mi że nie raz już hamowali powypadkowe motocykle dla policji) i wtedy konsekwencje mogą być mniej ciekawe niż zwykły mandat.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


9 lis 2014, o 13:44
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Alex napisał(a):
Pamiętaj że Ty nie musisz się znać na motocyklach i nie musisz się tłumaczyć ze stosunku mocy do masy!!! Rozkosmany nie wiedział że ma dłubnięte moto i poprzedni właściciel też nie.


A no nie wiedziałem i w razie co dalej nie wiem :obity: Nie mam zamiaru robic pomiarów zaawansowanych i zmian w dowodzie.
Skapowałem jednak szybko że Suza nieźle sobie radzi. Policjanci też zuważyli i zareagowali. Ponieważ ograniczenie było 110 km a mnie namierzyli jak było 218 to skończyło się na 5-ciu stówkach i 11-tu punktach :obity: W zasadzie poszli na rękę bo gdy zobaczyłem filmik i wynik pomiaru to : eeee, to tylko 218 :wtf:
Policjant odparł: Ale wcześniej było szybciej, dogoniliśmy dopiero jak pan juz hamował przed zjazdem :obity:
Poza tym moje ostatnie >kontakty< z polską policją uważam za :spoko: Zdaje sie już mineły czasy że czepiają się za wsio co jest i czego ni ma. Myślę że pierwszy z brzegu policjant za przegięcie pały z prędkością pojedzie w/g regulaminu i nie będzie wnikał czy moto z 35kW ma np. prawo jechać 2 paczki. Po prostu walnie mandata nawet jeżeli coś mu w duchu będzie śmierdziało. Jak ktoś zrobi jakieś głupstwo poważniejsze, wyprzedzi tira na kole np. to raczej należy się spodziewać że może szukac dziury w całym.


9 lis 2014, o 20:14
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Dziaku napisał(a):
Dławienie motocykli mających fabrycznie więcej niż 70 kW na kat. A2 w świetle polskiego prawa jest nielegalne, a to czy policja podczas rutynowej kontroli jest wstanie to sprawdzić czy nie to inna bajka. Na pewno jeśli taki motocykl bierze udział w wypadku leci od razu na hamownie (chłopaki z Ratki mówili mi że nie raz już hamowali powypadkowe motocykle dla policji) i wtedy konsekwencje mogą być mniej ciekawe niż zwykły mandat.
Znam kogos kto zleca takie badania, nie warto ;)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


9 lis 2014, o 20:55
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Jeżeli chodzi o Gixy to ja moge się podjąć ograniczenia mocy zmianami w ECU lub podmianą wsadu na wersjęzblokowaną.

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


14 lis 2014, o 14:13
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
W moim WK przechodzi to jeżeli jest kwit od przedstawiciela firmy motocyklowej, problem juz jest wtedy wiekszy


20 lut 2015, o 18:29
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL