modyfikacji wymagało mocowanie oryginalnych zegarów niestety najpierw wierciłem w półce z myślą o acwell a po jakimś czasie dorobiłem się oryginalnych od N stąd ta przeróbka poza tym fabrycznie jest otwór pod śrubę M8 a mocowania kierownicy jest M12 w moim przypadku
półka z mocowaniem kierownicy gwint M12 skręcone na nakrętki nakrętki samokontrujące i zabezpieczone klejem do gwintów
oplot + linki od N standardowe od S są za krótkie można przełożyć je przed lagi i wyregulować. w moim przypadku przy maksymalnym skręcie w prawo moto samo dodawało gazy wnerwiała mnie regulacja wiec nabyłem używane na allegro za 40 pln
mocowanie lusterka i zbiorniczka płynu hamulcowego (wymagało rozwiercenia i zaklepania pod gwint M10 standardowy dla lusterek z N)
zegary od N i akcesoryjne kierunki noname ale dają rade cena 16pln za sztukę świecą jasno wiec jest ok
instalacja elektryczna N nie jest identyczna jak w S
jeśli ktoś myśli ze będzie plug and play jest w błędzie oczywiście jeśli mówimy o pełnej przeróbce na N z oryginalnymi zegarami z acwell albo coso będzie prościej. S posiada dwie złączki na wysokości zegarów w które jest wpięta krotka instalacja do zegarów i lamp przednich N nie posiada tych wtyczek instalacja jest w jednym kawałku. inne są wtyczki dla liczników S ma 1 wtyczkę N ma 2. można się połapać w kablach po serwisówce. instalacja s jest jakieś 10 cm dłuższa jak N ja schowałem ten element pod bakiem. reszta instalacji została przerobiona i skrócona tak żeby dało się ja pomieścić w lampie przedniej czyli standardowo dla N za długie są jeszcze kable od wyłączników kierownicy ja je dyskretnie upiłem przy uchwycie lampy
to tyle po więcej szczegółów zapraszam na priv więcej zdjęć już gotowego motocykla w tygodniu ja już mam co chciałem i czekam tylko na rozpoczęcie sezony
dla jasności
wymiany wymagają:
-linka sprzęgła (obowiązkowo)
-linki gazu
-przewody hamulcowe (obowiązkowo)
-jak ktoś się uprze to linkę ssania też przydało by się wymienić
-górna połka
przeróbki wymaga
-mocowanie zbiorniczka płynu
-nowa kierownica trzeba nawiercić otwory ustalające położenie przełączników
-wymienić trzeba ciężarki kierownicy standardowo dla S są wkręcone w kierownice (w kierownicy jest gwint)
-instalacja elektryczna wedle potrzeb
moje moto stało rozebrane 3 miesiące (taka praca) sama przeróbka jak sie ma gotowe części to kwestia ok 4 dni trzeba mieć trochę pojęcia i serwisówke
o kosztach nie pisze bo to zależy co kto robi przy okazji ja robiłem pełen przegląd motocykla wiec koszty są spore
aaaaaaa zapomniał bym podziękowania dla kolegi z.u.b.r za bezgotówkowa wymianę gratów mam nadzieje ze udało mu się poskładać moje owiewki w jedna wiarę ładna całość