Jeśli kable pasują to może zadziała. Może ci się przydać do bardziej ekonomicznej jazdy lub większej mocy. Jak możesz to podepnij i się pochwal. Raczej nic nie zepsujesz.
no właśnie pisze na nim 313-410 a pod spodem "for 313-411"; do moto raczej nie chcę tego podpinać a ile takie cacko może być warte?
nic nie warte..wogóle złom i jak będziesz oddawał to musisz dopłącić za złomowanie... ale będę dobry i ci Piwo za niego mogę postawić i zabrać kłopotu cię pozbawie. Ale ma DZIAŁAĆ!
nic nie warte..wogóle złom i jak będziesz oddawał to musisz dopłącić za złomowanie... ale będę dobry i ci Piwo za niego mogę postawić i zabrać kłopotu cię pozbawie. Ale ma DZIAŁAĆ!
lubię piwo ale jedno to trochę mało ;_)
hubi199 napisał(a):
Jeśli kable pasują to może zadziała. Może ci się przydać do bardziej ekonomicznej jazdy lub większej mocy. Jak możesz to podepnij i się pochwal. Raczej nic nie zepsujesz.
i tak nie zamierzam go używać, a powiem szczerze że potrzebna mi jest kasa poza tym suzi bardzo mało pali
I co, jeszcze się nie sprzedał ten powercommander? Mnie został taki sam po v-stromie, jak dałem ogłoszenie forum DLa, to poszedł w ciągu godziny i to sporo drożej
I co, jeszcze się nie sprzedał ten powercommander? Mnie został taki sam po v-stromie, jak dałem ogłoszenie forum DLa, to poszedł w ciągu godziny i to sporo drożej
no wlasnie jeszcze nie moze dlatego ze go nie sprawdzalem czy w ogole dziala, ale czemu mialby nie dzialac? generalnie przy zakupie to zapraszam z maszyna do podpiecia wiec w ciemno nic nie bedzie ;D
Dobra to może ktoś wie jak się nazywa ten inny moduł niż PCIII ? Dowiedziałem się że jest coś pewniejszego niż PCIII podnosi moc do ok 140 koni tylko nie pamiętam jak się nazywał .
Miał głowice od TL1000R, w dodatku splanowane w specyfikacji wyścigowej, Power Commandera, filtr powietrza K&N i jeszcze jakieś pomniejsze przeróbki, zawieszenie od GSX-R 1000 K4. Przełożenia kół zębatych skrzyni i zębatek napędu zostały chyba bez zmian - na 4 biegu wchodził na gumę z gazu. Co do awaryjności to nie wiem...
no chłopaki nie wiem czy sobie zdajecie sprawę (niebawem się na własnej skórze przekonałem) że jak macie SVke z niemiec i ktoś wam wmówił że ucinając kabelek już ma 120 koni to wcale tych 120 nie ma tylko więcej błędów w kompie i nadal 98 koni jak nie mniej . Także przez 2 lata latam na 98 kucach i dziwię się czemu kolega na fazerze w zasadzie lajtowo się ze mną ściera . Myślę sobie - ok mega słabo wychodzi mi przyśpieszanie i jestem preclem . od zakupu mam K&N filtr i zobaczymy czy jakiś moduł czy jak . Ogólnie spore zmiany optyczne będą .
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
24 sie 2012, o 10:30
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Re: Power Commander III w SV 1000
A ja mam takie pytanie czy Power Commander 3 USB może sie popsuć? mam możliwość kupienia używki za 600zł ale nie wiem czy nie lepiej dołożyć 300zł i kupić nowego?