Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Nasze puszki
To już wtedy VW taką lipę odstawiał z silnikami? W mordę, bo mam cordobę i a6 z tymi jednostkami
|
25 lut 2011, o 20:10 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Nasze puszki
Moim zdaniem TDI 130KM (PD) jest tak samo czułe jak CR w BMW, TDI VP już bardziej znoszą gorszą ropkę
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
25 lut 2011, o 21:36 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Nasze puszki
Tak jak pisze śliska sprawa. Od mojego zaufanego mechanika słyszałem, że już się zaczynało. Zaczęli oszczędzać na materiale głowicy
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
25 lut 2011, o 21:51 |
|
|
barteq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
|
Re: Nasze puszki
Jesteś pewny że to było w 1.9?? W 2.0 napewno, ale raczej w wersjach 140KM. Gdzieś nawet wyczytałem że odlewy były robione w Polsce. Pompowtryski w TDI są czułe na jakość paliwa, nie wiem jak to się ma w porównaniu do CR, ale te też na byle czym raczej nie pochodzą. W zamian za to dają niezłe osiągi przy niskim zużyciu. Co innego TDI na zwykłej pompie, czyli wersje 110, 90 KM i słabsze. Tam są zwykłe wtryskiwacze i nie są tak wrażliwe na jakość paliwa. To samo jest w 2.5 TDI, chociaż nie wiem czy w każdym. Tdi napewno są też bardzo trwałe, znajomy ma passata 90km, na którym nie licząc cofanych przebiegów ma już ponad 600 tys. Opinii o silnikach BMW za bardzo nie posiadam. Lepsze są te na łańcuszkach.
|
26 lut 2011, o 19:44 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Nasze puszki
Moim zdaniem CR jest bardziej przyszłościowe i pewnie jest trwalsze od TDI PD. Jak wiadomo BMW CR posiada wtryski które nie są tak czułe i drogie jak pompo wtryskiwacze w TDI PD.
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
26 lut 2011, o 19:52 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Nasze puszki
mam dwoch kolegow z tdi. passat i golf. w obu poszla uszczelka pod glowica i bralo im plyn chlodzacy. taka przypadlosc 1,9 tdi...
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
26 lut 2011, o 23:22 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Nasze puszki
Pisałem już o Syrenkach i o Fiacie, ale nie pisałem że miałem też Warszawę 223 Teraz ta Warszawa wozi młode pary do ślubu w Inowrocławiu - http://www.weselneauta.pl/galeria.htm
|
5 mar 2011, o 00:32 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Nasze puszki
Syrena, Warszawa, Osa... a Tupolewa może nie masz?
_________________ SVNERWUS
|
5 mar 2011, o 00:58 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Nasze puszki
Nie mam, ale MIG-a 21 mogę Ci załatwić
|
5 mar 2011, o 01:02 |
|
|
Synkretyczny89
SV Rider
Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22 Posty: 488 Lokalizacja: Gdańsk
|
Re: Nasze puszki
W bejcach lubiły głowice pękać, także nie ma aut idealnych(też mam ojca mechanika). A co do passatów, temat został ogarnięty co do B6 do 2008 roku, czyli przed 2008r. Passaty B6 lubiły być awaryjne, od 2008 roku włącznie, spokój. Poza do niedawna passat 140KM był na pompo-wtryskach, a 170KM na common railu, co jest sporą różnicą. Przy czym do nowego diesla, jak ktoś leje gówno to niech nie liczy na trwałość. Przy używkach można zawsze rozważyć kupno benzyna+LPG, ale to jak ktoś tras nie robi. Można by gadać i gadać.
_________________ sv 650 s K5 - blue sucz
|
6 mar 2011, o 10:05 |
|
|
snow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23 Posty: 403 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSR750_L1
|
Re: Nasze puszki
...od dwóch dni Astra Sports Tourer 1.7cdti.
_________________ GSR750_L1 Glass Sparkle Black skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!
|
7 mar 2011, o 16:27 |
|
|
Szymek609
motocyklista
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 19:50 Posty: 134 Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
|
Re: Nasze puszki
Aktualnie od kilku m-cy Focus 1 1.8 TDCI 2004r. 100Km jak narazie nawinąłem 15 tys km i bez zastrzeżeń
_________________ Sv650S 2004. & Sv650S 2007.
|
10 mar 2011, o 20:34 |
|
|
bugi2010
SV Rider
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28 Posty: 319 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Fz 1 Fazer
|
Re: Nasze puszki
Polecam jakieś forum z grona VAG piszesz bzdury 2.0tdi jest na pompo wtryskiwaczach i na Common Rialu 170KM lub 140KM, wszystko od modelu zależy i kodu silnika (np.BMM, BMN) model (ósma cyfra we numerze nadwozia od końca liczyć). Ogólnie to one wszystkie sprawiają problemy, pękające głowice, problem z DPF, turbo i dwu masowe koła itd. A w BMW to Dral Klapy robią spory bałagan w silniku i to też zależy od modelu. Pozdrawiam.
_________________ MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.
|
12 mar 2011, o 00:02 |
|
|
kasper79
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 19:43 Posty: 170 Lokalizacja: PWL / Oslo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650n '02
|
Re: Nasze puszki
A tak trochę zmieniając temat, co fachowcy powiedzą na FSI/TFSI w grupie VAG. Jak to się sprawuje?
_________________ SV 650n '02
http://tomasz.kasprowiak.pl/
|
12 mar 2011, o 16:47 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Nasze puszki
W firmie mamy fsi i tfsi. 1.8 Fsi śmiga ładnie to ma 170 km z tego co kojarzę. Passaty ładnie jeżdżą, są w miarę bezawaryjne jeśli chodzi o silnik, nawet oszczędne i nie ma problemów. TFSi niby 1.4 ale 140 km - całkiem nieźle sobie radzi z Touranem, ale oszczędne to to nie jest. PO 60 tys. km padła turbina Ale to samochód służbowy, więc nikt nie patrzy na jakąś minute czekania żeby turbo ostygło
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
12 mar 2011, o 18:13 |
|
|
bugi2010
SV Rider
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28 Posty: 319 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Fz 1 Fazer
|
Re: Nasze puszki
Co do TFSI to jak narazi niema wielkich problemów. Turbiny w tych słabszych jednostkach padają (1.2 TFSI). Turbina chłodzona jest cieczą chłodzącą. Bardzo dobrze przyspiesza prawie jak TDI minus to np. LEON 1.2TFSI (105PS) przy pełnym wydobyciu potrafi ponad 15 litrów zjeść na 100km , ale przy spokojnym-normalnym używaniu pali nie dużo jak na benzynę. Najlepiej to z nich 1.8 tsi 160PS wychodzi spalanie/osiągi.
_________________ MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.
|
13 mar 2011, o 00:44 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Nasze puszki
Turbina żyje, turbina pije. Ale 15L przy 105 kucach to jednak trochę dużo. Sam ćwiczę od pewnego czasu citroena nemo 1.4 HDi 75KM. Zadziwiająco przyzwoicie toto jeździ.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
13 mar 2011, o 19:03 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Nasze puszki
Jaki jest sens robienia wyżyłowanego silnika 1.2, który się psuje pali jak 2.0 - 2.5?
_________________ SVNERWUS
|
13 mar 2011, o 19:22 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Nasze puszki
Oferuje się je w cenach 1.6, dając elastyczność na poziomie nie gorszym niż 1.8? A zarżnięcie turbiny w służbówce to na prawdę żadna niespodzianka.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
13 mar 2011, o 19:43 |
|
|
matejator
SV Rider
Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15 Posty: 909 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
|
Re: Nasze puszki
No i jeszcze emisja CO2. W warunkach, w których się ją bada taki silnik emituje mniej niż silnik o tej samej mocy bez turbo.
_________________ SV650S K4
|
13 mar 2011, o 21:16 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|