Ja wrzucam nowe oponki Sportec M3, nowe tarcze sprzęgłowe+ sprężynki, do tego może wydechy IXILa, chociaż zastanawiam się nad podłubaniem przy moich przelotach, skróceniu ich troszkę i wtedy 1,8 tys. zostało by na jakieś pierdoły typu feder od opala, tylną lampę, szybę, może hugger, stalowy oplot na tył
_________________ SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06
26 gru 2010, o 14:21
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Re: Jakie zmiany planujecie na zimę??
Nowa opona na tył, pilot power zapewne, stalowy oplot, zielone paski na felgi oraz zastanawiałem się nad myk tablicą.
Ja już trochę zrobiłem pod koniec tego sezonu: - Czarna szybka - nowe kable wysokiego napięcia - fajki świece - olej w lagach (jeszcze jesienią) - klocki płyny - zabezpieczyłem świece przedniego cylindra przed zalewaniem i robieniem singla z mojej suzi
W trakcie roboty w garażu: -Wymiana wydechu Edhausta na Stealth Exhaust (not road legal ) - lusterka na bar endy - krótkie klamki
Do zrobienia przed sezonem: - Koniecznie chce wymienić pług plasbike'a trochę pęknięty na kustomowy z aluminium. Nie wiem jak się do tego zabrać bo nie mam doświadczenia w pracy z takimi rzeczami. Ale narzędzi mam pełno
Fajnie by było też ogon przerobić na krótki a'la streetfighter (ale delikatnie).
TRE pewnie też. No i tarcze przód, klocki, napęd z większą zębatką z tyłu.
Kasy pójdzie nieźle... Nie wiem gdzie łapy włożyć a jeszcze ciuchy by się przydały nowe...
Przeglądałem na stronie producenta i nie mogę znaleźć tych wydechów do CBR1000RR Ciekawi mnie, czy produkują też taki model do innych motocykli...
EDIT: Nudziło mi się trochę więc postanowiłem podwyższyć sobie sety w sv:
To jest maksymalna wysokość, wyżej się nie da bo: 1. nie pozwalają na to przewody pompy hamulcowej 2. przedni prawy set prawie dotyka tylnego prawego seta 3. moje buty są tak wielkie, że między pięta a zadupkiem jest odległość max 3 cm.
Co do ugięcia nóg... to po dłuższej trasie wejdą mi w dupę, ale chrzanić to
Te "adaptery" nie są jeszcze skończone - trzeba skrócić te płaskowniki trochę i zaokrąglić na końcach. Potem zjazd papierem ściernym i oddać do malowania proszkowego. Materiał jaki użyłem to stal ocynkowana - obciąłem kawałek bednarki W tak krótkich kawałkach (15 cm) jest sztywna i nie ma obawy, że się pognie albo połamie.
Zrobiłem to po to, żeby łatwiej mi było przenosić pośladki na siedzeniu podczas wchodzenia w zakręty, pozycja w zakręcie powinna się poprawić...może dorównam Ciborowi, który jeździł na takiej samej sv z taką samą wysokością setów...
Chcę jeszcze iść o jeden krok dalej i opuścić trochę sety kierownicy - prosta sprawa, tylko muszę kupić prawe przełączniki razem z rollgazem do wtryskowej svki, bo tam linki poprowadzone są górą, a nie dołem jak w gaźnikowej, które będą szorować o owiewkę po opuszczeniu clip-on'ów.
31 gru 2010, o 21:22
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Ten wydech to Akrapović Megaphone, jak dla mnie bomba, tylko że cholernie głośny Są jeszcze "slush cut'y" czyli np. ten z HotBodies:
Tylko że jest jedna wada - to nawet nie jest tłumik
No i jeszcze jest Jardine GP-1. Mistrzowski tłumol.
No zapomnieliście o MIVV GP ziom ma na gixie 3/4 k6 na trasie raz jechałem z tyłu i nie było to przyjemne ten hałas (warkot) nie wiem jak to opisać..... ku**wa hałas jak h*j
Dołączył(a): 23 sie 2010, o 10:11 Posty: 189 Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Re: Jakie zmiany planujecie na zimę??
Zbyszek a powiedz mi czy ten kolega kupił ten tłumik nowy?? w Polsce czy za granicą?? A i czy ma montowany do katalizatora czy katalizator został usunięty??