Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Re: V 2
spazz napisał(a):
bardzeij chodzilo mi o to z czego jest zrobiona esfałka niz o sam silnik.
Pewnie chodzi tu o ramę, która jest najbardziej budżetowym elementem. Suzuki szybko odeszło od tego projektu nie ze względu na zmniejszenie jej masy, większej sztywności a głównym powodem były właśnie koszty jej wytwarzania na dużą skalę.
E tam ramę, chodzi tutaj o zawieszenie (brak UPSa), hamulce nie brembo i tam inne podobne smaczki
_________________ SVNERWUS
18 gru 2011, o 13:20
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Re: V 2
maćko napisał(a):
Miałem jedno V2 i teraz R4 i nie narzekam Przy moim stylu jazdy 650 była za słaba, liter spaliłby za dużo. Stąd R4. Kto ze mną jeździł wie o co chodzi. Chociaż przyznam, że brakuje mi bulgotu Vki, wycie rzędówki na przelocie to już nie to samo. Choć dźwięk mojej rzędówki na tym przelocie jest bardzo charakterystyczny. Może nawet za bardzo.
Fakt twój wydech jest specyficzny - zagłusza jadąc z przodu o tyle nie wspominając
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
18 gru 2011, o 14:15
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Re: V 2
Razor napisał(a):
Dostajesz piwo za poglądy tylko musisz się stawić na jakiś zlot/balet forumowy lub tym podobne.
Z miłą chęcią na którymś z powyższych się pojawię, po prostu terminy poprzednich nie były mi po drodze A wracając do tematu mówicie, że sv jest niskobudżetowe. gdyby takie nie było podejrzewam ze wielu z nas nie miałoby tej przyjemności posiadać SV'ki a tak to przynajmniej to moto stanowi dobrą bazę do przeróbek i ulepszeń pod siebie
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
18 gru 2011, o 14:31
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Re: V 2
Jak by tak wszelkie argumenty zebrać do kupy to mała sv-ka gaźnikowa nie ma sobie równych za taką cenę. Co prawda Sv-ka nie jedzie tak jak większość R4 w górnym zakresie obrotów ale za to nadrabia momentem obrotowym, dźwiękiem oraz wyglądem i większość z nas właśnie sobie to chwali.
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
Re: V 2
kozik napisał(a):
Jak by tak wszelkie argumenty zebrać do kupy to mała sv-ka gaźnikowa nie ma sobie równych za taką cenę. Co prawda Sv-ka nie jedzie tak jak większość R4 w górnym zakresie obrotów ale za to nadrabia momentem obrotowym, dźwiękiem oraz wyglądem i większość z nas właśnie sobie to chwali.
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Re: V 2
stara mi sie nigdy nie podobala ale fakt jest faktem relacja ceny do ilosci fanu jest w tym modelu duza a pozatym nie ma japonczyka w nejkedzie z vka..
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Re: V 2
mt 01
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
18 gru 2011, o 20:38
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Re: V 2
mt 01 to mastodont z silnkiem wymontowanym z konia urlyka von junginngena po przegranej bitwie pod grunwaldem... kolega ma wiec wiem co mowie... o info o ntv musialem poprosic wujka google i to co mi pokazal mnie zdruzgotalo
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
A ja nie powiem ani TYLKO V2, ani TYLKO R4, a to dlatego że poprzedni sezon przejeździłem SVką i wrażenie było bardzo pozytywne, oczywiście dół, hamowanie silnikiem, inny rzadziej spotykany dźwięk, brak konieczności wyciskania wysokich obrotów, super wrażenia na Bieszczadzkich serpentynach (Słonne, Załuż), a konkretnie objeżdżanie banditów na krótkich odcinkach między zakrętami. Później przykra sprawa z silnikiem, ale to nie zmienia faktu że sprzęt bardzo miły, natomiast ten sezon przejeździłem Fazerem 600 i nie mogę powiedzieć, że to też nie jest fajna maszyna, oczywiście mniej wrażeń na dole, więcej na górze, fajne redukcje przy wysokich obrotach, więcej hamulca przy zwalnianiu, ale na tym też można przyjemnie podróżować i nawet na dobrym asfalcie gumy pozamykać (serpentyny oczywiście). Jeszcze wcześniej miałem 500 w singlu i taki start jak ona miała to w ogóle był czad, pierwsze metry od startu były mega fajne, oczywiście później już mocy brakowało. Następny sprzęt jaki bym chciał mieć, bo już kosztowałem to V4, czyli VFR 800fi, bo to jest jakby połączenie, trochę V trochę 4. Fajny dół, ale i góra niezła bo to już 4 a nie 2. Ktoś już wcześniej powiedział, że chciałby mieć w garażu i V2 i R4, a ja chciałbym je oba i jeszcze V4 i singla, każdy ma w sobie coś czego nie maja inne. Ostatnio sprzedawałem SV650N na fajnym przelocie Remusa i po całym sezonie na Fazerze, przejażdżka V2 dała mi tyle frajdy ile taka sama dała mi pierwszym razem. Mam jeszcze marzenie chociaż przejechać się Yamahą Warrior 1700 V2 )) Co tu dużo mówić, motocykle są fajne. Wszystkie!
_________________ SV 650S 00' już niestety nie, ale kiedyś będzie comeback w chwili obecnej Fazer 600 - posłuszny koń
18 gru 2011, o 22:58
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Re: V 2
V4 to jest to, coś pomiędzy V2 a R4, czyli dość niezły dół ale i pierdolnięcie od tych 7000rpm. W V-ce brakuje mi troszkę tego wzrostu mocy powyżej 7000rpm, nawet w sv1000, znowu rzędówka poniżej 8000 (600) czy tam 6000 (1000) nie jedzie, V4 jest pośrednie (dlatego wybrałem VFR). Ktoś tu pisze, że fazerem mu się dobrze lata, mi jakoś osobiście fazer 600 nie podchodzi pod względem silnika (jak i pozycji), wolę jednocylindrową mt03, napewno daje więcej frajdy.
Zgodzę się z Dono - fazer 600 to dziwne moto - nie jedzie, a i ta pozycja...już wielokrotnie w innych wątkach o tym pisałem...SV-ałka "bije na głowę" fazera! Ja to mam R4 i mam wrażenie, że mam dół, a górę to też chyba mam - sprawdzę wiosną
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
19 gru 2011, o 01:54
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Re: V 2
Nie porównuj Hayki z Fazerem, tu pojemność robi swoje i ona ciągnie jak głupia już od 2000 obrotów na każdym biegu
19 gru 2011, o 09:48
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: V 2
na7 napisał(a):
V'ki w erze prędkości i super sportów trochę odstają od rzędówek. Ludzie (trend) gonią za prędkością i lansem ponad wszystko i nie odnajdują silnikowego serca. Zauważyłem to z autopsji.
Jakoś KTM RC8R czy Ducati 1198 Panigale zaprzeczają tej teorii, tyle że na tak mocnej V-ce to już trzeba umieć jeździć :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
19 gru 2011, o 10:01
wojte
SV Rider
Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38 Posty: 330 Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Re: V 2
Ja chcę trampka teraz Polecam wszystkim r2
_________________ wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com
19 gru 2011, o 10:42
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Re: V 2
skwaro napisał(a):
na7 napisał(a):
V'ki w erze prędkości i super sportów trochę odstają od rzędówek. Ludzie (trend) gonią za prędkością i lansem ponad wszystko i nie odnajdują silnikowego serca. Zauważyłem to z autopsji.
Jakoś KTM RC8R czy Ducati 1198 Panigale zaprzeczają tej teorii, tyle że na tak mocnej V-ce to już trzeba umieć jeździć :-)
Poprzednia wersja robi wrażenie a co dopiero ta. Nowe Ducati jest lżejsze od modelu 1198, o ok. 10 kg, a jednocześnie ma 20 KM więcej od swojego poprzednika i teraz łącznie wychodzi 195 KM przy masie 164 kg. Ciekawe co na niej pokarze w 2012r Valentino Rossi