Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 19:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
Post Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Jako, że mamy nieszczęsną kategorie A2 nie ma praktycznie wyboru z zakupem motocykla.

Kawa 636 05r mi nie podchodzi, a od kołyski choruje na gsxr 600 oraz sv 1000 ( miałem 650 i charakterystyka jednak uwiodła)

Pomijając wszystko, chodzi o blokowanie moto które ma w dowodzie np 90 KW .

Jak sprawa się ma do autoryzowanego serwisu, tzn gdybym sie do nich udał i chciał wykonać usługe zblokowania moto do tych 35KW to jak to wygląda ( rozumiem, że to jedyny legalny sposób). Chętnie wykonują takie usługi, mają coś takiego w ofercie, jakie to koszta i jak to robią ( elektryka i mechanicznie) bo logiczne ze blokata ma byc tylko kwestią zarejestrowania. Robił ktoś coś takiego, ktoś się orientuje lub ma znajomego w serwisie którego mógłby się zapytać ?

Na kategorię A bez problemu wyrwałbym sztukę na jaką choruje, lesz zważając na kategorię A2 nie jest już tak kolorowo z wyborem i ceną . Z góry dzięki za pomoc. LEWA !


8 lis 2014, o 16:54
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
sprawdz sobie w przepisach, bo mi sie wydaje, ze nie mozna zmniejszac mocy motocykla wiecej niz o polowe, wtedy takie moto by nie przeszlo

_________________
SV650S K9


8 lis 2014, o 17:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Nie obraź się... dzwoniłeś do autoryzowanego serwisu? Bo wiesz ja w stanach nie byłem, ale znam kogoś kto był i... :obity:
Zapytaj u źródła, a uzyskasz najbardziej konkretną odpowiedź. Zadzwoń do kilku ASO i wszystko będzie jasne.

_________________
www.poomoc.pl


8 lis 2014, o 17:09
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
mają teraz zamknięte. Pisałem do nich, a dzwonił będę po długim weekendzie ;)

Tak ,nie można mocy kastrować wiecej niż o połowe w dowolnym serwisie. Lecz z tego co mi wiadomo jedynie ASO wykonując kastrowanie mocy jest legal i nie ma problemu u urzędasów ( to tak jak oryginalnie wychodzi gsxr 35KW to po wykonaniu przez nich blokady jest to odbieranie jak by było to fabrycznie )


8 lis 2014, o 17:41
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Z tego co mi wiadomo motocykl przed blokowaniem nie może mieć więcej jak 88 czy tam 92 km, oraz musi spełniać stosunek mocy do masy więc różnego typu gixiory odpadają z miejsca.

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


8 lis 2014, o 18:10
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Na allegro swego czasu było parę gixów 600 k6 i k7 z niemiec zarejestrowanych na A2.


8 lis 2014, o 18:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
A hajki też były ??

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


8 lis 2014, o 18:23
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
panowie, wiem, że z niemiec są takie sprzęty.

Dlatego pisze o ASO bo dowiedziałem się, że blokując w serwisie autoryzowanym nie musi być max te 90 pare kucy mocy. Tylko może być wiecej jeżeli robią to oni z procedurami serwisowymi.

Temat z A2 mam obleciany, chodzi mi konkretnie o serwis czy ktoś coś wie.

Poza tym sam mam kawe 135 Konną na A2 ( w dowodzie 25KW )


8 lis 2014, o 18:25
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Rene napisał(a):
A hajki też były ??

Wejdź sobie na mobile.de i poszukaj, może znajdziesz :mur: Gixy są na pewno spotkałem się też z f4i na A2.


8 lis 2014, o 18:47
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany.
Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


8 lis 2014, o 19:05
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
szło się domyślić że będą spekulacje. Kawą jakoś nie mam problemu przy kontrolach :)

Czekam na sensowne posty które by coś wniosły, a to czy jest to legalne i czy bede miał problemy zostawcie mi. Potrzebuje mieć w dowodzie mniej niż 48KM i jasno pytałem o serwis ASO, a nie o opinie czy to mądre i legalne :)

Wystarczy ze motor będzie miał 35 KW i 175 KG co nie jest żadnym kosmicznym wyczynem bo zazwyczaj maszyny są blokowane do 25 KW ...


8 lis 2014, o 20:07
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Przepis o ograniczaniu do mniej niż 50% mocy chyba nie przeszedł, ale musiał byś to sprawdzić. Btu ludzie którzy opisywali swoje przygody, z grubsza samodzielnie to robić to raczej ciężki temat. Potrzebujesz dokumentu na moc (hamownia) i opinii rzeczoznawcy. Potem do urzędu i jak masz sporo szczęścia zdobędziesz odpowiedni papier. Sama przeróbka w ASO nie jest wymagana, ale rzeczoznawca może marudzić jak ograniczeniem będzie np. podkładka pod linkę gazu (chodziasz taki motyw na pewno chociaż raz przeszedł).

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


8 lis 2014, o 20:40
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Kaban159 napisał(a):
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany.
Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...

Po pierwsze przepis o stosunku mocy do masy nie obowiązuje. Po drugie który z policjantów wie ile koni ma taki gix czy r6? Myślisz że każdy sprawdza w katalogach ile moto powinno mieć kw wychodząc z fabryki? Poza tym co z motocyklami takimi jak TLS czy TLR? Albo Ducati 999, 999S i 999R? W dowodach polskich jest taki burdel że przeważnie nie masz tego wpisane. Myślisz że każdy rejestrowany motocykl ma robione badania na hamowni? Ściągając moto z za granicy wszystko zależy od tłumacza bo oni często robią błędy a w urzędach je przepisują bo nie będą podważać tłumacza!
Po trzecie co z motocyklami lub samochodami w których ludzie zmieniają silniki na większe? Myślisz że ktoś się w alfie czepia jak mam silnik 3.0 wsadzony do budy z papierami od 2.0 ? Blok silnika jest taki sam, na pierwszy rzut oka nie ma opcji żebyś zauważył że coś było zmieniane :-> A co z cowboyem który ma silnik od sv1000 wsadzony? Zwykły policjant który się nie interesuje nie ma pojęcia że coś nie gra i że moto to szatan. Jak trafisz na pasjonata to Cię puści a najpierw będzie Cie o moto wypytywał i sam będzie się jarał taką przeróbką :hahaha: Pamiętaj że Ty nie musisz się znać na motocyklach i nie musisz się tłumaczyć ze stosunku mocy do masy!!! Rozkosmany nie wiedział że ma dłubnięte moto i poprzedni właściciel też nie.


8 lis 2014, o 21:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Kaban159 napisał(a):
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany.
Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...


I moim zdaniem powinni się o to czepiać, i ładować mandaty. Bo na głupotę nie ma rady.

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


8 lis 2014, o 21:35
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Alex napisał(a):
Kaban159 napisał(a):
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany.
Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...

Po pierwsze przepis o stosunku mocy do masy nie obowiązuje. Po drugie który z policjantów wie ile koni ma taki gix czy r6? Myślisz że każdy sprawdza w katalogach ile moto powinno mieć kw wychodząc z fabryki? Poza tym co z motocyklami takimi jak TLS czy TLR? Albo Ducati 999, 999S i 999R? W dowodach polskich jest taki burdel że przeważnie nie masz tego wpisane. Myślisz że każdy rejestrowany motocykl ma robione badania na hamowni? Ściągając moto z za granicy wszystko zależy od tłumacza bo oni często robią błędy a w urzędach je przepisują bo nie będą podważać tłumacza!
Po trzecie co z motocyklami lub samochodami w których ludzie zmieniają silniki na większe? Myślisz że ktoś się w alfie czepia jak mam silnik 3.0 wsadzony do budy z papierami od 2.0 ? Blok silnika jest taki sam, na pierwszy rzut oka nie ma opcji żebyś zauważył że coś było zmieniane :-> A co z cowboyem który ma silnik od sv1000 wsadzony? Zwykły policjant który się nie interesuje nie ma pojęcia że coś nie gra i że moto to szatan. Jak trafisz na pasjonata to Cię puści a najpierw będzie Cie o moto wypytywał i sam będzie się jarał taką przeróbką :hahaha: Pamiętaj że Ty nie musisz się znać na motocyklach i nie musisz się tłumaczyć ze stosunku mocy do masy!!! Rozkosmany nie wiedział że ma dłubnięte moto i poprzedni właściciel też nie.


Zacznijmy od tego że policja też ma szkolenia - wiadomo, nie będą wiedzieć wszystkiego, ale odpali im kaprys i zapraszamy na hamownie.
Jakiś czas temu śmigaliśmy ze znajomym u mnie dokumenciki okej 35kw prawko A2, a on na cebrze też 35kw i również na A2, z miejsca zaprosili go na hamownie i dowalili ...
Stosunek mocy do masy nie obowiązuje ? Zapraszam na szkolenia prawo jazdy kat. A2 :)

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


8 lis 2014, o 21:39
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Rene napisał(a):
Kaban159 napisał(a):
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany.
Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...


I moim zdaniem powinni się o to czepiać, i ładować mandaty. Bo na głupotę nie ma rady.

Nie zgadzam się z Tobą. Policjanci nie są kompetentni do sprawdzania mocy motocykla. Wiadomo że jak ktoś leci 200km/h i teoretycznie moto ma zablokowane to moto powinno od razu być rekwirowane, oddane do badania mocy i sprawa powinna wylądować w sądzie. Ale to jest niemożliwe w tym kraju.
Jak policja według Ciebie powinna zbadać moc podczas rutynowej kontroli?


8 lis 2014, o 21:46
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Kaban159 napisał(a):

Zacznijmy od tego że policja też ma szkolenia - wiadomo, nie będą wiedzieć wszystkiego, ale odpali im kaprys i zapraszamy na hamownie.
Jakiś czas temu śmigaliśmy ze znajomym u mnie dokumenciki okej 35kw prawko A2, a on na cebrze też 35kw i również na A2, z miejsca zaprosili go na hamownie i dowalili ...
Stosunek mocy do masy nie obowiązuje ? Zapraszam na szkolenia prawo jazdy kat. A2 :)


Nie interesuje mnie kat A2 bo mam A i nie rozmawiajmy na temat chorych pytań ile cm powinna mieć naklejka w samochodzie bo równie dobrze mogliby pytać o wymiar kamizelki odblaskowej w rozmiarze L :obity:
Policjanci mieli przenośną hamownię czy kazali gdzieś podjechać? No i kto miał za to zapłacić? Bo pierwszy raz się z tym spotkałem i jestem ciekawy :wtf:

U mnie najbliższa hamownia jest 120km ode mnie więc nie ma takiej opcji żeby kazali mi podjechać gdzieś.

Sory za dwa posty z rzędu.


8 lis 2014, o 21:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Alex napisał(a):
Rene napisał(a):
Kaban159 napisał(a):
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany.
Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...


I moim zdaniem powinni się o to czepiać, i ładować mandaty. Bo na głupotę nie ma rady.

Nie zgadzam się z Tobą. Policjanci nie są kompetentni do sprawdzania mocy motocykla. Wiadomo że jak ktoś leci 200km/h i teoretycznie moto ma zablokowane to moto powinno od razu być rekwirowane, oddane do badania mocy i sprawa powinna wylądować w sądzie. Ale to jest niemożliwe w tym kraju.
Jak policja według Ciebie powinna zbadać moc podczas rutynowej kontroli?


W DE sobie poradzili wiec i u nas mogą. Dla mnie sprawa jasna coś mu sie nie podoba zabiera dowód, i zakaz dalszej jazdy. Moto na lawetę i spadówa na autobus.

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


8 lis 2014, o 22:05
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Alex napisał(a):
Kaban159 napisał(a):

Zacznijmy od tego że policja też ma szkolenia - wiadomo, nie będą wiedzieć wszystkiego, ale odpali im kaprys i zapraszamy na hamownie.
Jakiś czas temu śmigaliśmy ze znajomym u mnie dokumenciki okej 35kw prawko A2, a on na cebrze też 35kw i również na A2, z miejsca zaprosili go na hamownie i dowalili ...
Stosunek mocy do masy nie obowiązuje ? Zapraszam na szkolenia prawo jazdy kat. A2 :)


Nie interesuje mnie kat A2 bo mam A i nie rozmawiajmy na temat chorych pytań ile cm powinna mieć naklejka w samochodzie bo równie dobrze mogliby pytać o wymiar kamizelki odblaskowej w rozmiarze L :obity:
Policjanci mieli przenośną hamownię czy kazali gdzieś podjechać? No i kto miał za to zapłacić? Bo pierwszy raz się z tym spotkałem i jestem ciekawy :wtf:

U mnie najbliższa hamownia jest 120km ode mnie więc nie ma takiej opcji żeby kazali mi podjechać gdzieś.

Sory za dwa posty z rzędu.



Sam w temacie zawarłeś ,, na A2 " :hmm:

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


8 lis 2014, o 22:18
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
Post Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Rene napisał(a):
W DE sobie poradzili wiec i u nas mogą. Dla mnie sprawa jasna coś mu sie nie podoba zabiera dowód, i zakaz dalszej jazdy. Moto na lawetę i spadówa na autobus.


Polskie prawo na to nie pozwala. Poza tym u mnie w mieście mieszka taki policjant że każde moto które by spotkał kazałby odholować. Policjant musi mieć podstawy do zatrzymania dowodu a nie jego widzimisie... rozumiem jak ktoś jedzie skuterem 60km/h a polskie prawo dopuszcza prędkość do 45km/h. Jeżeli policjant od tak sobie zabiera Ci dowód bo wydaje mu się coś to karzesz spisać protokół z zatrzymania i musi tam napisać na jakiej podstawie zabiera Ci dowód. Sprawa z reguły kończy się w sądzie i wygrywasz sprawę!
To nie amerykański film a polskie prawo broni przestępców jak jeszcze tego nie zauważyłeś. Wystarczy dobra papuga.

Kaban bo chodziło o motocykle które mają wbite te A2 w dowód i przy rejestracji nie wnikają czy blokada jest czy nie bo liczą się papiery. Napisz o Twoim kumplu na jakiej podstawie kazali wam jechać na hamownię bo mnie to bardzo ciekawi.


8 lis 2014, o 22:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL