Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 13:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Taki tam projekcik 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Taki tam projekcik
spyra78 napisał(a):
fura roboty odwalona!! i w ekspresowym dość tempie!
fajnie! :spoko:

Dzięki :wstyd:
browar napisał(a):
Czyli to co tam w zimie gdzieś jeździłeś na bemowo czy coś to było tym 2?

Tak
browar napisał(a):
Czy ty to wszystko sam robiłeś? Warsztat otwieraj jak tak :)

Wszystko poza lakierowaniem :-)
Janek87 napisał(a):
Szacunek i podziw za robotę :spoko: Zastanawiam się tylko dlaczego Prelude które mają FF? Rozumiem, że auto jest bardzo fajne i w ogóle ale co kierowało przy wyborze?

Dzięki, to takie marzenie sprzed lat. Jak zrobiłem prawko w 96 właśnie pokazali ten model i miałem w domu plakat srebrnej VTi i wiedziałem że kiedyś taką kupię. Udało się dopiero 12 lat później :-) A to że ma napęd na przód mi nie przeszkadza, ja nie latam bokami, palenie gumy też mnie nie bawi. Mnie bawi taka jazda :D

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


16 lip 2013, o 18:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Taki tam projekcik
Ooo stary szacun!

_________________
675


16 lip 2013, o 18:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Taki tam projekcik
skwaro napisał(a):
Janek87 napisał(a):
Szacunek i podziw za robotę :spoko: Zastanawiam się tylko dlaczego Prelude które mają FF? Rozumiem, że auto jest bardzo fajne i w ogóle ale co kierowało przy wyborze?

Dzięki, to takie marzenie sprzed lat. Jak zrobiłem prawko w 96 właśnie pokazali ten model i miałem w domu plakat srebrnej VTi i wiedziałem że kiedyś taką kupię. Udało się dopiero 12 lat później :-) A to że ma napęd na przód mi nie przeszkadza, ja nie latam bokami, palenie gumy też mnie nie bawi. Mnie bawi taka jazda :D
Cóż, no to tym bardziej gratuluję realizacji marzenia i pasji :taak: Takie profesjonalne podejście się chwali :spoko:

_________________
SV650 => X11 :kerm:


16 lip 2013, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2012, o 11:15
Posty: 805
Lokalizacja: BIA
Płeć: mężczyzna
Moto: <SV650N>
Post Re: Taki tam projekcik
cóż szacun, kupa roboty, serca i kasy :) preludy są super no i Vtec :)... masz skrętną tylną oś ? :) mam kumpla co zamontował (sprowadził sobie) taki coś :) podobno super.

_________________
...najlepsze co można robić w ubraniach? szybko zaraża i wciąga ? ...


16 lip 2013, o 21:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Taki tam projekcik
kristofch napisał(a):
cóż szacun, kupa roboty, serca i kasy :) preludy są super no i Vtec :)... masz skrętną tylną oś ? :) mam kumpla co zamontował (sprowadził sobie) taki coś :) podobno super.


Dzięki, 4WS jest fajny w seryjnym aucie. U mnie jest przerobione całe zawieszenie i tylko by przeszkadzał.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


16 lip 2013, o 21:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Taki tam projekcik
Szacun skwaro :spoko: Kawał dobrej roboty :)

skwaro napisał(a):
Mnie bawi taka jazda :D

Klatki nie ma :mrgreen: Jedna, wielka, czerwona plama by została przy takiej prędkości :lipa:

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


17 lip 2013, o 11:21
Zobacz profil
wywrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46
Posty: 1346
Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
Post Re: Taki tam projekcik
No mi się bardzo podoba :) Kawał roboty, pewnie sporo ciekawej nauki i zabawy z przeróbką.
To poproszę kiedyś o przewiezienie mojego dupska tą wypasioną furą :)

_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA

mail: dzwonek (at) svforum.pl


17 lip 2013, o 11:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54
Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
Post Re: Taki tam projekcik
[quote="skwaro"]A to że ma napęd na przód mi nie przeszkadza, ja nie latam bokami, palenie gumy też mnie nie bawi. Mnie bawi taka jazda :D
Nie przeszkadza..ale fajniej na tył:) Nie latasz bokami bo napęd na przód ;P
Jak to w top gear mówili.. napęd na przód mają dobre auta a napęd na tył mają super auta ;)
Wiec jak zmienisz na tył to będzie klasa sama w sobie B)

_________________
http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska


17 lip 2013, o 12:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Taki tam projekcik
Bartosz napisał(a):
Klatki nie ma :mrgreen: Jedna, wielka, czerwona plama by została przy takiej prędkości :lipa:

To co mają powiedzieć Ci co na moto tam latają? :-) Klatka ma sens jak jeździsz w pro zawodach i tylko w połączeniu z fotelami kubełkowymi, wielopunktowymi pasami i kaskiem, inaczej zrobi jeszcze więcej krzywdy niż brak.
Poza tym tutaj jechałem na 80% :-)
dzwonek napisał(a):
No mi się bardzo podoba :) Kawał roboty, pewnie sporo ciekawej nauki i zabawy z przeróbką.
To poproszę kiedyś o przewiezienie mojego dupska tą wypasioną furą :)

Nie ma sprawy, jak tylko wystroję i będzie można przycisnąć :-)
browar napisał(a):
skwaro napisał(a):
A to że ma napęd na przód mi nie przeszkadza, ja nie latam bokami, palenie gumy też mnie nie bawi. Mnie bawi taka jazda :D
Nie przeszkadza..ale fajniej na tył:) Nie latasz bokami bo napęd na przód ;P
Jak to w top gear mówili.. napęd na przód mają dobre auta a napęd na tył mają super auta ;)
Wiec jak zmienisz na tył to będzie klasa sama w sobie B)

Miałem już RWD. A przerobienie z FWD na RWD to jakieś kolejne 50k i kuuupa rzeźby. Aczkolwiek znam człowieka co zrobił Preludę AWD.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


17 lip 2013, o 18:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Taki tam projekcik
auto zrobione jest ze smakiem i z jajem :) pozdrawiam.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


17 lip 2013, o 22:49
Zobacz profil WWW
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Taki tam projekcik
To ja myslalem ze sie napracowalem jak mysialem wszystkie fotele wyciagac i dywan zdzierac :hahaha:
Dobra robota :spoko:

O co chodzi z tymi atts w hondach prelude sh ? To byl jakis dolaczany tyl czy tylko przenoszony moment pomiedzy przednimi kolami ?

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


20 lip 2013, o 01:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Taki tam projekcik
Kilerpl napisał(a):
To ja myslalem ze sie napracowalem jak mysialem wszystkie fotele wyciagac i dywan zdzierac :hahaha:
Dobra robota :spoko:

O co chodzi z tymi atts w hondach prelude sh ? To byl jakis dolaczany tyl czy tylko przenoszony moment pomiedzy przednimi kolami ?

ATTS - Active Torque Transfer System - to taka elektroniczna szpera przenosząca napęd między przednimi kołami. Bardzo poprawia prowadzenie ale niestety ma jedną wadę - skrzynia wytrzymuje max. 250KM. Dlatego u mnie jest założona szpera mechaniczna - torsen od Quaife, z którą takich problemów nie ma :)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 lip 2013, o 08:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Taki tam projekcik
Po wykonaniu takich projektów najlepsza jest świadomość, że znasz swój pojazd od podszewki.
Ilość modów, części zmienionych powoduje zawrót głowy... a pieniądze w to wsadzone pewnie powodują palpitację serca :mrgreen:

Chrzanić pieniądze, nie o nie chodzi. Zbudować własną brykę, przemyśleć każdy szczegół, nic nie pozostawiać przypadkowi, a potem jeździć i szydzić z posiadaczy seryjnych egzemplarzy... to lubię :-> Gratulację za wykonanie i włożoną pracę!


Mam takie techniczne pytanie, ale bardziej ogólne: jak to jest z odchudzaniem przeciwwag wału i polerowaniem ich?
Czy wpływa to na żywotność? Zwiększamy moc to korbowód mocniej "naciska" na czop wału, a ciężar seryjnego wału stawia tam jakiś opór, co kiedyś może doprowadzić do pęknięcia czopu - czy odchudzanie przeciwwag spowoduje, że wał będzie stawiał mniejszy opór korbowodom i uchroni to przed tym pękaniem?


21 lip 2013, o 16:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Taki tam projekcik
Słoniu napisał(a):
Po wykonaniu takich projektów najlepsza jest świadomość, że znasz swój pojazd od podszewki.
Ilość modów, części zmienionych powoduje zawrót głowy... a pieniądze w to wsadzone pewnie powodują palpitację serca :mrgreen:

Chrzanić pieniądze, nie o nie chodzi. Zbudować własną brykę, przemyśleć każdy szczegół, nic nie pozostawiać przypadkowi, a potem jeździć i szydzić z posiadaczy seryjnych egzemplarzy... to lubię :-> Gratulację za wykonanie i włożoną pracę!

Dzięki, o kwestiach finansowych lepiej nie rozmawiać :)


Słoniu napisał(a):
Mam takie techniczne pytanie, ale bardziej ogólne: jak to jest z odchudzaniem przeciwwag wału i polerowaniem ich?
Czy wpływa to na żywotność? Zwiększamy moc to korbowód mocniej "naciska" na czop wału, a ciężar seryjnego wału stawia tam jakiś opór, co kiedyś może doprowadzić do pęknięcia czopu - czy odchudzanie przeciwwag spowoduje, że wał będzie stawiał mniejszy opór korbowodom i uchroni to przed tym pękaniem?


