Autor |
Wiadomość |
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
szkoda ze sie tego nie da wpasowac w gorna polke z enki...
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
13 maja 2011, o 19:39 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Tak się napatrzyłem na to wszystko bez owiewek i chyba kolejna zmiana to będzie właśnie obranie plastików... przydała by się jednak wyższa kierownica - coś będzie trzeba pokombinować bo eSka jest niska na kierownicy, a teraz zrobiło się jeszcze niżej bo przód jest ciut krótszy, a i klipsy od srada niższe od eSkowych. Jest bardziej zadziornie ale i mniej wygodnie- jakoś to przełknę jednak ... ... miał być już dziś koniec ale zawsze coś wyskoczy Kurier przyniósł mi kierownice dopiero około pierwszej więc późno zacząłem niestety... na początek problem z amortyzatorem skrętu - trzeba było dorobić dodatkowy uchwyt... było trochę rzeźby ale już jest i schnie w czarnym macie. Potem urwałem jedną śrubę podczas dokręcania dolnej półki (ktoś musiał ją wcześniej nadwyrężyć ..), a dokręcałem kluczem z odpowiednią siłą). Na szczęście miałem 4 zapasowe śrubki od oryginalnego przodka Następnie okazało się, że nie ma jak umocować przewodów hamulcowych więc musiałem dorabiać kolejny uchwycik - blaszka nierdzewna - wypolerowana. Zamontowane Kurde kierownice od srada są krótsze o jakiś centymetr więc brakło deczko miejsca do zamontowania wszystkiego ... klips w dłoń i do tokarza żeby porzeźbił deczko... niestety chłop dziś nie pracował ... uporałem się w inny sposób - bez ingerencji w kierownicę. ... wszystkie te pierdoły zabrały trochę czasu... nie pali mi się jednak, a i cieszy mnie to co już jest ), a tak to mniej więcej będzie wyglądać wszystko jak się poskłada do koopy. By spyra78 at 2011-05-13 By spyra78 at 2011-05-13 By spyra78 at 2011-05-13
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
Ostatnio edytowano 14 maja 2011, o 03:35 przez spyra78, łącznie edytowano 1 raz
|
14 maja 2011, o 01:25 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Wygląda zacnie.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
14 maja 2011, o 01:38 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
szkoda ze nie pasuja do enkowej gornej polki :D
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
14 maja 2011, o 10:38 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Wypierniczyłbym tą owiewkę, aż szkoda chować to zawieszenie pod plastikiem Bardzo jestem ciekaw, jaka będzie różnica w jeździe. Zmieniałeś olej w końcu, czy został stary?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
14 maja 2011, o 10:56 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
też się zastanawiam jeszcze nad tym błotnikiem. Osłona by sie przydała- nie wygląda to też najgożej ale chyba rozejrzę się za oryginalnym błotnikiem od gixxa. Dziś już sobie polatałem deczko(rundkę też bez owiewek i świetnie się czułem- obdarcie plastików nieuniknione w przyszłości:D , stwierdzam, że mam inny motocykl, sprytniejszy jakby, zwinniejszy i sztywniejszy( jeszcze pokombinuję z różnymi ustawieniami). To tak na pierwszy rzut oka. Ogólnie rzecz biorąc: warto było W amorkach jak na razie został stary olej ale pewnie go niebawem zmienię i tak. Zobaczę czy będzie różnica jeszcze/ póki co jest git . Pozostało mi tylko jeszcze popracować nad wgniotka na baku i będzie tip top ... Zastała mnie znów północ w garażu i już nie chciało mi się robic zdjęć. Jest jedno. ( chyba mnie poniosło z HDRem ) Uploaded with ImageShack.usJeśli jutro pogoda dopisze to może skocze w plener, a potem zaktualizuję galerię:). ............ Operacja się udała- pacjent nie zmarł . Przy okazji, jako efekt uboczny i pomocny, powstał podnośnik (widoczny kawałek na zjęciu)
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
15 maja 2011, o 00:49 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Mały apdejt: błotnik jednak zamontowałem od gixxa. Udało mi się kupić ładny, czarny, od wersji k6- trzeba było tylko delikatnie skrócić tylne uchwyty i spasował idealnie. Teraz już przodek jest gotowy Uploaded with ImageShack.us
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
19 maja 2011, o 00:24 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
no i jest w pytke! teraz tylko abazur trzeba wywalic i bedzie git malina
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
23 maja 2011, o 21:34 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Ale Ty mnie 'wkurzasz' z tym up side downem! Też chcę!
_________________
|
23 maja 2011, o 21:55 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Znaczy masz na myśli bociana, błotnik znaczy? Jeśli tak to go nie ma już viewtopic.php?f=25&t=3799 bierz i zakładaj! To jak klocki lego (prawie) jest, a ile radości... tylko uważaj bo wciąga takie modzenie... ja już mam następny plan na poprawki po japońcach
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
24 maja 2011, o 13:53 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
myslem o owiewce
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
24 maja 2011, o 16:27 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Aaaa to właśnie jest mój kolejny plan . Będzie golas ale chyba za jakiś czas bo szykuje mi się dłuższa trasa, a z abażurem jak to Ty nazwałeś, jest wygodniej jednak.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
24 maja 2011, o 21:48 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
no nie da sie ukryc...
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
26 maja 2011, o 19:13 |
|
|
rodent
rowerzysta
Dołączył(a): 7 kwi 2011, o 19:30 Posty: 39 Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Też mi chodzi po głowie zamiana zawieszenia. To dlatego w innym wątku się dopytywałem, czy sam zmieniałeś. Tyle, że mam kilka wątpliwości co do szczegółów dopasowania. Mam N-kę, więc trochę jest problemów z półką, ale jak się okazuje można to ładnie i estetycznie zrobić: http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=38315W tym wątku w pierwszym poście jest załączony plik pdf z informacjami o "kompatybilności" kolejnych wypustów gsxr-ów z sv1000: http://www.sv-portal.com/forums/showthr ... light=gsxrNo i wychodzi mi, że nie jest tak różowo - oczywiście o ile jest tam napisana prawda. Bo... W zawieszeniu, które chyba Ty masz, półka nie pozwoli na zablokowanie stacyjką kierownicy. Może masz tę opisaną jako 02? Bloczki hamulców pasują do lag, ale są na obwodzie tarcz 320mm i nie innych. Chyba faktycznie u Ciebie widać na zdjęciach, że są lekko "za duże". I jeszcze jedna rzecz. Nie jest ujęta na tym spisie, ale gdzieś coś czytałem, że mocowanie na główce ramy amortyzatora skrętu też nie pasuje. Oczywiście we wszystkim mogę się mylić, stąd się dopytuję. Zakładałeś to wiesz. Ja jak na razie widzę, że chyba najbardziej dopasowane to model 750 z lat 04-05. Tyle że trzeba dokupić radialne zaciski i skołować 5mm dystansery. To co jest w pierwszym z zamieszczonych powyżej przeze mnie linków. Hmm... Wychodzi mi co najmniej 1500 zł za wszystko.
|
6 cze 2011, o 18:33 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Więc tak: stacyjką spokojnie zamykasz blokadę, do amortyzatora trzeba drobić proste dodatkowe mocowanie i zwiększa się też trochę promień skrętu przez to, że oryginalny amortyzator jest ciut za krótki. W niczym to jednak nie przeszkadza, Wystarczy przykleić na ramie odważniki do wyważania kół i już półka dochodzi do "stoperów". Zaciski na mój gust psują jak należy, w gixxe 1000 są większe tarcze ale 750 ma taką średnicę jak SV- hamowanie jest takie samo (ale zaciekawiłeś mnie i jutro jeszcze sprawdzę). Błotnik oczywiście można zamontować oryginalny po dorobieniu uchwytów ale prościej i ostatecznie ładniej chyba kupić oryginał lub tak jak ja od modelu k6 i skrócić tylko tylne mocowanie.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
7 cze 2011, o 00:34 |
|
|
rodent
rowerzysta
Dołączył(a): 7 kwi 2011, o 19:30 Posty: 39 Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Dzięki za informacje. Jeżeli się zdecyduję, to chyba zacznę od kupna półek . Jak przyglądałem się zdjęciom, to chyba be pasują, które mają asymetrycznie położoną po prawej stacyjkę. Nowe gsxr mają po lewej: a niektóre po środku: Znalazłem także rozmiary tarcz (i nie tylko):
|
7 cze 2011, o 20:45 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Jednak miałeś rację co do średnicy tarcz hamulcowych. Przydałoby się je zmienić ale ja pójdę chyba inną drogą i zamontuję 6 tłoczków od gsxr1000 co na pewno poprawi skuteczność hamowania i ta mała różnica w średnicy nie będzie przeszkadzać (teraz też szczerze mówiąc w niczym mi nie przeszkadza - stopie można zrobić bez problemu).
Wracając jeszcze do amorków usd to ja myślałem, że była duża różnica w stosunku do oryginalnych - owszem, była, ale wczoraj wlałem nowy olej i powiem, że teraz to dopiero czuję różnicę. Zastanawiałem się czy nie wlać 15w ale wlałem 10w jak poleca producent i dobrze zrobiłem.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
16 cze 2011, o 11:46 |
|
|
rodent
rowerzysta
Dołączył(a): 7 kwi 2011, o 19:30 Posty: 39 Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Aby zabić niedzielną nudę pobawiłem się obrazkami tarcz sprzedawcy MOTOJAPAN z allegro: http://allegro.pl/motojapan-tarcza-przod-suzuki-dl-650-1000-sv-i1647646020.htmlhttp://allegro.pl/motojapan-tarcza-przod-suzuki-gsx-r-gsxr-tl-gsx-i1647646009.htmlI wyszło mi coś takiego : Czyli prawdopodobnie mocowania pasują do sv. Też uważam, że te 5 mm nie specjalnie ma wpływ na skuteczność hamowania. Zastanawiam się tylko (teoretyzując), czy jest możliwe, że wystająca za rant tarczy, nie wycierana okładzina klocków w końcu się spotka (po starciu ok 2 mm).
|
19 cze 2011, o 13:55 |
|
|
piotrek20060
motocyklista
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:57 Posty: 144 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 n2007
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Witam. Temat trochę się wyczerpał, ale chciałbym się dowiedziec czemu zawieszenie up side down nie pasuje do wersji N? Jeszcze takie pytanie odnośnie lag- czy pasują od nowszych gsxr/ r1 ? Co z montażem zacisków bo widzę, że niektóre montowane są od góry, a w sv były przykręcane z boku.
|
24 lut 2012, o 23:27 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Operacja up side down - SV1000s
Siemka, Do N też pasują ale jest więcej zabawy z kierownicą i okablowaniem co za tym idzie. W S masz dwie połówki kiery przykręcone do lag więc wszystko co musisz kupić to kiery na średnicę lag, a N masz kierę przykręconą do półki więc trzeba by modzić inną półkę bo lagi od GSXR maja większą średnicę i oryginalna od SV nie pasuje. Co do nowszych przodów od GSXR to pasują ale tak jak zauważyłeś, zaciski są problemem, jeśli są radialne. Gdybyś dopadł cały przód razem z kołem to operacja jest całkiem prosta. Nie wiem jak się to ma do przodu R1. To zależy najbardziej od rozmiarów łożysk główki. No i oczywista sprawa, że jeśli od R1 np to już tylko komplet z kołem...
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
25 lut 2012, o 02:03 |
|
|