Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Autor |
Wiadomość |
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Witam,
jak w temacie czy wiecie gdzie mozna dostac zestaw DynoJet dla SV650?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 sty 2013, o 14:00 przez SLiDer, łącznie edytowano 1 raz
|
3 sty 2013, o 13:13 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic??
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
3 sty 2013, o 13:31 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic??
no to jeszcze pytanie dla osob ktore to zakladaly... Jaki efekt ?? duza roznica??
|
3 sty 2013, o 13:42 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Ja zakładałem do SVki kolegi, ale dysze dawałem większe z larssona. Co mi się podoba to iglice DynoJet'a, zupełnie inne odczucia średniego zakresu niż przy seryjnych iglicach.
|
3 sty 2013, o 15:40 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
czyli co polecasz iglice z dynojeta i dysze z larssona?? jakie dysze dokladnie??
|
3 sty 2013, o 15:49 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Rozmiar dysz zależy od tego w jaki zamontujesz filtr powietrza:
Stock pipe + BMC Street Filter (Mikuni 135.0) Stock pipe + Stock Suzuki Filter (Mikuni 137.5) Stock pipe + Modified BMC Street Filter (Mikuni 140.0 – 142.5) Stock pipe + Desnorkeled BMC Street Filter (Mikuni 150.0 – 155.0) Stock pipe + Desnorkeled Stock Suzuki Filter (Mikuni 152.5 - 157.5) Stock pipe + BMC Race Filter (Mikuni 155.0 – 160.0) Aftermarket pipe + BMC Street Filter (Mikuni 137.5 - 140.0) Aftermarket pipe + Stock Suzuki Filter (Mikuni 140.0 - 142.5) Aftermarket pipe + Modified BMC Street Filter (Mikuni 142.5 – 145.0) Aftermarket pipe + Desnorkeled BMC Street Filter (Mikuni 152.5 - 157.5) Aftermarket pipe + Desnorkeled Stock Suzuki Filter (Mikuni 155.0 - 160.0) Aftermarket pipe + BMC Race filter (Mikuni 157.5 – 162.5)
EDIT: u kumpla jedynie nie założyłem rurki emulsyjnej dynojet'a.
|
3 sty 2013, o 16:02 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Ja u siebie mam taki zestawik i odczucia są zupełnie inne niż przy seryjnych dyszach i iglicach. Silnik na odkręcenie gazu nie reaguje tak ochoczo jak powinien ale za to nie łapie zadyszki w wyższych partiach obrotów. Po prostu jest trochę inne uczucie wykorzystania całego zakresu obrotów co w seryjnej sv na gaźnikach. Ja mam do tego zestawu dorzucony filtr k&n, pusty wydech i zmienione wałki rozrządu. Żeby zgrać taki zestaw trzeba się trochę napocić. Próbowałem trochę podregulować gaźniki ponieważ trochę mnie drażniła ta leniwa reakcja silnika na gaz od dołu ale widocznie chyba tak ma być bo w wyższych partiach obrotów silnik się dużo lepiej sprawuje jak w standardzie. Ja po zakupie motocykla zapamiętałem dokładne ustawienia wysokości iglic, pływaków itd i potem obojętnie w którą stronę bym nawet w najdelikatniejszy sposób próbował coś przestawić to silnik abo chodził nie równo, albo robił się mułowaty w wyższych partiach obrotów albo co gorsza w ogóle nie dało się go odpalić. Zastawiałem się czy gdzieś nie oddać motocykla na regulację ale jeśli świece mają kolor taki jak być powinien, silnik nie pali więcej niż standardowa sv, odpala z samego rozrusznika bez dodawania gazu i chodzi w miarę równo jak na silnik V to chyba nie ma sensu.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
3 sty 2013, o 16:20 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Seryjny filtr powietrza można przerobić tak:
|
3 sty 2013, o 18:46 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Wiem że gdzies już była dyskusja co to daje ale mógłbyś przypomnieć ?:) (tak zwięźle:P)
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
3 sty 2013, o 19:15 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Krótko i treściwie: większa przepustowość filtra = możliwość zastosowania większych dysz = więcej mocy
Przy tak przerobionym filtrze jak na foto i przelotowym wydechu SVka potrzebuje dysz Mikuni 155. Wielkość dysz zależy także od wysokości na poziomem morza, ale darujmy sobie tą zmienną.
|
3 sty 2013, o 19:32 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Czyli bez tych dysz można jedynie zaszkodzić niż cuda zdziałać ?
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
3 sty 2013, o 19:35 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Słoniu a jest sens robic przelot + przerobic filtr tak jak pokazales i wlozyc same dysze 155 (nie zestaw DynoJeta)??
Gdzie takie dysze mozna dostac??
|
3 sty 2013, o 19:45 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Zestaw dynojet od k&n zawiera wiele elementów, nie tylko same dysze. dodajmy do tego, że chodzi o dysze główne ale oprócz tego, co już było wspomniane wyżej - są też inne iglice, czasem o innym kształcie, o innych możliwościach regulacji (wysokości); zwykle (nie wiem, czy zawsze), zestaw k&n zawiera również inne sprężynki siedzące od góry przepustnic (zmienia się sposób podnoszenia przepustnic i powrotów); możliwości jest tu sporo, zdarza się, że do zestawu k&n dodaje wiertło wraz z instrukcją, jak przewiercić korpus przepustnicy. trzeba by więc sprawdzić, co dokładnie jest przewidziane dla sv. za nic nie wiem jednak, do czego jest wspomniana przez Słonia "rurka emulsyjna", też się już z tym spotkałem EDIT: znalazłem i: ciekawostka http://www.dynojet.com/pdf/3171.pdfw zestawie dla sv650 są wspominane przeze mnie sprężynki, ale jest też wiertło do nawiercenia zaślepionego ustawienia składu mieszanki - tak przynajmniej wynika z instrukcji, nie wiem, czy w waszych gaźnikach regulacja składu mieszanki jest zaślepiona aha, no i jest wiertło do zrobienia otworu w przepustnicy, tak więc, jak widać, roboty jest nieco więcej. za to rozmiary dysz są inne niż te, które podawał Słoniu.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Ostatnio edytowano 3 sty 2013, o 20:05 przez pm2z, łącznie edytowano 1 raz
|
3 sty 2013, o 19:57 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Tylko ze w tym zestawie nie ma dysz 155...... Słoniu jak to masz u siebie zrobione?
|
3 sty 2013, o 20:03 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Jak "powiększy" filtr bez zmiany dysz to zubożysz mieszankę, co w skrajnych przypadkach szkodzi silnikowi. Jest sens. Do tego dysze wolnych obrotów 17.5 (europejskie SV mają takie seryjnie). Dysze dostaniesz w Larssonie, Solex&Mikuni SJ 155 - 13,50 zł za jedną sztukę jak dobrze pamiętam, potrzebujesz dwóch. W zestawie DynoJet do SV są po dwie dysze w 8 rozmiarach (132, 134, 136, 138, 140, 142, 144, 146), dwie krótkie sprężyny przepustnic, dwie iglice z kompletem podkładek, e-clipsów i sprężynek, dwa wiertła, a z ta rurką emulsyjną to mogło mi się coś pochrzanić... Ja mam filtr taki jak na zdjęciu (przecież to mój ), dysze 155, iglice seryjne ustawione na "2 i pół", śruba składu mieszanki 3 wykręty.
Ostatnio edytowano 3 sty 2013, o 20:20 przez Słoniu, łącznie edytowano 1 raz
|
3 sty 2013, o 20:18 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Słoniu dzieki!!! Zamiast wydawac 300zl na dynojeta wydam 30zł na dysze BTW trzeba tez rozwiercac cos?? Pozdrawiam
|
3 sty 2013, o 20:20 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Rozwiercanie plastikowych przepustnic ma na celu to, że będą się szybciej otwierać, czyli reakcja na gaz będzie bardziej narwana. Nie musisz tego robić jak nie chcesz, ja u siebie nie wierciłem. A jak wywiercisz to zawsze możesz zakleić otworki poxipolem i po problemie.
|
3 sty 2013, o 20:22 |
|
|
SLiDer
rowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22 Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Dzieki jeszcze raz!
Czyli rozumiem ze ty masz standardowy filtr z wycieta dziura + przelot + Dysze 155 i jestes zadowolony...
zhamowales moto??
A jeszcze sie zapytam czy polozenie iglicy zmieniales?
|
3 sty 2013, o 20:27 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
dobra, rurki emulsyjnej nie ma w zestawie k&n dla sv, ale zdarza się taki cosik, a mnie zastanawia, co to w ogóle robi. i co jest tam w oryginale, tj. tam, gdzie k&n załącza tę część - jakieś inne rurki, czy to są otwory zaślepione, czy co jeszcze innego...
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Ostatnio edytowano 3 sty 2013, o 20:42 przez pm2z, łącznie edytowano 2 razy
|
3 sty 2013, o 20:37 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: DynoJet Kit gdzie mozna kupic?? / Opinie / Warto ??
Dokładnie tak. Pomiar spalin wskazuje AFR 13:1 co zapewnia największa moc. Byłem na hamowni, ale w motocyklu mam jeszcze zmienione wałki rozrządu co skutkuje mocą ok 77KM i 60Nm na tylnym kole (ok 95KM i 72Nm na korbowodzie, kontra serjne 71KM i 62Nm) W rurce emulsyjnej paliwo łączy się z powietrzem...tak wyczytałem
|
3 sty 2013, o 20:39 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|