Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 1 sty 2025, o 02:07



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Mam jeszcze jedna rzecz która troszkę mnie denerwuje. Mianowicie każdy nawet lekki deszczyk powoduje że z pod przedniego koła wprost na buty idzie cała woda i syf - z uwagi na budowę motocykla - strasznie wąski jeden cylinder. W przypadku FZ6 znajomego musi naprawdę być mokro aby buty niewytrzymały "ciśnienia", gdyż silnik jest na tyle"szeroki" że buty nie są w świetle koła.

Pytanie mam następujące czy montaż pługa choć troszkę poprawił by tą sytuację? Bo o przedłużkę błotnika nie pytam bo to wiadoma sprawa.

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


1 cze 2012, o 07:31
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
nie poprawi. ale wyglad bedzie o 1005 lepszy i plug zamaskuje choc troche ta gazrurke co idzie pod silnikiem, ktora niektorzy z nas probuja przetrzec na wylot pasta i papierem sciernym..

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


1 cze 2012, o 08:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Owiewki boczne proponuję- ochrona butów kolan i stabilniejsza pozycja przy wysokich prędkościach :]

_________________
675


1 cze 2012, o 08:42
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
no ale to jakos tak nie wyglada.. ;)

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


1 cze 2012, o 08:45
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
maxio napisał(a):
No właśnie.... ostatnio skrzynia biegów w moim litrze zaczęła pracować jakby to była automatyczna skrzynia biegów... Mimo zapiętego biegu i spokojnej jazdy na umiarkowanych obrotach słyszę czasami jakiś "trzask" :/ tak jakby bieg się włączał samoczynnie, mimo że już był zapięty tak jak wspomniałem. :sad: Spotkał się ktoś z czymś takim??? :hmm:


Mi się jeszcze nic takiego nie zdarzyło... niepokojąca rzecz.

_________________
SVNERWUS


1 cze 2012, o 11:12
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Razor napisał(a):
maxio napisał(a):
No właśnie.... ostatnio skrzynia biegów w moim litrze zaczęła pracować jakby to była automatyczna skrzynia biegów... Mimo zapiętego biegu i spokojnej jazdy na umiarkowanych obrotach słyszę czasami jakiś "trzask" :/ tak jakby bieg się włączał samoczynnie, mimo że już był zapięty tak jak wspomniałem. :sad: Spotkał się ktoś z czymś takim??? :hmm:


Mi się jeszcze nic takiego nie zdarzyło... niepokojąca rzecz.


A popychacz sprzęgła jak się zachowuje? Może nie masz na tyle ciśnienia i nie do końca wskakuje? Sam kosz sprzęgłowy ponoć w SV1000 jest awaryjny - ktoś ma info na ten temat szersze?

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


1 cze 2012, o 12:35
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
nigdy nie mialem problemow ze skrzynia. tylko ten zasrany zimering umarl se kiedys....

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


1 cze 2012, o 12:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Kosz sprzęgłowy w SV1000 i DL1000 hałasuje jakby miał się rozlecieć zaraz. Ale nie słyszałem jeszcze by komuś się przydarzyła jakaś awaria z tego powodu, po prostu hałasuje i tyle. Przy przechodzeniu przez zakres obrotów ok. 3-4tys wpada w dziwny rezonans, przy wyższych obrotach jest już kultura. W necie można znaleźć sporo informacji na ten temat, ponoć sprężyny w koszu są za krótkie, za luźne, ludzie wsadzają pod nie podkładki i przyspawują, ponoć trochę pomaga. Od niedawna w Warszawie kosze można dać do regeneracji, oprócz tych sprężyn jest jeszcze wymieniana jakaś tuleja, która fabrycznie też jest źle spasowana. Po zabiegu sprzęgło chodzi podobno lepiej niż nowe.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 cze 2012, o 13:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
lpt napisał(a):
Razor napisał(a):
maxio napisał(a):
No właśnie.... ostatnio skrzynia biegów w moim litrze zaczęła pracować jakby to była automatyczna skrzynia biegów... Mimo zapiętego biegu i spokojnej jazdy na umiarkowanych obrotach słyszę czasami jakiś "trzask" :/ tak jakby bieg się włączał samoczynnie, mimo że już był zapięty tak jak wspomniałem. :sad: Spotkał się ktoś z czymś takim??? :hmm:


Mi się jeszcze nic takiego nie zdarzyło... niepokojąca rzecz.


A popychacz sprzęgła jak się zachowuje? Może nie masz na tyle ciśnienia i nie do końca wskakuje? Sam kosz sprzęgłowy ponoć w SV1000 jest awaryjny - ktoś ma info na ten temat szersze?


Właśnie to samo sobie pomyślałem, więc wykręciłem siłownik i przesmarowałem "drut" popychacza ;), ale nie pomogło to za wiele. Z kolei sobie pomyślałem, że gdyby bieg nie zapinał się do końca to by prawdopodobnie wyskoczył ... a tak się nie dzieje, tylko jest hałas przypominający wrzucenie biegu .... i to zjawisko ma właśnie miejsce przy "niewielkich" obrotach rzędu 3-4 tyś obrotów.
EDIT: olej świeży, na kole nie jeżdżone, nie pałowane (za bardzo :mrgreen: ). :flaga:

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


1 cze 2012, o 18:13
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Doszedłem jednak do wniosku, że to nie są "dźwięki" dochodzące ze skrzyni biegów. Mam wrażenie, że jakby silnik się krztusił :/ , na jednym z cylindrów podczas pracy na niższych obrotach. Tak jakby zapłon w cylindrze nie występował za każdym razem. Jest to zjawisko chwilowe (na niższych obrotach) i zaczęło się w momencie kiedy zainstalowałem TRE ...............

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


3 cze 2012, o 17:42
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 10 maja 2011, o 19:29
Posty: 34
Lokalizacja: WSC
Płeć: mężczyzna
Moto: TL1000s
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
maxio napisał(a):
mateo napisał(a):
silver napisał(a):
lasooch napisał(a):
No niestety w tej dziedzinie jest przepaść pomiędzy litrem i 650tką. Silnik 1000 pracuje tak, jakby miał się rozlecieć zaraz. Wszystkiemu winne sprzęgło, trochę spaprane fabrycznie. Idzie to naprawić, ale usługa naprawy kosza to chyba 600zł z tego co pamiętam ;)


Prawda to :D przelatałem swoim litrem już 10 tyś km i ciągle słyszę nowe dźwięki, na które wcześnie nie zwracałem uwagi...(mimo dwóch dużo za głośnych wydechów)



:spoko: :spoko: :spoko:
:piwo:


No właśnie.... ostatnio skrzynia biegów w moim litrze zaczęła pracować jakby to była automatyczna skrzynia biegów... Mimo zapiętego biegu i spokojnej jazdy na umiarkowanych obrotach słyszę czasami jakiś "trzask" :/ tak jakby bieg się włączał samoczynnie, mimo że już był zapięty tak jak wspomniałem. :sad: Spotkał się ktoś z czymś takim??? :hmm:

A zrób mały teścik: rozpędź furę powiedzmy do 50km/h na 4 biegu wyłącz zapłon i z chodź biegami w dól (na wciśniętym sprzęgle),
i napisz jakie odgłosy słyszysz.


3 cze 2012, o 20:15
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 16:59
Posty: 167
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800F
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
mnie denerwuje podsuwanie sie tylka przy dohamowaniach, albo sie trzeba zaprzec nogami mocno wtedy albo siedz sie jajkami na baku... :/

_________________
Obrazek
http://www.bikepics.com/members/dagonet/


5 cze 2012, o 23:39
Zobacz profil
wywrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46
Posty: 1346
Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
To akurat wina fizyki nie SV ;) Spróbuj na sporcie się przejechać...

_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA

mail: dzwonek (at) svforum.pl


6 cze 2012, o 01:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
dzwonek napisał(a):
To akurat wina fizyki nie SV ;) Spróbuj na sporcie się przejechać...


A Marek Cię nauczy jak tę fizykę poprawnie wykorzystywać i zobaczysz że bez tego się nie da jeździć ;-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


6 cze 2012, o 07:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53
Posty: 364
Płeć: mężczyzna
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
skwaro, rozwiniesz powyższe? bo obawiam się że nie załapałem

_________________
" Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami"
"Carpe Diem"


6 cze 2012, o 16:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Toksyczny napisał(a):
skwaro, rozwiniesz powyższe? bo obawiam się że nie załapałem


Siedzenie celowo w motocyklu jest pochylone do baku żeby łatwiej było hamowanie z wyniesieniem robić, przesuwając się do baku przy hamowaniu przenosisz siłę na podnóżki, dzięki czemu nie opierasz się o kierownicę i łapki są luźne. To tak w skrócie :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


6 cze 2012, o 20:57
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 02:18
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N gaźnik
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Dagonet napisał(a):
mnie denerwuje podsuwanie sie tylka przy dohamowaniach, albo sie trzeba zaprzec nogami mocno wtedy albo siedz sie jajkami na baku... :/



Heh.... Spróbuj na większym.... Wtorek rano pod firmą, jedynka jakieś 8tys. obrotów uda luźne i mateusz za szybko puścił manetkę :flaga: ;(

Co do skrzyni, mi tam jebnie raz na jedynce, raz na dwójce itp.
A nie raz wcale :boogie:

spazz który zimmering?

_________________
http://www.bikepics.com/members/matt150/
:forum: :mylove:


7 cze 2012, o 00:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 10:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Dęblin/Piaseczno
Płeć: kobieta
Moto: suzuki sv650s
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
mateo napisał(a):
Dagonet napisał(a):
mnie denerwuje podsuwanie sie tylka przy dohamowaniach, albo sie trzeba zaprzec nogami mocno wtedy albo siedz sie jajkami na baku... :/



Heh.... Spróbuj na większym.... Wtorek rano pod firmą, jedynka jakieś 8tys. obrotów uda luźne i mateusz za szybko puścił manetkę :flaga: ;(

Co do skrzyni, mi tam jebnie raz na jedynce, raz na dwójce itp.
A nie raz wcale :boogie:

spazz który zimmering?


Ooo...a ja mam wielką łatę antypoślizgową na spodniach na d...pie, przez co nawet się ruszyć nie mogę, w sensie lekko zsunąć i to mnie wpienia...chyba ją wytnę i będę o tak :dupa: jeździła :obity:

_________________
marta26-->>SV650S

www.logo-ratio.pl


7 cze 2012, o 00:56
Zobacz profil WWW
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
skwaro napisał(a):
Toksyczny napisał(a):
skwaro, rozwiniesz powyższe? bo obawiam się że nie załapałem


Siedzenie celowo w motocyklu jest pochylone do baku żeby łatwiej było hamowanie z wyniesieniem robić, przesuwając się do baku przy hamowaniu przenosisz siłę na podnóżki, dzięki czemu nie opierasz się o kierownicę i łapki są luźne. To tak w skrócie :-)

To prawda! Jeszcze jest coś...jak tak zmolestuje cię w kroku, to znaczy, że warto żyć i włącza się instynkt przetrwania ;)

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


7 cze 2012, o 01:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Moja SVka nie chce odbiegać od ogółu i ostatnio zgubiła dolną śrubę mocującą chłodnicę. Dopiiero po kilku dniach się zorientowałem, że coś jest nie tak :/

_________________
www.poomoc.pl


13 cze 2012, o 12:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL