Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Autor |
Wiadomość |
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Nie spodziewam się, mi to 400 już wydaje się tanio ...sprzęt kosztuje, czas kumatego człowieka tez, a gdzie lokal i media o królu zusie już nie wspomnę
|
29 sty 2015, o 21:25 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Cena nawet, ale ty masz z nowym ecu. Ciekawe czy mitsubishi też flashują
|
29 sty 2015, o 22:01 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Jeżeli dobrze myśle ze nowy ma 2 wtyczki to mam nowy
|
29 sty 2015, o 22:04 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Post usunięty
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
Ostatnio edytowano 30 sty 2015, o 18:51 przez Carry, łącznie edytowano 1 raz
|
30 sty 2015, o 10:34 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Są niby Teka i Yoshimura boxy, które pozwalając na wgrywanie nowych map w miejsce oryginalnych. Może na takiej zasadzie oni to robią ? http://www.factorypro.com/TEKA_SFI_1/TE ... n,ECU.html
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
30 sty 2015, o 12:46 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Nie będę się upierał, ale skoro gość mnie umawia na wizytę, a wcześniej pytał o rocznik to mniemam że nie zależy mu na traceniu swojego i mojego czasu, Myślę że strojenie na hamowni jest lepsze od samego wrzucenia map przygotowanych pod inne moto (a jak dobrze pamiętam oferujecie usługę z wysyłką ecu) to jest chyba jeszcze bardziej bez sensu a jednak oferujecie/oferowaliście, generalnie nie podoba mi się Twój post bo jest taki trochę: "oni to nie mają sprzętu do tego, wogóle na hamowni to bez sensu, a my od lutego już moze bedziemy robić. Ponadto nie licze na jakieś mega przyrosty mocy, poprostu mam już pipercrosa yoshimure i zwyczajnie martwie się czy mu nie za ciepło. Goście przy stojeniu podłączają jeszcze 4 termopary do kolektorów przy samych cylindrach więc pozwala mi to wieżyć że moje obawy znikną, jeśli temp kolektorów bedzie porównywalna z serią a kolor świec wróci do normy to znaczy że afr bedzie poprawiony, osiągi chyba wtedy też powinny być lepsze (ale to traktuje jako miły efekt uboczny) Specjalistą mega nie jestem więc jak się mylę to proszę mnie poprawić. Jeśli się okaże że jednak był jeszcze zaspany podczas rozmowy, i faktycznie nie skumał że z tym ecu nie da rady to dam znać.
|
30 sty 2015, o 13:18 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Poprawiłem więc post, do tematu się już nie dotykam:)
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
30 sty 2015, o 18:51 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Właśnie liczyłem Carry na to że się dotkniesz, tak jak pisałem nie jestem specjalistą i chętnie bym przeczytał twoje zdanie na temat moich założeń, pomijając fakt wyposażenia serwisu w KrK bo tu mam nadzieje większą wiedzę posiada jego właściciel. Z całości twojego postu najbardziej niefortunnym było stwierdzenie ze na hamowni to bez sensu, dlaczego to już napisałem wyżej i jak najbardziej zgodzę sie że najlepsza opcja to strojenie w warunkach drogowych (stąd też pewnie cenax3) natomiast bez sensu chyba nie jest bo myśle ze lepiej na hamowni niż wcale, myślę nawet ze lepiej z innego moto o podobnej konfiguracji mapy wrzucić niż nic nie robić i pewnie się ze mną zgodzisz skoro coś takiego oferujesz to zakładam że nie po to żeby kogoś naciągnąć. Mam nadzieje ze sie nie obraziłeś bo jeśli faktycznie masz racje co do braku możliwości to pewnie przyjdę do was z podkulonym ogonem kiedy już u was takowe będą
|
30 sty 2015, o 21:47 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Ja nie z tych co się obrażają:) Po prostu odniosłem wrażenie, że informacje jakie przekazałem są nieistotne więc nie chciałem przeszkadzać w temacie, ale skoro chcesz usłyszeć moją opinię to oczywiście się nią podzielę:) Rozwinę jednocześnie to co napisałem na początku bo chyba użyłem za dużo skrótów myślowych i to doprowadziło do tego zamieszania:)
Więc po kolei:)
Wg mnie najlepsze efekty zawsze da zmodyfikowane ECU, żadne piggy boxy itp. Jeśli już stroić to lepiej zainwestować, jeśli masz wydać 400 na hamowni to pytanie na jakich zasadach (jakie parametry nawiewów, obciążenia itd. jak będzie tworzona mapa? PC? Logbox? potem do ECU, czy od razu na ECU?) bo cena jest bardzo atrakcyjna. Z mojej perspektywy jakbym miał wydać 400 za takie strojenie (mniej więcej wiem jak to robią) to bym zdecydował się na strojenie właśnie drogowe, bo tutaj mam pewność że to co mam nagrane jest idealne (o ile jest to robione na logboxie a nie piggy boxie i przerzucane).
Oczywiście strojenie na hamowni jest lepsze od gotowych map, jednocześnie strojenie na drodze lepsze od strojenia na hamowni, wszystko zależy od kwoty, zakresu jaki w to wchodzi (czy robimy tylko paliwo czy może wszystkie mapy zmieniamy pod jakimś kątem?) to kwestia po prostu do rozważenia:)
Jeśli np masz mieć robione samo paliwo to można skorzystać z TEKI albo innego urządzenia które zmodyfikuje pamięć flash przez YOSHboxa (Dziaku o tym właśnie mówiłeś, tą metodą możesz modyfikować tylko mapy paliwa i nic więcej, w necie są nawet schematy budowy własnego takiego urządzenia, i zmieniasz je procentowo)
Metoda na termoparach to ciekawa sprawa, ciekawi mnie nakład pracy jaki będzie potrzebny do otrzymania zadowalających efektów, na pewno jest to interesujące! Szczególnie że efekt powinno dać taki sam jak przy AFR lecz pomiar jest łatwiejszy i pewniejszy, ale znów w warunkach hamowni, a nie na drodze...
Co do samego flashowania tego modelu, z początkiem roku przesłaliśmy nasze definicje do produkcji do modeli SV 2007 w górę i Gladius, są już one dostępne na rynku ale nie sądzę żeby ktokolwiek już nimi dysponował. Protokół mitsubishi jest inny niż pospolity Denso i potrzebny też jest osobny programator (zajmuje się tym od 3 lat i poznałem w międzyczasie mnóstwo ludzi w kraju którzy w temacie działają i nie słyszałem żeby ktoś takowy posiadał). Więc tylko na tej bazie wnioskuje że raczej nikt na ten moment SV nie ruszy, tym bardziej drogowo bo potrzebny jest odpowiedni logbox.
Możliwe że używają innego oprogramowania i tyle, to są tylko moje domysły:)
Wspomniałem o lutym bo mamy i programator i logbox do mitsubishi, dlatego też jak tylko odnowimy nasz abonament na biny i definicje to będziemy proponować pełne rozwiązanie dla SV 650 (na co wszyscy długo czekaliśmy). Co do SV 650 przed 2007 to definicje są gotowe (też mitsubishi), problemem jest pinout który jest kulawy i nie śmiga (tak samo jak z SV 1000 przed 2005). Tutaj to problem hardware'owy.
To chyba tyle, mam nadzieję że teraz się lepiej rozumiemy:) Ogona podkulać nie będziesz musiał w razie czego:)
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
1 lut 2015, o 15:09 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Hmm... pewnie powiem wiecej o o mozliwosciach techmoto po tym jak ich odwiedze, dowiem sie wtedy pewnie cos o metodach
|
1 lut 2015, o 22:44 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Zadużo raczej ci nie powiedzą o nich, ale jak możesz dowiedz się jak starsze sv-ki robią (k3-k6) Yosh, teka, czy rozbierają ecu.
|
1 lut 2015, o 22:59 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
I po tych tajemniczych elektronicznych zabiegach będzie chodzić jak gaźnikowa?
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
1 lut 2015, o 23:14 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
oby nie, przecież gaźniki nie chcą jeżdzić
|
2 lut 2015, o 00:27 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Zależy która Inklinga coś słabo idzie ;p Pasuje kiedyś równolegle spradzić sprzęty
|
2 lut 2015, o 01:04 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Ja Ci dam "słabo idzie" Poczekaj na wiosnę, to na obwodnicy Ci złoję dupę! A będzie to jeszcze przed strojeniem na hamowni
|
2 lut 2015, o 12:18 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Zależy co kto lubi, Inkling na przykład lubi dłubać
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
2 lut 2015, o 16:02 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Ale nie palcem w nosie W sobotę trochę podłubałem i dziś mnie zatoki napierdzielają na maksa
|
2 lut 2015, o 17:13 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Ja w sobotę montowalem sobie wyświetlacz biegów, a od wczoraj grypsko, a co do przewagi wtryska lub gaznika w kwesti osiągów to myśle ze i jedno i drugie można zdlubać na podobne parametry tylko w gaznika łatwiej i taniej,, zanim wezmę sie za dłubanie w silniku mocniej to mam sporo dłubania w kwesti estetyki, a czasu mega deficyt. Może przyjąlbyś Inkling moją na warsztat jak tak lubisz?
|
2 lut 2015, o 18:13 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Nie ma sprawy, Vieha, jak tylko pogoda się zrobi, to chętnie się spotkam. Tylko nie róbcie ze mnie mechanika, bom humanista Ale podłubać uwielbiam - szczególnie przy pomocy utalentowanych kolegów, jak Vioox, Hubi, Rene czy Koroviow.
|
2 lut 2015, o 18:22 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dekat bez spawania we wtryskowej SUZI
Chciałem tylko potwierdzić że tech moto w krk flash-uje 2007-2010 o metodzie narazie nic nie wiem, w każdym stroją na ori ecu z ponoć znacznie większymi możliwościami niż PC V
|
5 mar 2015, o 12:21 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|