Szczerze mówiąc nie myślałem nad tym, ale podejrzewam że strasznie dużo roboty pójdzie potem w wyważenie tego. Poza tym przez zaburzenie masy wirującej może powodować wibracje i padanie panewek, ja bym nie ryzykował. Ja u siebie tylko porządnie wyważyłem cały układ włączając korby i tłoki. Różnica z fabryki była ok 5g między najlżejszym a najcięższym tłokiem czy korbą, teraz jest 0,5g :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


21 lip 2013, o 16:51
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Odp: Taki tam projekcik
skwaro napisał(a):
(...)Dlatego u mnie jest założona szpera mechaniczna - torsen od Quaife, z którą takich problemów nie ma :)
Ekhm, przekładnia podejrzewam sprawdza się bardzo dobrze, ale torsen to nie szpera. :ugeek:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


22 lip 2013, o 10:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Taki tam projekcik
kacperski napisał(a):
skwaro napisał(a):
(...)Dlatego u mnie jest założona szpera mechaniczna - torsen od Quaife, z którą takich problemów nie ma :)
Ekhm, przekładnia podejrzewam sprawdza się bardzo dobrze, ale torsen to nie szpera. :ugeek:

Jak nie szpera to co? Pies? :)
Poczytaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/TorSen
Moja jest typu T2R.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


22 lip 2013, o 11:11
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Taki tam projekcik
Szperą zwyczajowo nazywa się zblokowany mechanizm różnicowy lub z możliwością blokady. Zwróć uwagę, angielska wersja tego materiału używa zwrotu "limited slip" zamiast "samoblokujący". Torsen potrafi przenieść na drugie koło jedynie x*trakcję koła o słabszej przyczepności (pierwsza i druga generacja, nie wykluczam, chociaż nie widziałem, żeby istniały modele trzeciej generacji z blokadą), bez chociażby minimalnego podparcia obydwu kół zachowuje się jak normalny otwarty dyferencjał. LSD jak najbardziej, ale nie można jej nazwać szperą, dlatego jest bezużyteczna np. w offroadzie. :)

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen
EDIT 2: Cywilne "terenówki" z torsenem korzystają z "elektronicznego dyferencjału" sprzężonego z ABS - koło tracące trakcję jest ordynarnie przytrzymywane hamulcem.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


22 lip 2013, o 11:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Taki tam projekcik
Mylisz dwa pojęcia. Szpera to właśnie dyfer o ograniczonym poślizgu (z angielskiego LSD), a blokada dyferencjalu to zupełnie inna bajka stosowana w terenówkach i traktorach, której włączenie nie pozwala skręcać. Szpery stosuje się w sporcie, a blokady w terenie (jako dodatek do szpery). Poza tym dla szper zawsze podaje się tzw. stopień spięcia czyli ile mocy może być przeniesione na jedno koło.

Z całym szacunkiem, wiem co zamontowałem w aucie, poza tym siedzę od lat w temacie i wiem co piszę. Nie bazuję na internetowych teoriach tylko praktyce :)

P.S. Jest jeszcze jedna kategoria, tzw. elektroszpera, stosowana w drifcie. Zainteresowanym co to polecam google :)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


22 lip 2013, o 14:17
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Taki tam projekcik
"Sperrdifferenzial", słowo od którego się zaczęło, oznacza to o czym mówisz. U nas znaczenie wywodzi się od "szpery" po polsku - spawania dyferencjałów pierwszych polskich "tunerów". Z taką wersją się spotykałem, zawsze chodziło o blokowanie kół.

Mam propozycję, mówimy o czymś potocznym, popytaj znajomych (nie tych z którymi zazwyczaj grzebiesz :P) co to szpera. Obiecuję oficjalne przeprosiny oraz jakiś dobry browar jeżeli ludzie będą wiedzieli o co chodzi :)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


22 lip 2013, o 14:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Taki tam projekcik
kacperski napisał(a):
"Sperrdifferenzial", słowo od którego się zaczęło, oznacza to o czym mówisz. U nas znaczenie wywodzi się od "szpery" po polsku - spawania dyferencjałów pierwszych polskich "tunerów". Z taką wersją się spotykałem, zawsze chodziło o blokowanie kół.

Mam propozycję, mówimy o czymś potocznym, popytaj znajomych (nie tych z którymi zazwyczaj grzebiesz :P) co to szpera. Obiecuję oficjalne przeprosiny oraz jakiś dobry browar jeżeli ludzie będą wiedzieli o co chodzi :)

Zapraszam na jedną z motoryzacyjnych imprez, na których bywam często i powiedz chłopakom że to co mają w swoich autach to nie szpery. Chcialbym zobaczyc ich miny ;) Tylko nie zapomnij o browarze ;)

A spawany dyfer to własnie wspomniana przeze mnie elektroszpera :)

P.S. Kacperski, siedzę w tym środowisku ładnych parę lat i naprawdę wiem co mówię ;)

P.S.2. Jak mi nie wierzysz wejdź na http://www.racingforum.pl i popytaj ludzi o szperę i blokadę dyfra :)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


22 lip 2013, o 15:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL