Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
lemon
motocyklista
Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02 Posty: 210 Lokalizacja: 0-61
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
No niestety.. usprawnia to proces produkcji i dystrybucji w/w Dużo osób ma tak mocowane więc chyba zainwestuje, bo póki co w zakrętach czuje się jak drewno
_________________ SV650S K7 'Złośnica'
|
21 kwi 2010, o 08:12 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: crash pady
A jednak się sprawdza. Kto ma takie pady (te do bloku silnika) i leżał ten wie, że pod padem nic się nie dzieje. Moje crashe były co prawda za krótkie, więc nie osłoniły tak jak powinny (teraz już mam dłuższe), ale crash się starł, wygiął, ale po zdjęciu - przy ramie jest czysto Myślę, że jeżeli już wybrzydzać, że tak lub owak niedobrze, bo da się lepiej, to w zasadzie nie ma co się zatrzymywać na crashach, tylko od razu walić po klatkę. Teraz w temacie gmoli do sv zbiera się ekipa, żeby zamawiać klatki w cenie 300-400 zł. Sam może się skuszę, zobaczymy
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
21 kwi 2010, o 08:31 |
|
|
lemon
motocyklista
Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02 Posty: 210 Lokalizacja: 0-61
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
To tu może taka mała uwaga... nie moja bo jestem cienki tylko kumpli którzy zaliczyli nie jednego dzwona.. Lepiej mieć za krótkie crashe po których moto się poślizga i może połamie owiewki - ale rama i reszta będzie cala, niż za długie przez które moto w chwili ślizgu potrafi zrobić niezłego kozła i zamiast przeszlifowanej owiewki czy boczku masz praktycznie zgruzowanego sprzęta. Sam niestety bylem świadkiem jak w zeszłym sezonie kolega pozbył się tak swojego sprzęta- na sławniaku na torze AW wyprzedził go tył... moto spokojnie szlifowało asfalt, ale po chwili jakby dostało potrójną dawkę LSD w żyły. Podskoczyło jak głupie i zrobiło 3 fikołki bak, kiera, zadupek, rama się wygięła - wszystko poszłooo się jebut właśnie przez za długiego crasha.
_________________ SV650S K7 'Złośnica'
|
21 kwi 2010, o 09:12 |
|
|
suzuki75
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02 Posty: 133 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
|
Re: crash pady
Nie przesadzaj lasooch'u.....dwa lata temu kolega z tego forum wywinął potężna figurę na swojej SV, puszkarz zepchnął go na krawężnik ( byłem świadkiem bo jechałem za nim...) i ZIPPSER'y wytrzymały. Rama cała, lekko pogięta chłodnica , ale cała, porysowana lampa, ułamany kierunek i dźwignia zmiany biegów. Troszkę przesadzasz z tą szpilka przez cały silnik... "LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO !!!"- przysłowie pszczół
_________________ SV 650 SA K7 ABS www.klimatyzator.waw.pl
|
21 kwi 2010, o 10:21 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Ja za to pamiętam, że był też kolega na SV (nicku nie pamiętam), który starsznie ku*wił na Zipsera, bo crashpad wyrwał mu gwint z bloku cylindra U Sad'a stoi Hornet, w którym pady były zamocowane w ten sam sposób do silnika, też na śrubie 10mm i pad zrobił tam więcej demolki, niż przyniósł pożytku... Wiadomo, że każda gleba jest inna i efekt końcowy jest wypadkową kształtu i wytrzymałości crashpadów, stanu nawierzchni (studzienki, krawężniki) oraz przede wszystkim szczęścia. I wcale nie mówię, że pady mocowane do przedniego cylindra są złe. Jasne, że są dobre, z resztą w 90% motocykli tak się montuje pady, bo nie ma innej możliwości w ogóle. Ale moim zdaniem gdy mamy do dyspozycji o wiele mocniejszy węzeł konstrukcyjny w ramie, to bez sensu jest z niego nie skorzystać. Przy parkingówkach jedne i drugie pady sprawdzą się podobnie. Ale przy poważniejszym uderzeniu wolę jednak być porządnie zabezpieczony. A jeśli lepsze jest wrogiem dobrego, to powiedz stuntowcom żeby korzystali z padów Zipsera/PWL zamiast klatek
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
21 kwi 2010, o 11:35 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: crash pady
Trudno z tym dyskutować, nie wiem, jakiej długości były tamte crashe, a i samo wskazanie przyczyny, że "to przez za długie crashe" to spekulowanie i nic więcej... LSD podaje się doustnie, nie dożylnie i zasadniczo jest to psychodelik. Może jednak moto dostało amfy, albo czegoś z tego sortu? Nie pytać, skąd wiem
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
21 kwi 2010, o 11:45 |
|
|
suzuki75
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02 Posty: 133 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
|
Re: crash pady
"Nie mieszaj myślowo dwóch różnych systemów walutowych..." Rozmawiamy o crash padach a nie klatkach...
_________________ SV 650 SA K7 ABS www.klimatyzator.waw.pl
|
21 kwi 2010, o 12:07 |
|
|
pink25
SV Rider
Dołączył(a): 22 kwi 2010, o 15:22 Posty: 707 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N 2005
|
Re: crash pady
Witam Jestem nowy także grzecznie witam . Kupiłem właśnie sv 1000 N rok 2005/2006 . Właśnie czeka na zarejestrowanie także jeszcze się jazdą nie nacieszyłem . Nie ma biedna żadnej ochrony przy upadku. Przeczytałem całość wątków o crash padach oraz o klatkach. Napewno coś założę bo moto fiknąć musi nieuchronnie . Kolega tu widzę robi crash pady a i rurkami tez chyba się tam para do naszych moto. Chętnie pewnie bym się dołączył do dobrej oferty jakościowo/kosztowej czy to do crash pada czy klatki, ale chętnie zobaczyłbym zdjęcia założonych na moto (szczególnie klatek) bo moje moto jest srebrne, rama też i nie wiem jakby to wyglądało. Jakby mi ktoś przesłał takowe lub linki to byłoby super ( pink25@o2.pl) .
_________________ Pozdrawiam Pink SV 1000 N, 2005 r. srebrna, szybka GIVI, kufer GIVI
|
22 kwi 2010, o 15:41 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: crash pady
Zamontowałem pady od lasoocha i powiem wam, że całkiem inaczej psychika funkcjonuje w czasie jazdy Gdyby ktoś był nie zdecydowany to szczerze polecam kolegę. Kawał dobrej i solidnej roboty w przystępnej cenie Widziałem crash pada w akcji z Sv w roli głównej i powiem, że jest to niesamowicie tani element, który trzeba ewentualnie wymienić zamiast chłodnicy, kierownicy i baku Mimo iż wziąłem największą opcję pada, to wygląda to bardzo estetycznie chociaż o gustach się nie dyskutuje. Na pewno warto to maleństwo zainstalować Polecam jeszcze raz. Ja wybrałem opcję nr 1. viewtopic.php?f=28&t=306Edit: I jeszcze coś ważnego. Myślę że w razie awarii crasha( odpukuję ) z kolegą można zawsze się dogadać żeby wykonał tuleję na jedną stronę, więc nie trzeba kupować całego kompletu co jest nie możliwe przy kompletach firmowych
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
9 cze 2010, o 18:17 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: crash pady
Już nie słódź tyle, bo lasooch się zaraz wilgotny zrobi
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
9 cze 2010, o 18:38 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: crash pady
Tak mi dobrze, tak mi róóób Przepraszam, samo wyszło Ostatnio oglądałem te pady na sprzęcie mprzyby2/dzownka. Kobyły straszne ale budzą zaufanie.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
9 cze 2010, o 19:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Wilgotny to ja dziś byłem przez cały dzień - albo pot mi po tyłku spływał, albo burza przechodziła nad Komorowem, jak skręcałem swoją SV na dworzu Jasne, że jak jest potrzeba, to się dorobi jedną sztukę, samą szpilkę czy jakikolwiek inny fragment, ale tak samo działają też inne firmy, to żadna rewelacja
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 cze 2010, o 20:31 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: crash pady
Na dworze! Punkcik.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
9 cze 2010, o 21:30 |
|
|
zvierzak
przewrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43 Posty: 832 Lokalizacja: Świdnik
Płeć: mężczyzna
Moto: 1100xx
|
Re: crash pady
Ja Cię tylko przekonywałem do Crashpadów
_________________
SV 650S K5 CBR 1100xx http://motocyklem.eu
|
9 cze 2010, o 22:10 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: crash pady
Przekonałeś To chyba była najlepsza demonstracja padów jaką można było sobie wyobrazić Prędkość żadna, a wyobraziłem sobie siebie w tej sytuacji... wgnieciony bak, uszkodzoną chłodnicę, porysowane lewe plastiki
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
10 cze 2010, o 09:56 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: crash pady
Pady do 650S z bocznymi owiewkami są już nareszcie gotowe Wczoraj założyliśmy to na SVkę Sad'a, wszystko pasuje jak należy. Wieczorem/jutro wrzucę więcej informacji i zdjęcia
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
27 cze 2010, o 19:56 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: crash pady
Dowej dowej ! Mom nadzieja ze do tysionca też podejdą ( chyba ta no ni ? ).
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
27 cze 2010, o 21:24 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: crash pady
No nareszcie , bo już miałem jakieś pytanie o termin rzucać. Czekam z niecierpliwością na foty i cenę. (do tysiaka nie podejdą z tego co pamiętam jest różnica między ramą 1000 a 650)
|
27 cze 2010, o 21:29 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: crash pady
No niestety, nie podejdą
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
27 cze 2010, o 23:08 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: crash pady
No i zaś mi wasze małolitrażówki uciecha wzieły
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
27 cze 2010, o 23:12 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|