Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 23:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na 
Autor Wiadomość
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na
Owiewka migacz klamka... - taki sprzęt jak Ty masz, prędkość nie wielka, studzienka -10cm w zakręcie. 5 lat temu to było, więc może się coś zmieniło na lepsze.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


9 sie 2011, o 17:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na
U mnie właśnie ta prędkość była przesadzona :sad:


9 sie 2011, o 17:57
Zobacz profil
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
No to będzie więcej "szatkownic" :(
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,21-re ... aid=115819

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


1 wrz 2015, o 10:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
plastic napisał(a):


I pewnie w niektórych miejscach zamiast 2+2 będzie 2+1 i duuużo kostki, jak na trasie na Rzeszów z Tarnowa.
Jak się zepsuje duży pojazd na tym jednym pasie to nie będzie można go ominąć i pewnie karetka też nie przejedzie.
Jak już chcą robić barierę między jezdniami, to mogli by chociaż zrobić z słupki z tworzywa sztucznego, jak przed Rzeszowem, albo inną droższą, bezpieczną dla motocyklistów.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


1 wrz 2015, o 11:57
Zobacz profil
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Pewnie, że słupki by wystarczyły, ale to jest taniocha. Natomiast taka konstrukcja, to musi troszkę kosztować i da się coś z tego odkroić spory kęs.

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


1 wrz 2015, o 14:17
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
TomK napisał(a):
plastic napisał(a):


I pewnie w niektórych miejscach zamiast 2+2 będzie 2+1 i duuużo kostki, jak na trasie na Rzeszów z Tarnowa.
Jak się zepsuje duży pojazd na tym jednym pasie to nie będzie można go ominąć i pewnie karetka też nie przejedzie.
Jak już chcą robić barierę między jezdniami, to mogli by chociaż zrobić z słupki z tworzywa sztucznego, jak przed Rzeszowem, albo inną droższą, bezpieczną dla motocyklistów.


Nie wiesz o czym mówisz człowieku. Mieszkam w Szwecji i ten system jest zajebisty! Tani i dobrze przemyślany w stosunku do 2+2.
Jest bezpiecznie i nigdy nie spotkałem się z padniętym autem na takiej drodze.
Pasy są na tyle szerokie, że moto zmieści się obok auta.

Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


28 wrz 2015, o 14:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
27Zaku napisał(a):
TomK napisał(a):
plastic napisał(a):

Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"


Problem jest i nie trzeba go szukać na siłę. Bariera po środku drogi i to taka na którą jest moda teraz, czyli stalowe liny znacząco obniża szanse na przeżycie motocyklisty.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


28 wrz 2015, o 21:45
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
27Zaku napisał(a):

Nie wiesz o czym mówisz człowieku. Mieszkam w Szwecji i ten system jest zajebisty! Tani i dobrze przemyślany w stosunku do 2+2.
Jest bezpiecznie i nigdy nie spotkałem się z padniętym autem na takiej drodze.
Pasy są na tyle szerokie, że moto zmieści się obok auta.

Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"

Niestety ty również bo nie widziałeś drogi o której piszę.
Nie napisałem że 2+1 jest zły, ale jego Polska odmiana. 2+1 jest tańszy ale przerabianie drogi 2+2 na 2+1 i wypelnianie reszty kostką + bariera o której piszemy to już marnotrawienie środków

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


28 wrz 2015, o 23:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23
Posty: 637
Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Albo robienie drigi 2+1 z drigi 1+1 ... czysta oszczędność :)

wymęczone z fona....


28 wrz 2015, o 23:06
Zobacz profil
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
27Zaku napisał(a):
TomK napisał(a):
plastic napisał(a):


I pewnie w niektórych miejscach zamiast 2+2 będzie 2+1 i duuużo kostki, jak na trasie na Rzeszów z Tarnowa.
Jak się zepsuje duży pojazd na tym jednym pasie to nie będzie można go ominąć i pewnie karetka też nie przejedzie.
Jak już chcą robić barierę między jezdniami, to mogli by chociaż zrobić z słupki z tworzywa sztucznego, jak przed Rzeszowem, albo inną droższą, bezpieczną dla motocyklistów.


Nie wiesz o czym mówisz człowieku. Mieszkam w Szwecji i ten system jest zajebisty! Tani i dobrze przemyślany w stosunku do 2+2.
Jest bezpiecznie i nigdy nie spotkałem się z padniętym autem na takiej drodze.
Pasy są na tyle szerokie, że moto zmieści się obok auta.

Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"

Witamy światowca na forum. Pewnie realnie, to już i akcent masz inny. Polski ze zrozumieniem czytasz?

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


28 wrz 2015, o 23:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
A u nas w stanach ... ;)
Luzik Panowie.
Właśnie dlatego na świecie w różnych jego częsciach jest różne prawo, ze ludzie mają inną mentalność. Co prawda naszym rodakom zęby już powypadały a jak komu zostały to się o nie boi i na wszelki wypadek nie gryzie. Ale zostało jeszcze paru "ciśnieniowców" co musza cisnąć zawsze i wszędzie. I trzeba sobie zdawać sprawę z ich istnienia.
W Szwecji pewne rozwiązamoa działają, bo się inaczej jeździ.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


29 wrz 2015, o 09:41
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
plastic napisał(a):
27Zaku napisał(a):
TomK napisał(a):
plastic napisał(a):


I pewnie w niektórych miejscach zamiast 2+2 będzie 2+1 i duuużo kostki, jak na trasie na Rzeszów z Tarnowa.
Jak się zepsuje duży pojazd na tym jednym pasie to nie będzie można go ominąć i pewnie karetka też nie przejedzie.
Jak już chcą robić barierę między jezdniami, to mogli by chociaż zrobić z słupki z tworzywa sztucznego, jak przed Rzeszowem, albo inną droższą, bezpieczną dla motocyklistów.


Nie wiesz o czym mówisz człowieku. Mieszkam w Szwecji i ten system jest zajebisty! Tani i dobrze przemyślany w stosunku do 2+2.
Jest bezpiecznie i nigdy nie spotkałem się z padniętym autem na takiej drodze.
Pasy są na tyle szerokie, że moto zmieści się obok auta.

Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"

Witamy światowca na forum. Pewnie realnie, to już i akcent masz inny. Polski ze zrozumieniem czytasz?



Właśnie o takiej mentalności pisałem - "nie mam nic do dodania do tematu to walne hejta, niech mu w pięty pójdzie"

Faktycznie robienie z 2+2 - 2+1 to głupi pomysł. Jeszcze nie widziałem 2+1 z kostką - to fakt. Dziwna sprawa.
I ten argument o śmiercionośnej barierce - jak nie lecisz szybciej, niż Twoje umiejętności pozwalają to nie glebniesz. Osobiście myślę, że ścinająca osobówka z naprzeciwka jest o wiele groźniejsza niż te bariery.

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


29 wrz 2015, o 22:50
Zobacz profil
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Umiejętności mówisz, mądrze gadasz, ale są sytuacje gdzie umiejętności to nie wszystko, nie będę pisał jakie, bo w Szwecji takich nie ma. Tam Wszyscy wytresowani i zdalnie sterowani, a asfalty są podgrzewane i osuszane. Jeśli głupi błąd kogokolwiek, ma kosztować życie motocyklistę, to ja jestem przeciwny. Tym bardziej, że są inne rozwiązania. Tak na koniec - nie pitol.

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


Ostatnio edytowano 30 wrz 2015, o 01:21 przez plastic, łącznie edytowano 1 raz



30 wrz 2015, o 00:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
plastic napisał(a):
Umiejętności mówisz, mądrze gadasz, ale są sytuacje gdzie umiejętności to nie wszystko, nie będę pisał jakie, bo w Szwecji takich nie ma. Tam Wszyscy wytresowani i zdalnie sterowani, a asfalty są podgrzewane i osuszane. Jeśli głupi błąd kogokolwiek ma kosztować życie motocyklistę, to ja jestem przeciwny. Tym bardziej, że są inne rozwiązania. Tak na koniec - nie pitol.

:spoko:

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


30 wrz 2015, o 00:16
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Plastic zmasakrował lewaka.

Sorry 27Zaku. Nie mogłem się powstrzymać.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


30 wrz 2015, o 09:12
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22
Posty: 1573
Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Panowie, skąd wzięliście informację o przerabianiu 2+2 na 2+1? Dla tych, którzy nie doczytali artykułu do końca:
Cytuj:
Eksperci uznają, że każda jednojezdniowa, dwukierunkowa droga o szerokości przynajmniej 13 metrów może zostać dostosowana do systemu „2+1”. Wystarczy zmienić oznakowanie poziome, a między pasami ustawić barierki. W Polsce wiele jest dróg spełniających warunek minimalnej szerokości. Obecnie posiadają one po jednym pasie w każdym kierunku oraz pobocza po obu stronach. Po przebudowie pobocza znikną, ale jezdnia mieścić będzie trzy pasy.


27Zaku: Plastic'owi chodziło pewnie o to: http://www.scigacz.pl/Bariery,energochl ... 17107.html
To teraz uwaga...

Psssssss...
Zmniejszamy ciśnienie...

_________________
"Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr


30 wrz 2015, o 10:46
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
@Komi - Osobiście myślałem, że po prostu gdzieś w Polsce już tak zrobili i faktycznie to by było głupie.

A ja wciąż uważam, że barierka jest dużo lepsza na zwykłej prostej drodze, może co innego gdzieś na krętej drodze w górach ale na zwykłych trasach nie widziałem nigdy by ktoś się wyglebił na moto i trafił akurat łbem czy czymś innym o barierę. Ja dalej będę trzymał się swojej tezy, że przy jeździe dostosowanej do swoich umiejętności idzie wyjść ze wszystkiego - nawet piachu na zakręcie czy awaryjnego hamowania. No ale ja nie mówię o 140 wzwyż jak to tutaj pewnie samce alfa mają w zwyczaju.

Z resztą dzięki takiej barierce, ktoś z naprzeciwka nie sprzątnie innych z drugiego pasa.

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


30 wrz 2015, o 17:03
Zobacz profil
japoński tamburyniarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2010, o 02:19
Posty: 292
Lokalizacja: RKR / Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Barierka nie jest dobrym pomysłem szczególnie taka powszechnie stosowana na polskich drogach. Wystarczy że gdy wyprzedzasz sznur samochodów nagle ktoś z kolumny zdecyduje się na wyprzedzanie, wytrącenie z równowagi, szlif i zatrzymujesz się na słupku pod barierka. 50 km/h czy 150 km/h dla motocyklisty nie ma tu większego znaczenia, bo jaka jest różnica śmierci na miejscu od śmierci z powodu obrażeń wewnętrznych w drodze do szpitala ?

http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/krosno/art/6123733,brat-i-siostra-zgineli-w-wypadku-w-lezanach,id,t.html

Droga prosta jak drut, widać wszystko na jakieś dwa kilometry do przodu, a dwoje ludzi nie żyje ...

PS.
Odcinek z trzecim pasem do wyprzedzania jest na DK 50 (zjazd z A2 -Mszczonów), nie ma tam barierki tylko podwójna ciągła, a na końcu / początku pasa do wyprzedzania postawione są wysepkami.

_________________
SV 650 S K6


30 wrz 2015, o 19:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
wojtek a gdyby była bariera pomiędzy pasami ruchu to kierowca nie zabrałby się za wyprzedzanie i nie doszłoby do wypadku. Tak też można na to spojrzeć... Gdyby miało być bezpiecznie, to bariery powinny być obłożone kostkami siana, jak to ma miejsce na wielu ulicznych wyścigach, ale z pewnością tak nie będzie... Znając życie wujek, szwagra, brata siostry ma zakład produkujący bariery, dla tego trzeba przegłosować wybudowanie kolejnych X kilometrów tego typu zapór w imię "poprawy bezpieczeństwa"...

_________________
www.poomoc.pl


30 wrz 2015, o 19:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL