Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Kiera do S ki https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=10&t=12037 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | frost [ 23 paź 2013, o 14:55 ] |
Tytuł: | Kiera do S ki |
Niedawno przymierzałem sie do S ki i hmmm. Jakby tu powiedzieć, wiecie cztery dychy na karku. ojciec dzieciom więc i brzuszek się pojawił :-) Odniosłem wrażenie że dość mocno pochylona sylwetka (przez kierownicę) w S ce może nie byc wygodna w podróżach powyżej 300 km dziennie. Rozważałem Nkę ale tutaj też może być ciężko z dłuższymi podróżami ze względu na wiatr. Padł pomysł żeby w S kę zamontować kierę taką jak mają Nki. Czy ktoś już próbował takich manewrów? Czy głowa nie będzie wtedy ponad szybą. A może ktoś mógłby podrzucić jakiś sprawdzony patent na akcesoryjną szybę do Nki. Pozdrawiam a |
Autor: | Marpol [ 23 paź 2013, o 14:58 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Wg mnie dieta MŻ ![]() |
Autor: | Janek87 [ 23 paź 2013, o 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Przekładki kierownicy już były kilka razy na forum więc jak nikt się nie wypowie z właścicieli to pewnikiem sam znajdziesz po galeriach czy tematach. Jeśli chodzi o szybę do N'ki to Paaanie, wybór jak skarpetek na targu w zależności od majętności portfela. Od allegro zaczynając po np Puiga kończąc. |
Autor: | koroviov [ 23 paź 2013, o 15:13 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
ponieważ forum jest po to by mozna wypowiedzieć swoje zdanie to się wypowiem. Dla mnie zakładanie wysokiej kierownicy do sporta to: żenada, dziadostwo, amatorka i idiotyzm. Nie znam plusów. Dużo przyjemniej i szybciej jest nauczyć się jeździć i "będzie pan zadowolony". Ewentualnie inny bardziej turystyczny motor. |
Autor: | frost [ 23 paź 2013, o 15:34 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
A jak sprawują się takie szyby, czy wogóle ma sens ich montaż? |
Autor: | Janek87 [ 23 paź 2013, o 15:38 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Ludzie zakładają i chwalą, coś tam dają. Zawsze to masz powietrze skierowane bardziej do góry a nie wprost na Ciebie. Ja tam jeżdżę bez i żyję. Wieje bo wieje ale wiać musi, toć to motor a nie auto ![]() |
Autor: | frost [ 23 paź 2013, o 15:59 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Ale jak wieje przez 400 km to jasny gwint!!!! Nawet karczycho Pudziana nie da rady...no chyba że zgodnie z przepisami :-) |
Autor: | Janek87 [ 23 paź 2013, o 16:04 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Cóż, 400 km to już prawie turystyka więc odpowiedź nasuwa się sama przez się ![]() |
Autor: | Rene [ 23 paź 2013, o 19:20 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
S + górna półka i kierownica od N + szyba turystyczna i można latać. Choć ja jakoś po 500+ robiłem i nie przeszkadzała mi seryjna S no może troszkę klipony (mysle o zakupie akcesoryjnych by poprawić pozycje na moto). Są też tacy co na N latają po całej europie i jest ok kwestia przyzwyczajenia. |
Autor: | Rene [ 23 paź 2013, o 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Sv jest moto z kategorii sportowo-turystycznych wiec jak kto ją wykorzystuje to już jego sprawa nie ma co się czepiać słówek. Ja też jestem zdania że do dłuższych wycieczek (może nie typowo N-kowa kiera) ale clipon o 2-3cm wyższy jest idealnym kompromisem. |
Autor: | Drobny [ 23 paź 2013, o 21:04 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Powiem szczerze że S-ka w oryginalnym wykonaniu jest delikatnie "trudna" do jazdy turystycznej. Na początku robiłem max 100 km i ręce wysiadały. Wiem że wtedy miałem mniej doświadczenia z SV-ką i całym ciężarem wisiałem na kierze. Potem zainwestowałem w ACCOSSATO i jest o niebo lepiej. Chociaż zauważalnym minusem jest tendencja do shimmy przy przyspieszaniu. Szczególnie przyjeździe z pasażerem i kuframi. Teraz robię max 300-350 km jednym tchem, potem już trochę boli tyłek |
Autor: | Slawuch [ 24 paź 2013, o 08:42 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Ja tam uważam że wcale nie ma tragedii. S-ką ze standardowymi cliponami najdłuższą traskę zrobiłem ~350 km i nie było tragicznie. N-kę ujeżdżam z kierownicą loius superbike comfort i jest komfort ![]() Odnośnie owiewki w N-ce to powiem tyle, że bez żadnej owiewki w porównaniu z jazdą turystyczną na DR BIG gdzie siedzę wysoko jak sołtys i jestem jak jeden wielki żagiel, to jest naprawdę przyjemnie i sceptycy chyba nie mają porównania ![]() |
Autor: | Karol20 [ 24 paź 2013, o 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Wszystko sie da tylko trzeba miec w miare poprawna pozycje. Za pierwszym razem na trase ~270km robilem kilka postojow i myslalem ze w nocy umre tak mnie napierdalaly nadgarstki. Teraz ponad ~550km z postojami tylko na tankowanie. |
Autor: | koroviov [ 24 paź 2013, o 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Daleki jestem od tego by obrażać myślących inaczej niż ja. Jeżeli ktoś poczuł się dotknięty to z góry przepraszam. Z naprawde sportowymi motorami rzeczywiście nie miałem dużej styczności. Tak się chciałem powymądrzać. Moje przemyślenia wynikają stąd, że idąc śladem myslowym konstruktorów patrzę na motocykl jako całość z kierowcą. Zakładając wysoką kierownicę, niska owiewka traci sens. Dajemy wyższą szybę, potem krótsze sety, obniżamy tył i pytam jak dalece jesteśmy w stanie się posunąc w modyfikacjach? Wersja S ma sporo cech sportowych, co możemy traktować jako zalety lub wady. ... Jakoś mi powietrze zeszło i nie chce mi się dalej rzeźbić. Dodam tylko, że przy zakupie warto mimo wszystko brać pod uwagę inne parametry niż "podoba mi się" |
Autor: | bantiru [ 25 paź 2013, o 06:08 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Półka akcesoryjna i kiera RENTHAL-a ,szyba racing super pozycja i wiaterek nie straszny ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | malina666 [ 25 paź 2013, o 09:49 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Ja posiadam taką szybę w N http://www.puig.pl/owiewki_naked_custom ... -p564.html Bez szyby do 140 km/h jest znosnie pozwyzej trudniej juz jechac wiecej niz pare minut. Po zamontowaniu szyby do 160 km/h można leciec juz w trasy bez wiekszego zmeczenia. Szyba wyglada słabo ale zawsze cos daje. Powietrze jest idealnie prowadzone powyzej barków a kasku nie buja. Mam 186 cm wzrostu. |
Autor: | kacperski [ 25 paź 2013, o 18:07 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Się dorzucę, a co Jeździłem na sv S i trasy powyżej 300km już trochę ciężko, ale przez nogi, masakrycznie zaczynały drętwieć. W dodatku szyba w gaźniku daje podobną ochronę jak najprostsza szybka puig na golasie. Wtrysk bez wysokiej szyby moooooże jest minimalnie lepszy. Skoro wersja N różni się zasadniczo kierownicą i owiewką, to taka przekładka jest moim zdaniem kwestią wyboru użytkownika. Za to po przesiadce na golasa jakoś nie spieszy mi się znowu do niskiej kiery. Z karkiem na trasie nie mam najmniejszych problemów, wiatr dokucza dopiero przy utrzymywaniu 150+. Powyżej 200 się składam, bo mniej targa człowiekiem pęd powietrza. Potrafią boleć barki, na początku je odruchowo spinałem. Przyzwyczaiłem się żeby luźno trzymać przeszczepy i nie mam problemów. |
Autor: | Karol20 [ 25 paź 2013, o 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Kiera do S ki |
Nie moge sie powstrzymac. Ile wy macie lat ze wam tak ta pozycja przeszkadza. Zaczynam sobie wyobrazac takich siwych zgarbionych leciwych dziadkow. |
Autor: | Bodzion [ 25 paź 2013, o 21:06 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Kiera do S ki | |||||||||
Nie rozumiesz problemu bo pewnie masz ze 170 cm wzrostu. Jak urośniesz do 190 cm - zrozumiesz ![]() Żartuję, nie obrażaj się ![]() Niska kiera przeszkadza szczególnie wysokim jeźdźcom - niezależnie od rodzaju moto. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |