Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: crash pady
Słabo toto wygląda, biorąc pod uwagę jaką masę musiało na siebie przyjąć. Nie dziwię się, że pękło.
|
6 kwi 2010, o 20:00 |
|
|
maćko
Mister Menel
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
|
Re: crash pady
Co do LSL to mam inne doświadczenia i to bardzo pozytywne. Dwa razy ochroniły SV od poważniejszych obrażeń. Raz sporą energie na siebie przyjęły bo śruba mocująca wygięła się w pizdu a crash cały. Dzikus widać Twój kumpel trafił na jakiś marny egzemplarz.
_________________ Chla ktoś coś ?
SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
|
6 kwi 2010, o 21:32 |
|
|
Dani
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:48 Posty: 48 Lokalizacja: 100-lica
|
Re: crash pady
Ja już Łasoochowe przetestowałem. Lekko przeszlifowany crashpad i wygięta szpilka. Ofiary to klamka zmiany biegów i pęknięta owiewka. Więc szczęście w nieszczęściu. Łasooch, ile by kosztowała sama szpilka?
_________________ SV650S K2 Jestem oazą spokoju... pier***onym ku**a, zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora
|
6 kwi 2010, o 22:17 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: crash pady
Szpilkę na Twoim miejscu bym sam sobie dorobił, a nie zawracał mu głowę (no chyba, że sam chce) takimi pierdołami Idziesz do budowlanego i kupujesz taką szpilkę za kilka zł, bierzesz diaksa i odcinasz na odpowiednią długość, a ucięty koniec też diaksem oszlifujesz na około, by nakrętka weszła.
_________________ SVNERWUS
|
6 kwi 2010, o 22:28 |
|
|
maćko
Mister Menel
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
|
Re: crash pady
Jeśli to M12 to taka szpilka długości 1m będzie Cię kosztować 4-5 zł.
_________________ Chla ktoś coś ?
SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
|
6 kwi 2010, o 22:45 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
M12 ale ze skokiem 1.25 I niestety w budowlanym raczej nie kupisz szpilki, tylko gwintowany po całości pręt. Wolałbym, żeby mój silnik wisiał jednak na gładkiej powierzchni niż na gwincie Dani - poszło PW.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
7 kwi 2010, o 13:18 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: crash pady
Powracam z tematem padów do pełnych owiewek znam firmę która dysponuje profi sprzętem (wszelkiej maści obrabiarki numeryczne itp.)
Potrzebował bym mocowanie do skopiowania czyli coś na wzór r&g racing Ewentualnie jestem skłonny kupić oryginał (tylko nie wiem gdzie można dostać r&g w Polsce ) i zrobić kopie dla zainteresowanych forumowiczów.
Może któryś z forumowiczów który posiada ów pady był by w stanie przesłać takie mocowanie na mój koszt, zrobiło by się kilka zestawów a kolega lasooch dorobił by same pady taki forumowy projekt co wy na to ? temat był wałkowany na starym forum ale umarł.
|
14 kwi 2010, o 00:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Nikt z forumowiczów nie był zbyt chętny wyskoczyć ze swoich R&G, więc pomierzyłem co trzeba i właśnie strugam zarówno pady jak i mocowania pod pełne owiewki. Niedługo będą gotowe, wolno mi to strasznie idzie, bo mam kupę innych rzeczy na głowie, ale niedługo wszystko będzie gotowe
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
14 kwi 2010, o 00:34 |
|
|
Dzikus
degustator whisky
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
|
Re: crash pady
A własnie, przecież mierzyłeś moje r&g, przydało się to do czegoś ??
_________________ BIKEPICS-DZIKUS
|
14 kwi 2010, o 08:58 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
W litrze jest inny rozstaw śrub niż w 650, więc i pady są zupełnie inne. Trzeba zrobić coś w ten deseń: http://www.rg-racing.com/RGProducts/productgallery.aspx?page=1&sku=CP0124BL
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
14 kwi 2010, o 12:50 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Czekam, czekam
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
14 kwi 2010, o 13:39 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: crash pady
Przesłać Ci do litra uchwyt łasuchu? Mam taki standardowy ( org. suzukowski !!! ) więc mogę wrzucić go do autocada z precyzją suwmiarki Oczywiście jakbyś coś ładnego wyrzeźbił byłbym chętny ( chyba nie ja jeden )
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
14 kwi 2010, o 14:18 |
|
|
artias
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:48 Posty: 449 Lokalizacja: WH ....
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda VTR 1000F
|
Re: crash pady
Jak bym miał to bym z chęcią dał, a tak to niestety czekam z niecierpliwością na dzieło lasoocha
_________________ Honda VTR 1000F, Suzana SV650S moja była :-(
|
14 kwi 2010, o 17:50 |
|
|
NFS
pieszy
Dołączył(a): 15 mar 2010, o 22:44 Posty: 4 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Też czekam
|
14 kwi 2010, o 18:09 |
|
|
Synkretyczny89
SV Rider
Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22 Posty: 488 Lokalizacja: Gdańsk
|
Re: crash pady
Ja tez czekam - do pełnej owiewkowej wersji (boczne też).
_________________ sv 650 s K5 - blue sucz
|
20 kwi 2010, o 17:18 |
|
|
lemon
motocyklista
Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02 Posty: 210 Lokalizacja: 0-61
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
Koledzy potrzebuje informacji czy poniższe crashe : http://www.allegro.pl/item974919758_cra ... 4_08r.htmlsą czegoś warte? Nie powiem ładnie się prezentują, całe czarne, tysz fajnie.
_________________ SV650S K7 'Złośnica'
|
20 kwi 2010, o 22:42 |
|
|
cyrulik
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 19:32 Posty: 595 Lokalizacja: WPI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K6
|
Re: crash pady
Jak Was aż tak mocno nie pili to poczekajcie, czekam aż mi koleś dorobi na wzór z R&G, bo takie posiada na moto, tylko typ co ma to zrobić kuruje łapę w gipsie po narach , ale w końcu mu to zdejmą. Lasoch dorobił byś lepiej pod to pady jakieś dłuższe
_________________ SV 650S K6 "Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
|
20 kwi 2010, o 22:49 |
|
|
suzuki75
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02 Posty: 133 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
|
Re: crash pady
Mam takie u siebie zainstalowane.Solidne, estetyczne i.... jeszcze nie testowane przeze mnie Kumpel testował crashe tej firmy w swojej CBR 1000 RR i spełniły swoje zadanie.Wywinął figurę i żadnych poważnych uszkodzeń moto.
_________________ SV 650 SA K7 ABS www.klimatyzator.waw.pl
|
20 kwi 2010, o 23:09 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Ja już mam całe komplety na wpół zrobione Strasznie wolno mi to idzie, bo ciągle coś jest innego do roboty, uczelnia itp, ale w każdym razie już widać koniec
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
21 kwi 2010, o 00:32 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Ja tylko przyczepię się do miejsca mocowania. Te pady są przykręcane do śrub przedniego cylindra 10mm. W SV aż się prosi, by pady założyć do szpilki 12mm przechodzącej między cylindrami. Wtedy wisiałyby na jednej długiej i mocnej śrubie, przechodzącej przez ramę, a nie na dwóch wkręconych w aluminiowy blok silnika Ze znanych mi producentów tylko Womet robi na tą długą szpilkę (no i ja też ), reszta robi na te śrubki do cylindra, bo jest taniej i w produkcji i transport wygodniejszy. LSL, Zipser, Puig, PWL - wszyscy idą niestety na łatwiznę...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
21 kwi 2010, o 00:35 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|