Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Grzane manetki
A to dlaczego? Wszyscy je sobie chwalą, wykonanie dobre (w innych, jakiś za 99 zł podobno źle zabezpieczone kable potrafią się wyrwać z manetki). Sam u siebie takie założyłem (tzn. oxfordy właśnie), ale jeszcze nie polatałem zbyt wiele.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
26 paź 2010, o 11:28 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Temperatura a latanie
Oxfordy kiedyś faktycznie były bardzo dobre na tle konkurencji, ale odkąd wprowadzili sterowanie z tymi 3 przyciskami (on/off, +,-) to sypią się na potęgę. U nas na forum jak na razie nie działają u Sada, Razora i u mnie. Z tej okazji zacząłem szukać w necie informacji na temat oxfordów i okazuje się, że padają jak muchy
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 paź 2010, o 16:40 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Temperatura a latanie
Przykra sprawa, bo mam właśnie taki 3-przyciskowy No, zobaczymy jak to z tym będzie... A co z gwarancją? Reklamował ktoś z was?
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
26 paź 2010, o 17:35 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Temperatura a latanie
Czytałem o jednym chłopaku, który kupił w intermotors i składał reklamację. Zakładał manetki samemu, więc sklep z marszu chciał odrzucić jego reklamację, bo "urządzenie nie zostało zamontowane w autoryzowanym serwisie i to wina montażu". Długo się z nimi szarpał, ale w końcu odzyskał kasę. O innych przypadkach nie słyszałem, z resztą mało kto chyba trzyma paragony po manetkach. W każdym razie jest też "plan beta". Mam kontakt ze zdolnym motocyklistą - elektronikiem, który dorabiał już nie raz sterowanie do grzanych manetek. Jest obłożony robotą, ale czekam już w kolejce, pewnie przez zimę zamontuję jego produkt
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 paź 2010, o 17:48 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Temperatura a latanie
No, ja też chyba nie mam co liczyć na gwarancję, bo załatwiałem przez kumpla, jakieś spore zniżki, znajomości itp., więc jakby coś (odpukać!!! ), to też będę szukał magików od elektroniki
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
26 paź 2010, o 18:31 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Temperatura a latanie
http://www.moto-akcesoria.pl/podgrzewan ... ona,p,1461Ja mam takie najzwyklejsze bez dużej możliwości regulacji i mimo wszystko jestem bardzo zadowolony. Manety się niesamowicie przydają przy takiej pogodzie Posiadają dwie opcje: start-która parzy w ręce powyżej 8 stopni, a jeździłem w niej do 0 stopni w letnich rękawicach, oraz opcję on-bardziej lajtowa, gdy jest włączona można nawet się zatrzymać bez ryzyka odparzenia rąk EDIT: Więc uogólniając nim mniej przycisków tym bardziej bezawaryjnie
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
26 paź 2010, o 20:43 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: Temperatura a latanie
Co do podgrzewanych manetek to jest to jedna z pozycji która zagości u mnie w każdym kolejnym sprzęcie, rewelacja.
Natomiast awaryjności oxforda z reg. mogę potwierdzić na swoim przykładzie - jak na razie (2 sezon) nie działa reg. temp. na minus tz. mogę włączyć/wyłączyć oraz zwiększyć temp. ale nie mogę jej obniżyć (ale zawsze można wyłączyć i od nowa wybrać żądaną temp.).
|
26 paź 2010, o 22:40 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Grzane manetki
Moje padły nieco inaczej. Są podłączone do plusa po stacyjce. Po przekręceniu kluczyka grzeją pełną mocą, niezależnie od sterowania. Sterowanie na kierownicy może być włączone, wyłączone, ustawione na dowolną moc lub całkiem wypięte z układu, manetki grzeją jak oszalałe. Nie jest to więc wina sterownika, tylko tej drugiej centralki, która musiała złapać wilgoć. Elektronika w tym czarnym pudełeczku zakwitła na zielono i niestety wiele się z tym już nie da zrobić. Manetki miały pół roku i przejechane z 5tys km A może zaatakujmy temat od drugiej strony. Czy ktoś może ma manetki innej firmy, które dla odmiany się nie psują i pracują prawidłowo? Jaka to firma i jak długo manetki działają?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
27 paź 2010, o 00:09 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Grzane manetki
No ja mam. Napisałem o nich troszkę wyżej. Brak regulacji jest z jednej strony minusem jednak nie ma co się popsuć. Montowałem je w tamtym sezonie, a odkupiłem od hrecza z jakiegoś motoru z przeznaczeniem na części.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
27 paź 2010, o 00:16 |
|
|
mikiet
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 00:23 Posty: 570 Lokalizacja: Koszalin/Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S gaźnior
|
Re: Grzane manetki
A ja mam trochę inne pytanie: Czy da się założyć grzane manetki do gaźnikowej z rolgazem od R6?
_________________ Michał, 600 295 016
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=922
|
27 paź 2010, o 08:14 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Grzane manetki
Wszystko się da, bo grzane manetki to produkt uniwersalny. Jeśli się nie mylę, to wystarczy byś miał kierownicę o średnicy 22mm (standard) i standardowej średnicy rollgaz i będzie git
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
27 paź 2010, o 10:04 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Grzane manetki
Da rade bez problemu bo rolgaz jest tej samej średnicy a manetki wchodzą standardowe.
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
27 paź 2010, o 10:42 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Temperatura a latanie
Ja też cały sterownik przy aku mi się sfajczył... nie tyle, że mi tranzystory i oporniki odpadły od płytki ale też same ścieżki się powypalały.
_________________ SVNERWUS
|
27 paź 2010, o 10:56 |
|
|
KUBAwo
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 lip 2010, o 20:24 Posty: 57
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2006
|
Re: Grzane manetki
Najmniej awaryjne z manetek są te daytona - proste ale działają, wszystkie inne typu saito, oxford to lipa pod względem awaryjności. Pozdr
|
27 paź 2010, o 11:58 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Grzane manetki
To jeszcze ciekawostka do sprawdzenia dla tych, którym padły manetki Oxforda - jaką wersję sterownika macie. U mnie (oznaczenie na opakowaniu i na sterowniku z przyciskami) jest "v. 7". Koleś, który mi to sprzedawał mówił, że v. 7 to jest nowa wersja, poprawiona, bo poprzednia faktycznie była awaryjna. Jeśli v. 7 też padają, to lipa
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
31 paź 2010, o 11:45 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Grzane manetki
Mi ten z przełącznikami działa i ma się dobrze, ale kostka która jest przy akumulatorze cała poszła z dymem.
_________________ SVNERWUS
|
1 lis 2010, o 00:37 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Grzane manetki
Czekam właśnie na paczkę, w której ma być nowe sterowanie do oxfordów. Zastępuje zarówno to czarne pudełeczko przy akumulatorze jak i sterowanie przyciskami. Wystarczy wpiąć 2 kable od zasilania i 2 kable od manetek, regulacja mocy grzania potencjometrem. Jeżeli będzie się dobrze spisywać, to może i ktoś z Was się skusi na taki zestaw naprawczy za 50zł
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
1 lis 2010, o 12:11 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Grzane manetki
Podane przeze mnie oznaczenie v.7 tyczy się chyba całego zestawu, jest to część nazwy handlowej, może to właśnie kostka-centralka została zmieniona.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
1 lis 2010, o 12:27 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Grzane manetki
Czekam na twoją opinię ;) A jak z zapakowanie tego w jakąś obudowę? Do oryginalnej pewnie nie będzie pasowało?
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
1 lis 2010, o 12:30 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Grzane manetki
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
1 lis 2010, o 12:41 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|