Muszę przyznać że pozazdrościłem forumowej sławy Słoniowi i Spyrze bo ciągle coś tam grzebią. Więc opiszę swoją własnoręcznie zbudowaną zabawkę, może mnie nie pogonicie bo to puszka :-)
SILNIK:
Dół motoru:
Blok H23 obrobiony przez AutoSzlif
Panewki główne King
Wał H23 wyważony i przepolerowany
Wywalone wałki balansowe- Kaizenspeed Eliminator Kit
Sprzęgło Exedy stg I
Koło zamachowe Fidanza
Śruby podpór wału ARP
Korbowody H23 - wyważone z dokładnością do 0,5g
Panewki korbowe King
Tłoki H22A JDM 10.5:1 - wyważone z dokładnością do 0,5g
Głowica:
Pełny porting i odświeżenie
Sprężynki Supertech
Talerzyki Supertech
Prowadnice zaworowe Supertech
Wałki Skunk Stage 2 Pro
Kółka rozrządu Skunk Pro tytanowe
Śruby głowicy ARP
Sterowanie: P28 z Crome
UKLAD DOLOTOWY:
Kolektor ssący z dwiema przekładkami BlackTrax (motyle precz) rozwiercony, z wywalonym środkiem
wywalony EGR
wtryski 450CC DSM
Cold Air Intake Fujita + filtr stożkowy Fujita
Przepustnica Skunk2 70mm
UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor wydechowy Tri-Y
Customowy przelotowy wydech 2,5"
tłumik środkowy 800x150mm MTech
tłumik końcowy Vibrant Street Muffler Black
UKŁAD NAPĘDOWY:
Skrzynia biegów M2A4 z dołożoną szperą Quaife
ZAWIESZENIE:
Tein Flex
Rozpórki przód i tył Tanabe
UKŁAD HAMULCOWY:
Tarcze przód nawiercane Brake Performance 324mm, zaciski Wilwood Forged Superlite 4 tłoczkowe, klocki Hawk
Tarcze tył nawiercane Brake Performance 313mm, zaciski seryjne, klocki Ferodo DS2500
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Brake Performance
BODY-KIT:
Dokładka przód OEM Type-S, tył Mugen
Grill z wersji Type-S
Halogeny JDM
Lampy przód - retrofit + Xenon 4300K
Lakier Steel Blue Mica z palety Subaru
ŚRODEK:
Podsufitka obita alcantarą
Czerwone dywany, boczki i tunel środkowy
Mieszki, podłokietniki i kiera w skórze
Słupki w skórze w wbudowanymi tweeterami Morela (chwilowo nie podłączone jeszcze)
OEM Carbon Trim Kit
Lusterka podgrzewane i elektrycznie składane
Podajnik pasów JDM + poluźniacze
JDM Cup Holder
JDM Door Sills
JDM Trunk Lock
JDM Climate Control
JDM Flara
USDM regulacja podświetlenia deski
USDM Daszki przeciwsłoneczne z lusterkami
JDM MapLight
Zegary Autogauge Steper Motor na desce: temp wody i oleju, ciśnienie oleju
JDM Lampki w drzwiach
JDM Podświetlenie nóg
CAR-AUDIO:
jest pod maską :-)
KOŁA:
Advan RG2 17", 8,5" szerokie
Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec 215/40R17
MOC:
Jeszcze nie zmierzona
Tak wyglądała jak ją kupiłem ponad 5 lat temu:
A tak wyglądała przebudowa:
Teraz wygląda tak:
Przebudowa trwała ponad pół roku, rozebrałem auto do gołej budy, silnik i skrzynia też były rozbierane do najmniejszej śrubki, Silnik jest zbudowany na nowo i jest hybrydą trzech różnych + masa części aftermarketowych. Obecnie jest w trakcie docierania więc jeszcze nie wiem jaką ma moc, wyjdzie po strojeniu na hamowni.
P.S.
Na sławę taką jak chłopaki nie liczę, to taki żarcik, żeby ktoś sobie nie pomyślał :-)