Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 6 sty 2025, o 03:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 146  Następna strona
Jaki motocykl po SV? 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 09:07
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 2011
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Nawinolem dzis moje pierwsze 50km na z1000. Rakieta. Nie dochodzilem do 8tys, na razie nie bylo sensu, z casem jak zaczne przyzwyczajac sie do mocy to pewnie bedzie to inaczej wygladalo.
Jedno wiem, tym sie wolno nie da jezdzic :tomekk:


15 maja 2016, o 21:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 14:37
Posty: 387
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: R1 rn22
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Gsr zacnie? No proszę ją Ciebie....;)

Co do spalania dużego zeta to między 6 a 7,5 wychodzi średnio :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


15 maja 2016, o 21:01
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 lip 2015, o 11:54
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA 2007
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Nie mogę nic innego powiedzieć o GSRze, bo nie jeździłem na nim, więc mogę oceniać tylko wygląd.

Co do Zetek - 200km ze znajomym na Z750 jeździłem dzisiaj, na chwilę na nim usiadłem i muszę powiedzieć, że podoba mi się:) Stanowczo przy zmianie będę musiał się przejechać Z1000 i Z800.

Dzięki!

P.S. Ciekawostka - dzisiaj po 167km jazdy dosyć dynamicznej na SVce zatankowałem i do pełna weszło 7,1 litra. Więc spalanie około 4 litrów, tylko lać i jeździć:D


16 maja 2016, o 00:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Jaki motocykl po SV?
To chyba jednak mało dynamiczna ta twoja jazda :D

~Wyklikane z telefonu

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


16 maja 2016, o 01:04
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 27 lip 2015, o 11:54
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA 2007
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dziaku napisał(a):
To chyba jednak mało dynamiczna ta twoja jazda :D

~Wyklikane z telefonu


Prawie całą drogę równo z GSR750, Z750, RC8, MT09. Vmaxa co prawda nie wyciągałem, ale jak na mnie to była dynamiczna jazda, wiec spore zdziwienie. Mega mało mi svka od początku pali (wcześniej miałem GSa500 i palił wiecej).


16 maja 2016, o 07:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Jaki motocykl po SV?
insane.as napisał(a):
Mega mało mi svka od początku pali (wcześniej miałem GSa500 i palił wiecej).
Bo GSem się szybko jeździ :spoko:


16 maja 2016, o 08:33
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 09:07
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 2011
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Pierwszy pomiar spalania duzego zeta wykonany. Wynik 7.5l/100 - tylko miasto.


16 maja 2016, o 20:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Jaki motocykl po SV?
jazdas napisał(a):
Pierwszy pomiar spalania duzego zeta wykonany. Wynik 7.5l/100 - tylko miasto.

Na ostro, czy bez pieprzu było jeżdżone?

_________________
www.poomoc.pl


16 maja 2016, o 21:25
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 09:07
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 2011
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Raczej srednio dawalem w palnik:) ale moto bylo czesto odpalane i na ssaniu pochodzilo tez troche. Dzis mialem szczescie do niebieskich, chyba ze 4 razy ich mijalem.


16 maja 2016, o 23:00
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 lip 2015, o 11:54
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA 2007
Post Re: Jaki motocykl po SV?
No to ładnie z tym spalaniem, ale co się dziwić, to w końcu litr:)


17 maja 2016, o 17:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Że to niby dużo? Wg mnie całkiem przyzwoity wynik.
Swoją drogą czy spalanie w motocyklu to aż tak ważna kwestia?

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


17 maja 2016, o 18:03
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 lip 2015, o 11:54
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA 2007
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Goccolo napisał(a):
Że to niby dużo? Wg mnie całkiem przyzwoity wynik.
Swoją drogą czy spalanie w motocyklu to aż tak ważna kwestia?


Zależy jakie kto ma wymagania odnośnie motocykla:)


17 maja 2016, o 18:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Jaki motocykl po SV?
insane.as napisał(a):
Zależy jakie kto ma wymagania odnośnie motocykla:)

2.0 pojemność
300 KM
4,5 l/100km przy jeździe mieszanej, ale w trasie żeby schodził poniżej 3,5... :obity:
no i żeby ważył na mokro, w deszczu, po przejechaniu przez basen góra 150 kg...

_________________
www.poomoc.pl


17 maja 2016, o 19:27
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 09:07
Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 2011
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Spalanie mierzylem bardziej jako ciekawostke dla samego siebie. Watpie ze bede powtarzal ta operacje:)

Co do samego motocykla to musze powiedziec, ze brak wyswietlacza biegow w seri moze nie dziwic ale zeby nie bylo pomiaru temperatury silnika to jakas kpina jest... :mur:


17 maja 2016, o 20:29
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 lip 2015, o 11:54
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA 2007
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Faktycznie w klasie 1000 nakedów powinno być już wszystko - włącznie z wyświetlaczem biegów, a już na pewno temperaturą oleju. Dla mnie jest to jakaś strasznie dziwna oszczędność, bo dorobić czujnik, poprowadzić przewody i dodać jedną informację na wyświetlaczu - to niewielki koszt.

Inna sprawa, że dziwnie te motocykle projektują - ze wszystkich motocykli, które miałem, wskaźnik od poziomu paliwa był tylko w najtańszej 125tce:D A w najnowszym Z1000 jest wskaźnik spalania chwilowego, zupełnie nie rozumiem po co:D Jakby ktoś jeździł i co chwila sprawdzał ile mu w danym momencie spala.


17 maja 2016, o 21:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Arek1 napisał(a):
2.0 pojemność
300 KM
4,5 l/100km przy jeździe mieszanej, ale w trasie żeby schodził poniżej 3,5... :obity:
no i żeby ważył na mokro, w deszczu, po przejechaniu przez basen góra 150 kg...

Jeśli chodzi o warunek pierwszy to jest Triumph Rocket, ale żeby spełnić warunek czwarty - potrzebne by były dość istotne modyfikacje, wymiana układu wydechowego na akcesoryjny mogłaby być niewystarczająca... ;)

jazdas napisał(a):
zeby nie bylo pomiaru temperatury silnika to jakas kpina jest... :mur:

Wyobraź sobie moje zdziwienie, jak nie uświadczyłem takiego wskaźnika w mega praktycznym motocyklu jakim w zamyśle ma być Bandit 1250 :)

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


17 maja 2016, o 21:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Jaki motocykl po SV?
A ja Wam powiem, że marzyłem o Daytonie 675 i w końcu mam od kilkunastu dni :) O komforcie nie będę się wypowiadał, bo to w koncu supersport. Maszyna jest bardzo wąska, przy moich 182 cm wydaje się malutka. Jak to kumpel dosiadający gsxr1000 powiedział, że to taki trochę rower ;) Oddawanie mocy to po prostu bajka, z niskich obrotów odkręcasz i już się dzieje, ciągnie jak nie jedna laska ;) Zawieszenie dość sztywne, ale w pełni regulowane. Nie sądziłem, że hamulce mogą tak działać!! Szok! Przejechanie paru metrów na przednim kole nie nastręcza problemów, gdzie na SV mogłem tylko o tym pomarzyć. Do tego w standardzie elegancko wyposażony komputer pokładowy- średnie spalanie, chwilowe spalanie, wyświetlacz biegów, przejechany dystans (oprócz standardowego "trip A i B") no i LAP timer!! :D Niestety dla mnie uruchamiany z prawego kciuka (wolałbym z lewego). Jeszcze nie miałem okazji przetestować na torze, ale już wiem, że to będzie miazga :) Do tego dochodzi piękny dzwięk z 2 końcowych przelotów.
Szkoda tylko, że maszyna jest taka mało u nas popularna, bo mało części, a z Anglii trzeba czekać ok 2-3 tygodni (o dziwo koszty w cale nie większe niż japońców)...no i na forum daytony to tak jak na cmentarzu ;)
Jak ktoś ma zacięcie sportowe i chce mieć niewinnie wyglądający "rower", który skopie dupe nie jednemu litrowi to polecam ;)

_________________
675


17 maja 2016, o 21:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dread napisał(a):
Do tego w standardzie elegancko wyposażony komputer pokładowy

A rozszyfrowałeś już jak wyświetlić na nim przebieg całkowity, poza momentem tuż po przekręceniu kluczyka? Bo ja zaliczyłem zonka jak pojechałem na przegląd :obity:

Dread napisał(a):
Szkoda tylko, że maszyna jest taka mało u nas popularna, bo mało części, a z Anglii trzeba czekać ok 2-3 tygodni (o dziwo koszty w cale nie większe niż japońców)...

Kilka miesięcy temu "skończył się" importer Triumpha na Polskę i teraz jest nie lada problem z dostaniem części. Ja powinienem mieć wymienioną lampę przednią w ramach akcji serwisowej, tylko dostać lampę teraz ciężko......

Dread napisał(a):
no i na forum daytony to tak jak na cmentarzu ;)

Masz na myśli to forum? http://sprint.fora.pl/
Jeśli tak, to cmentarz to mało powiedziane.

edit:
I jeszcze jedno
Dread napisał(a):
Oddawanie mocy to po prostu bajka, z niskich obrotów odkręcasz i już się dzieje, ciągnie jak nie jedna laska

Jeśli tak mówisz, to znaczy że nie jeździłeś dużym bandziorem ;) Ale faktycznie jak na klasę 6xx ccm jest bardzo dobrze.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


Ostatnio edytowano 17 maja 2016, o 21:27 przez Goccolo, łącznie edytowano 1 raz



17 maja 2016, o 21:15
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 lip 2015, o 11:54
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA 2007
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dread napisał(a):
A ja Wam powiem, że marzyłem o Daytonie 675 i w końcu mam od kilkunastu dni :) O komforcie nie będę się wypowiadał, bo to w koncu supersport. Maszyna jest bardzo wąska, przy moich 182 cm wydaje się malutka. Jak to kumpel dosiadający gsxr1000 powiedział, że to taki trochę rower ;) Oddawanie mocy to po prostu bajka, z niskich obrotów odkręcasz i już się dzieje, ciągnie jak nie jedna laska ;) Zawieszenie dość sztywne, ale w pełni regulowane. Nie sądziłem, że hamulce mogą tak działać!! Szok! Przejechanie paru metrów na przednim kole nie nastręcza problemów, gdzie na SV mogłem tylko o tym pomarzyć. Do tego w standardzie elegancko wyposażony komputer pokładowy- średnie spalanie, chwilowe spalanie, wyświetlacz biegów, przejechany dystans (oprócz standardowego "trip A i B") no i LAP timer!! :D Niestety dla mnie uruchamiany z prawego kciuka (wolałbym z lewego). Jeszcze nie miałem okazji przetestować na torze, ale już wiem, że to będzie miazga :) Do tego dochodzi piękny dzwięk z 2 końcowych przelotów.
Szkoda tylko, że maszyna jest taka mało u nas popularna, bo mało części, a z Anglii trzeba czekać ok 2-3 tygodni (o dziwo koszty w cale nie większe niż japońców)...no i na forum daytony to tak jak na cmentarzu ;)
Jak ktoś ma zacięcie sportowe i chce mieć niewinnie wyglądający "rower", który skopie dupe nie jednemu litrowi to polecam ;)


Gratuluję! Pochwal się jakimiś zdjęciami:) I powiedz gdzie dorwałeś tę Daytonkę, bo ja przeglądam aukcje od paru miesięcy i jak dotąd widziałem tylko nówki lub szroty:(


17 maja 2016, o 21:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Cytuj:
A rozszyfrowałeś już jak wyświetlić na nim przebieg całkowity, poza momentem tuż po przekręceniu kluczyka? Bo ja zaliczyłem zonka jak pojechałem na przegląd :obity:

Ja mam 3 przyciski na zegarach. skrajnym prawym przekakuję pomiedzy Trip A i B i przebigiem całkowitym.

Dread napisał(a):
no i na forum daytony to tak jak na cmentarzu ;)

Cytuj:
Masz na myśli to forum? http://sprint.fora.pl/
Jeśli tak, to cmentarz to mało powiedziane.

Heheh w dziale "daytona" ostani post z listopada 2015 ;)

edit:
I jeszcze jedno
Dread napisał(a):
Oddawanie mocy to po prostu bajka, z niskich obrotów odkręcasz i już się dzieje, ciągnie jak nie jedna laska

Cytuj:
Jeśli tak mówisz, to znaczy że nie jeździłeś dużym bandziorem ;) Ale faktycznie jak na klasę 6xx ccm jest bardzo dobrze.

Duży bandzior to nie sport ;)

Zdjęć z powodów osobistych na forum już nie umieszczam. Co do zakupu to fakt, że z 2-3 używek dostepnych w PL trudno jest coś wybrać. Zależy jakie masz podejscie. W Garwolinie stoi czerwona 2009 rok. Do zrobienia cały przód i otarcia. Jak porównasz ceny z niemiec lub Anglii to i tak po zrobieniu masz taniej.
Raz jechałem już kupić daytona z 2006 roku za 8 500 zł !! Do roboty oczywiście. Ale pech/szczescie, że trafil się jakis koleś który zgarnął mi ją z przed nosa. Więc kupiłem w duuużo lepszym stanie za trochę ponad 14 tyś. ( za granicą podobne stały za ok 19 tyś).
Musisz szukać. Kilka razy dziennie przegladaj aukcje ...nie ma innej rady ;)

_________________
675


17 maja 2016, o 22:30
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 146  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL