Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 06:06



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Następna strona
crash pady 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: crash pady
Dłuższe działają i polecam. Zapewne jako kobieta zwracasz uwagę na wygląd, ale to hcyba nie będzie mieć ąż takiego znaczenia.


20 lut 2013, o 15:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10
Posty: 533
Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: crash pady
Ja polecam te dłuższe fajnie wyglądają i ratują co trzeba. Jak moto upadło to tylko crash się lekko zadrapal. Super jakość i wykonanie.

_________________
Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu....
viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń ;)


20 lut 2013, o 17:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Yyy... Dłuższe? Ale u mnie oba modele są jednakowej długości :P Jedynie pady pod boczne owiewki do wtryskowej SV są inne, ale to zupełnie inna konstrukcja, inne warunki i inna cena :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 lut 2013, o 17:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10
Posty: 533
Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: crash pady
Jak brałem dla siebie to mi dwa rodzaje jakieś proponowales z tego co pamiętam.... Ale tak czy siak jestem zadowolony. Ja mam k5 650N może masz do nich dwa rodzaje:)

_________________
Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu....
viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń ;)


20 lut 2013, o 18:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Robię 2 rodzaje, ale one są dokładnie tej samej długości - 120mm. Natomiast pady do pełnych owiewek mają ok. 150mm.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 lut 2013, o 18:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: crash pady
Jedne są krótsze bo na kawałku alu montowane i sam czarny pad jest krótszy, a drugi jest bez tej tulejki i jest większy kawałek pada.
Długość od ramy ta sama. Może dlatego się chłopakom coś pomyliło.

Jeden zalecasz na tor bo wiadomo łatwiej można położyć, drugi na ulecę.
Ale wytrzymałość pada tego z tulejką alu nie jest mniejsza niż ten cały z tworzywa ??

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


20 lut 2013, o 18:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10
Posty: 533
Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: crash pady
Tak tak ja mam cały bez tuleji....z czarna rama wygląda kozacko.

_________________
Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu....
viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń ;)


20 lut 2013, o 18:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Ten pełny z tworzywa pomimo tej samej długości ma większą wytrzymałość na zginanie, bo jest lepiej podparty w ramie. Przy parkingówkach czy glebach z małej prędkości, jeden i drugi rodzaj spisze się tak samo. Przy szybszych glebach lub np. z dodatkowymi atrakcjami, te pełne na pewno będą mocniejsze.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 lut 2013, o 19:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01
Posty: 1318
Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
Post Re: crash pady
hubi199 napisał(a):
Dłuższe działają i polecam. Zapewne jako kobieta zwracasz uwagę na wygląd, ale to hcyba nie będzie mieć ąż takiego znaczenia.


dla mnie znaczenie ma przede wszystkim zabezpieczenie mojego czarta przed uszkodzeniem

Lasooch pisał: Pełne pady z ertalonu, mocowane do szpilki fi. 12mm, przechodzącej przez całą ramę. Jest to zdecydowanie najlepsze miejsce do montażu padów, to najmocniejszy punkt ramy. Tego typu crashpady zapewniają bardzo dobrą ochronę motocykla, jednak coś za coś - są duże, więc rzucają się w oczy. Bardzo dobra alternatywa dla kogoś, kto przewiduje częstsze kontakty z asfaltem
Pady z ertalonu i aluminium, mocowane do szpilki fi. 12mm, przechodzącej przez całą ramę. Opcja dla estetów - dzięki aluminiowym tulejkom pady są optycznie mniejsze i lżejsze, ładnie komponują się ze srebrną ramą

mam czarnego ze srebrną ramą, ale myślę, że będą pasować te pełne :)
jaki jest mniej więcej czas oczekiwania?

_________________
nil mirari, nil indignari, sed intellegere
viewtopic.php?t=9443


21 lut 2013, o 00:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: crash pady
tez bym łyknął te pady... Lasooch...? cena do gaznikowej za te mocniejsze bez tulejek? i czas oczekiwania?

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


22 lut 2013, o 21:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: crash pady
viewtopic.php?p=140332#p140332

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


22 lut 2013, o 21:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: crash pady
dzieki za linka ;D nie umiem czasami wygrac ze swoja leniwa natura :obity:

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


22 lut 2013, o 21:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01
Posty: 1318
Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
Post Re: crash pady
jakie klucze potrzebne do założenia pełnych padów?

_________________
nil mirari, nil indignari, sed intellegere
viewtopic.php?t=9443


4 mar 2013, o 11:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: crash pady
Nasadowe bodajże 17 lub coś takiego, o ile mówimy o tych od Lasoocha


4 mar 2013, o 16:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01
Posty: 1318
Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
Post Re: crash pady
hubi199 napisał(a):
Nasadowe bodajże 17 lub coś takiego, o ile mówimy o tych od Lasoocha


od niego :)
już udzielił mi informacji
2 klucze sztorcowe 17mm do odkręcenia fabrycznej śruby i potem 2 klucze sztorcowe 19mm do skręcenia padów na nowej szpilce

_________________
nil mirari, nil indignari, sed intellegere
viewtopic.php?t=9443


5 mar 2013, o 23:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
I smar na nową szpilkę! :)
Nie żałujcie smaru, bo na sucho to szpila prędzej czy później skoroduje. Fabryczne suzukowskie śruby też pięknie korodują i często trzeba je wyjmować młotkiem... A jak śruba zardzewieje mocno, a trzeba ją wyjąć z jakiegoś powodu, to wtedy jest płacz :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 mar 2013, o 01:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: crash pady
lasooch napisał(a):
I smar na nową szpilkę! :)
Nie żałujcie smaru, bo na sucho to szpila prędzej czy później skoroduje. Fabryczne suzukowskie śruby też pięknie korodują i często trzeba je wyjmować młotkiem... A jak śruba zardzewieje mocno, a trzeba ją wyjąć z jakiegoś powodu, to wtedy jest płacz :P


Teraz to mówisz? :P w sobotę rozbieram crashe co by nasmarować szpilkę :D


6 mar 2013, o 01:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Powtarzam to co kilka stron, ale najwyraźniej to i tak za rzadko :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 mar 2013, o 01:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: crash pady
lasooch napisał(a):
Powtarzam to co kilka stron, ale najwyraźniej to i tak za rzadko :P


Może za rzadko zaglądałem do tematu po zakupie :) Zajmę się tym w najbliższym czasie :)


6 mar 2013, o 08:24
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 20:31
Posty: 41
Lokalizacja: Kraków/NH
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki V Strom K6
Post Re: crash pady
o jaaa :D ja tez muszę zdemontować w takim razie ;p no cóż ;p

_________________
Jawa350ts 89r. -->kawasaki Er5 02r. --> Suzuki sv 650 05r. -->Suzuki V Strom 650 06r. :)


7 mar 2013, o 00:31
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL