Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na
Autor |
Wiadomość |
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na
Owiewka migacz klamka... - taki sprzęt jak Ty masz, prędkość nie wielka, studzienka -10cm w zakręcie. 5 lat temu to było, więc może się coś zmieniło na lepsze.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
9 sie 2011, o 17:34 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na
U mnie właśnie ta prędkość była przesadzona
|
9 sie 2011, o 17:57 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
1 wrz 2015, o 10:37 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
I pewnie w niektórych miejscach zamiast 2+2 będzie 2+1 i duuużo kostki, jak na trasie na Rzeszów z Tarnowa. Jak się zepsuje duży pojazd na tym jednym pasie to nie będzie można go ominąć i pewnie karetka też nie przejedzie. Jak już chcą robić barierę między jezdniami, to mogli by chociaż zrobić z słupki z tworzywa sztucznego, jak przed Rzeszowem, albo inną droższą, bezpieczną dla motocyklistów.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
1 wrz 2015, o 11:57 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Pewnie, że słupki by wystarczyły, ale to jest taniocha. Natomiast taka konstrukcja, to musi troszkę kosztować i da się coś z tego odkroić spory kęs.
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
1 wrz 2015, o 14:17 |
|
|
27Zaku
motocyklista
Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Nie wiesz o czym mówisz człowieku. Mieszkam w Szwecji i ten system jest zajebisty! Tani i dobrze przemyślany w stosunku do 2+2. Jest bezpiecznie i nigdy nie spotkałem się z padniętym autem na takiej drodze. Pasy są na tyle szerokie, że moto zmieści się obok auta. Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"
_________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
|
28 wrz 2015, o 14:58 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Problem jest i nie trzeba go szukać na siłę. Bariera po środku drogi i to taka na którą jest moda teraz, czyli stalowe liny znacząco obniża szanse na przeżycie motocyklisty.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
28 wrz 2015, o 21:45 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Niestety ty również bo nie widziałeś drogi o której piszę. Nie napisałem że 2+1 jest zły, ale jego Polska odmiana. 2+1 jest tańszy ale przerabianie drogi 2+2 na 2+1 i wypelnianie reszty kostką + bariera o której piszemy to już marnotrawienie środków
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
28 wrz 2015, o 23:05 |
|
|
Cezar
SV Rider
Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23 Posty: 637 Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Albo robienie drigi 2+1 z drigi 1+1 ... czysta oszczędność wymęczone z fona....
|
28 wrz 2015, o 23:06 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Witamy światowca na forum. Pewnie realnie, to już i akcent masz inny. Polski ze zrozumieniem czytasz?
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
28 wrz 2015, o 23:49 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
A u nas w stanach ... Luzik Panowie. Właśnie dlatego na świecie w różnych jego częsciach jest różne prawo, ze ludzie mają inną mentalność. Co prawda naszym rodakom zęby już powypadały a jak komu zostały to się o nie boi i na wszelki wypadek nie gryzie. Ale zostało jeszcze paru "ciśnieniowców" co musza cisnąć zawsze i wszędzie. I trzeba sobie zdawać sprawę z ich istnienia. W Szwecji pewne rozwiązamoa działają, bo się inaczej jeździ.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
29 wrz 2015, o 09:41 |
|
|
27Zaku
motocyklista
Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Właśnie o takiej mentalności pisałem - "nie mam nic do dodania do tematu to walne hejta, niech mu w pięty pójdzie" Faktycznie robienie z 2+2 - 2+1 to głupi pomysł. Jeszcze nie widziałem 2+1 z kostką - to fakt. Dziwna sprawa. I ten argument o śmiercionośnej barierce - jak nie lecisz szybciej, niż Twoje umiejętności pozwalają to nie glebniesz. Osobiście myślę, że ścinająca osobówka z naprzeciwka jest o wiele groźniejsza niż te bariery.
_________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
|
29 wrz 2015, o 22:50 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Umiejętności mówisz, mądrze gadasz, ale są sytuacje gdzie umiejętności to nie wszystko, nie będę pisał jakie, bo w Szwecji takich nie ma. Tam Wszyscy wytresowani i zdalnie sterowani, a asfalty są podgrzewane i osuszane. Jeśli głupi błąd kogokolwiek, ma kosztować życie motocyklistę, to ja jestem przeciwny. Tym bardziej, że są inne rozwiązania. Tak na koniec - nie pitol.
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
Ostatnio edytowano 30 wrz 2015, o 01:21 przez plastic, łącznie edytowano 1 raz
|
30 wrz 2015, o 00:04 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
30 wrz 2015, o 00:16 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Plastic zmasakrował lewaka.
Sorry 27Zaku. Nie mogłem się powstrzymać.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
30 wrz 2015, o 09:12 |
|
|
komi
SV Rider
Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22 Posty: 1573 Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Panowie, skąd wzięliście informację o przerabianiu 2+2 na 2+1? Dla tych, którzy nie doczytali artykułu do końca: 27Zaku: Plastic'owi chodziło pewnie o to: http://www.scigacz.pl/Bariery,energochl ... 17107.htmlTo teraz uwaga... Psssssss... Zmniejszamy ciśnienie...
_________________ "Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr
|
30 wrz 2015, o 10:46 |
|
|
27Zaku
motocyklista
Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
@Komi - Osobiście myślałem, że po prostu gdzieś w Polsce już tak zrobili i faktycznie to by było głupie.
A ja wciąż uważam, że barierka jest dużo lepsza na zwykłej prostej drodze, może co innego gdzieś na krętej drodze w górach ale na zwykłych trasach nie widziałem nigdy by ktoś się wyglebił na moto i trafił akurat łbem czy czymś innym o barierę. Ja dalej będę trzymał się swojej tezy, że przy jeździe dostosowanej do swoich umiejętności idzie wyjść ze wszystkiego - nawet piachu na zakręcie czy awaryjnego hamowania. No ale ja nie mówię o 140 wzwyż jak to tutaj pewnie samce alfa mają w zwyczaju.
Z resztą dzięki takiej barierce, ktoś z naprzeciwka nie sprzątnie innych z drugiego pasa.
_________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
|
30 wrz 2015, o 17:03 |
|
|
wojtek
japoński tamburyniarz
Dołączył(a): 7 mar 2010, o 02:19 Posty: 292 Lokalizacja: RKR / Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
Barierka nie jest dobrym pomysłem szczególnie taka powszechnie stosowana na polskich drogach. Wystarczy że gdy wyprzedzasz sznur samochodów nagle ktoś z kolumny zdecyduje się na wyprzedzanie, wytrącenie z równowagi, szlif i zatrzymujesz się na słupku pod barierka. 50 km/h czy 150 km/h dla motocyklisty nie ma tu większego znaczenia, bo jaka jest różnica śmierci na miejscu od śmierci z powodu obrażeń wewnętrznych w drodze do szpitala ? http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/krosno/art/6123733,brat-i-siostra-zgineli-w-wypadku-w-lezanach,id,t.htmlDroga prosta jak drut, widać wszystko na jakieś dwa kilometry do przodu, a dwoje ludzi nie żyje ... PS. Odcinek z trzecim pasem do wyprzedzania jest na DK 50 (zjazd z A2 -Mszczonów), nie ma tam barierki tylko podwójna ciągła, a na końcu / początku pasa do wyprzedzania postawione są wysepkami.
_________________ SV 650 S K6
|
30 wrz 2015, o 19:06 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać
wojtek a gdyby była bariera pomiędzy pasami ruchu to kierowca nie zabrałby się za wyprzedzanie i nie doszłoby do wypadku. Tak też można na to spojrzeć... Gdyby miało być bezpiecznie, to bariery powinny być obłożone kostkami siana, jak to ma miejsce na wielu ulicznych wyścigach, ale z pewnością tak nie będzie... Znając życie wujek, szwagra, brata siostry ma zakład produkujący bariery, dla tego trzeba przegłosować wybudowanie kolejnych X kilometrów tego typu zapór w imię "poprawy bezpieczeństwa"...
_________________ www.poomoc.pl
|
30 wrz 2015, o 19:39 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|