Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 06:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Następna strona
crash pady 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: crash pady
foras1 napisał(a):
Te owiewki trzeba dopasować do crashpad'ów. Wiąże się to z ich podcięciem w miejscu gdzie mocowane są crashpady. Znajoma miała tak zrobione i wyglądało to dobrze więc da się zrobić:)



"Podcięcie", masz na myśli powiększenie miejsca łączenia crash pada z ramą czy wycięcie w owiewce ?

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


20 sty 2013, o 13:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Obrazek

Obrazek

Tych owiewek nie trzeba było kroić. Kształt sugeruje, że to te same co na otomoto, ale znowu patrząc na zdjęcia otomoto, dałbym sobie głowę uciąć, że owiewka zasłania miejsce mocowania padów.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 sty 2013, o 13:56
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: crash pady
Lasooch ! Jak już jesteś przy kompie i czytasz - weź mi wyrzeźbij do lytra krasze plis ! ;)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


20 sty 2013, o 14:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: crash pady
Lasooch, a tak z ciekawości ile Twoje crashe wystają poza obrys owiewek we wtryskowych 650? Bo ja dorobiłem sobie, ale nie wiem czy nie za krótkie. Nie kładłem jeszcze moto, aby zobaczyć jak leżą? Sprawdzałeś to może?

_________________
675


20 sty 2013, o 14:06
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: crash pady
Tak to są et same owiewki ale też nie wyobrażam sobie jak można te crashe tutaj zmieścić bez cięcia ... :/

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


20 sty 2013, o 14:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Końcówka z tworzywa ma 6,5cm długości i zaczyna się równo z owiewką. Są chyba 1cm dłuższe niż pady R&G, więc uważam, że jest ok. Za długich też nie ma co robić, bo im dłuższe, tym łatwiej się wygną, a nie o to nam chodzi.
Nie kładłem celowo żadnej SV, ani nie znalazł się chyba żaden ochotnik, by swój motocykl przewracać bez powodu. Kilku testowało "niechcący" i parę razy były szczęśliwe gleby, że cała naprawa ograniczyła się do wymiany przytartej końcówki. Parę razy były porysowane owiewki. Pamiętaj, że pady rzadko kiedy zapewnią Ci 100% ochronę, tak że motocykl wyjdzie bez rysy. One mają zminimalozować skutki gleby, a nie wyeliminować je całkiem. Więc mimo, że masz pady, jest nadal duża szansa porysowania owiewek, zgięcia dźwigni hamulca/biegów, czasem zarysuje się róg czaszy, kierunkowskaz czy końcówka kierownicy. Ale to chyba i tak lepiej niż pogięty bak, owiewki i czasza połamane w drzazgi czy rozbity dekiel silnika ;)
Jedyne zdjęcia jakie mam z kontrolowanego kładzenia motocykla, pochodzą od właściciela VFR. Tam akurat umiejscowienie padów jest tak korzystne, że często udaje się "bez ryski" :)
fotki - zdjęcia z gleby są na dole galerii

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 sty 2013, o 14:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: crash pady
Dzięki, no to moje są trochę za krótkie, bo 4cm. Chyba zrobię test na jakimś kocyku, żeby nie porysować maszyny.

_________________
675


20 sty 2013, o 15:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Jeszcze łatwiej jest wziąć duży kawałek płyty kartonowo-gipsowej, sklejki czy innej pilśni i przyłożyć do stojącego motocykla, do krawędzi kół. Wtedy widzisz dokładnie co zetknie się z asfaltem (płytą) najpierw, co później, a kiedy dotkną go crashpady ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 sty 2013, o 16:24
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 23 sie 2011, o 16:17
Posty: 93
Płeć: mężczyzna
Moto: brak
Post Re: crash pady
Mam lasoochowe crash pady w swojej SVce i ogolnie uratowaly mi dupsko.
W sierpniu jakos zeszlego roku pewien jegomosciu mocno mi wymusil na rondzie pierwszenstwo po czym sobie od razu stanal jak juz mi zajechal pas (mial wolna droge jak juz mi sie wjebal wiec traktuje jako dodatkowa zlosliwosc). Udalo mi sie wyhamowac, ale pod sam koniec zlapalem uslizg przedniego kola na jakims piasku i moto ogolnie polozylem.
Zadnego slizgu zadnej dluzszej przygody, ale po prostu pod sam koniec nie utrzymalem moto na slizgu chociaz walczylem nogami to po prostu moto polecialo na lewa strone juz stojac.

