Autor |
Wiadomość |
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Ja również zdążyłem przetestować Twoje crashe Na czasie wstawię fotki ale ogólnie to porysowane lekko czacha, klamka hamulca przedniego i tylnego, ciężarek kierownicy, wydech, przedni kierunek połamany. Ogólnie strat większych nie ma tak więc wystawiam ocenę pozytywną Szlif na torze Biłgoraj przy prędkości 30-40 km/h
|
22 lip 2013, o 22:21 |
|
|
terminant
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01 Posty: 1318 Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
|
Re: crash pady
u mnie po ślizgu też łasuchowe crash pady się sprawdziły, wprawdzie czacha ucierpiała, ale bak, wydech ok najgorzej jest z kierunkami - za bardzo wystają
_________________ nil mirari, nil indignari, sed intellegere viewtopic.php?t=9443
|
25 lip 2013, o 12:51 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: crash pady
A ja mam pytanie-czy crash-pady na przedniej osi coś dają przy glebie? Widziałem coś takiego ale wydaje mi się że to trochę przesada a poza tym przy ślizgu chyba nic nie dają. Co myślicie o tym?
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
28 lip 2013, o 19:25 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: crash pady
Dają jak ich nie masz to przy szlifie trze po dole lagi.
_________________ SV650 => X11
|
28 lip 2013, o 20:26 |
|
|
zuczek33
SV Rider
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50 Posty: 629 Lokalizacja: Giżycko
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750 K6
|
Re: crash pady
Jedno ze trze a drugie dzieki okrągłemu kształtowi mniejsze prawdopodobienstwo ze o cos zaczepi laga. Womet-techa 140 zl
|
28 lip 2013, o 21:07 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: crash pady
ja mam przytarty korek ten od regulacji u dołu lagi, także jak ktoś ma złotówki to warto zainwestować
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
28 lip 2013, o 21:12 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: crash pady
Dziękować! Myślałem że to tak trochę na wyrost ale chyba założę przy okazji zmiany zawieszenia.Zastanawiam się czy nie zrobić czegoś w rodzaju rolek pod wahacz.Spełniałoby to podwójne zadanie
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
28 lip 2013, o 21:20 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: crash pady
No ale rolki wahacza tak właśnie mają działać. Z jednej strony są pod podnośnik a z drugiej chronią wahacz przy ślizgu. Moim zdaniem rolki wahacza to świetny patent.
_________________ SV650 => X11
|
28 lip 2013, o 21:36 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: crash pady
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
28 lip 2013, o 21:43 |
|
|
pAWElSOME
motocyklista
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 12:20 Posty: 212 Lokalizacja: Starachowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000
|
Re: crash pady
jakiej twardosci szpilke kupic do crash padsow? 8,8? gdzie wogole takie cos mozna dostac? bo udalo mi sie odtoczyc komplet z ertalonu ale jednak szpilke z castoramy nie wsadze
|
1 sie 2013, o 00:42 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: crash pady
Ja użyłem 8.8.(sprawdzone-2gleby i ładnie się wygina:-)).Gwint jest drobnozwojny 1.25 .ups-nie doczytałem-jeśli chodzi o szpilkę to nie wiem-ja mam pady w tym"gorszym"miejscu.hehe
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
1 sie 2013, o 21:23 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
8.8 starczy na luzie, ale nie wróżę Ci sukcesów w znalezieniu gotowej szpilki w sprzedaży. A z castoramy to faktycznie lepiej nie, bo po pierwsze primo ma gwint na całej długości i poniszczy otwory w ramie/silniku, po drugie primo to jest stal budowlana, a nie konstrukcyjna, więc parametry wytrzymałościowe ma raczej słabiutkie...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
2 sie 2013, o 09:52 |
|
|
pAWElSOME
motocyklista
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 12:20 Posty: 212 Lokalizacja: Starachowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000
|
Re: crash pady
Aha :p a na necie nie znajdzie sie takiej?2 opcja to kupić i obrócić wałek z nierdzewki
|
2 sie 2013, o 10:24 |
|
|
pAWElSOME
motocyklista
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 12:20 Posty: 212 Lokalizacja: Starachowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000
|
Re: crash pady
Pady sie powinny stykac z rama czy zostawić jakiś luz?
|
9 sie 2013, o 10:23 |
|
|
andrzej007
motorowerzysta
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:42 Posty: 77
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: crash pady
|
24 sie 2013, o 22:48 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Sporo opinii o tych lub podobnych padach znajdziesz w tym wątku, wystarczy się cofnąć kilka stron Generalnie ładne wykonanie, słabe miejsce montażu no i cudowne materiały, których nazwy producent jednak nie podaje, chociaż są rzekomo lepsze (w czym?) od konkurencji Mam dobrą wiadomość dla posiadaczy SV1000S z bocznymi owiewkami silnika. Dzięki zaangażowaniu jednego z kolegów, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu powstanie prototyp pasujących crashpadów. Po 4 latach wreszcie się udało Oczywiście mocowane na dwie śruby, z solidnym wspornikiem i crashpad ma pasować w fabryczny otwór w owiewce. Tego typu jak do 650tki:
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
25 sie 2013, o 13:08 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: crash pady
Witam to crash pady mojego własnego projektu są z amelinum polakierowane bezbarwnym przeciw utlenianiu i zwiększenia połysku co o nich sądzicie ?
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
9 wrz 2013, o 16:13 |
|
|
handsonmyface1
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 09:15 Posty: 254 Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Z750
|
Re: crash pady
Musiałbyś znaleźć testera... a z tym chyba będzie trudno chyba, że dasz mu testowe moto
_________________ Don’t hesitate. Trust yourself. Trust the bike.
|
9 wrz 2013, o 16:40 |
|
|
SHVAYA
motocyklista
Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19 Posty: 198 Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
|
Re: crash pady
Nie za blisko nóg te crashe? W razie highside'a jak Cię podrzuci na siodle to możesz sobie nieźle kolano rozwalić. Byłem świadkiem na torze w Poznaniu jak gość w ten sposób ściął kolanem śrubę mocującą crasha (ale to była jakaś M6 czy M8).
_________________ SV650S K9
|
9 wrz 2013, o 17:19 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: crash pady
hehe też racja pytałem tylko o efekt optyczny nie no tu mamy m10 klasa 8.8 do kolan jest jeszcze bardzo daleko - przynajmniej moich one są tylko jakieś 8 cm bliżej niż te do centralnej szpilki mocowane jak ktoś ścina kolanem śruby to zajebiste crash pady miał
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
9 wrz 2013, o 17:24 |
|
|