Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 1 sty 2025, o 06:07



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Następna strona
Jaką puszke wybrać ? - opinie 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 12:43
Posty: 63
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
ha44 napisał(a):
Abyś nie zapomniał następnym razem złożyć lusterek bo to bardzo dekoncentruję - oczywiście nikt mnie nie poprze ale czy nie jest to lekki przerost formy? Po co to robisz?


Jeśli mówisz o składaniu lusterek na torze to robi się to z bardzo prostej przyczyny- żeby w razie gleby się nie złamały, zawsze to parę złotych w kieszeni więcej.

_________________
sv 650 k8


7 sty 2012, o 22:06
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31
Posty: 156
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
kozik napisał(a):
Moc to nie wszystko, ważny jest też moment. Nieraz lepiej kupić auto o trochę większej pojemności, żeby potem nie męczyć się podczas np: wyprzedzania z redukowaniem biegów. Co z tego, że dzisiejsze auta mają dużą moc przy małej pojemności skoro trzeba je wysoko kręcić żeby ją osiągnąć. Właśnie przez to nie kumam ludzi co tak gadają o tym dowartościowaniu się mając większy sprzęt.


Polecam silnik Opla 2.2 TDI w Zafirze, albo Vectrze.

Zalety:
-max moment 295 Nm przy 1500 obr/min, moc 125 KM -eleastyczny bardzo
-spalanie ok. 7
-rozrząd na łańcuch
-brak koła dwumasowego
-brak common rail'a, filtra cząstek stałych itp. zbytecznych "nowoczesności"

Wady:
-mało ich zrobili
-wchodzi 5.5 l. oleju

_________________
Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...


7 sty 2012, o 22:50
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2011, o 10:50
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: none
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
BlackN napisał(a):
kozik napisał(a):
Moc to nie wszystko, ważny jest też moment. Nieraz lepiej kupić auto o trochę większej pojemności, żeby potem nie męczyć się podczas np: wyprzedzania z redukowaniem biegów. Co z tego, że dzisiejsze auta mają dużą moc przy małej pojemności skoro trzeba je wysoko kręcić żeby ją osiągnąć. Właśnie przez to nie kumam ludzi co tak gadają o tym dowartościowaniu się mając większy sprzęt.


Polecam silnik Opla 2.2 TDI w Zafirze, albo Vectrze.

Zalety:
-max moment 295 Nm przy 1500 obr/min, moc 125 KM -eleastyczny bardzo
-spalanie ok. 7
-rozrząd na łańcuch
-brak koła dwumasowego
-brak common rail'a, filtra cząstek stałych itp. zbytecznych "nowoczesności"

Wady:
-mało ich zrobili
-wchodzi 5.5 l. oleju


Miałem taką Vectre B niestety w mieści potrafiła łyknąć do 12l w zimę, a dynamika porównywalna z Octavią 130km z przewagą Octavi i te blaszki słabej jakości gdzie po 2 latach w wielu miejscach rdza wyłaziła jak głupia.
Samochód ogólnie fajny ale nie kupiłbym go teraz głównie ze względu na słabe zabezpieczenie antykorozyjne, wydaje mi się że zawsze lepiej wymienić jakąś część mechaniczną niż walić kasę w lakiernika, chyba że sam nim jesteś.

_________________
http://bikepics.com/members/extremeszyja/


7 sty 2012, o 23:32
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31
Posty: 156
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
szyja napisał(a):
Miałem taką Vectre B niestety w mieści potrafiła łyknąć do 12l w zimę, a dynamika porównywalna z Octavią 130km z przewagą Octavi i te blaszki słabej jakości gdzie po 2 latach w wielu miejscach rdza wyłaziła jak głupia.
Samochód ogólnie fajny ale nie kupiłbym go teraz głównie ze względu na słabe zabezpieczenie antykorozyjne, wydaje mi się że zawsze lepiej wymienić jakąś część mechaniczną niż walić kasę w lakiernika, chyba że sam nim jesteś.


Vectry od B w górę i Zafiry są ocynkowane pod lakierem. Nie opowiadaj, że korodują po dwóch latach, bo mają gwarancje na perforację bodaj na 9 lat. To nie kadett, choć też nie korodował po dwóch. Dopisz do swojego posta, że Twoje auto było z powodzi albo dachowało, to wtedy się zgodzę z tymi dwoma latami. 12 litrów to palił w zimie Żuk z andrychowskim dieslem. Może jakiś zakład, zalejemy do pełna, pojeździmy jak śnieg spadnie po mieście, zalejemy znowu - gwarantuję, że nie weźmie więcej niż 8. Chyba, że na zmianę gaz i hamulec ktoś wciska...

_________________
Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...


8 sty 2012, o 00:07
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
ha44 napisał(a):
Notturno SV napisał(a):
Ha 44 a przypomnij jakie masz moto?? wykorzystujesz jego pełną moc?? raczej nie ....

Co do Skwaro i jego preli - Autko bardzo fajne mocne ;) z zakrętami nie było żadnych problemów, nic nie wynosiło, i zastanawiam się jaka PIPĄ ja muszę być bo mam o zgrozo litrowy motocykl..... A octawia i tak za mocna ;) szybciej niż 140 i tak nie wolno jeździć ;)


A już znalazłem jeździsz litrem.... jak wykorzystujesz go w 30% to jest dobrze więc nie pier.... mi tu o przeroście formy nad treścią ok??


Mówimy o samochodach czy o motorach? Dlaczego moto i samochód porównujesz? Nie rozróżniasz? Przytaczasz mi moje moto do samochodu? Hallo wątek o samochodach nie moto. Moto kupiłem z pasji, a samochód z potrzeby.

Widzisz co do wspomnianego przeze mnie przerostu formy nad treścią mam dla Ciebie przykład:
Abyś nie zapomniał następnym razem złożyć lusterek bo to bardzo dekoncentruję - oczywiście nikt mnie nie poprze ale czy nie jest to lekki przerost formy? Po co to robisz? Naoglądałeś się fachowców? W ruchu publicznym też Cię dekoncentruję? o zgrozo.. W samochodzie na torze też składają? Nie wiem ale raczej nie.


Prze googluj Sobie co to forum "definicja" i nie życzę sobie "pier..." w moją stronę, jest to forum publiczne i uniżanie/poniżenie nie jest tolerowane.

Szacunek mam nadzieję że teraz już wiesz co to jest. Szanuj każdego tutaj. I nie rzucaj mięsem bo to świadczy wiesz o kim.


Jakoś nie zauważyłem by Notturno Cię nawyzywał, po obrażał lub tym podobne :hmm: wytknął ci tylko to, że pierdoły opowiadasz ;) jeżeli to zrobi (w co akurat wątpię) to na pewno dostanie po głowie :P
Ja podzielam pogląd jego, bo nie ma sensu kupować samochodu którego osiągi będziesz cały czas wykorzystywał w 100% ponieważ nic z niego nie zostanie ;)
Jak ty jeździsz tak samochodem to ja bym od Ciebie w życiu nie kupił auta, bo wiedziałbym że jest skatowane.
Żaden silnik długo nie wytrzyma jak będziesz go cały czas wykorzystywał w 100%, poza tym będzie wtedy więcej palił.
Lepiej kupić auto z większym, mocniejszym silnikiem i wykorzystywać jego potencjał w powiedzmy 50% niż jechać pizdrykiem i żyłować silnik. To nie jest żaden szpan tylko zdroworozsądkowe myślenie. Chociaż nie wiem jak ty patrzysz na auto - tzn. do czego Ci ono poza wożeniem tyłka? Patrzysz jako na sportową brykę? samochód roboczy? samochód rodzinny do wszystkiego? samochód do zabawy? - jeżeli patrzysz jako zabawka to może i masz rację, że nie warto brać silnika którego nie wykorzystamy... może, ale z tym też bym polemizował :)

Ja mam kilka samochodów do dyspozycji i jakoś żadnego nie przeciągam po obrotach (no może poza ciężarowym mercem, ale jak jest mocno dociążony to trzeba by jako tako się rozpędzał). Nawet parę dni temu kupiłem sobie nową zabawkę - dużego cabrioleta z całkiem sporym i mocnym silnikiem i... nie przekraczam 100 - 110 km/h bo delektuję się jazdą tym paliwożernym tapczanem :)

_________________
SVNERWUS


8 sty 2012, o 04:05
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 14:19
Posty: 185
Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Razor- temat jest właśnie o sportowym aucie dlaczego zaraz wszyscy ogólnikowo podchodzicie. Ogólnie mam inne zdanie na temat innych samochodów.

To jest zdanie na temat sportowego.

Makaron ładny robicie w ogóle tematu się nie trzymacie, o ciężarówkach mi tu wyskakują. Ludzie...

Rozmowa o sportowym aucie a jedni z moto, drudzy z ciężarówkami inni o lagunach pięknie.

_________________
www.RomexWronki.pl


8 sty 2012, o 07:03
Zobacz profil WWW
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Z moto a z autem jest tak samo i nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi ....

Ty masz za mocne moto z pasji a inni mają za mocne auta z pasji, i mówinie że to jest dziwne to tylko dowód na twoja Hipokryzje, bo sam robisz z moto to co inni robią z autami ;) o to mi chodziło ....


A co do złożonych lusterek na torze, pojedź zrozumiesz, byłeś nie wiesz ocb? nie moja wina, a co do szacunku to wybacz ale ja akurat szanuje ludzi choć niejednokrotnie jestem chamem ;)

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


8 sty 2012, o 12:04
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
ha44 napisał(a):
Razor- temat jest właśnie o sportowym aucie dlaczego zaraz wszyscy ogólnikowo podchodzicie. Ogólnie mam inne zdanie na temat innych samochodów.

To jest zdanie na temat sportowego.

Makaron ładny robicie w ogóle tematu się nie trzymacie, o ciężarówkach mi tu wyskakują. Ludzie...

Rozmowa o sportowym aucie a jedni z moto, drudzy z ciężarówkami inni o lagunach pięknie.


Takie odpowiedzi świadczą o tym, że zaczyna Ci brakować argumentów na podważenie swoich poglądów :)
Nawet jeśli miałbym sportowe auto to też nie zawsze bym jeździł do czerwonego pola - chyba że to byłoby auto na tor do zawodów, do zabawy lub tym podobne - a temat tutaj jest o autach do codziennego użytku. Także nie gadaj pierdół jak nastolatek :)

_________________
SVNERWUS


8 sty 2012, o 13:50
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
skwaro napisał(a):
slayer napisał(a):
Astra H GTC ze 150 konnym dieslem fajnie się odpycha. Ten silnik daje radę w dużo cięższej Vectrze.


Raczysz żartować? :D

Nie. Po prostu takie miałem odczucia. Jeśli chcesz porównywać to z mocnymi benzynami to tak, żartowałem ;)

_________________
SV liter z owiewkom:)


8 sty 2012, o 13:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
BlackN napisał(a):
kozik napisał(a):
Moc to nie wszystko, ważny jest też moment. Nieraz lepiej kupić auto o trochę większej pojemności, żeby potem nie męczyć się podczas np: wyprzedzania z redukowaniem biegów. Co z tego, że dzisiejsze auta mają dużą moc przy małej pojemności skoro trzeba je wysoko kręcić żeby ją osiągnąć. Właśnie przez to nie kumam ludzi co tak gadają o tym dowartościowaniu się mając większy sprzęt.


Polecam silnik Opla 2.2 TDI w Zafirze, albo Vectrze.

Zalety:
-max moment 295 Nm przy 1500 obr/min, moc 125 KM -eleastyczny bardzo
-spalanie ok. 7
-rozrząd na łańcuch
-brak koła dwumasowego
-brak common rail'a, filtra cząstek stałych itp. zbytecznych "nowoczesności"

Wady:
-mało ich zrobili
-wchodzi 5.5 l. oleju


Wszystko ładnie pięknie, gdyby nie występujące problemy z głowicą, a w szczególności jej pęknięcia. Jest to jeden z najbardziej wadliwych silników opla. Może opel przesadził tu ze sprężaniem i stąd ten wysoki moment, nie dopracował całej reszty do tego. Jeździłem tą nową zafirą i robi rzeczywiście wrażenie, 7 osób na pokładzie, 6 bieg zapięty przy 90km/h, w aucie cisza a na kompie wychodzi 6L przy masie 1,5tony. :)

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


8 sty 2012, o 16:04
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2011, o 10:50
Posty: 110
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: none
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
BlackN napisał(a):
szyja napisał(a):
Miałem taką Vectre B niestety w mieści potrafiła łyknąć do 12l w zimę, a dynamika porównywalna z Octavią 130km z przewagą Octavi i te blaszki słabej jakości gdzie po 2 latach w wielu miejscach rdza wyłaziła jak głupia.
Samochód ogólnie fajny ale nie kupiłbym go teraz głównie ze względu na słabe zabezpieczenie antykorozyjne, wydaje mi się że zawsze lepiej wymienić jakąś część mechaniczną niż walić kasę w lakiernika, chyba że sam nim jesteś.


Vectry od B w górę i Zafiry są ocynkowane pod lakierem. Nie opowiadaj, że korodują po dwóch latach, bo mają gwarancje na perforację bodaj na 9 lat. To nie kadett, choć też nie korodował po dwóch. Dopisz do swojego posta, że Twoje auto było z powodzi albo dachowało, to wtedy się zgodzę z tymi dwoma latami. 12 litrów to palił w zimie Żuk z andrychowskim dieslem. Może jakiś zakład, zalejemy do pełna, pojeździmy jak śnieg spadnie po mieście, zalejemy znowu - gwarantuję, że nie weźmie więcej niż 8. Chyba, że na zmianę gaz i hamulec ktoś wciska...


Może źle się wyraziłem z tym spalaniem ale 12 to mi paliła jak jeździłem tylko do pracy i z powrotem przy - 20.
W lato średnio w mieście łykała 8 litrów, w trasie 6l co i tak jest więcej niż Octavia. Z porównywalnym silnikiem Z blachami to wystarczy popatrzeć na te samochody jak teraz wyglądają - coraz mniej można znaleźć które nie mają korozji o omegach nie wspomnę, pewnie mój był po powodzi na pewno wiesz to lepiej ode mnie, a twój kupiony od dziadka z niemiec rocznik 52.
Ogólnie nie kupiłbym teraz opla z tamtych lat, ciebie widać trochę to zabolało co napisałem bo pewnie takim dieslem jeździsz. Ja mam teraz Octavię I i powiem ci że nie zamieniłbym się na Vectre pomijając to że Vectra lepiej wygląda w środku ale nie oto w tym chodzi. Samochód ma się nie tylko podobać ale fajnie też jest nim jeździć i nie walić kasy w naprawy.

_________________
http://bikepics.com/members/extremeszyja/


8 sty 2012, o 17:38
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31
Posty: 156
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
kozik napisał(a):
BlackN napisał(a):
Polecam silnik Opla 2.2 TDI w Zafirze, albo Vectrze.

Zalety:
-max moment 295 Nm przy 1500 obr/min, moc 125 KM -eleastyczny bardzo
-spalanie ok. 7
-rozrząd na łańcuch
-brak koła dwumasowego
-brak common rail'a, filtra cząstek stałych itp. zbytecznych "nowoczesności"

Wady:
-mało ich zrobili
-wchodzi 5.5 l. oleju


Wszystko ładnie pięknie, gdyby nie występujące problemy z głowicą, a w szczególności jej pęknięcia. Jest to jeden z najbardziej wadliwych silników opla. Może opel przesadził tu ze sprężaniem i stąd ten wysoki moment, nie dopracował całej reszty do tego.


Zdradzę ci pewną zasadę, odnoszącą się nie tylko do tego silnika, ale do wszystkich spalinowych, która ochrania głowicę przed pęknięciami i jej uszczelkę przed wydmuchaniem. Jak chcesz dać w dupę silnikowi, to wcześniej go rozgrzej do temp. pracy i tyle. Głowica rozgrzewa się dużo szybciej niż blok, powstają naprężenia, w 16 zaworowej głowicy są cienkie ścianki. Dobijam tym silnikiem do 200u tyś (jeśli nikt nie kręcił licznika) i ta wada się nie ujawnia.

Odnośnie drugiego zdania, to mogę wymienić z 10 bardziej wadliwych (biorąc pod uwagę same rozrządy). Nie wprowadzaj innych w błąd....

szyja napisał(a):
Ja mam teraz Octavię I i powiem ci że nie zamieniłbym się na Vectre pomijając to że Vectra lepiej wygląda w środku ale nie oto w tym chodzi. Samochód ma się nie tylko podobać ale fajnie też jest nim jeździć i nie walić kasy w naprawy.


W tym aucie dorosły (średniego wzrostu) siedzący z tyłu, nie ma miejsca na nogi (bardzo duża wada w aucie tej wielkości wg mnie). To zadecydowało, że jeżdżę oplem.

_________________
Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...


Ostatnio edytowano 8 sty 2012, o 21:14 przez BlackN, łącznie edytowano 1 raz



8 sty 2012, o 20:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
BlackN napisał(a):
kozik napisał(a):
BlackN napisał(a):
Polecam silnik Opla 2.2 TDI w Zafirze, albo Vectrze.

Zalety:
-max moment 295 Nm przy 1500 obr/min, moc 125 KM -eleastyczny bardzo
-spalanie ok. 7
-rozrząd na łańcuch
-brak koła dwumasowego
-brak common rail'a, filtra cząstek stałych itp. zbytecznych "nowoczesności"

Wady:
-mało ich zrobili
-wchodzi 5.5 l. oleju


Wszystko ładnie pięknie, gdyby nie występujące problemy z głowicą, a w szczególności jej pęknięcia. Jest to jeden z najbardziej wadliwych silników opla. Może opel przesadził tu ze sprężaniem i stąd ten wysoki moment, nie dopracował całej reszty do tego.


Zdradzę ci pewną zasadę, odnoszącą się nie tylko do tego silnika, ale do wszystkich spalinowych, która ochrania głowicę przed pęknięciami i jej uszczelkę przed wydmuchaniem. Jak chcesz dać w dupę silnikowi, to wcześniej go rozgrzej do temp. pracy i tyle. Głowica rozgrzewa się dużo szybciej niż blok, powstają naprężenia, w 16 zaworowej głowicy są cienkie ścianki.


Od dziś będę żył w przekonaniu, że na zimnym silniku nie wolno dawać w dupę ;) Dzięki za podpowiedz, ale to nie jest rzecz, której bym nie wiedział.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


8 sty 2012, o 21:07
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Z tego co mi wiadomo to największą porażką silników diesla 2.2 w oplach jest awaryjność pompy paliwa, które wytrzymują około 200 000 km. Wymieniałem więc wiem co mówię ;)
W moim przypadku pompa była już wymieniana przez poprzedniego właściciela więc samochód ma pewnie grubo ponad 400 000km(na liczniku 170000-jak wszystkie na allegro) a silnik chodzi jak złoto ;)
Dochodzi do tego błąd konstrukcji układu paliwowego gdzie na rezerwie przy ostrym hamowaniu lub podjeżdżaniu pod strome wzniesienie można zapowietrzyć układ(również wiem co mówię).

Zrobiłem w poprzednim tygodniu 1000km w pięć osób i z pełnym bagażnikiem(wersja kombi) i spalanie wyszło mi 5,8l/100km w trasie. Spalanie w mieście od 7 do 8,3l/100km. 8,3l to maksymalne spalanie jakie zanotowałem przy jeździe na nierozgrzanym silniku przy -15 i niżej wiec 12l jest dla mnie nie do pojęcia :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


9 sty 2012, o 16:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Bartosz napisał(a):
wiec 12l jest dla mnie nie do pojęcia :)


Oj tam, oj tam, raz czy dwa udało mi się na trasie zejść do tak niskiego spalania :D

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


9 sty 2012, o 17:09
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31
Posty: 156
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Bartosz napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to największą porażką silników diesla 2.2 w oplach jest awaryjność pompy paliwa, które wytrzymują około 200 000 km. Wymieniałem więc wiem co mówię ;)


Jeśli zgodziłeś się na wymianę pompy, to dałeś się zrobić. Jeśłi byś wiedział o czym mówisz, to byś się nie dał....

Bartosz napisał(a):
Dochodzi do tego błąd konstrukcji układu paliwowego gdzie na rezerwie przy ostrym hamowaniu lub podjeżdżaniu pod strome wzniesienie można zapowietrzyć układ (również wiem co mówię).


Żależy ile miałeś jeszcze paliwa, jeśli np. litr, to chyba miał prawo...:)

_________________
Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...


9 sty 2012, o 19:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
BlackN napisał(a):
Jeśli zgodziłeś się na wymianę pompy, to dałeś się zrobić. Jeśłi byś wiedział o czym mówisz, to byś się nie dał....

Komu bym się nie dał? :wtf: Uważasz, że nie wiem o czym mówię? Dlaczego tak uważasz?
Ja się poprawiam, że pompa była regenerowana bo nowa pompa wiąże się z przeprogramowaniem kompa lub zamówieniem w salonie drugiej o identycznym numerze i oczywiście większymi kosztami.
Teraz napisz dlaczego z ironią piszesz, że nie wiem o czym mówię.
BlackN napisał(a):
Żależy ile miałeś jeszcze paliwa, jeśli np. litr, to chyba miał prawo...:)

Komputer pokazywał 60km do zera w baku tak więc nie litr i chyba prawa nie miał.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


9 sty 2012, o 20:38
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31
Posty: 156
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Tu masz spis samochodów w których zastosowano te pompy (dół strony), zobaczcie jakie tandetne marki ją stosują...:)

http://www.naprawa-pomp.com/

Koszt naprawy sterownika, to najczęstsza usterka tej pompy, gdy "wadliwa pompa pada po ok. 200 tyś". Kupując kabelek za 200 złotych, łączący auto z kompem, odczytujesz kod błędu i wiesz ile kosztuje naprawa. Jeśli nic nie robiąc, odstawisz auto, albo wyślesz pompę, to skasują 2,5-3,0-3,5 tyś, za usługę wartą max 500 zł. Stwierdzenia takie, jak Twoje, odnośnie tego silnika, których pełno w necie, wystawiają użytkowników na łaskę Bosch'a, który dostaje przekonanego klienta, który o nic nie pyta już, bo czytał głupoty w necie. Jedyną wadą całego układu zasilania w tym silniku, jest to, że jak ci zabraknie paliwa, to się sam nie odpowietrza, trzeba mu ciagnąć podciśnieniem paliwo z przelewu podczas pracy silnika, co nie jest drogie, tylko trzeba mieć pompkę pociśnieniową.

60 km na kompie, daje ok. 3L w 50 litrowym zbiorniku, na pochyłości odpłynie to paliwo spod smoka, czy nie, jak myślisz?

Jeżeli padła komuś pompa mechanicznie, zatarła się, urwał się jej wał, to w 95% wina lipnego paliwa a nie wada pompy.

_________________
Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...


9 sty 2012, o 22:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Yeby napisał(a):
Po szkole będę zmuszony do kupna samochodu, niestety motocyklem wszędzie i o każdej porze nie pojadę, a z dziewczyną na imprezę motocyklem trochę nie bardzo :) Zacząłem rozglądać się za autami. Interesuje mnie małe auto (hatchback bądź sport/coupe) od razu mówię, samochody w stylu Pegout 206 odpadają. Wiem, że wymagam czegoś nie realnego ale moje auto musi mieć kopa i przy tym mało palić :P. Do gustu przypadł mi Opel Astra H GTC z silnikiem diesla 1.9 CDTI (150 KM). Miał ktoś może z tym autem, nie koniecznie z tym silnikiem kiedyś do czynienia, albo słyszał od kogoś coś? Co do wyboru silnika to jeszcze nie jestem zdecydowany czy diesel, czy benzyna (bardziej diesiel), ale wiem na pewno, że te 120 kM musi mieć. Do jesieni jeszcze daleko, więc pewnie nie raz jeszcze zmienię obiekt pożądania :P W każdym bądź razie na pewno pozostanę przy takim gatunku samochodu. Auto ma być do 20-25 tys. nie wiem jeszcze jakim budżetem będę dysponował, ale na pewno po za te 25 nie będę chciał wyjechać. W razie gdyby trafiło się coś naprawdę sensownego i za większe pieniądze jestem skłonny dać więcej. Min ten 03-04 rok, oczywiście w miarę tanie części zamienne. Merola, Audi, czy jakiegoś amerykańca nie chcę, kumpel sprowadził sobie amerykańca i ma problem z częściami zamiennymi. Nie dość, że drogie to nie ma.


Polecam ten wortal, znajdziesz dane techniczne, raporty spalania, opinie użytkowników, typowe usterki:
http://www.autocentrum.pl/oceny/
http://www.autocentrum.pl/spalanie/
http://www.autocentrum.pl/autorentgen/ (raczkuje)

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


9 sty 2012, o 22:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
BlackN napisał(a):
Koszt naprawy sterownika, to najczęstsza usterka tej pompy, gdy "wadliwa pompa pada po ok. 200 tyś". Kupując kabelek za 200 złotych, łączący auto z kompem, odczytujesz kod błędu i wiesz ile kosztuje naprawa.

Sterownik był wymieniany dwa razy :)
Ostatnim razem zatarła się pompa i trzeba było ja zregenerować.... samochód jeździ tylko na verva diesel z orlenu. Jeżeli w złym miejscu tankuję to napisz gdzie mam to robić ;)
U mnie naprawa sterownika kosztowała 50 zł tak więc taniej niż piszesz ;P

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


9 sty 2012, o 23:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL