Autor |
Wiadomość |
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
ale mój rower zostawcie w spokoju, 2 kółka to 2 kółka Piszę poprostu, że na zdjęciach wydaje mi się mała, mniejsza niż gs, a z racji, że jestem dosyć wysoki to nie wiem czy byłaby wygodna dla mnie Nie jestem za bogaty i przywiązuje się do swoich rzeczy, dlatego chce kupić motocykl którym będę śmigał do jego śmierci albo aż zdobędę środki na coś z nowszych roczników
|
19 cze 2014, o 16:31 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
No to XJ600S Zadowoli turystę a i w mieście jest spoko. Tylko kup sobie ładną, w sensie sprawną. Bo Motory po 4 tys. wymagają czasem mocnego wkładu.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
19 cze 2014, o 19:33 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
no w sumie jakbym znalazł fajny egzemplarz to nie jest zła, no i zawsze 100ccm więcej niż w gs haha
|
19 cze 2014, o 19:46 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
No i 16 a nie 8 zaworów do regulacji. I 4 gaźniki.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
19 cze 2014, o 20:09 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
a czy ona seryjnie ma wbite w dowód 35kw czy więcej? wiesz może?
|
19 cze 2014, o 20:12 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Nie pamiętam, ale chyba 60 KM. Coś takiego.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
19 cze 2014, o 20:16 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
XJ600 trzeba będzie zdławić. Natomiast z klasy 500 jedyny motocykl, którego nie trzeba dławić to GS. Bandit 400 też wymagałby dławienia.
Ja zacząłem od GSa i to bardzo fajny wybór na początek. Mam jednego znajomego, który zaczął jeździć mniej więcej w tym samym czasie co i ja. Także na GSie. Ciągle pokazywał mi, że jednak da się więcej wycisnąć z tego motocykla. Na torach kartingowych objeżdżał erjedynki itp. Tylko to już kwestia kierowcy. Jak ktoś ma predyspozycje, to wszystkim będzie wymiatał.
|
19 cze 2014, o 21:21 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
er 5 niektóre też mają seryjnie w dowodzie 25kw z tego co czytałem Pooglądałem trochę te XJ600'tki i nawet mi się spodobała, myślę, że to byłoby coś idealnego dla mnie na początek Tylko szkoda, że też trzeba się bawić w dławienie przy niej.
|
19 cze 2014, o 21:24 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Zwykła seria nie będzie miała 25kW, to są 34KM. Czyli około 20KM mniej niż standardowo dla ER-5. Takie wersje można spotkać ściągnięte z Niemiec, na przykład. Nie tylko ER-5, bo mój GS w dowodzie też miał 25kW (przywieziony z Niemiec).
|
20 cze 2014, o 10:29 |
|
|
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
ja miałem XJ600 zdławioną fabrycznie! są roczniki które wychodziły z fabryki z 23kW. Byłem meeega zadowolony bo może tylko na zdjęciach wygląda na małą, ale w realu jest to dorosły motocykl znajomi którzy śmigali GSami i CeBulami mieli takie oczy jak startowaliśmy z pod świateł 61 po odblokowaniu dają radę. A spalanie... 4-4,5 l/100 to prawie darmo. Silnik bezobsługowy, solidny itd. generalnie żadnych problemów. Tylko lać 95 i śmigać. Cena też jest mega mała więc zawsze będę ją polecał na pierwsze moto. Moja śmiga gdzieś w Terespolu, ale można zdławioną dostać często ściągniętą z niemiec.
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
20 cze 2014, o 11:52 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
chciałbym taką zdławioną dostać jak będę kupował To tak podsumowując, er 5, gs500 czy xj600s? Co wy byście brali? Bo ja bym wziął tą xj600s ze względu w sumie na wersję w plastiku, co by mi się przydało na dalsze wypady gs500 tak samo chętnie ale tą wersję F, zależy mi na plastikach bo nie lubię jak mnie ściąga opór powietrza
|
20 cze 2014, o 12:38 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
A który rok tej XJty? I jak długo chcesz zostać przy tym motocyklu?
|
20 cze 2014, o 14:14 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
no jeszcze nie mam żadnej na oku, ale tak myślę że minimum 97 będę szukał. I minimum 2 sezony chce polatać, potem zrobię kat. A i będę dalej szukał
|
20 cze 2014, o 14:20 |
|
|
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
te nowsze (jakoś od 96-97) mają już pompę paliwa, podgrzewane gaźniki, o wiele lepszy wygląd i 2 tarcze z przodu
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
20 cze 2014, o 14:46 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Może już kupiłeś a może nie. Jeżeli chodzi o mnie to brałbym er 5. Miałem okazję jeździć kiedyś i okazało się że bardzo fajny jest pod każdym względem. Nie wiem jakie słabe punkty ma, ale się nie zepsuł po prostu Zawsze chodził jak zegarek, paliło to to mało co. A i na wycieczkę dłuższą też się nadawało. Co by tam nie pisali to muszę powiedzieć że silniczek ma super, chociaż kompletnie nie w moim typie. Gdybym miał jakos opisać jak pracuje to > tak jak silnik SV-ki po poprawczaku Poza tym uważam że najładniejszy z tej listy No ale to się nie liczy
|
24 cze 2014, o 18:26 |
|
|
radex11
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 20:08 Posty: 467 Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Moja ER5 była zdławiona fabrycznie (kupiona z Niemiec), ja nie potrzebowałem ograniczenia więc kupiłem drugi gaźnik od odblokowanej za 150zł i cieszyłem się pełną mocą:) kilku kolegów takimi jeździ na codzień i są zadowoleni, silniki są naprawdę solidne (to jest zmodernizowany silnik z GPZ, a takie same jak w ER5 montowali też w Vulcanach (to jest VN - chooper) i KLE (enduro)) więc naprawdę łatwo o części i na dodatek tanio jakby jednak była taka potrzeba. Moim zdaniem fajny klasyczny wygląd i jest duuuuużo lżejszy od krowiastej XJ'y którą też miałem okazję kilka razy jeździć. Zblokowane ER-5 do 140km/h godzinę nie widać dużej różnicy(choć uśmiech miałem większy po odblokowaniu:) do odblokowanej dopiero dalej czuć większą swobodę. Ja szczerze Polecam ER5, a do GS'a nie mam porównania.
_________________ "LOUD&PROUD"
***MOJA SV650S K5***:)
|
24 cze 2014, o 22:56 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
a ktoś miał do czynienia z kawasaki 250? Jak się prowadzi? Łapie się na A2? Jestem dość wysoki(186 wzrostu) będzie wygodnie się jeździło? Robię sporo nadgodzin w robocie, więc myślę że zarobię trochę więcej to może i ninje bym mógł kupic
|
6 lip 2014, o 00:07 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Na A2 sie łapie. Mam tyle samo wzrostu i cały sezon przejeździłem na mniejszej CBR 125R i dawałem rade. 250 jest troszeczkę większa, więc powinno być lepiej.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
6 lip 2014, o 21:30 |
|
|
kikoks
motocyklista
Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55 Posty: 120 Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
ok dzięki, jakby udało się uzbierać jakąś większą kwotę to fajnie byłoby taką kupić, przynajmniej zabawy z blokowaniem by nie było
|
6 lip 2014, o 22:50 |
|
|
mickonr
SV Rider
Dołączył(a): 6 sie 2013, o 09:23 Posty: 397
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 1200 F
|
Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Co do blokowania czyli tzw "kastracji" usłyszałem opinię jak sam chciałem kupić SV na pierwsze moto i ją dławić "A czy Ty dałbyś sobie uciąć jaja?! -Nie! To dlaczego maszynę chcesz ich pozbawić" Gro motocyklistów doradza, że na pierwszy motocykl najlepszy na kat. A2 jest GS 500, na kat A dochodzi CB 500 i ER-5 oraz XJ600. Czy aż tyle osób może źle doradzać? Naturalnie na pierwsze moto można zawsze wybrać nawet litra czy innego big bajka... Przeważnie duże motocykle mają największą moc dostępną w górnym zakresie obrotów, więc łatwiej na nim ruszyć z miejsca niż mniejszym, ale co dalej? Jednak jaki sens jest mieć litra i odkręcać tylko na prostej, a w zakrętach lecieć jak skuter?! Kup mniejszy motocykl, naucz się latać, a potem sprzedaj kolejnemu napaleńcowi. Początkujący motocykliści często upadają, a mniejsze motocykle mają dużo tańsze części oraz jest ich całkiem sporo na rynku - łatwy dostęp do używanych części. Wywalisz się to za relatywnie małą kasę będziesz w stanie go naprawić po ewentualnym szlifie, który zdarza się nowym motocyklistą.
_________________ Bez litra nie ma zabawy...
Czyta się: Mickon®
|
8 lip 2014, o 07:01 |
|
|