Jeśli masz oryginalną stopkę, to wszystko jest w porządku - im bardziej jest pochylony, tym środek ciężkości (moto) jest bliżej trójkąta wyznaczanego przez 3 punkty podparcia (2xopona+stopka - im większa podstawa, tym lepiej), tym stabilniej moto stoi na stopce (np. zostawiony podczas wichury i jeszcze przykryty żaglem pokrowca). Z drugiej strony jest patent na "U-turn" w miejscu: jeśli odpowiednio złapiesz i pochylisz moto w stronę stopki, jesteś w stanie obrócić moto w miejscu. Ten trik widziałem przy GSXR, w SV nie podpowiem Ci gdzie złapać za ramę.
Gdybyś mimo wszystko chciał go spionizować, to może poszukaj w tematach "poszerzenie stopki bocznej" (przy motocyklach ADV) - nie dość, że poprawia stabilność na grząskim gruncie (większa powierzchnia, więc nie tonie w bagnie), to jeszcze taki "bucik" wydłuża stopkę (więc i trochę "stawia do pionu"). Minus: dodatkowe gramy w moto (ale to ładnie z ALU/INOX na CNC wycinają, więc nie ma co w tymi gramami przesadzać) i estetyka (w stylistyce "torowej" słabo wygląda).
Coś jak tu:
https://defender.net.pl/product-pol-121834-Poszerzenie-stopki-bocznej-Hepco-Becker-BMW-R-1250-R-19-uniw.html?gclid=EAIaIQobChMIv-Tqzafq6QIVCON3Ch1YDg4uEAQYBCABEgLm3vD_BwEhttps://www.xlmoto.pl/czesci-motocyklowe/rama-i-osprzet-motocyklowy_c7/owiewki_c2604/poszerzenie-stopki-bocznej-givi_pid-PIA-150929?v=36246&gclid=EAIaIQobChMIv-Tqzafq6QIVCON3Ch1YDg4uEAQYASABEgIRY_D_BwE&gclsrc=aw.dshttps://boxer-parts.eu/wunderlich-poszerzenie-stopki-bocznej-f700gs-f650gshttps://advalp.pl/pl/wg-zastosowania/poszerzenie-stopki-bocznejCenami się nie sugeruj: Wund~, Hep-Bec~ to segment gadżeciarzy spod znaku czarno-niebieskiego śmigła, w ostatnim linku masz rodzimy produkt z Jastrzębia-Zdroju.