Uszkodzenia to zlozone lusterko (nawet sie nie przerysowalo), zlamana klamka sprzegla i (to chyba spadajac zachaczylem mocno butem) wyskoczyl pierscien zegera od wajchy zmian biegow i mi sie precik regulacyjny wygial. DOdatkowo jeszcze na zadupku mialem okolo 3 cm dlugosci ryse, ale zeszla po potraktowaniu jej pasta tempo)

Zadna owiewka i plastiki nie ucierpialy.

Gosciu od razu spierdolil, a ja probowalem wesprzec sie monitoringiem miejskim przy zlapaniu ciecia - ale jak zawsze "kamera byla niesprawna"

Ogolnie stresu bylo, ale dzieki padom lasoocha, ktore zamontowal ktorys z poprzednich wlascicieli (jak jeszcze SVka latala po Wawie) straty rzeklbym znikome, w porownaniu do tego co moglo sie stac.

Dzieki lasooch :piwo:


21 sty 2013, o 10:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06
Posty: 547
Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
Post Re: crash pady
lasooch, a jak jak tam z produkcją? Wystartowała ponownie? Bo moja SV wciąż bez zabezpieczenia lata ;)

_________________
Maszyna: Suzuki SV650 N K3


21 sty 2013, o 12:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: crash pady
rooland napisał(a):
foras1 napisał(a):
Te owiewki trzeba dopasować do crashpad'ów. Wiąże się to z ich podcięciem w miejscu gdzie mocowane są crashpady. Znajoma miała tak zrobione i wyglądało to dobrze więc da się zrobić:)



"Podcięcie", masz na myśli powiększenie miejsca łączenia crash pada z ramą czy wycięcie w owiewce ?


Podcięcie owiewki. Te co łasuch wrzucił są z aluminiową tuleją i ona ma mniejszą średnicę czyt. powinny przejść obok owiewki na styk.

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


21 sty 2013, o 13:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
bula87 napisał(a):
lasooch, a jak jak tam z produkcją? Wystartowała ponownie? Bo moja SV wciąż bez zabezpieczenia lata ;)

Ruszyła produkcja i w miarę wolnego czasu staram się nadrabiać zaległości :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


21 sty 2013, o 22:55
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 18:29
Posty: 12
Lokalizacja: Nowa Sarzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N. 02
Post Re: crash pady
dołącze sie do tematu.
Jak kupiłem moto, miałem juz zamontowane crashpady (mam je nadal) tylko, że one raczej sie mijają z celem. Sa po prostu za krótki.
Da sie to w jakiś prosty sposób zmienić? chodzi mi o przerobienie, żeby troche wystawały zza motocykla. poniżej foto jak to wygląda teraz.
Obrazek
Obrazek


22 sty 2013, o 17:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: crash pady
Bierz od Lasoocha z forum, nie pożałujesz. A te może Ci się uda sprzedać na allegro.


22 sty 2013, o 21:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: crash pady
A te nie są od przedniego widelca :hmm:

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


22 sty 2013, o 22:23
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 18:29
Posty: 12
Lokalizacja: Nowa Sarzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N. 02
Post Re: crash pady
Cytuj:
A te nie są od przedniego widelca :hmm:

Moim zdaniem to jednak za duże jak na widelec ;P
Nie wiem po co ktoś to zamontował w ten sposób, crash pad chowa sie pod bakiem :mrgreen:
A gdybym po prostu przedłużył szpilke, i dodał przed crash padami np. 2cm tulejki?


22 sty 2013, o 23:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Tam nie ma szpilki, tylko dwie śruby M10x1.25 wkręcane z jednej i drugiej strony w aluminium. Pewnie, że możesz dać dłuższe śruby i odpowiednie tuleje. Problem pierwszy - dostępność długich śrub o takim gwincie. Problem drugi - im dłuższy pad, tym dłuższe ramię, tym łatwiej to wszystko zgiąć ;) Problem trzeci, jak dasz długie i twarde śruby, żeby się nie zgięły przy byle paciaku, to ryzykujesz wyrwaniem gwintu z cylindra :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


23 sty 2013, o 01:50
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: crash pady
Nie moge sie doczekac realizacji mojego zamowienia crashow :)


24 sty 2013, o 12:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01
Posty: 1318
Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
Post Re: crash pady
myślę o padach lasoocha
do K4 które najlepsze?
i z tymi długościami - jak to w końcu jest :hmm:
lepiej dłuższe???

bez nich nie wyjadę - to pewne
zapłakałabym się, jakby mój skarb się poobijał

_________________
nil mirari, nil indignari, sed intellegere
viewtopic.php?t=9443


Ostatnio edytowano 20 lut 2013, o 13:48 przez terminant, łącznie edytowano 1 raz



20 lut 2013, o 00:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2011, o 23:32
Posty: 609
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: cafe racer
Post Re: crash pady
o, to fajnie, ja też się przypominam z zamówieniem ;]


20 lut 2013, o 01:28
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL