Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

SV650 wilgotne pokrywy pływakowe
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=11&t=23462
Strona 1 z 1

Autor:  gawior [ 14 cze 2021, o 21:25 ]
Tytuł:  SV650 wilgotne pokrywy pływakowe

Witam. Od niedawna mam SV650, ale zrobiłem ponad 2500km
Kupiłem go 2 miesiące temu i po serwisie gaźników itd. z kwitem na to i na części.
Od niedawna czuć benzyną i są wilgotne gaźniki ( pokrywy komory pływakowej ), zwłaszcza tylnego cylindra. Spalanie jest jak najbardziej OK
Jak moto postało np. dobę, to zauważyłem pocenie.

Czy kłaniają się zaworki iglicowe ? Czy może kranik podciśnieniowy może puszczać jak moto stoi i schodzi paliwo grawitacyjnie, ale czy zaworki iglicowe nie powinny zatrzymywać przelewania się paliwa ?

Autor:  gawior [ 16 cze 2021, o 17:32 ]
Tytuł:  Re: SV650 wilgotne pokrywy pływakowe

Nikt nic ?

Autor:  Janek87 [ 16 cze 2021, o 21:16 ]
Tytuł:  Re: SV650 wilgotne pokrywy pływakowe

Zaworki iglicowe powinny zatrzymać nadmiar paliwa (chyba, że blaszki źle ustawione).
Warto kupić zarówno zestaw naprawczy do kranika jak i do zaworków iglicowych i zrobić raz a dobrze.
W serwisie pewnie Ci tylko wyczyścili i zrobili synchro.

Autor:  gawior [ 16 cze 2021, o 21:39 ]
Tytuł:  Re: SV650 wilgotne pokrywy pływakowe

Dla innych...
Szukając po zagranicznych forach znajdywałem, że za taki stan rzeczy raczej może/mogą odpowiadać zaworki iglicowe. Tak więc zamówiłem dwa zestawy naprawcze, bo zamierzam od razu zając się oboma gaźnikami.

Autor:  Janek87 [ 16 cze 2021, o 21:44 ]
Tytuł:  Re: SV650 wilgotne pokrywy pływakowe

Zgoda, ale membranę podciśnieniową zaworka w baku też warto wymienić skoro już są objawy, że popuszcza.

Autor:  gawior [ 16 cze 2021, o 21:53 ]
Tytuł:  Re: SV650 wilgotne pokrywy pływakowe

Serwis gaźników był robiony zaraz przed tym, jak kupiłem SV-ke. Przez poprzedniego właściciela na co dostałem rachunek.
Po kwocie za serwis można wnioskować dokładne czyszczenie gaźników z regulacją, ale wiadomo nie raz jak jest.

Tak też mi się wydaje, że zaworki powinny zatrzymać nadmiar paliwa gdyby kranik puszczał, ale dzisiaj zapach paliwa jest także podczas jazdy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/