Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 6 sty 2025, o 02:40



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Następna strona
Nasze puszki 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Nasze puszki
selisek napisał(a):
Te silniczki VW 1.9 TDI po 2002 roku mają problem z mikropęknieciami głowicy


To już wtedy VW taką lipę odstawiał z silnikami? W mordę, bo mam cordobę i a6 z tymi jednostkami :/


25 lut 2011, o 20:10
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Nasze puszki
matejator napisał(a):

BMW=fun, audi=wygoda więc zdecyduj na czym Ci zależy. Co do silników to jednak CR są bardziej wrażliwe na złe użytkowanie niż TDI, także pod tym względem stawiam również na audi.


Moim zdaniem TDI 130KM (PD) jest tak samo czułe jak CR w BMW, TDI VP już bardziej znoszą gorszą ropkę ;P

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


25 lut 2011, o 21:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Nasze puszki
Słoniu napisał(a):
selisek napisał(a):
Te silniczki VW 1.9 TDI po 2002 roku mają problem z mikropęknieciami głowicy


To już wtedy VW taką lipę odstawiał z silnikami? W mordę, bo mam cordobę i a6 z tymi jednostkami :/


Tak jak pisze śliska sprawa.
Od mojego zaufanego mechanika słyszałem, że już się zaczynało.
Zaczęli oszczędzać na materiale głowicy :/

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


25 lut 2011, o 21:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: Nasze puszki
Jesteś pewny że to było w 1.9?? W 2.0 napewno, ale raczej w wersjach 140KM. Gdzieś nawet wyczytałem że odlewy były robione w Polsce.

Pompowtryski w TDI są czułe na jakość paliwa, nie wiem jak to się ma w porównaniu do CR, ale te też na byle czym raczej nie pochodzą. W zamian za to dają niezłe osiągi przy niskim zużyciu.
Co innego TDI na zwykłej pompie, czyli wersje 110, 90 KM i słabsze. Tam są zwykłe wtryskiwacze i nie są tak wrażliwe na jakość paliwa. To samo jest w 2.5 TDI, chociaż nie wiem czy w każdym.

Tdi napewno są też bardzo trwałe, znajomy ma passata 90km, na którym nie licząc cofanych przebiegów ma już ponad 600 tys. :mrgreen: Opinii o silnikach BMW za bardzo nie posiadam. Lepsze są te na łańcuszkach.


26 lut 2011, o 19:44
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Nasze puszki
Moim zdaniem CR jest bardziej przyszłościowe i pewnie jest trwalsze od TDI PD. Jak wiadomo BMW CR posiada wtryski które nie są tak czułe i drogie jak pompo wtryskiwacze w TDI PD.

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


26 lut 2011, o 19:52
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Nasze puszki
mam dwoch kolegow z tdi. passat i golf. w obu poszla uszczelka pod glowica i bralo im plyn chlodzacy. taka przypadlosc 1,9 tdi...

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


26 lut 2011, o 23:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Nasze puszki
Pisałem już o Syrenkach i o Fiacie, ale nie pisałem że miałem też Warszawę 223 :)

Obrazek

Teraz ta Warszawa wozi młode pary do ślubu w Inowrocławiu - http://www.weselneauta.pl/galeria.htm


5 mar 2011, o 00:32
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Nasze puszki
Syrena, Warszawa, Osa... a Tupolewa może nie masz? :obity:

_________________
SVNERWUS


5 mar 2011, o 00:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Nasze puszki
Nie mam, ale MIG-a 21 mogę Ci załatwić ;)


5 mar 2011, o 01:02
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22
Posty: 488
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Nasze puszki
W bejcach lubiły głowice pękać, także nie ma aut idealnych(też mam ojca mechanika). A co do passatów, temat został ogarnięty co do B6 do 2008 roku, czyli przed 2008r. Passaty B6 lubiły być awaryjne, od 2008 roku włącznie, spokój. Poza do niedawna passat 140KM był na pompo-wtryskach, a 170KM na common railu, co jest sporą różnicą. Przy czym do nowego diesla, jak ktoś leje gówno to niech nie liczy na trwałość. Przy używkach można zawsze rozważyć kupno benzyna+LPG, ale to jak ktoś tras nie robi. Można by gadać i gadać.

_________________
sv 650 s K5 - blue sucz


6 mar 2011, o 10:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23
Posty: 403
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSR750_L1
Post Re: Nasze puszki
...od dwóch dni Astra Sports Tourer 1.7cdti.

_________________
GSR750_L1 Glass Sparkle Black
skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!


7 mar 2011, o 16:27
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 19:50
Posty: 134
Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
Post Re: Nasze puszki
Aktualnie od kilku m-cy Focus 1 1.8 TDCI 2004r. 100Km :)
jak narazie nawinąłem 15 tys km i bez zastrzeżeń :)

_________________
Sv650S 2004.
&
Sv650S 2007.


10 mar 2011, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28
Posty: 319
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Fz 1 Fazer
Post Re: Nasze puszki
Synkretyczny89 napisał(a):
W bejcach lubiły głowice pękać, także nie ma aut idealnych(też mam ojca mechanika). A co do passatów, temat został ogarnięty co do B6 do 2008 roku, czyli przed 2008r. Passaty B6 lubiły być awaryjne, od 2008 roku włącznie, spokój. Poza do niedawna passat 140KM był na pompo-wtryskach, a 170KM na common railu, co jest sporą różnicą. Przy czym do nowego diesla, jak ktoś leje gówno to niech nie liczy na trwałość. Przy używkach można zawsze rozważyć kupno benzyna+LPG, ale to jak ktoś tras nie robi. Można by gadać i gadać.


Polecam jakieś forum z grona VAG piszesz bzdury 2.0tdi jest na pompo wtryskiwaczach i na Common Rialu 170KM lub 140KM, wszystko od modelu zależy i kodu silnika (np.BMM, BMN) model (ósma cyfra we numerze nadwozia od końca liczyć). Ogólnie to one wszystkie sprawiają problemy, pękające głowice, problem z DPF, turbo i dwu masowe koła itd. A w BMW to Dral Klapy robią spory bałagan w silniku i to też zależy od modelu.
Pozdrawiam.

_________________
MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.


12 mar 2011, o 00:02
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 19:43
Posty: 170
Lokalizacja: PWL / Oslo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650n '02
Post Re: Nasze puszki
A tak trochę zmieniając temat, co fachowcy powiedzą na FSI/TFSI w grupie VAG. Jak to się sprawuje?

_________________
SV 650n '02

http://tomasz.kasprowiak.pl/


12 mar 2011, o 16:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Nasze puszki
W firmie mamy fsi i tfsi.
1.8 Fsi śmiga ładnie to ma 170 km z tego co kojarzę. Passaty ładnie jeżdżą, są w miarę bezawaryjne jeśli chodzi o silnik, nawet oszczędne i nie ma problemów.
TFSi niby 1.4 ale 140 km - całkiem nieźle sobie radzi z Touranem, ale oszczędne to to nie jest. PO 60 tys. km padła turbina :/ Ale to samochód służbowy, więc nikt nie patrzy na jakąś minute czekania żeby turbo ostygło :/

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


12 mar 2011, o 18:13
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28
Posty: 319
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Fz 1 Fazer
Post Re: Nasze puszki
Co do TFSI to jak narazi niema wielkich problemów. Turbiny w tych słabszych jednostkach padają (1.2 TFSI). Turbina chłodzona jest cieczą chłodzącą. Bardzo dobrze przyspiesza prawie jak TDI ;) minus to np. LEON 1.2TFSI (105PS) przy pełnym wydobyciu potrafi ponad 15 litrów zjeść na 100km :lipa: , ale przy spokojnym-normalnym używaniu pali nie dużo jak na benzynę. Najlepiej to z nich 1.8 tsi 160PS wychodzi spalanie/osiągi.

_________________
MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.


13 mar 2011, o 00:44
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Nasze puszki
Turbina żyje, turbina pije. Ale 15L przy 105 kucach to jednak trochę dużo.
Sam ćwiczę od pewnego czasu citroena nemo 1.4 HDi 75KM. Zadziwiająco przyzwoicie toto jeździ.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


13 mar 2011, o 19:03
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Nasze puszki
Jaki jest sens robienia wyżyłowanego silnika 1.2, który się psuje pali jak 2.0 - 2.5?

_________________
SVNERWUS


13 mar 2011, o 19:22
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Nasze puszki
Razor napisał(a):
Jaki jest sens robienia wyżyłowanego silnika 1.2, który się psuje pali jak 2.0 - 2.5?

Oferuje się je w cenach 1.6, dając elastyczność na poziomie nie gorszym niż 1.8? A zarżnięcie turbiny w służbówce to na prawdę żadna niespodzianka.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


13 mar 2011, o 19:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15
Posty: 909
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
Post Re: Nasze puszki
kacperski napisał(a):
Razor napisał(a):
Jaki jest sens robienia wyżyłowanego silnika 1.2, który się psuje pali jak 2.0 - 2.5?

Oferuje się je w cenach 1.6, dając elastyczność na poziomie nie gorszym niż 1.8? A zarżnięcie turbiny w służbówce to na prawdę żadna niespodzianka.


No i jeszcze emisja CO2. W warunkach, w których się ją bada taki silnik emituje mniej niż silnik o tej samej mocy bez turbo.

_________________
SV650S K4


13 mar 2011, o 21:16
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL