Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kronos
Zygzak Rajder
Dołączył(a): 21 mar 2010, o 21:16 Posty: 755 Lokalizacja: OP
Płeć: mężczyzna
Moto: ZX10R gen 5
|
Ukochana norma EURO4
No to jestem po detoksie swojego ZX10R 2016 – pierwszego( obok ZZR 2016), którego dopadło uzależnienie w postaci nieszczęsnej normy Euro4. Cóż..... po detoksie czyli zabiegu usuwającym kaganiec Eco, który nie obejmuje, żadnych dodatkowych map, chipu, zmian konstrukcyjnych, jestem mega zaskoczony zmianami. Powiem tak, sceptyczny z natury nie popadam w siłę sugestii a właściwie staram się nie popadać, co zazwyczaj mi wychodzi. Do rzeczy.
Zczytany z ECU program pokazywał jasno, że np. na 3 biegu przy 6 tyś obr. i maksymalnym otwarciu rolgazu, komputer otwierał przepustnicę uwaga na …...nie na 90%, nie na 80 nawet nie na 70 a na k..... 56 % !!!!!!!!! Eco Euro 4 zaprogramowane w ECU mówiło „Stary nie nakręcaj się jeździmy ECO”.
Masakra. Po zmianie, różnice pomiędzy otwarciem rol gazu a przepustnicami wynoszą do 2 %. Na co się to przekłada:
- elastyczność silnika poszybowało 30% w górę od 4.5-5 tyś obrotów on ciągnie jak szalony dostając totalnej korby w granicach 8200 obrotów. krzywa mocy i momentu nie jest już taka grzeczna jak na fabrycznych mapach (są miejsca „słabsze” ale radykalnie wszystko jest „do góry”. Motocykl był na hamowni przed i po zabiegu więc te wartości są mierzalne).
Moc na kole jak i na wale powędrowała o lekko ponad 2 KM w górę, moment też o pewną wartość, której po prostu teraz nie pamietam
KQS działa teraz zarówno w górę jak i w dół przy redukcji. Na fabrycznym programie jest to zablokowane, pomimo że Kawasaki zainstalowało KQS 2 kierunkowy (paranoja)
zniesiono limit v-maxa - co generalnie mnie mało interesuje.
Praca KQS jest regulowana jeśli chodzi o minimalne obroty pracy, jak i stopień twardości reakcji w skali soft -1 hard -10.
To na tyle refleksji na szybko. Dla nas E4 to ZŁO
_________________ Suzuki SV 650s K5 => SUZUKI GSX1300RK8=> Kawasaki ZZR1400 II GEN=>KAWASAKI ZX10R gen 5
|
15 lip 2016, o 19:48 |
|
|
Larem
motocyklista
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 20:16 Posty: 133 Lokalizacja: Wrocław/Choroń k. Cz-wy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99'
|
Re: Ukochana norma EURO4
Jeżeli będziesz miał możliwość to wrzuć te wykresy. Pewnie to lepiej zobrazuje co i jak.
_________________ Moja SV
|
15 lip 2016, o 20:14 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|