Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
sety 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: sety
Vat czy cło ??
A ciekawe jak z cięgnem zmiany biegów. Czy długość taka sama.


17 cze 2012, o 21:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: sety
VAT, cło doliczają jak przedmiot jest wart więcej niż 150 euro.

Cięgno zmiany biegów to najmniejszy problem, zawsze można dorobić przedłużenie :)


18 cze 2012, o 02:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: sety
Mam pytanie, wie ktoś czy sety pasażera z SV po lifcie pasują rozstawem śrub montażowych do SV z 2000? Opcjonalnie jeśli ktoś miał z tym co nieco do czynienia to możecie polecić tylne sety z czegoś innego pasujące do SV 2000.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


6 lut 2013, o 11:18
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47
Posty: 29
Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
Post Re: sety
Odgrzewam kotleta. Czy ktoś orientuje się czy mocowania setów ( te z możliwością regulacji )z gixxa 2007 pasują do dużej SV ? Potrzebuję nieco obniżyć sety...


30 cze 2015, o 12:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: sety
Prawdopodobnie nie będą pasować.


30 cze 2015, o 12:26
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47
Posty: 29
Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
Post Re: sety
Cóż pozostaje ręczne rzeźbienie...


1 lip 2015, o 23:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: sety
Z jakiego aluminium najlepiej wykonać risery? 6061, t9 czy coś jeszcze innego?

Edit:
i może pręt zrobić taki http://allegro.pl/sruba-rzymska-napinaj ... 33825.html Wtedy można by regulować jego długość.


6 lip 2015, o 20:37
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: sety
Co do riserów, ja dziś wystrugałem coś takiego :)
Obrazek

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


21 lip 2015, o 18:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: sety
Piękne. Mam nadzieję, że z delikatnego amelinium i się będzie łatwo łamać. Łatwiej niż sety.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


21 lip 2015, o 18:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: sety
koroviov napisał(a):
Piękne. Mam nadzieję, że z delikatnego amelinium i się będzie łatwo łamać. Łatwiej niż sety.


Też mam taką nadzieję, bo miesiąc temu złamałem tego seta 4 raz :P i w sumie to było bodźcem do zakończenia kwestii adapterów. Jest też szansa że podniesiony set przy glebie już nie będzie miał kontaktu z asfaltem :) . Na wszelki wypadek jednak zrobiłem sobie dwa komplety :D.

Niestety wyszedł jeden fuckup z moją regulacją - mogę używać tylko tej dalszej linii regulacji w pinie i nie da rady regulować w poziomie :/ . Dokładnie chodzi o prawego seta, przy tym bliższym ustawieniu mocowanie sprężynki dźwigni hamulca wchodzi w adapter. Zastanawiam się czy jej nie wywalić, bo np. w R6 tego nie ma i dźwigienka wraca po prostu przez ciśnienie płynu w pompie... muszę ściągnąć na chwilę spręzynkę i zobaczyć jak to bangla.

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


Ostatnio edytowano 21 lip 2015, o 19:37 przez Sykopson, łącznie edytowano 1 raz



21 lip 2015, o 19:35
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47
Posty: 29
Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
Post Re: sety
Może " wystrugał " byś i dla mnie takie mocowania :-) Potrzebuję obniżyć podnóżki.


21 lip 2015, o 19:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: sety
piter99 napisał(a):
Może " wystrugał " byś i dla mnie takie mocowania :-) Potrzebuję obniżyć podnóżki.


Obniżyć? :P Tego się nie spodziewałem :D . Myślę że nie byłoby problemu, ale chcę swoje najpierw przetestować podczas jazdy, żeby się potem nie okazało że je dla kogoś zrobiłem, a one nagle popękały, albo się pogięły od zwykłego użytkowania.

Sprawdzę czy to co teraz zrobiłem, założone na odwrót, będzie spełniało zadanie obniżenia :D dużo chcesz je obniżyć? Wiedz też że wtedy każde troszkę głębsze złożenie w zakręt to przytarty set. Seria potrafi trzeć bez zamykania opony (zależy jeszcze jakiej oczywiście), a obniżone może się nawet okazać niebezpieczne, jak Ci się nagle niespodziwanie zakręt zacieśni i będziesz zmuszony się mocniej położyć nawet jeśli się turlasz turystycznie. Wiesz o co chodzi ;)
Mimo to jeśli wszystko będzie w porzo z moją wersją beta, to zrobię Ci komplet oczywiście (gdyby pasowały te same co zrobiłem i znalazłoby się więcej chętnych to może bym wynegocjował lepszą cenę przy wypalaniu) ;)

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


21 lip 2015, o 20:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 cze 2015, o 17:47
Posty: 29
Lokalizacja: RK
Płeć: mężczyzna
Moto: litrowa K5
Post Re: sety
Potrzebuję obniżyć bo jeżdżę na co dzień motocyklem do pracy. A, że jestem już "statecznym" motocyklistą to standardowe sety są dla mnie za wysoko. Zabrałem się juZ za " struganie " czegoś takiego jak Ty ( no może bez takich możliwości regulacji ) ale totalnie brak czasu.


21 lip 2015, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: sety
Sety z sv1000S k5 będą pasowały pod sv650N k3? Wiem że w k3 były inne niż w k4+


23 lip 2015, o 13:48
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: sety
koroviov napisał(a):
Piękne. Mam nadzieję, że z delikatnego amelinium i się będzie łatwo łamać. Łatwiej niż sety.


Jak coś to sprawdziłem je w boju :P . Po pierwsze z lewej strony nie mogę korzystać z tej tylnej linii ustawienia bo pręcik do zmiany biegów jest za krótki, brakuje na nim regulacji i trzeba zrobić albo dobrać, wersję dłuższą. Z prawej strony nie mogę korzystać z tej przedniej linii ustawienia, bo na secie jest mocowanko na sprężynkę odbijającą nóżkę pompy hamulcowej i chcąc ustawić podnóżek bliżej to mocowanko wchodzi w regulację. Trzeba je usunąć najprawdopodobniej, ale nie powinno to nic zepsuć - wiele motocykli jeździ bez takiej sprężynki i pompa sama odbija nóżkę - ja też na próbę sprężynkę ściągnąłem i można spokojnie się bez niej obyć.

Teraz najważniejsze - miałem nieprzyjemność leżeć na Poznaniu - gleba przy jakichś +/- 100km/h na prawą stronę - wygięło regulację, set cały - szybka podmianka na drugą regulację w wsio - także wszystko fajnie pod tym względem, a prawdopodobnie tą wygiętą regulację mógłbym naprostować, także leży i czeka na chęci :) .

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


19 lis 2015, o 12:32
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2014, o 01:30
Posty: 85
Lokalizacja: Racibórz
Post Re: sety
Ile taki komplet ? Jestem zainteresowany

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


3 gru 2015, o 19:50
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2015, o 14:47
Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N k7
Post Re: sety
orientuje się ktoś czy różnią się rozstawy pomiędzy śrubami mocującymi sety kierowcy w poszczególnych rocznikach i wersjach? Wiem, że same sety się różnią ale chodzi mi o ich mocowanie. Potrzebuję lewy set kierowcy do 650 N-ki 2006r. Ciężki temat ponieważ jest tego w obiegu niewiele a jak już się trafi jakaś sv na części to sety schodzą jako pierwsze :obity: Używka komplet lewy to +350zł . Tu z pomocą przychodzi aliexpress ;)

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... .26.0Oehq0

fajny regulowany anodowany komplecik.
jak bym pogonił swój prawy kompletny nietknięty set to ten wyszedł by mi za grosze.
No tylko pytanie jak z tym mocowaniem, czy rozstaw śrub nie zmieniał się na przestrzeni lat i wersji?


15 gru 2015, o 15:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: sety
HelloZeep napisał(a):
orientuje się ktoś czy różnią się rozstawy pomiędzy śrubami mocującymi sety kierowcy w poszczególnych rocznikach i wersjach? Wiem, że same sety się różnią ale chodzi mi o ich mocowanie. Potrzebuję lewy set kierowcy do 650 N-ki 2006r. Ciężki temat ponieważ jest tego w obiegu niewiele a jak już się trafi jakaś sv na części to sety schodzą jako pierwsze :obity: Używka komplet lewy to +350zł . Tu z pomocą przychodzi aliexpress ;)

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... .26.0Oehq0

fajny regulowany anodowany komplecik.
jak bym pogonił swój prawy kompletny nietknięty set to ten wyszedł by mi za grosze.
No tylko pytanie jak z tym mocowaniem, czy rozstaw śrub nie zmieniał się na przestrzeni lat i wersji?



To nie wiem gdzie ty szukasz ale ja prawy set (sam set bez osprzętu) kupiłem parę miesięcy temu za 70zł z przesyłką chyba, cały nie popękany jedynie wytarty od buta. Lewe też po tyle chodziły. Zima jest można polować na okazje, nie spieszy się ;)

A co do setów we wtrysku nie ma różnicy N czy S, w gaźniku sety z N sa trochę niższe. Wydaje mi się, że rozstaw śrub jest taki sam we wszystkich wariantach.
Tak przynajmniej wynika z tej strony : http://www.rearsetplates.com/

Cytuj:
Q: Which model bikes do they fit?

A: Both plates (adjustable and fixed) will fit the 1st Generation (1999-2002) and the 2nd Generation (2003-current) SV 650 / 1000 and SVs 650 / 1000


A te sety co wrzuciłeś kurde fajne są :D

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


15 gru 2015, o 17:14
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2015, o 14:47
Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N k7
Post Re: sety
Cytuj:
To nie wiem gdzie ty szukasz ale ja prawy set (sam set bez osprzętu) kupiłem parę miesięcy temu za 70zł z przesyłką chyba, cały nie popękany jedynie wytarty od buta. Lewe też po tyle chodziły.


wszystko git z tym, że ja potrzebuję komplet z dźwigniami i podnóżkiem. Przeszukuję allegro i OLXa i praktycznie wszystko co jest to albo do starszych wersji (z przed 2003r) albo do sporta. No i jak na niefart to lewych jest jak na lekarstwo a prawych da się kilka namierzyć. Tak czy siak coraz bardziej skłaniam się właśnie żeby kupić ten z aliexpress :obity:


15 gru 2015, o 21:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23
Posty: 637
Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
Post Re: sety
Kup, oceń :)
Też się skłaniam ku takim, ale nie wiem jak to jakościowo wygląda...
Myślałem o czarnych i mam wątpliwości jak będzie z trwałością anodyzowania :)


15 gru 2015, o 21:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL