Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 23:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 146  Następna strona
Jaki motocykl po SV? 
Autor Wiadomość
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Kurcze silnik większy ale wieje bardziej jak już bym brał to owiewka musi być. Na 1300 mnie nie stać, a jak przyoszczędzę i pobiduję to może na 1200 będzie mnie stać :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


24 maja 2010, o 19:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Oba BMW brzydkie jak noc :obity:

Ducati i mnie się bardzo podobają, ale niestety nie stać mnie na koszty utrzymania włoszczyzny. Koszty serwisu, niezbędne narzędzia i specjalistyczny sprzęt warsztatowy... Nie mówiąc już o fatalnej dostępności części, szczególnie w sezonie jak Włosi mają wakacje i przez cały sierpień mają wszystko w dupie ;) Jak będę miał w garażu kilka motocykli, to na pewno znajdzie się tam miejsce i dla ducata, ale póki stać mnie na jedną maszynę, to nie chciałbym ich ruszać kijem przez szmatę :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 maja 2010, o 19:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49
Posty: 500
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lasooch napisał(a):
Oba BMW brzydkie jak noc :obity:

Ducati i mnie się bardzo podobają, ale niestety nie stać mnie na koszty utrzymania włoszczyzny. Koszty serwisu, niezbędne narzędzia i specjalistyczny sprzęt warsztatowy... Nie mówiąc już o fatalnej dostępności części, szczególnie w sezonie jak Włosi mają wakacje i przez cały sierpień mają wszystko w dupie ;) Jak będę miał w garażu kilka motocykli, to na pewno znajdzie się tam miejsce i dla ducata, ale póki stać mnie na jedną maszynę, to nie chciałbym ich ruszać kijem przez szmatę :P

Nic dodać nic ująć :D


24 maja 2010, o 19:42
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lasooch napisał(a):
Oba BMW brzydkie jak noc :obity:


Proste, że paskudne :D
Zaawansowane technicznie, dobre jakościowo, ale brzydkie i strasznie drogie... poza tym jeszcze trochę sama marka odrzuca :obity:

_________________
SVNERWUS


24 maja 2010, o 20:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Gdyby tak BMW zrobiło fuzję z Ducati, to wyszłyby z tego świetne technicznie motocykle, piękne, tylko piekielnie drogie :P

Albo ew. brzydkie, awaryjne... i drogie :obity:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 maja 2010, o 20:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Podobno awaryjna włoszczyzna to mit (opinia kumpla, który od lat jeździ tylko włochami - dukaty, moto guzzi, aprille), podobnie z cenami części - też nie jest tak źle, tylko czasem długo trzeba czekać.
A jakość ducati miała się ostatnio bardzo poprawić.
Przy okazji jazdy testowej pytałem również o koszty serwisu - 1. nie przekroczy 250 zł, a 2. (ten po 10kkm) 450 zł, podobno ze wszystkim. Jeśli moto kupię u tego gościa. Jak kupię gdzie indziej, to ceny będą wyższe. Myślę, że tragedii nie ma.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


24 maja 2010, o 21:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jaki motocykl po SV?
2 lata temu pracowałem jako mechanik w ASO Ducati :hahaha:

O awariach tych motocykli mógłbym opowiadać godzinami :P Wycieki oleju z fabrycznie nowych motocykli to była niestety norma. Gdzieś na kompie mam jeszcze zdjęcia silnika monstera o przebiegu kilku tysięcy max. (testówka w salonie), w którym zblokowała się skrzynia, co skończyło się pęknięciem łańcucha i rozwaleniem kartera. W innym 848 dla odmiany makarony założyły źle linki gazu na manetkę (krzyżowały się) więc przetarły się po przejechaniu 400km, podczas pierwszej wycieczki nowo zakupionym motocyklem. Ten sam motocykl okazał się z resztą fabrycznie "kombinowany", bo pod czerwonym lakierem tkwił również zielony (na zadupku), biały (na owiewce) i żółty (na jakimś tam jeszcze innym plastiku) - ot taki fabryczny składak. Kolejną wadą są niestety bardzo wiotkie ramy. Jeżeli motocykl leżał, choćby była to delikatna parkingówka, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że rama jest zgięta. Itp, itd. Gwarantuję, że większość 696 nie dożyje przebiegu 50tys km. 5 letnie dukaty z przebiegiem 15tysięcy bywały w porównywalnym stanie jak 2-3 razy starsze motocykle japońskie z wielokrotnie większym przebiegiem...
Co do kosztów serwisu...
W większości silników z rozrządem desmo żeby skontrolować luzy zaworowe trzeba rozebrać pół motocykla. Żeby wymienić płytki w kilku modelach trzeba zdejmować całe głowice. Żeby wymienić paski rozrządu trzeba wyciągać silnik z ramy. Przelicz sobie jakie to koszta :P Nie mówię już o tym, że do właściwego napięcia pasków rozrządu jest potrzebny specjalny komputer diagnostyczny ducati, który kosztuje nieco ponad 20 tysięcy ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 maja 2010, o 21:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaki motocykl po SV?
leon_ssj napisał(a):
Razor napisał(a):
To się pochwal jak wygląda :)


Obrazek
Obrazek


Moim zdanem najładniejszy z dzikserow suzuki.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


24 maja 2010, o 22:26
Zobacz profil
Zygzak Rajder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 21:16
Posty: 755
Lokalizacja: OP
Płeć: mężczyzna
Moto: ZX10R gen 5
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lasooch napisał(a):
2 lata temu pracowałem jako mechanik w ASO Ducati :hahaha:


Lasoch czy na podstawie swojego doświadczenia, głównie w oparciu o pracę w ASO mógłbyś przedstawić, w jakim ASO według Ciebie praca jest najlepiej zorganizowana, z maszynami którego producenta jest najmniej roboty, wreszcie, które rozwiązania (marka) konstrukcyjne są najbardziej przyjazne mechanikowi pod względem dostępu do najczęściej serwisowanych podzespołów ?

_________________
Suzuki SV 650s K5 => SUZUKI GSX1300RK8=> Kawasaki ZZR1400 II GEN=>KAWASAKI ZX10R gen 5


25 maja 2010, o 08:35
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Jaki motocykl po SV?
R@F
Rodzina jeździ fiatami od dawien dawna (8 sztuk, z czego 4 w kobiecych rękach) i o ich awaryjności powiem jedno - bezdura :P
Jedyny Failure w ciągu tych nastu lat zaliczyła skrzynia biegów w nowej pandzie (wykręciła się śruba ostatniego biegu).

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 maja 2010, o 09:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lasooch napisał(a):
2 lata temu pracowałem jako mechanik w ASO Ducati :hahaha:

O awariach tych motocykli mógłbym opowiadać godzinami :P (...)

Nie dyskutuję z tym, co mówisz, bo na pewno tak było. Ciekawi mnie jednak, czy robiłeś też w innym ASO, byśmy mieli porównanie. Bo może to "normalne", że jakiś odsetek się psuje. Po to zresztą jest okres gwarancyjny, by wszystkie takie pierdoły (raz mniejsze, raz większe) połatać. Spotkałem się kiedyś z opinią, że najlepiej kupić auto / moto ok. 2 letnie, już po gwarancji, bo pewnie wszystko co miało dać o sobie znać, już wyszło :)

Kumpel, o którym wspominałem, dość stary już chłop, jeździ praktycznie tylko włochami. Oprócz tego pracuje jako sprzedawca moto w salonie (w różnych salonach, za naszej znajomości były to kawasaki i triumph). Dużo maszyn wyjeździł i to on mi mówił, że awaryjność włochów to mit, czy raczej - powiedział, że jest ona na poziomie kawasaki, a więc statystycznie trochę częściej niż np. honda, ale dotyczy głównie drobiazgów. A najbardziej awaryjnym w jego stajni był BMW R 1150 (może 1200? nie pamiętam) R, gdzie cały czas miał problemy z elektroniką :( Było to jego pierwsze i ostatnie BMW :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


25 maja 2010, o 09:50
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
kacperski napisał(a):
R@F
Rodzina jeździ fiatami od dawien dawna (8 sztuk, z czego 4 w kobiecych rękach) i o ich awaryjności powiem jedno - bezdura :P
Jedyny Failure w ciągu tych nastu lat zaliczyła skrzynia biegów w nowej pandzie (wykręciła się śruba ostatniego biegu).


Mój brat cioteczny jeździ UNO, i średnio raz a miesiąc samochód ląduje u mechanika - już sobie nawet nawet kupił 2 samochód z przeznaczeniem na części do tego pierwszego.

_________________
SVNERWUS


25 maja 2010, o 12:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Kronos napisał(a):
lasooch napisał(a):
2 lata temu pracowałem jako mechanik w ASO Ducati :hahaha:


Lasoch czy na podstawie swojego doświadczenia, głównie w oparciu o pracę w ASO mógłbyś przedstawić, w jakim ASO według Ciebie praca jest najlepiej zorganizowana, z maszynami którego producenta jest najmniej roboty, wreszcie, które rozwiązania (marka) konstrukcyjne są najbardziej przyjazne mechanikowi pod względem dostępu do najczęściej serwisowanych podzespołów ?


Wydaje mi się, że motocykle japońskie (honda, suzuki, yamaha, kawasaki) są dosyć podobne jeśli chodzi o rozwiązania techniczne. Oczywiście u każdego zdarzy się jakiś "rodzynek" jak np. zawory w VFR v-tec, którą trzeba rozkładać i składać 2 razy by skontrolować i wymienić płytki. Albo stara DR650, gdzie okienko kontrolne do zaworów wypadało idealnie pod rurą ramy, nie było dostępu i nawet wg serwisówki do sprawdzenia luzów były potrzebne 3 ręce ;) Ale nie jest tak jak w ducati, gdzie każdy model to "rodzynek" :obity: Koszty podstawowych elementów zamiennych w japończykach też są zbliżone, dostępność również. Jeszcze z rok temu kawasaki było najdroższe jeśli chodzi o oryginalne części zamienne, ale ostatnio trochę spuścili z tonu i wiele rzeczy można kupić w tej samej cenie lub nieco taniej w ASO niż w larssonie :P
Z anglikami i niemcami nie miałem do czynienia, więc się zupełnie nie wypowiem.

A co do zorganizowania pracy w ASO, to chyba zależy od konkretnego serwisu, a nie od marki. Tam gdzie miałem okazję popracować (Kawasaki/Ducati) serwis był dosyć świeży, czasem brakowało narzędzi, można powiedzieć, że jeszcze się rozkręcał. Wydaje mi się, że w większych i starszych zakładach lepiej się pracuje chociażby ze względu na to, że są (a przynajmniej powinny być) lepiej wyposażone.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


25 maja 2010, o 14:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jaki motocykl po SV?
A jak to jest z tymi wiotkimi ramami w dukatach? Myślałem, że kratownicowe ramy są z założenia sztywniejsze od innych... (?)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


25 maja 2010, o 18:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Szywniejsze moga być podczas jazdy, a przy dzwonie to nie wiem. Z tego co mi się przypomina to kratownica z założenia jest konstrukcją sztywną.


25 maja 2010, o 21:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49
Posty: 500
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
Post Re: Jaki motocykl po SV?
kacperski napisał(a):
R@F
Rodzina jeździ fiatami od dawien dawna (8 sztuk, z czego 4 w kobiecych rękach) i o ich awaryjności powiem jedno - bezdura :P
Jedyny Failure w ciągu tych nastu lat zaliczyła skrzynia biegów w nowej pandzie (wykręciła się śruba ostatniego biegu).


Przepraszam, miałem na myśli Alfe...
Ale to i tak ta sama stajnia... :obity:


25 maja 2010, o 21:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07
Posty: 689
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Moja Iza jeździ Alfą. Od 7 lat wymiana zawieszenia (2K) oraz czujnika ABS (0,15K). Poza tym normalna eksploatacja. Lubię włoskie sprzęty. Linia, design - super :).

Co do moto - Ducati Streetfighter. Na miasto nie ma dla mnie innej opcji :>

_________________
SV650S -> Z1000 '10


25 maja 2010, o 21:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dla mnie takiego poproszę

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

podobno podczas przyśpieszania ziemia zaczyna się szybciej kręcić... :D

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


25 maja 2010, o 22:47
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Kurde Flanel skąd to wziąłeś ??? :D. Super maszynka no i 1200 na V :). Kurde prawie 140 kucy i 125 Nm hmmm ziemia to chyba ze swojego obiegu wypada :P. Ale wada yo samo co w SV bak tylko 18 litrów ;(. Ten drugi Moto Marini chyba jakiś podrasowany bo ma dodatkową chłodnicę oleju :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


25 maja 2010, o 22:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Są chyba nawet testy w sieci na stronie motocykla.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


25 maja 2010, o 22:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 146  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL