Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Zmiana Moto
Za krótko masz Kawę, dlatego jeszcze Cię to dziwi
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
24 maja 2013, o 09:57 |
|
|
matispy
motocyklista
Dołączył(a): 9 mar 2010, o 12:32 Posty: 215 Lokalizacja: Wrocław i okolice
Płeć: mężczyzna
|
Re: Zmiana Moto
Ja mam 190 i akcesoryjną szybę także powyżej 160 dopiero muszę się chować. Trochę czuć co prawda na ramionach wiatr ale to nie tak jak na Nce Co ważne VFR jest dość niska i moim zdaniem przy 170 powinieneś dać radę - kwestia wprawy i tego, że jednak Honda jest cięższa. Co do siedzenia to mam akcesoryjne i jest bardzo ok ale mi się dobrze na sv jeździło także jestem dziwny Jedyny minus/plus to trudniej ruszyć tyłek z siedzenia (takie jakby oparcie jest które dość przylega do pleców i tyłka).
|
24 maja 2013, o 11:35 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Zmiana Moto
A tutaj wypowiedź Kronosa sprzed kilku lat | | | | Kronos napisał(a): Nic bardzo mylnego. 220 kg na sucho + złożenie w łuku = stabilność pojazdu szynowego. Zero nerwowych drgań tylko posłuszne rysowanie łuku. Bajka. Pokonywanie kolejnych łuków, a jaki problem ? Sceptycy zdziwili by się posłuszeństwem tej Suki. Na tym, że to mit. Stylistyka - rzecz gustu, ona jest inna. Współczynnik oporu powietrza = GSXR 600 wymaga obłości. Realizuj marzenia. Nie bierzesz z nią ślubu. Czy po lekko ponad 2 sezonach dostrzegam wady tego motocykla. Naprawdę się nad tym zastanawiałem. Nie wiem z czego to wynika, może jestem zbyt subiektywny, ale naprawdę możecie mi wierzyć lub nie, że starając zachować obiektywizm stwierdzam, że ten 2oo nie ma wad, które by mi przeszkadzały. Owszem należy parkując brać pod uwagę ukształtowanie terenu, aby unikać cofania pod górkę, ale czy jest to wada .... Można też mieć pretensję do szybko znikającego bieżnika z tylnej opony, o co wcale nie trzeba się starać ... ale czy to wada .... ? Wystarczy założyć np Pirelli Angel ST i problem bieżnika, przestaje być problemem. Czy sprawia problemy w miejskim gąszczu - nie wiem, nie jeżdżę po mieście, a te km które byłem zmuszony przejechać w korkach problemu mi nie przysporzyły. Bezawaryjny, ekonomiczny motocykl (pisze o swoim modelu, nie wiem jak poprzedniczka), dający niesamowity fan z jazdy. Ja też mam marzenia, jeszcze 2 sezony na obecnym motocyklu i .... kolejna Hayabusa. Każdy szuka docelowego motocykla. Nie każdy znajduje. | | | | |
Wypowiedź z tematu, jak to mikiet chciał kupić haye viewtopic.php?f=19&t=2318
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
24 maja 2013, o 16:28 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Zmiana Moto
Pożyjemy, zobaczymy, tylko żeby nie było tak jak z mityczną awaryjnością Fiatów
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
24 maja 2013, o 17:02 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Zmiana Moto
Tak do poczytania ale coś mi się wydaję, że właśnie z tego motocykla będziesz zadowolony, taki złoty środek http://www.scigacz.pl/Uzywana,Honda,VFR ... 20935.html
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
24 maja 2013, o 17:38 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Zmiana Moto
Też muszę się z tym zgodzić..., bo jeśli nie haya to VFR-ka będzie najlepsza - no chyba, że B-King
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
24 maja 2013, o 18:46 |
|
|
cerb
rowerzysta
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 14:49 Posty: 26 Lokalizacja: Mława
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM Super Duke 990
|
Re: Zmiana Moto
Owa awaryjnosc Kawasaki skonczyla sie ponad dekade temu, a Zety maja jedna z najbardziej niezawodnych silnikow jakie znam, uzytkowalem i takie tam.
_________________ Moja stajnia - http://www.bikepics.com/members/cerb/
|
24 maja 2013, o 19:19 |
|
|
wisznia
motocyklista
Dołączył(a): 31 lip 2012, o 13:16 Posty: 108 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Zmiana Moto
Moim drugim moto jest kawasaki er-5 z 99 roku i ma prawie 55 tys. przebiegu i mechanicznie jest w bdb stanie, więc nie wiem skąd ta opinia o awaryjności kawy. Niestety często opinia jest wystawiana przez osoby, które nigdy nie miały żadnej kawy i tylko powielają opinie innych.
_________________ Er-5 + SV650S
|
24 maja 2013, o 19:32 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Zmiana Moto
A wiecie co to szydera?
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
24 maja 2013, o 19:45 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Zmiana Moto
Fakt jest z faktem, że kawy miały wpadki i to nie małe ale to już się skończyło i odjechały konkurencji zarówno pod względem osiągów jak i awaryjności, i nie podlega to dyskusji.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
24 maja 2013, o 20:14 |
|
|
sztamber
motocyklista
Dołączył(a): 2 mar 2010, o 11:38 Posty: 250
Płeć: mężczyzna
Moto: Bandzior 1250 :)
|
Re: Zmiana Moto
Wiem czytałem ten artykuł wcześniej Dzięki. Chyba rzeczywiście Honda będzie tym czego szukam Teraz gdzieś poszukać żeby się do niej przymierzyć
_________________ SV 650N 04
|
26 maja 2013, o 21:42 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Zmiana Moto
Też mnie kusi aby zmienić moto chodź muszę przyznać, że Ciężko będzie rozstać mi się z moją Sv 650N. Z racji tego, że mam 190cm wzrostu mała sv jest dla mnie trochę przykusa i to jedna z przyczyn rozstania się z nią. Założenia są takie, że uzależniłem się od silnika V i ciężko będzie mnie przekonać do innej konstrukcji więc następny motocykl musi mieć silnik typu V. Styl jazdy jaki preferuje to częste wypady z kumplami po okolicznych winklach od czadu do czasu dłuższa wyprawa (plus plecak)więc szukam złotego środka pomiędzy fajnym lataniem po winklach a wygodną pozycją dla wysokiego kierowcy. Jedyne co mi się nasówa na myśl to: -Suzuki v-strom 1000 -ewentualnie suzuki sv 1000s Wiem, że v-srom ma moc i wygodną dla mnie pozycje za kierownicą, ale obawiam się zakrętów, czy w ogóle są możliwe, szczególnie jak przyjrzymy się wąskiej oponie z tyłu (150), z kolei sv 1000s da sobie radę w winklach ale obawiam się tego samego co w małej sv czyli braku miejsca na moje nogi i całą resztę. Żadnym z wyżej wymienionych motocykli nie miałem przyjemności ujeżdżać , to są tylko moje suche spostrzeżenia i być może się mylę. Myślę, że pomożecie rozwiać mi wątpliwości a może podsuniecie mi inną V-kę która spełni moje oczekiwania. Na tym filmiku wydaje mi się, że v-strom ma szerszą oponę z tyłu niż fabryczna. Czy słyszeliście może o innych rozmiarach opon które sprawdzają się w tym modelu. Wiadomo jak ktoś się uprze to i 180 tam wsadzi, ale chodzi mi o to czy to ma sens. Tym motocyklem można wjechać wszędzie, zależy to tylko od opon. Jedni pchają tam kostkę żywcem z enduro inni sportowe opony na asfalt. Jak to jest tym v-stromem. http://www.youtube.com/watch?v=Ha8xrYWKZ2Q
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
16 maja 2014, o 11:01 |
|
|
Goccolo
SV Rider
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56 Posty: 900 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
|
Re: Zmiana Moto
Nie ma się czego obawiać, to bardzo dobry motocykl. DL650 dwa razy wygrał Alpen Masters, pomimo tego że nie jest produkcji niemieckiej... ;-) Osobiście chętnie bym przytulił DL1000 ale większość jeżdżę po mieście, gdzie jego gabaryty by przeszkadzały... 1000 i 650 gabarytowo są bardzo podobne. Nie ma IMO optimum to jest zawsze to co zaleca producent. A 180 to gruba przesada.
_________________ GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650
|
16 maja 2014, o 11:31 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Zmiana Moto
Czyli jak na razie zostaje v-strom, tak myślałem że sv 1000s będzie za małe, czekałem tylko na potwierdzenie . Z tą oponą jestem świadomy, że producent wyliczył to bardzo dobrze i tak ma być tylko wizualnie trochę słabo to wygląda, ale nie można mieć wszystkiego . Teraz pytanie który rocznik v-stroma jest najbardziej udany albo których lat produkcji unikać bo czytałem o różnych poprawkach w tym modelu. Mój budżet to 15tyś.
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
16 maja 2014, o 11:54 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Zmiana Moto
Wąska opona pomaga w pokonywaniu zakrętów,a nie utrudnia manewr. Szeroką oponę zakłada się dla lansu albo dla prostych. Jeśli natomiast chodzi o poręczność i łatwość przerzucania z zakrętu w zakręt, to wąska opona pokonuje szeroką.
|
16 maja 2014, o 12:02 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Zmiana Moto
Dobrze wiedzieć, bo akurat tego nie byłem do końca pewien
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
16 maja 2014, o 12:15 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Zmiana Moto
Longer a o Dorsoduro myślałeś może?
_________________ www.poomoc.pl
|
21 maja 2014, o 17:11 |
|
|
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
Re: Zmiana Moto
Ciekawa propozycja, ciekawe co by plecaczek powiedział na tak skromną kanapę
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
26 maja 2014, o 07:53 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: Zmiana Moto
Ja podobnie jak sztamber mam 170cm (niespełna) Jestem na etapie szukania następnego moto. Cóż. SV1000S jest jednak dla mnie dużym moto. Wstawianie kości obniżających to coś czego wolałbym uniknąć. W sumie, to wstawiłem kości i po 3kkm wróciłem do ori ustawienia. Radzę sobie. Jeżdżąc na Litrze myślałem, że tak już musi być i na każdym 1000cc będę wyglądał śmiesznie i trudno. Okazało się, że jestem w głębokim błędzie. Mój kolega ma FZ1-golasa i dał mi się przejechać. Okazało się, że fizycznie o wiele lepiej czułem się na FZ. Ba. W dalszych poszukiwaniach okazało się, że nakidy FZ1 są często dźwigane na kościach i ten kolegi taki był. Poprzymierzałem się do FAZERów i okazało się, że jakiekolwiek dłubanie by obniżyć moto jest zbędne. Zwyczajnie. Jakie było moje zdziwienie kiedy postawiliśmy moje 1000 koło Fazera. Pomimo, że na papierze Fazer ma większy rozstaw osi a długość całkowitą tylko ciut krótszą to w rzeczywistości jego "Body" jest krótszę o całą owiewkę SV albo wielkość kufra. SV może jest wąskie i wizualnie zgrabne ale jest też strasznie długie. (Długość Fazera na papierze jest podane z błtnikiem i stąd różnica)
Na chwilę obecną moi faworyci, do jakich się przymierzyłem ( i okazywały się w każdym przypadku mniejszymi moto od litra SV) - Yamaha KiloFAZER 2006 (numero uno dla mnie) - Kawałsuki Z1000 2010 (Szok jak niewielki ten motocykl jest) - GSX-R 750 -1000 K6-K7 Ciekawi mnie jeszcze Z1000 przed 2010 (cena)
Co jeszcze mógłbym rozważyć w kwocie do 20k zł?
p.s. Nie polecam dużej SV niskim osobom. amen.
|
27 maja 2014, o 07:08 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Zmiana Moto
Litrowa sv za duża? Koleżanka ma XX-a a kawał kobity z niej że aż strach pomacać Będzie jakie ze 160 wzrostu a waga taka że jak się czegoś nie trzyma to ją wiatr wywraca. A na tym XX manewruje jakby na rowerze z bocznymi kółeczkami smigała
|
27 maja 2014, o 07:26 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|