Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
przeróbka S na N https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=10&t=2644 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dziarapl [ 16 sty 2011, o 14:22 ] |
Tytuł: | przeróbka S na N |
Witam, późną jesienią zacząłem przerabiać swoją bestię bo zapragnąłem pozbawić ją owiewek powstała więc już lampa, uchwyty do niej i lusterka na kierownice. Niestety utknąłem w miejscu z którego nijak nie wiem jak wybrnąć. Postanowiłem zrobić obudowę do zegarów wersji S (bo zakup zegarków z wersji N jest raczej nieosiągalny) i tutaj właśnie resztki włosów z głowy wyrywam. Wybór padł na aluminiową blachę w której trzeba by wyciąć otwory na zegary i kontrolki aby ładnie wystawały przez blachę. No i nijak nie mogę odnaleźć schematu z wymiarami który mógłbym przekazać na maszynę. Może ktoś z Was ma pomysł, albo jeszcze lepiej plan? a może macie znajomego w okolicach Krakowa który byłby zdolny stworzyć coś takiego? |
Autor: | szlosu [ 16 sty 2011, o 15:33 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Cztery tematy niżej jest temat z n na s może wymieńcie się zegarami i tyle? |
Autor: | dziarapl [ 16 sty 2011, o 15:44 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Tylko że ja posiadam maleństwo rocznik '00 |
Autor: | corbeau7 [ 16 sty 2011, o 23:55 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
A masz może jakąś "fotorelację" ze swoich prac? I jakoś dokładniej mógłbyś opisać swoje prace. Głównie chodzi mi o koszty - co trzeba kupić z N-ki, bo własnymi siłami przerobić się tego nie da. Byłbym wdzięczny |
Autor: | dziarapl [ 18 sty 2011, o 16:34 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Fotorelacja może powstanie bo zdjęć kilka się uzbierało. Prace wykonane to oczywiście pozbycie się przodu S'ki i powolne zamienianie tego co zdemontowałem. Zacząłem od zakupienia uchwytów do lampy (przez pośrednika zakupione ale z katalogu louisa) montowanych bezpośrednio na lagi (ok 150 zł), lampy (znalazłem podwójną w której świecą symetrycznie obie, z allegro) koszt ok 300 zł, lusterka i uchwyty do nich także nabyłem z katalogu louisa. Uchwyty znalazłem o tyle sprytne że montowane zamiast obejmy chwytającej klamkę (a dokładnie zastępujące tę małą blaszkę którą dokręca się uchwyt klamki do seta) no a lusterka to już wedle uznania z N'ki jak widać nie nabyłem zbyt wiele, bo nie chciałem przerabiać pozycji za kierownicą i samej kierownicy (marzy mi się cafe-racer) obawiam się że zakup części od N'ki będzie wiązał się z większą pracą bo pewnie linki będą za krótkie. A tak naprawdę największym zmartwieniem będą kable bo w wersji S są one bardzo długie i trzeba je gdzieś upchnąć ja największą wiązkę wychodzącą z moto po prostu złożyłem przy filtrze powietrza, skracając jednocześnie. Jak skończę swoją batalię to postaram się wrzucić kilka fotek |
Autor: | strugar [ 8 maja 2012, o 22:18 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
witam masz moze jakies zdjęcia co i jak zwłaszcza chodzi mi o lampę i mocowania moja suzi dzisiaj spotkała sie z matką ziemia i oplem vectra w wyniku czego połamane mam przedni element czachy i prawa owiewkę zastanawiam się nad demontażem i przeróbka na wersie N ale bez zmiany czego kolwiek poza mocowaniem przodu czyli lampy lusterek i kierunków w nie będę ingerował w kierownice i sety tylko zastanawiam się nad sprawa techniczna na mocowanie lampy i przeróbkę zegarów |
Autor: | lasooch [ 23 cze 2012, o 17:26 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Gdyby ktoś miał ochotę wstawić normalną kierownicę do swojej Ski, to w intermotors można za ładne pieniądze dostać górną półkę: http://outlet.intermotors.pl/product-po ... 0-03-.html 329,44zł to chyba dobra oferta |
Autor: | spazz [ 23 cze 2012, o 21:04 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Bardzo tania. No ale nie bedzie takie jsk w ence |
Autor: | jar [ 11 sie 2012, o 19:48 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Oferta na tę półę była super (Lasooch dzięki za linka), ale jak mi ją przysłali, to się okazało, że to do litrówki! Zwrot trwał miesiąc... Tak, czy inaczej warto przeglądać ofertę. Gdyby ktoś znalazł podobną, to dawać! Proszę. |
Autor: | strugar [ 11 wrz 2012, o 19:12 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
ja już zbieram graty i obiecuje fotorelacje ale może to trochę potrwać bo z czasem i kasa lipa |
Autor: | strugar [ 7 paź 2012, o 18:30 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
no wiec z racji ze nie mogę / nie umiem zamieścić zdjęć napisze konwesja mojej zabawki się rozpoczęła kierownice zakupiłem na giełdzie we Wrocławiu standardowa półka od S zakupiona na allegro risery również zakupione na wiadomym portalu. początkowe problemy przewody hamulcowe za krótkie linki gazu przykrótkie po przełożeniu przed amortyzator linki sięgają ale przy maxymalnym skręcie moto sam dodaje gazu sytuacja analogiczna z linka sprzędła - może to kwestia regulacji nie wiem nie miałem jeszcze czasu standardowe clip on maja nawiercone otwory w które wchodzi plastikowy trzpień obudowy wyłączników problem niewielki w przypadku wyłącznika kierunkowskazu w przypadku zapłonu pojawia się kwestia wiercenia otworu w nowej kierownicy w innym wypadku nie da się odkręcić gazu instalacja elektryczna jest trochę za długa na to są różne szkoły ja najprawdopodobniej postaram się wycofać ją pod zbiornik tyle po dwóch dniach pracy |
Autor: | Miles [ 9 paź 2012, o 12:23 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
Zdjęcia wrzuć na przykład na www.imageshack.us i wklej linki tutaj. Jestem bardzo ciekaw jak to wygląda, bo na zimę planuję podobne przeróbki. |
Autor: | strugar [ 9 paź 2012, o 19:15 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
zdjęcia najwcześniej w weekend teraz jestem w Krakowie udało mi się dzięki ogłoszeniu na forum zorganizować przód od N bez półki wymiana bezgotówkowa wersja plug &play ale to dopiero w przyszłym tygodniu odbiorę graty jak dowiozę do krakowa swoje od S |
Autor: | Miles [ 10 paź 2012, o 09:13 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
A co z zegarami zrobiłeś? Ja chyba wywalę i wstawię zwykły licznik rowerowy. Zastanawiają mnie tylko kontrolki... czy steruje nimi jakaś elektronika, czy też uda mi się je przełożyć bez niej. PS. Może ktoś posiada zdjęcie obwodów drukowanych (płytki PCB) ze środka licznika? Chciałbym zobaczyć jak bardzo jest zaawansowana elektronika i czy nie uda się jej zmodyfikować. |
Autor: | strugar [ 13 paź 2012, o 21:49 ] |
Tytuł: | Re: przeróbka S na N |
jaki SV jest kazdy widzi linki gazu linka sprzęgła linka sprzęgła jest sporo za krótka jeszcze ten pancerz przy klamce znacznie przeszkadza najprawdopodobniej wymienię na wersje od N lub od bandita otwór w kierownicy ustalający pozycje przełączników a tak to wygląda w dniu dzisiejszym sv stracił bak chłodnice i air-box czyli upgrade in progress co do zegarów ja bede miał orginalne od N wczesniej planowałem cos acewll http://allegro.pl/licznik-acewell-ace-2 ... 02510.html co do przerabiania oryginałów do S miedzy obrotomierzem a kontrolkami masz układ SMD a i nie wiem czy sama płytka nie jest wielowarstwowa jak do tej pory nie widziałem przerabianych zegarów od S |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |