Autor |
Wiadomość |
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: crash pady
Dłuższe działają i polecam. Zapewne jako kobieta zwracasz uwagę na wygląd, ale to hcyba nie będzie mieć ąż takiego znaczenia.
|
20 lut 2013, o 15:32 |
|
|
maro85cv650
SV Rider
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10 Posty: 533 Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: crash pady
Ja polecam te dłuższe fajnie wyglądają i ratują co trzeba. Jak moto upadło to tylko crash się lekko zadrapal. Super jakość i wykonanie.
_________________ Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu.... viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń
|
20 lut 2013, o 17:01 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Yyy... Dłuższe? Ale u mnie oba modele są jednakowej długości Jedynie pady pod boczne owiewki do wtryskowej SV są inne, ale to zupełnie inna konstrukcja, inne warunki i inna cena
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 lut 2013, o 17:16 |
|
|
maro85cv650
SV Rider
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10 Posty: 533 Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: crash pady
Jak brałem dla siebie to mi dwa rodzaje jakieś proponowales z tego co pamiętam.... Ale tak czy siak jestem zadowolony. Ja mam k5 650N może masz do nich dwa rodzaje:)
_________________ Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu.... viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń
|
20 lut 2013, o 18:02 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Robię 2 rodzaje, ale one są dokładnie tej samej długości - 120mm. Natomiast pady do pełnych owiewek mają ok. 150mm.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 lut 2013, o 18:19 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: crash pady
Jedne są krótsze bo na kawałku alu montowane i sam czarny pad jest krótszy, a drugi jest bez tej tulejki i jest większy kawałek pada. Długość od ramy ta sama. Może dlatego się chłopakom coś pomyliło.
Jeden zalecasz na tor bo wiadomo łatwiej można położyć, drugi na ulecę. Ale wytrzymałość pada tego z tulejką alu nie jest mniejsza niż ten cały z tworzywa ??
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
20 lut 2013, o 18:23 |
|
|
maro85cv650
SV Rider
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10 Posty: 533 Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: crash pady
Tak tak ja mam cały bez tuleji....z czarna rama wygląda kozacko.
_________________ Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu.... viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń
|
20 lut 2013, o 18:55 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Ten pełny z tworzywa pomimo tej samej długości ma większą wytrzymałość na zginanie, bo jest lepiej podparty w ramie. Przy parkingówkach czy glebach z małej prędkości, jeden i drugi rodzaj spisze się tak samo. Przy szybszych glebach lub np. z dodatkowymi atrakcjami, te pełne na pewno będą mocniejsze.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 lut 2013, o 19:05 |
|
|
terminant
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01 Posty: 1318 Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
|
Re: crash pady
dla mnie znaczenie ma przede wszystkim zabezpieczenie mojego czarta przed uszkodzeniem Lasooch pisał: Pełne pady z ertalonu, mocowane do szpilki fi. 12mm, przechodzącej przez całą ramę. Jest to zdecydowanie najlepsze miejsce do montażu padów, to najmocniejszy punkt ramy. Tego typu crashpady zapewniają bardzo dobrą ochronę motocykla, jednak coś za coś - są duże, więc rzucają się w oczy. Bardzo dobra alternatywa dla kogoś, kto przewiduje częstsze kontakty z asfaltem Pady z ertalonu i aluminium, mocowane do szpilki fi. 12mm, przechodzącej przez całą ramę. Opcja dla estetów - dzięki aluminiowym tulejkom pady są optycznie mniejsze i lżejsze, ładnie komponują się ze srebrną ramą mam czarnego ze srebrną ramą, ale myślę, że będą pasować te pełne jaki jest mniej więcej czas oczekiwania?
_________________ nil mirari, nil indignari, sed intellegere viewtopic.php?t=9443
|
21 lut 2013, o 00:00 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: crash pady
tez bym łyknął te pady... Lasooch...? cena do gaznikowej za te mocniejsze bez tulejek? i czas oczekiwania?
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
22 lut 2013, o 21:29 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: crash pady
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
22 lut 2013, o 21:38 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: crash pady
dzieki za linka ;D nie umiem czasami wygrac ze swoja leniwa natura
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
22 lut 2013, o 21:48 |
|
|
terminant
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01 Posty: 1318 Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
|
Re: crash pady
jakie klucze potrzebne do założenia pełnych padów?
_________________ nil mirari, nil indignari, sed intellegere viewtopic.php?t=9443
|
4 mar 2013, o 11:54 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: crash pady
Nasadowe bodajże 17 lub coś takiego, o ile mówimy o tych od Lasoocha
|
4 mar 2013, o 16:53 |
|
|
terminant
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01 Posty: 1318 Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
|
Re: crash pady
od niego już udzielił mi informacji 2 klucze sztorcowe 17mm do odkręcenia fabrycznej śruby i potem 2 klucze sztorcowe 19mm do skręcenia padów na nowej szpilce
_________________ nil mirari, nil indignari, sed intellegere viewtopic.php?t=9443
|
5 mar 2013, o 23:11 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
I smar na nową szpilkę! Nie żałujcie smaru, bo na sucho to szpila prędzej czy później skoroduje. Fabryczne suzukowskie śruby też pięknie korodują i często trzeba je wyjmować młotkiem... A jak śruba zardzewieje mocno, a trzeba ją wyjąć z jakiegoś powodu, to wtedy jest płacz
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 mar 2013, o 01:15 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Teraz to mówisz? w sobotę rozbieram crashe co by nasmarować szpilkę
|
6 mar 2013, o 01:55 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Powtarzam to co kilka stron, ale najwyraźniej to i tak za rzadko
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 mar 2013, o 01:59 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Może za rzadko zaglądałem do tematu po zakupie Zajmę się tym w najbliższym czasie
|
6 mar 2013, o 08:24 |
|
|
Damiano
rowerzysta
Dołączył(a): 9 sie 2012, o 20:31 Posty: 41 Lokalizacja: Kraków/NH
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki V Strom K6
|
Re: crash pady
o jaaa ja tez muszę zdemontować w takim razie ;p no cóż ;p
_________________ Jawa350ts 89r. -->kawasaki Er5 02r. --> Suzuki sv 650 05r. -->Suzuki V Strom 650 06r.
|
7 mar 2013, o 00:31 |
|
|