Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Dlaczego kupujecie SV-ki?
Autor |
Wiadomość |
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Pierwsze słysze o takich ekscesach przy STkach To już wiem którego na pewno mieć nie będę
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
24 lis 2012, o 22:50 |
|
|
padek78
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:31 Posty: 220 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2005
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Dlaczego SV ? Bo JESZCZE jak na razie nie stać mnie na KTM RC8 (ale to się zmieni!)
|
11 gru 2012, o 12:46 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Jak już kupować RC8 to koniecznie w wersji R. Moje następne moto, jak nie kupie S1000RR
|
11 gru 2012, o 13:39 |
|
|
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Na rzędówkę chcesz się przesiadać? Po SV to chyba KTM bardziej by pasował
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
|
11 gru 2012, o 13:46 |
|
|
R@F
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49 Posty: 500 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
| | | | lasooch napisał(a): Wiesz, że ja miałem doświadczenia z ducati kapkę inne niż przez syna sąsiada szwagra Heńka SVek też kilka miałem w warsztacie, ogólnie motocykli japońskich też trochę i na podstawie egzemplarzy, w których osobiście coś naprawiałem, mam taką lub inną opinię. Tekst był o tym, że ducati nie jest tanie ani w zakupie ani w utrzymaniu i ja się z tym zgadzam. W SV nie trzeba zdejmować głowicy do regulacji zaworów, nie trzeba wyciągać zawieszenia przedniego do kontroli luzów zaworowych, nie trzeba wyciągać silnika z ramy do wymiany pasków rozrządu. To wszystko cholernie wpływa na cenę okresowych przeglądów. A awaryjność to jest druga sprawa. Może na forum ducati wiele osób nie przyznaje się w ogóle, że coś im znowu klękło w motocyklu, stąd też macie trochę zamazane pojęcie... W sumie się nie dziwię, jak bym kupił za 80tys nowy motocykl w salonie i co chwilę by mi się psuł, to też by mi było wstyd. Pamiętam jak raz odbieraliśmy od klienta z pod domu nowiutkie 848, w którym kolejny raz coś padło i klient razem z sąsiadem pomagali nam załadować motocykl na busa. Sąsiad się pyta w pewnym momencie "Co, zepsuł się motocykl, że do serwisu jedzie?", a właściciel oburzony "Nie! Na tuning oddaję!" | | | | |
Poki na gwarancji to tylko nerwy zszarpane ze moto w serwisie (i oczekiwanie na czesci) gorzej jak gwarancja sie skonczy i trzeba za takie "kwiatki" samemu juz zaplacic. Kiedy zakupilem mojego Speeda napalony bylem na Tuono V4R ale ten sprzet rowniez mnie przerazal swoimi kosztami utrzymania (awarie) i spalaniem (8l/100km w trybie spacerowym) Moze i moj Triumph nie dorownuje Hondzie swoja bezawaryjnoscia (kilka rzeczy na gwarancji wymienialem) jednak do wloszczyzny podchodze sceptycznie....
|
11 gru 2012, o 14:05 |
|
|
padek78
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:31 Posty: 220 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2005
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Nie przesadzałbym z tą wersją R . Zawodnikiem motogp już raczej nie zostanę, a myślę, że podstawowa wersja RC8 i tak dupę urywa w porównaniu z SV1000 . Inna sprawa, że jakoś nie widzę obecnie w katalogu KTM-a wersji "bez R". Jest tylko "R" i "R Track" (tylko na tor). Dziwne bo wcześniej były faktycznie wersje RC8 i RC8R
|
11 gru 2012, o 14:56 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Mimo większej mocy wersja R ma poprawione parę rzeczy które szwankowały w podstawowej wersji, np praca skrzyni biegów. Tylko ze względu na to, że chcę poznać tą, już osławioną moc S1000RR Najchętniej to chciałbym mieć oba te motocykle pod warunkiem, że mi ktoś kupi
|
11 gru 2012, o 15:47 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
http://www.youtube.com/watch?v=vNFcJpPXSO4Bmw ponoć za wspaniałe też nie jest pod względem niezawodności. Skoro wraca duży v-strom, może powstanie większy gladius?
|
11 gru 2012, o 15:51 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Dla mnie to panewka... wał na szrot.
|
11 gru 2012, o 15:58 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
| | | | R@F napisał(a): | | | | lasooch napisał(a): Wiesz, że ja miałem doświadczenia z ducati kapkę inne niż przez syna sąsiada szwagra Heńka SVek też kilka miałem w warsztacie, ogólnie motocykli japońskich też trochę i na podstawie egzemplarzy, w których osobiście coś naprawiałem, mam taką lub inną opinię. Tekst był o tym, że ducati nie jest tanie ani w zakupie ani w utrzymaniu i ja się z tym zgadzam. W SV nie trzeba zdejmować głowicy do regulacji zaworów, nie trzeba wyciągać zawieszenia przedniego do kontroli luzów zaworowych, nie trzeba wyciągać silnika z ramy do wymiany pasków rozrządu. To wszystko cholernie wpływa na cenę okresowych przeglądów. A awaryjność to jest druga sprawa. Może na forum ducati wiele osób nie przyznaje się w ogóle, że coś im znowu klękło w motocyklu, stąd też macie trochę zamazane pojęcie... W sumie się nie dziwię, jak bym kupił za 80tys nowy motocykl w salonie i co chwilę by mi się psuł, to też by mi było wstyd. Pamiętam jak raz odbieraliśmy od klienta z pod domu nowiutkie 848, w którym kolejny raz coś padło i klient razem z sąsiadem pomagali nam załadować motocykl na busa. Sąsiad się pyta w pewnym momencie "Co, zepsuł się motocykl, że do serwisu jedzie?", a właściciel oburzony "Nie! Na tuning oddaję!" | | | | |
Poki na gwarancji to tylko nerwy zszarpane ze moto w serwisie (i oczekiwanie na czesci) gorzej jak gwarancja sie skonczy i trzeba za takie "kwiatki" samemu juz zaplacic. Kiedy zakupilem mojego Speeda napalony bylem na Tuono V4R ale ten sprzet rowniez mnie przerazal swoimi kosztami utrzymania (awarie) i spalaniem (8l/100km w trybie spacerowym) Moze i moj Triumph nie dorownuje Hondzie swoja bezawaryjnoscia (kilka rzeczy na gwarancji wymienialem) jednak do wloszczyzny podchodze sceptycznie.... | | | | |
A to mnie kolega bardzo zaintrygowal swoja wypowiedzia, szczegolnie czescia dotyczaca awarii. Mnie udalo sie wyczytac, ze Aprilia jakos specjalnie nie jest awaryjna. Tuono aktualnie stanowi moj cel zakupowy tuz po wygranej w totka mozesz cos wiecej o tych awariach napisac, ewentualnie ppdac jakis zrodlo do poczytania? Pozdrawiam Arek
_________________ www.poomoc.pl
|
11 gru 2012, o 17:15 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
Konkluzja: Ducati to motocykle dla ludzi którzy ogarniają mechanikę i mają dobrze wyposażony warsztat. Mając takie warunki to sama przyjemność rozebrać sobie moto na weekend i zrobić cały serwis samemu.
|
11 gru 2012, o 17:26 |
|
|
B2RT
SV Rider
Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03 Posty: 697 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
|
Re: Dlaczego kupujecie SV-ki?
_________________ BMW K1200S
|
12 gru 2012, o 09:12 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|