Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 19:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Operacja up side down - SV1000s 
Autor Wiadomość
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
szkoda ze sie tego nie da wpasowac w gorna polke z enki...

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


13 maja 2011, o 19:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
spazz napisał(a):
szkoda ze sie tego nie da wpasowac w gorna polke z enki...


Tak się napatrzyłem na to wszystko bez owiewek i chyba kolejna zmiana to będzie właśnie obranie plastików...
przydała by się jednak wyższa kierownica - coś będzie trzeba pokombinować bo eSka jest niska na kierownicy, a teraz zrobiło się jeszcze niżej bo przód jest ciut krótszy, a i klipsy od srada niższe od eSkowych. Jest bardziej zadziornie ale i mniej wygodnie- jakoś to przełknę jednak :D...

... miał być już dziś koniec ale zawsze coś wyskoczy :/

Kurier przyniósł mi kierownice dopiero około pierwszej więc późno zacząłem niestety...
na początek problem z amortyzatorem skrętu - trzeba było dorobić dodatkowy uchwyt... było trochę rzeźby ale już jest i schnie w czarnym macie.
Potem urwałem jedną śrubę podczas dokręcania dolnej półki (ktoś musiał ją wcześniej nadwyrężyć :(..), a dokręcałem kluczem z odpowiednią siłą). Na szczęście miałem 4 zapasowe śrubki od oryginalnego przodka :)
Następnie okazało się, że nie ma jak umocować przewodów hamulcowych więc musiałem dorabiać kolejny uchwycik - blaszka nierdzewna - wypolerowana. Zamontowane :)
Kurde kierownice od srada są krótsze o jakiś centymetr więc brakło deczko miejsca do zamontowania wszystkiego :/... klips w dłoń i do tokarza żeby porzeźbił deczko... niestety chłop dziś nie pracował :/... uporałem się w inny sposób - bez ingerencji w kierownicę.

... wszystkie te pierdoły zabrały trochę czasu...

nie pali mi się jednak, a i cieszy mnie to co już jest :)), a tak to mniej więcej będzie wyglądać wszystko jak się poskłada do koopy.


Obrazek
By spyra78 at 2011-05-13

Obrazek
By spyra78 at 2011-05-13

Obrazek
By spyra78 at 2011-05-13

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


Ostatnio edytowano 14 maja 2011, o 03:35 przez spyra78, łącznie edytowano 1 raz



14 maja 2011, o 01:25
Zobacz profil WWW
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Wygląda zacnie.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


14 maja 2011, o 01:38
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
szkoda ze nie pasuja do enkowej gornej polki :D:D

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


14 maja 2011, o 10:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Wypierniczyłbym tą owiewkę, aż szkoda chować to zawieszenie pod plastikiem :D
Bardzo jestem ciekaw, jaka będzie różnica w jeździe. Zmieniałeś olej w końcu, czy został stary?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


14 maja 2011, o 10:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
lasooch napisał(a):
Wypierniczyłbym tą owiewkę, aż szkoda chować to zawieszenie pod plastikiem :D
Bardzo jestem ciekaw, jaka będzie różnica w jeździe. Zmieniałeś olej w końcu, czy został stary?



też się zastanawiam jeszcze nad tym błotnikiem. Osłona by sie przydała- nie wygląda to też najgożej ale chyba rozejrzę się za oryginalnym błotnikiem od gixxa.

Dziś już sobie polatałem deczko(rundkę też bez owiewek i świetnie się czułem- obdarcie plastików nieuniknione w przyszłości:D :) :boogie:,
stwierdzam, że mam inny motocykl, sprytniejszy jakby, zwinniejszy i sztywniejszy( jeszcze pokombinuję z różnymi ustawieniami). To tak na pierwszy rzut oka.
Ogólnie rzecz biorąc: warto było :)
W amorkach jak na razie został stary olej ale pewnie go niebawem zmienię i tak. Zobaczę czy będzie różnica jeszcze/ póki co jest git :D.
Pozostało mi tylko jeszcze popracować nad wgniotka na baku i będzie tip top :)...
Zastała mnie znów północ w garażu i już nie chciało mi się robic zdjęć.
Jest jedno. ( chyba mnie poniosło z HDRem :D)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli jutro pogoda dopisze to może skocze w plener, a potem zaktualizuję galerię:).

............
Operacja się udała- pacjent nie zmarł :D.

Przy okazji, jako efekt uboczny i pomocny, powstał podnośnik :) (widoczny kawałek na zjęciu)

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


15 maja 2011, o 00:49
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Mały apdejt:

błotnik jednak zamontowałem od gixxa. Udało mi się kupić ładny, czarny, od wersji k6- trzeba było tylko delikatnie skrócić tylne uchwyty i spasował idealnie.
Teraz już przodek jest gotowy :boogie:


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


19 maja 2011, o 00:24
Zobacz profil WWW
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
no i jest w pytke!
teraz tylko abazur trzeba wywalic i bedzie git malina

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


23 maja 2011, o 21:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Ale Ty mnie 'wkurzasz' z tym up side downem! :D Też chcę!

_________________
Obrazek


23 maja 2011, o 21:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
spazz napisał(a):
no i jest w pytke!
teraz tylko abazur trzeba wywalic i bedzie git malina


Znaczy masz na myśli bociana, błotnik znaczy? :)

Jeśli tak to go nie ma już :D
viewtopic.php?f=25&t=3799

markervip napisał(a):
Ale Ty mnie 'wkurzasz' z tym up side downem! :D Też chcę!


:D bierz i zakładaj! To jak klocki lego (prawie) jest, a ile radości... tylko uważaj bo wciąga takie modzenie... ja już mam następny plan na poprawki po japońcach :obity:

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


24 maja 2011, o 13:53
Zobacz profil WWW
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
myslem o owiewce :D

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


24 maja 2011, o 16:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
spazz napisał(a):
myslem o owiewce :D



Aaaa to właśnie jest mój kolejny plan :). Będzie golas ale chyba za jakiś czas bo szykuje mi się dłuższa trasa, a z abażurem jak to Ty nazwałeś, jest wygodniej jednak.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


24 maja 2011, o 21:48
Zobacz profil WWW
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
no nie da sie ukryc...

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


26 maja 2011, o 19:13
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2011, o 19:30
Posty: 39
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Też mi chodzi po głowie zamiana zawieszenia. To dlatego w innym wątku się dopytywałem, czy sam zmieniałeś. Tyle, że mam kilka wątpliwości co do szczegółów dopasowania. Mam N-kę, więc trochę jest problemów z półką, ale jak się okazuje można to ładnie i estetycznie zrobić:
http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=38315
W tym wątku w pierwszym poście jest załączony plik pdf z informacjami o "kompatybilności" kolejnych wypustów gsxr-ów z sv1000:
http://www.sv-portal.com/forums/showthr ... light=gsxr
No i wychodzi mi, że nie jest tak różowo - oczywiście o ile jest tam napisana prawda. Bo...
W zawieszeniu, które chyba Ty masz, półka nie pozwoli na zablokowanie stacyjką kierownicy. Może masz tę opisaną jako 02? Bloczki hamulców pasują do lag, ale są na obwodzie tarcz 320mm i nie innych. Chyba faktycznie u Ciebie widać na zdjęciach, że są lekko "za duże". I jeszcze jedna rzecz. Nie jest ujęta na tym spisie, ale gdzieś coś czytałem, że mocowanie na główce ramy amortyzatora skrętu też nie pasuje. Oczywiście we wszystkim mogę się mylić, stąd się dopytuję. Zakładałeś to wiesz. Ja jak na razie widzę, że chyba najbardziej dopasowane to model 750 z lat 04-05. Tyle że trzeba dokupić radialne zaciski i skołować 5mm dystansery. To co jest w pierwszym z zamieszczonych powyżej przeze mnie linków. Hmm... Wychodzi mi co najmniej 1500 zł za wszystko. :hmm:


6 cze 2011, o 18:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Więc tak:
stacyjką spokojnie zamykasz blokadę,
do amortyzatora trzeba drobić proste dodatkowe mocowanie i zwiększa się też trochę promień skrętu przez to, że oryginalny amortyzator jest ciut za krótki. W niczym to jednak nie przeszkadza, Wystarczy przykleić na ramie odważniki do wyważania kół i już półka dochodzi do "stoperów".
Zaciski na mój gust psują jak należy, w gixxe 1000 są większe tarcze ale 750 ma taką średnicę jak SV- hamowanie jest takie samo (ale zaciekawiłeś mnie i jutro jeszcze sprawdzę).
Błotnik oczywiście można zamontować oryginalny po dorobieniu uchwytów ale prościej i ostatecznie ładniej chyba kupić oryginał lub tak jak ja od modelu k6 i skrócić tylko tylne mocowanie.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


7 cze 2011, o 00:34
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2011, o 19:30
Posty: 39
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Dzięki za informacje. Jeżeli się zdecyduję, to chyba zacznę od kupna półek :). Jak przyglądałem się zdjęciom, to chyba be pasują, które mają asymetrycznie położoną po prawej stacyjkę. Nowe gsxr mają po lewej:
Obrazek
a niektóre po środku:
Obrazek
Znalazłem także rozmiary tarcz (i nie tylko):
Obrazek


7 cze 2011, o 20:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Jednak miałeś rację co do średnicy tarcz hamulcowych. Przydałoby się je zmienić ale ja pójdę chyba inną drogą i zamontuję 6 tłoczków od gsxr1000 co na pewno poprawi skuteczność hamowania i ta mała różnica w średnicy nie będzie przeszkadzać (teraz też szczerze mówiąc w niczym mi nie przeszkadza - stopie można zrobić bez problemu).

Wracając jeszcze do amorków usd to ja myślałem, że była duża różnica w stosunku do oryginalnych - owszem, była, ale wczoraj wlałem nowy olej i powiem, że teraz to dopiero czuję różnicę. Zastanawiałem się czy nie wlać 15w ale wlałem 10w jak poleca producent i dobrze zrobiłem.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


16 cze 2011, o 11:46
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2011, o 19:30
Posty: 39
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Aby zabić niedzielną nudę pobawiłem się obrazkami tarcz sprzedawcy MOTOJAPAN z allegro:

http://allegro.pl/motojapan-tarcza-przod-suzuki-dl-650-1000-sv-i1647646020.html
http://allegro.pl/motojapan-tarcza-przod-suzuki-gsx-r-gsxr-tl-gsx-i1647646009.html

I wyszło mi coś takiego :):
Obrazek

Czyli prawdopodobnie mocowania pasują do sv.

Też uważam, że te 5 mm nie specjalnie ma wpływ na skuteczność hamowania. Zastanawiam się tylko (teoretyzując), czy jest możliwe, że wystająca za rant tarczy, nie wycierana okładzina klocków w końcu się spotka (po starciu ok 2 mm).


19 cze 2011, o 13:55
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:57
Posty: 144
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 n2007
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
Witam.
Temat trochę się wyczerpał, ale chciałbym się dowiedziec czemu zawieszenie up side down nie pasuje do wersji N?
Jeszcze takie pytanie odnośnie lag- czy pasują od nowszych gsxr/ r1 ? Co z montażem zacisków bo widzę, że niektóre montowane są od góry, a w sv były przykręcane z boku.


24 lut 2012, o 23:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Operacja up side down - SV1000s
piotrek20060 napisał(a):
Witam.
Temat trochę się wyczerpał, ale chciałbym się dowiedziec czemu zawieszenie up side down nie pasuje do wersji N?
Jeszcze takie pytanie odnośnie lag- czy pasują od nowszych gsxr/ r1 ? Co z montażem zacisków bo widzę, że niektóre montowane są od góry, a w sv były przykręcane z boku.


Siemka,
Do N też pasują ale jest więcej zabawy z kierownicą i okablowaniem co za tym idzie. W S masz dwie połówki kiery przykręcone do lag więc wszystko co musisz kupić to kiery na średnicę lag, a N masz kierę przykręconą do półki więc trzeba by modzić inną półkę bo lagi od GSXR maja większą średnicę i oryginalna od SV nie pasuje.
Co do nowszych przodów od GSXR to pasują ale tak jak zauważyłeś, zaciski są problemem, jeśli są radialne. Gdybyś dopadł cały przód razem z kołem to operacja jest całkiem prosta.
Nie wiem jak się to ma do przodu R1. To zależy najbardziej od rozmiarów łożysk główki. No i oczywista sprawa, że jeśli od R1 np to już tylko komplet z kołem...

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


25 lut 2012, o 02:03
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL