Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Motocykl firmy Sachs https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=13&t=10868 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | cloud [ 19 cze 2013, o 13:04 ] |
Tytuł: | Motocykl firmy Sachs |
Wczoraj szukałem motocykla dla narzeczonej, na którym będzie mogła pojeździć zanim wsiądzie na SV. U teścia stoi w garażu Sachs, jedno cylindrowiec, pojemność przynajmniej 500, wygląda całkiem zgrabnie, ale ni cholera nie wiem co to za model. Na allegro takich nie ma. Tutaj zdjęcia: http://www.kuhle-wampe.de/clubs/hannove ... j_2003.jpg http://www.katalog-motocykli.pl/files/m ... 5-4002.jpg Ktoś może zna ten model i może coś o nim powiedzieć ? Edit: Wiem tylko tyle, że to jest Sachs Roadster 650, jednocylindrowiec. Nie miałem okazji tym jeździć, bo coś tam jest do regulacji w silniku i nie pali. |
Autor: | foras1 [ 19 cze 2013, o 15:11 ] |
Tytuł: | Re: Motocykl firmy Sachs |
Mocy ma koło 50KM, silnik jest ponoć z suzuki XF650 więc części powinny być łatwo dostępne. Tyle znalazłem na szybko |
Autor: | cloud [ 19 cze 2013, o 15:42 ] |
Tytuł: | Re: Motocykl firmy Sachs |
No tak, ale to tylko papier Bardziej chodzi mi o właściwości jezdne i 'przyjazność' dla początkującego W garażu stoi Moto Guzzi Breva 750 Vka i właśnie ten Sachs. ( http://images.motorcycle-usa.com/PhotoG ... BrevaB.jpg ) Guzzi chodzi, ale nie ma w nim czaszy, silnik lekko przerywa, podejrzewam, że coś do regulacji, bo teściu twierdzi, że parę lat temu chodziło normalnie wszystko. Oba według papierów mają podobną moc. Chętnie bym to sprawdził, tylko że w jednego jak i w drugiego trzeba wsadzić 'parę stówek'. Dlatego tutaj pytam, czy ktoś miał styczność z tymi motorami, czy po prostu podrzucić do mechanika ten, który mi się bardziej podoba |
Autor: | pm2z [ 19 cze 2013, o 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Motocykl firmy Sachs |
Tak na czuja stawiam, że guzzi jest o min. 50 kg cięższy, więc jak do nauki jazdy, to już ten Sachs lepszy. |
Autor: | lasooch [ 19 cze 2013, o 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Motocykl firmy Sachs |
Wizualnie silnik w tym sachsie jest identyczny jak w suzuki DR650 czy właśnie we freewindzie. Bardzo kulturalna jednostka, pomimo, że to wielki singiel. Liniowo i przewidywalnie oddaje moc, jak na singla to bardzo dobrze się tym jeździ po szosie Regulacja zaworów jest na śrubkach, więc można to zrobić dosłownie po obiedzie. Gaźnik w DR też był do bólu prosty, więc jeśli sachs nie wsadził tam czegoś innego, to również można go samemu w domu rozebrać, wyczyścić i wyregulować. W necie jest od cholery i jeszcze trochę bogato ilustrowanych tutoriali jak to zrobić. Wygląda mi to na bardzo dobry motocykl na początek |
Autor: | cloud [ 20 cze 2013, o 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Motocykl firmy Sachs |
No to super, dzięki pm2z i lasooch za odpowiedź Boję się, że narzeczonej zacznie zbyt szybko brakować mocy i już w tym sezonie zrzuci mnie z SVki A wracając do Sachsa i jego silnika, to byłem zaskoczony, że tam jest jeden gar. 'jak to? jeden? to to da radę jechać bez szarpania, brzęczenia?' |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |