Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale umieszczam post. Czy ktoś z posiadaczy SV 650 spotkał się z odblokowaniem mocy na pierwszych biegach? Znalazłem taką ofertę :
Inteligentne urządzenie jakim jest TRE czyli po prostu ELIMINATOR OPÓŹNIENIA ZAPŁONU.
Pasuje do modeli:
SUZUKI SV650 od 2003r.
SUZUKI DL650 od 2003 r.
TRE do innych modeli SUZUKI znajdziesz u mnie na innej aukcji…
Co daje TRE?
W motocyklach SUZUKI producent aby chronić klienta wprowadził w swoich motocyklach ograniczenie mocy na pierwszych 4 biegach oraz ograniczenie prędkości do 300km/h, czyli mówiąc krótko silniki rozwijają pełną moc dopiero na 5 i 6 biegu.
Urządzenie TRE odblokowuje pełną moc silnika na wszystkich biegach. Po wpięciu urządzenia silnik na niskich biegach dużo lepiej a także co ważne płynniej reaguje na gaz. Znika także nieprzyjemne szarpanie przy niskich obrotach przy jeździe na niskim biegu. Co nie jednego wkurza...
Zmniejszone zużycie paliwa. Jak to możliwe???
Po przez eliminację opóźnienia zapłonu silnik w 100% wykorzystuje dostarczoną mieszankę do cylindrów.
Zmniejszone zużycie paliwa można zauważyć przy jeździe po mieście lub po krętych drogach - tam gdzie używa się pierwszych 4-ech biegów. Na trasie nie zauważyłem spadku zużycia - większość trasy to zazwyczaj 5 i 6 bieg na który TRE nie wpływa.
Urządzenie automatycznie wyłącza się przy biegu neutralnym dzięki czemu zabezpiecza silnik przed zwiększonymi obrotami, przegrzewaniem silnika jak również przed tzw ,,przekręceniem" silnika na biegu jałowym.
Plug and play - instalacja jest banalnie prosta!!! Bez cięcia przewodów, lutowania i innych niebezpiecznych ingerencji w instalację!!!
Polega na rozpięciu jednej kostki pod zbiornikiem paliwa oznaczonej na zdjęciu i podpięciu w szereg urządzenia. Resztę już załatwi za Nas TRE
Oryginalne wtyczki SUZUKI w które wyposażone jest TRE dają gwarancję niezawodności urządzenia nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach pogodowych(wilgoć, deszcz itp).
Co otrzymujesz w tej cenie?
1. Produkt najwyższej jakości zbudowany z wysokiej klasy elementów co gwarantuje tak naprawdę wieczystą gwarancję i niezadowność urządzenia jeśli nie zostanie uszkodzony mechanicznie.
2. Wyposażenie produktu w oryginalne wtyczki SUZUKI dzięki czemu mamy 100% gwarancję zabezpieczenia instalacji przed wilgocią. Tańsze TRE nie posiadają takich wtyczek więc jesteśmy zmuszeni do cięcia i lutowania instalacji, co grozi uszkodzeniem komputera motocykla w przypadku pomyłki przy podłączaniu lub w przypadku dostania się wilgoci w naruszone obwody instalacji.
3. Pomoc i moje doświadczenie w tej dziedzinie – pomagam rozwiązać i zdiagnozować problemy jeśli pojawią się jakiekolwiek podczas montażu. Nigdy nie zostawiłem nikogo z problemem samego.
4. Możliwość zwrotu urządzenia bez podania przyczyny.
Urządzenie w 100% bezpieczne dla silnika jak i instalacji.
Odblokuj swój silnik i ciesz się z pełnej mocy - pomyślisz, że przesiadłeś się na większą pojemność
!!!
Boisz się pełnej mocy w niekorzystnych warunkach???
Producent TRE przewidział to wprowadzając model z wyłącznikiem. Sam decydujesz kiedy chcesz używać pełnej mocy a kiedy używać fabrycznych ustawień. Przełącznik można zamontować np. w wypełnieniu(osłonce) dolotów powietrza co daje znakomitą funkcjonalność przełącznika jak i świetny wygląd wizualny.
CO O TYM SĄDZICIE?