Autor |
Wiadomość |
mroowkojad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28 Posty: 727 Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Regulowane Sety made in china
Przebywając na obrzeżach internetu trafiłem ostatnio na akcesoryjne, w pełni regulowane i ogólnie wypaśne sety prosto od producenta z chin. Są dwu-trzykrotnie tańsze od tych, które można znaleźć na allegro. Jakościowo wyglądają bardzo dobrze, ale mam kilka wątpliwości: - po pierwsze, czy będą pasować do gaźnikowca (w opisie towaru jest wymieniony SV650 bez podania roczników, za to do innych modeli Suzuki do których rzekomo również pasuje ten set roczniki są wymienione), - po drugie, czy rzeczywiście jest tam jakiś sensowny zakres regulacji, - no i po ostatnie - same podnóżki wyglądają jakby były zamocowane na sztywno. Czy jeżeli przytrę w zakręcie takim podnóżkiem to jego sztywne zamocowanie nie zwiększy ryzyko gleby? No i czy w razie gleby nie zwiększają one ryzyka złamania całego seta? Co sądzicie? Czy z samych zdjęć da się wyciągnąć odpowiedzi na te pytania?
_________________ Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
|
20 sie 2014, o 13:24 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: Regulowane Sety made in china
Ladnie to wyglada tez sie nad nimi kiedys zastanawialem... i tez mialem pytania podobne do twoich co bedzie jak sie przytrze... jak sa sztywne to pewnie gleba... Choc teraz sobie mysle ze jak beda wyzej niz seria a seria nigdy nie przytarlem wiec niema problemu... i dwa jak tak ogladalem inne sety to nie widzialem skladanych akcesoryjnych... A podczas wywrotki kto by sie tam przejmowal zlamanym setem sa kosztowniejsze elementy na motocyklu
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
20 sie 2014, o 17:06 |
|
|
Tomeczek
motocyklista
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:56 Posty: 220 Lokalizacja: Poznań\Jarocin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4 golas
|
Re: Regulowane Sety made in china
nie są składane bo w razie wywrotki robią za dodatkowe crasch pady a że są wyżej to nie dotkniesz nimi. ja wyciąłem sobie laserem adaptery żeby przenieść wyżej całe oryginalne sety https://lh3.googleusercontent.com/-SmXZ ... apter2.jpg na torze kartingowym oryginalne sety zjechałem ostro nawet po wykręceniu z nich śrub
_________________ SV 650 k4 na golasa
|
20 sie 2014, o 22:37 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Regulowane Sety made in china
Jak będą wyżej niż tłumik(przy przechyle) to będzie dobrze, jak będą tak jak np. adaptery to gleba..
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 sie 2014, o 12:08 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Regulowane Sety made in china
Lepiej mieć składane, ktoś kto przytarł lub przytrze podnózkami to będzie wiedział o co chodzi
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
21 sie 2014, o 12:14 |
|
|
mroowkojad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28 Posty: 727 Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Regulowane Sety made in china
No właśnie w Lublinie, czy Toruniu zdarza mi się przycierać (szczególnie prawym podnóżkiem) i nie jest to miłe uczucie. Stąd pomysł podniesienia podnóżków. I oczywiście wiem, że sporo można zrobić samą techniką jazdy, ale dopóki techniki sobie nie poprawię to chciałbym czuć się bezpieczniej i móc rozluźnić w zakręcie. A może do takich setów da się zamontować normalne, składane podnóżki?
_________________ Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
|
21 sie 2014, o 15:01 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Regulowane Sety made in china
Wytnij sobie lepiej laserowo adaptery do setów i podnieś oryginalne. Nie ma to jak składane. Jak gdzieś znajdę to ci wyślę za piwko taki "przedłużacz" do dźwigni zmiany biegów jak sobie podniesiesz sety to będzie potrzebny.
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
21 sie 2014, o 15:11 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Regulowane Sety made in china
Adaptery dużo tańsze rozwiązanie, jednak na nich też będziesz przycierać. Plus setów jest taki że masz większą możliwość regulacji. Przycieranie podnóżkiem nie jest takie denerwujące o ile nie masz ciężaru na tej nodze.
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 sie 2014, o 17:34 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Regulowane Sety made in china
Przycieranie podnóżkami wynika w dużej mierze z miękkiego zawieszenia. Jak motor jest wciśnięty w zakręt, to się prześwit zmniejsza. W tych sportowych setach sztywne pegi nie są niedogodnością. Są krótsze i wyżej. Nie powinny przycierać. A w czasie upadku połamią się tak samo jak zwykłe. Moim zdaniem jest to fajna sprawa. Kupiłbym chętnie, ale jest pewna kolejność budowania motocykla. Tak jak dom zaczyna się od fundamentów, a nie firanek.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
21 sie 2014, o 20:39 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Regulowane Sety made in china
@up, ja swoimi tarlem na progresach z przodu i z tylem na maxa skreconym, wynika to tez z tego ze mialem przez ten przód mniejszy prześwit.
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
22 sie 2014, o 21:30 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Regulowane Sety made in china
Jakbyś nie dokręcał regulacji, to twardość sprężyne pozostaje ta zama. A progresywne nieco poprawiają sprawę prześwitu.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
22 sie 2014, o 22:46 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Regulowane Sety made in china
Organoleptycznie sprawdziłem i zaprzeczam.
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
22 sie 2014, o 23:34 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Regulowane Sety made in china
Przy sprężynach progresywnych rzeczywiście w pewnym dość ograniczonym zakresie można regulować twardość.
|
23 sie 2014, o 00:06 |
|
|