Autor |
Wiadomość |
PiotrOk
pieszy
Dołączył(a): 29 sty 2015, o 15:22 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: Chęć zakupu SV650Sk3
|
Tuning pod siebie
Z gory przepraszam za brak Polskich znakow Witam mam pytanie na temat obnizania podnozkow w k3 ze wzgledu na to ze jest najwieksza ktos juz obnizal i przesuwal? jak taka modyfikacja wplywnie na wlasciwosci jezdne oczywiscie mowie tutaj o zakretach... Pomysl obnizenia podnozek wzial sie stad ze mam 195cm wzrostu a akutalnie niemam gdzie sie przymiezyc do SVki probowalem na stronie cycle-ergo.com lecz po sprawdzeniu wzrostu a wielkosci przy innych moto nastepywalo zaskoczenie w realu wiec po prostu nie ufam tej stronie... Moze jest ktos o podobnym wzroscie kto jezdzi sv?
|
29 sty 2015, o 15:37 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Tuning pod siebie
Kolegę mam nieco podobnego wzrostu a jeździ na standardach wiec nie wiem po co taki zabieg wszystko zależy od tego jak jeździsz .... jesli zamykasz opone- obniżanie setów to kiepski pomysł bo zazwyczaj podnoszą ludzie aby bardziej sie kłaść są takei płytki uniwersalne którymi można to regulować - oczywiście twoja decyzja co zrobisz ale poważnie aż tak sie nie mieścisz ?
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
29 sty 2015, o 15:50 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Tuning pod siebie
czemu kupiłeś za mały moto? edit. Może inaczej, są wielkoludy co jeżdżą na seryjnych i im dobrze idzie
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
29 sty 2015, o 16:05 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Tuning pod siebie
Ja mam 2 metry i daje rade
_________________
|
29 sty 2015, o 16:59 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Tuning pod siebie
Najpierw usiądz na niej a później pytaj o dopasowanie, sv-ka jest jeszcze w miare dużym sprzętem. Prędzej bym w fotel ingerował niż obniżał sety. k3 jest wyższa ciut
|
29 sty 2015, o 17:08 |
|
|
PiotrOk
pieszy
Dołączył(a): 29 sty 2015, o 15:22 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: Chęć zakupu SV650Sk3
|
Re: Tuning pod siebie
Nie jest az tak zle na cb500 jakos sie upchalem np egzaminacjna er6n pasowala na styk nogi idealni wchodzily w wyprofilowania baku ale to za sprawa tego ze jest "wyciagniety" na gsie manewrowalem przy wolnych predkosciach i prawie jeb*em szlifa jak kierownica spotkala sie z kolanem uratowalem sie odchyleniem szarpnieciem zeby wypionowac moto...spotkalem sie z opiniami ze svka jest mala a niemam gdzie sie przysiasc a szkoda by bylo upatrzec svke pojechac kawal drogi i wrocic z niczym z powodu niemieszczenia sie... fakt hubi najpierw sie przysiadz pozniej kombinuj longer masz moze jakies zdjecie z profilu jak na niej wygladasz??? nie zahaczasz kolanami o kiere...? dzieki za odpowiedzi...!
|
29 sty 2015, o 18:16 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Tuning pod siebie
P.S Szukaj n-ki lub wersji bez clip onów, będzie ci wygodniej.
|
29 sty 2015, o 19:17 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Tuning pod siebie
Ja mam 186cm i nie narzekam. Trochę łapy bolą przy dłuższych dystansach ale to wina "leżenia na kierownicy". W tym sezonie zrobiłem jakieś ~17000 km i żyję. Jak Cię będą kolana boleć zawsze można założyć sety od Nki albo te płytki "regulowane" o któryś ktoś wyżej wspominał. Jak na er6 Ci się dobrze siedziało to na SV też będzie okej.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
29 sty 2015, o 19:32 |
|
|
PiotrOk
pieszy
Dołączył(a): 29 sty 2015, o 15:22 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: Chęć zakupu SV650Sk3
|
Re: Tuning pod siebie
Wolał bym S ale ladna Nka tez nie pogardze... no na er6n z 2012 bylo calkiem wygodnie...17k km to calkiem ciekawy wynik Dzieki za porady jak cos trafie zapewne tu wroce i sie pochwale
|
29 sty 2015, o 21:28 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Tuning pod siebie
Dla mnie pozycja na Nce jest za wyprostowana, bolą mnie plecy (nie tylko na SV ale ogólnie na nakedach). No i brak owiewki w trasie boli (przynajmniej mnie )
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
29 sty 2015, o 21:50 |
|
|
Drobny
SV Rider
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58 Posty: 362 Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
|
Re: Tuning pod siebie
Kup S-Ke zainwestuj w clip-ony accossato. Nie będziesz czół efektu zmęczenia nadgarstków przy dłuższej jeździe. Pozycja będzie bardziej zbliżona do n-ki. Z przebiegami tez powinny się znacząco wydłużyć. Jak osobiście zauważyłem ogromna poprawę komfortu jazdy, przy zachowaniu walorów stylistyki jaka ma S-ka
|
29 sty 2015, o 22:38 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Tuning pod siebie
Wtryskowa enka to nie jest prosta pozycja, po prostu jesteś mniej poskładany niż na esce
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
30 sty 2015, o 01:34 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Tuning pod siebie
Ja mam 194 cm i przez 3 sezon dałem radę, ale szczerze powiem, że wolałbym Nkę. Ręce, nadgarstki nie bolą, ale doskwierają mi plecy. Może to wina wieku... Niemniej kolejny sezon przejeżdżę w tym samym siodle no chyba, że będzie 6 w lotto
_________________ www.poomoc.pl
|
30 sty 2015, o 07:57 |
|
|