Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
crash pady - Womet-tech vs. CSP https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=10&t=14822 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Markuz [ 31 sie 2014, o 21:40 ] |
Tytuł: | crash pady - Womet-tech vs. CSP |
jak w temacie..różnica w cenie paredziesiąt zł, mocowanie też w różnych miejscach. Czy warto dopłacić do Womet czy brać CSP? pozdr M |
Autor: | kaziu14-14 [ 1 wrz 2014, o 00:39 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
polecam lasoocha |
Autor: | aro9713 [ 1 wrz 2014, o 08:51 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
miałem womet i super się spisały Teraz są od Lasoocha lecz ich nie testowałem |
Autor: | Drobny [ 1 wrz 2014, o 11:23 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
Ja mogę jedynie porównać Womet do R&G. W wykonaniu jest różnica widzialna gołym okiem. Womet jest delikatnie cieńszy. Tzn ma mniej materiału ciernego. dodatkowo R&G ma wbudowana metalowa tulejkę na której mocowana jest śruba utrzymująca pad do ramy. Patent dobry ponieważ widziałem już rożne przypadki gdzie przy ślizgach chashe się wyginały na uchwytach i nie ścierały czołowa płaszczyzną. Jak jest z CSP nie wiem. nie miałem tego crasha w ręku. |
Autor: | Markuz [ 1 wrz 2014, o 15:59 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
dzięki za odpowiedź, no to chyba piszę do Lasoocha |
Autor: | polly [ 1 wrz 2014, o 18:37 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP | |||||||||
|
Autor: | pawel4x [ 1 wrz 2014, o 19:03 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
czytałem w jakims temacie że człowiek pisał do niego tydzień temu i sie dowiedział że juz nie robi padów. mam nadzieje że to ściema, bo sam potrzebuje. |
Autor: | Drobny [ 1 wrz 2014, o 19:19 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
Pamiętam chyba że Lasooch robi crashe z ertalonu PA66. Więc jakościowo materiał pierwsza klasa. Chociaż możliwe że już zaprzestał tego hobby ale najlepiej zapytajcie osobiście. |
Autor: | vioox [ 1 wrz 2014, o 22:01 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
Ertalon nie ertalon jest to nazwa handlowa poliamidu u innego producenta bedzie sie nazywal np tarnamid czy nelon... Ja bym akurat robil z ertaliony Pa6 ma co prawda mniejsza wytrzymalosc mechaniczna niz Pa66 ale lepiej tlumi drgania jest mniej kruchy i bardziej odporny na scieranie... no ale co glowa to rozum ktos inny by zrobil je z poliacetalu (wydaje mi sie ze jest jeszcze lepszy niz poliamid...) Tak czy inaczej przy glebie sie wszystko zedrze... byle nie bylo kruche ze sie polamie... |
Autor: | Pele [ 2 wrz 2014, o 08:38 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
Ja mam chyba od Lasoocha i właśnie przypomnieliście mi, żeby się znów do niego odezwać w kwestii nowego zestawu. Jak pytałem przed wakacjami, to nie miał czasu na to zajęcie. |
Autor: | belze [ 3 wrz 2014, o 16:14 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
O crashach od lasoocha zapomnijcie.... Pisałem mu tydzień temu i już nie robi, przynajmniej nie w tym roku. Ja jeżeli miałbym kupować nie od lasoocha to tylko R&G. Miałem takie we wcześniejszej SV i chronią całkiem dobrze. Dopiero kontakt przy 50km/h z krawężnikiem dał im radę ale na to to nawet lasoocha by nic nie poradziły. |
Autor: | vioox [ 5 wrz 2014, o 13:32 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
Tez sie zajmuje tym co ty i chce sobie tez zrobic pady dla siebie... no i wlasnie sie zastanawiam ktore miejsce jest lepsze do montazu czy tak jak ty wkrecac do pierwszego cylindra czy dawac tak jak inne firmy w tym womet na szpilce przez silnik... bo w twojej wersji jest ryzyko ze jak sie ulamie sruba podczas dzwonu to potem moze byc trudno ja wykrecic a szpilke poprostu wybijamy i dajemy nowa... Chyba tym tropem trzeba isc... |
Autor: | DzuberWDC [ 5 wrz 2014, o 16:29 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP | |||||||||
U mnie w Cagivie żeby włożyć szpilke trzeba by zrobić małą modyfikacje bo coś mi tam przeszkadzało od strony silnika tak że musiałem dobierać długość śrób tak żeby nie wystawały z mocowania, poza tym nie jestem pewien czy te otwory są względem siebie osiowe i druga sprawa to gwint na całej szpilce. W przypadku Cagivy łatwiej i szybciej było kupić śruby odpowiedniej klasy i długości. http://img04-otomoto.sogastatic.pl/M3992776_31.jpg |
Autor: | vioox [ 5 wrz 2014, o 18:11 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
A jaka klase kupiles bo teraz tez mam w tych miejscach crashe ale to jakies popierdulki dlugosci 5cm bo nawet nie wystaja poza owiewki. I widzialem ze sruby ktos tam dal 8.8... A szpilke na nowe crashe zrobil bym z preta fi12 z nierdzewki i gwintowal z obu stron... |
Autor: | lasooch [ 6 wrz 2014, o 15:15 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
Jest światełko w tunelu, może jeszcze w tym sezonie wrócę z padami |
Autor: | DzuberWDC [ 7 wrz 2014, o 20:26 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP | |||||||||
Ja daje 8.8. Myślę że to optymalny wybór. Przy moim ślizgu spisały się idealnie. |
Autor: | Markuz [ 8 wrz 2014, o 23:44 ] |
Tytuł: | Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP |
jeszcze nie zamówiłem więc jak ktoś coś to chętnie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |