Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 6 sty 2025, o 01:11



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
* Cała prawda o G-PACK :) 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57
Posty: 98
Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
Post * Cała prawda o G-PACK :)
Witam B)
... o2o stoją już w garażu zaparkowane ale jeszcze gotowe na cieplejsze dni,
z nudów dziś wypiąłem z wiązki z jednego o2o G-PACK (Made in France).

Na ebay.pl po wpisaniu G-PACK wyskoczy kilka/kilkanaście opcji zakupu :flaga:
piszą tam też ciekawe info:
Cytuj:

NIKKO DE-RESTRICTION MODULE

G-Pack
Nikko Racing have developed a range of electronic modules which work on the ignition and injection systems to effectively ‘derestrict’ certain motorcycles.

The G-Pack modules remove the in built factory restrictions within the electronic systems which are put there principally to help comply with noise regulations, as well as softening the power delivery of some of the faster models. These effectively prevent these bikes from reaching there maximum performance potential.

This model gives extra uumph in 2nd and 3rd gears between rev ranges
ignition 2nd. 1900-8200
ignition 3rd. 1500-8200

The G-Pack OVER 3 module works in the same way but also eliminates the 300 kph electronic speed limiter installed by the manufacturer on many fire breathing models of 1000cc or above.

Example

For GSX-R 1000, G-Pack OVER 3 is active at two levels, on second gear between 1900 and 10200 rpm and on the third between 1600 and 10200 rpm to unsure lightning acceleration; on fifth and sixth gear to eliminate the 300 km/h speed limiter ; rpm increases from 12300 to 12800. It operates simultaneously on ignition advance, injection, the movement of the second flapper valve and the exhaust valve.

This is a breakthrough product and is not the same as the cheaper resistor type products which fool the bike into thinking it is in fifth gear at all times. The problem with these, is that the bike isn’t necessarily in fifth gear. Why? Well if the bike is revving at 12000RPM and it thinks it is in fifth it will adjust the fuelling to suit a 150MPH or so air charge coming into the air box. If it is actually in second then it’s not travelling at 150MPH and this adjustment will be incorrect, causing the bike to run rich and hence excessively rough! Additionally, most Suzuki’s have a separate default map for neutral. This is used both in Neutral or in gear when the clutch is pulled in. Why? Because it uses a lower rev limit to prevent over revving when there is no load on the engine! If the bike still thinks it is in fifth it will not default to the neutral map and will allow you to over rev the engine – potentially causing much mechanical damage.
G-Pack is a far more sophisticated product and only affects the area’s of RPM required and leaves the other area’s untouched.

They come pre-wired ready to fit straight into your wiring loom and with modern wiring looms using different shape connectors for every connection, it is practically impossible to get it wrong. It takes only minutes to install and needs no other adjustments or modifications. They are now sold extensively in Europe and the US and are fitted as standard to all bikes in the German GSXR cup and are used by the WORLD CHAMPION Zongshen world endurance team.

This product is sold for race use only on closed race tracks and is not for road use.


Po przetłumaczeniu przez http://translate.google.pl/#
w jednym segmencie opisu (pogrubionego) wyczytać można interesującą informację :!:

Jest to przełomowy produkt i nie jest taki sam jak tańsze produkty typu rezystor, który głupi rower do myślenia, jest na piątym biegu w każdej chwili.

:?: jak nie rezystor to co? mikro komputer za ok 600 zl :?: zalany jakimś tworzywem w ładnym, zaklejonym pudełeczku żeby nikomu nie przyszło do głowy otwierać i sprawdzać co to za patent ;)

Natomiast dziś rozebrałem a nawet rozłupałem opakowanie G-PACK i ...
zobaczcie sami co jest w środku :mrgreen:
Obrazek
http://img835.imageshack.us/img835/4226/06112010385.jpg
Obrazek
http://img833.imageshack.us/img833/2060/06112010386.jpg
Obrazek
http://img839.imageshack.us/img839/3075/06112010387.jpg
Obrazek
http://img35.imageshack.us/img35/7311/06112010388.jpg
Obrazek
http://img44.imageshack.us/img44/7679/06112010389.jpg

_________________
... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 lis 2010, o 13:44 przez jak_zawsze, łącznie edytowano 1 raz



6 lis 2010, o 21:53
Zobacz profil YIM WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Dlatego droższe nie oznacza lepsze, tak jest ze wszystkim ;)


6 lis 2010, o 22:31
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57
Posty: 98
Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Dono napisał(a):
Dlatego droższe nie oznacza lepsze, tak jest ze wszystkim ;)

... przyznam, że pieniądze nie mają dla mnie większej wartości :D natomiast ciekawość jest zawsze większa :mrgreen:

_________________
... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
Obrazek


6 lis 2010, o 22:36
Zobacz profil YIM WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Historia typu jak sprzedać rezystor warty 5gr za 100zł :D

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


6 lis 2010, o 23:21
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
A to Ci G-ówno :D

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


7 lis 2010, o 00:19
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57
Posty: 98
Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
soldyy napisał(a):
Historia typu jak sprzedać rezystor warty 5gr za 100zł :D

... na stronie producenta za ok 116 EURO
http://direct.nikkoracing.com/boutique_us/fiche_produit.cfm?ref=GP-S173&type=1&code_lg=lg_us&num=1
plus przesyłka ;)

_________________
... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
Obrazek


7 lis 2010, o 09:13
Zobacz profil YIM WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Kolego jak_zawsze... myślę, że tą wiadomością popsułeś humor kilku osobom na forum ;P
soldyy robi to za kilka złotych :mrgreen:

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


7 lis 2010, o 10:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Ja jednemu forumowiczowi zapłaciłem coś ok. 80 zł, ale z wtyczkami pasującymi do fabrycznych, więc nie muszę ciąć kabli, po wyjęciu nie ma po tym śladu. Same wtyki (wysyłka chyba była z UK) tak wywindowały cenę :/

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


7 lis 2010, o 11:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Kluczową sprawą w koszcie G-PACKa są właśnie złączki. Szukałem ich przez tydzień i znalazłem tylko jednego dostawcę w UK.
Zapewne gdyby kupić jednorazowo ze 100szt, koszt byłby inny, ale przy pojedynczych sztukach jednostkowa cena wychodzi wysoka.
Swoją drogą jak ktoś takiego G-PACKA robi po koleżeńsku to cena będzie zupełnie inna, niż jeśli ktoś robi to masowo, musi przygotować opakowanie, instrukcję i dać jeszcze zarobić pracownikom i dystrybutorowi i jeszcze samemu coś na tym zarobić.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


7 lis 2010, o 12:03
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Nie wiem jak teraz g-pack kosztuje, ale z rok temu do SV na wtrysku można było kupić na ebayu za ok. 60zł + przesyłka. Do gaźnikowej za to były droższe, coś ok. 500zł. To już w ogóle dla mnie paranoja, płacić jakiekolwiek pieniądze, skoro wystarczy przeciąć 2 kable...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


7 lis 2010, o 12:06
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
A co to w ogóle jest? xd

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


7 lis 2010, o 23:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Ale nie wszyscy o tym wiedzą, zresztą są też tacy którzy będą usilnie twierdzić że G-pack to coś więcej niż tylko rezystor. To już tzw "tre" które robiłem jest lepsze, bo wyszczególnia bieg jałowy, a tutaj mamy tylko opornik. Fakt, te wtyczki są dziadowskie, nigdzie nie można dostać :/

mr0zd napisał(a):
A co to w ogóle jest? xd


super-hyper-mega-sv-tuning


8 lis 2010, o 00:00
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07
Posty: 689
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Niezła ściema...

_________________
SV650S -> Z1000 '10


27 gru 2010, o 19:15
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 24 gru 2013, o 20:35
Posty: 69
Lokalizacja: RKR
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 k4
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Tak się składa, że Włoch zainstalował to pudełeczko w Svce, którą teraz mam :P Zdobyłem TRE, ale odstąpie jak ktoś jest chętny :P


2 maja 2014, o 18:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Dono napisał(a):
Ale nie wszyscy o tym wiedzą, zresztą są też tacy którzy będą usilnie twierdzić że G-pack to coś więcej niż tylko rezystor. To już tzw "tre" które robiłem jest lepsze, bo wyszczególnia bieg jałowy, a tutaj mamy tylko opornik. Fakt, te wtyczki są dziadowskie, nigdzie nie można dostać :/

mr0zd napisał(a):
A co to w ogóle jest? xd


super-hyper-mega-sv-tuning


No dobra, ale na czym ten tuning polega. Że szybciej jeździ, czy co?

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


2 maja 2014, o 18:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
koroviov napisał(a):
Dono napisał(a):
Ale nie wszyscy o tym wiedzą, zresztą są też tacy którzy będą usilnie twierdzić że G-pack to coś więcej niż tylko rezystor. To już tzw "tre" które robiłem jest lepsze, bo wyszczególnia bieg jałowy, a tutaj mamy tylko opornik. Fakt, te wtyczki są dziadowskie, nigdzie nie można dostać :/

mr0zd napisał(a):
A co to w ogóle jest? xd


super-hyper-mega-sv-tuning


No dobra, ale na czym ten tuning polega. Że szybciej jeździ, czy co?



To chyba zwykły TRE mod jest o.O (???)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


2 maja 2014, o 22:33
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Wielkie brawo za test :spoko:
ujawniłeś niezły pasztecik :D
po rozebraniu wygląda to jak z telezakupów mango
- jak widać efekt placebo działa w każdej dziedzinie nawet w motoryzacji :hmm: :mrgreen:
ładną kase ktos na tym goli :flaga:

_________________
Hard Work Beats Talent.


2 maja 2014, o 23:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
Mam to zamontowane u siebie. Wsadziłem to podczas zimowego remontu, ciężko mi powiedzieć czy to coś daje ponieważ nie pamiętam jak SV jeździła przed zimą :D

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


8 maja 2014, o 00:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
lasooch napisał(a):
Nie wiem jak teraz g-pack kosztuje, ale z rok temu do SV na wtrysku można było kupić na ebayu za ok. 60zł + przesyłka. Do gaźnikowej za to były droższe, coś ok. 500zł. To już w ogóle dla mnie paranoja, płacić jakiekolwiek pieniądze, skoro wystarczy przeciąć 2 kable...


Bo my to dzikusy jesteśmy. Znaczy ja też chlastam w razie co kable :obity:
A powinno się najpierw zapoznać z tematem i wiedziałbyś że to niezwykłe wlasciwości sprzętowi dodaje. Dobrze poszukałbyś to w necie pewno wykres z hamowni znalazłbyś że to z 10 czy 20 koni dodaje :hahaha:

ps. wogóle to zdaje mi się że opis wspomina cos że to nie jest zwykły opornik jak inne tego typu ustrojstwa. Gdyby ktoś walnął sprawę do sądu ciekawe co by wyszło.
:hmm:


8 maja 2014, o 21:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: * Cała prawda o G-PACK :)
G Pack pachnie telezakupami mango :D
i pasem vibro - action :P

_________________
Hard Work Beats Talent.


8 maja 2014, o 23:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL