Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 05:27



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Zmiana Moto 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Zmiana Moto
kacperski napisał(a):
plastic napisał(a):
Karol20 napisał(a):
A nie patrzyłeś na z750s?

Szuka trwałego moto ;)

:?:


Za krótko masz Kawę, dlatego jeszcze Cię to dziwi :mrgreen:

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


24 maja 2013, o 09:57
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 mar 2010, o 12:32
Posty: 215
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmiana Moto
sztamber napisał(a):
No to spalanie rzeczywiście na przyzwoitym poziomie :) A jak siedzenie? Ile masz wzrostu? Bo tak jak pisałem moje mizerne 170 cm trochę mnie ogranicza ;)


Ja mam 190 i akcesoryjną szybę także powyżej 160 dopiero muszę się chować. Trochę czuć co prawda na ramionach wiatr ale to nie tak jak na Nce :D Co ważne VFR jest dość niska i moim zdaniem przy 170 powinieneś dać radę - kwestia wprawy i tego, że jednak Honda jest cięższa.

Co do siedzenia to mam akcesoryjne i jest bardzo ok ale mi się dobrze na sv jeździło także jestem dziwny ;) Jedyny minus/plus to trudniej ruszyć tyłek z siedzenia (takie jakby oparcie jest które dość przylega do pleców i tyłka).


24 maja 2013, o 11:35
Zobacz profil
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Zmiana Moto
A tutaj wypowiedź Kronosa sprzed kilku lat :)
Kronos napisał(a):
skwaro napisał(a):
silver napisał(a):
A na czym polega ta trudność w winkowaniu hayką, o której niektórzy piszecie? duża masa?


Obstawiam że długi=mało zwrotny ale nie jeździłem i nie wiem jak to w praktyce wygląda.


Nic bardzo mylnego.
220 kg na sucho + złożenie w łuku = stabilność pojazdu szynowego. Zero nerwowych drgań tylko posłuszne rysowanie łuku. Bajka.
Pokonywanie kolejnych łuków, a jaki problem ? Sceptycy zdziwili by się posłuszeństwem tej Suki.

silver napisał(a):
A na czym polega ta trudność w winkowaniu hayką, o której niektórzy piszecie? duża masa?

Na tym, że to mit.

Stylistyka - rzecz gustu, ona jest inna. Współczynnik oporu powietrza = GSXR 600 wymaga obłości.
Realizuj marzenia. Nie bierzesz z nią ślubu.

Czy po lekko ponad 2 sezonach dostrzegam wady tego motocykla. Naprawdę się nad tym zastanawiałem. Nie wiem z czego to wynika, może jestem zbyt subiektywny, ale naprawdę możecie mi wierzyć lub nie, że starając zachować obiektywizm stwierdzam, że ten 2oo nie ma wad, które by mi przeszkadzały. Owszem należy parkując brać pod uwagę ukształtowanie terenu, aby unikać cofania pod górkę, ale czy jest to wada ....
Można też mieć pretensję do szybko znikającego bieżnika z tylnej opony, o co wcale nie trzeba się starać ... ale czy to wada .... ? Wystarczy założyć np Pirelli Angel ST i problem bieżnika, przestaje być problemem.
Czy sprawia problemy w miejskim gąszczu - nie wiem, nie jeżdżę po mieście, a te km które byłem zmuszony przejechać w korkach problemu mi nie przysporzyły.
Bezawaryjny, ekonomiczny motocykl (pisze o swoim modelu, nie wiem jak poprzedniczka), dający niesamowity fan z jazdy.
Ja też mam marzenia, jeszcze 2 sezony na obecnym motocyklu i .... kolejna Hayabusa.
Każdy szuka docelowego motocykla. Nie każdy znajduje.

Wypowiedź z tematu, jak to mikiet chciał kupić haye :)
viewtopic.php?f=19&t=2318

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


24 maja 2013, o 16:28
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Zmiana Moto
skwaro napisał(a):
Za krótko masz Kawę, dlatego jeszcze Cię to dziwi :mrgreen:
Pożyjemy, zobaczymy, tylko żeby nie było tak jak z mityczną awaryjnością Fiatów ;)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


24 maja 2013, o 17:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Zmiana Moto
Tak do poczytania :) ale coś mi się wydaję, że właśnie z tego motocykla będziesz zadowolony, taki złoty środek

http://www.scigacz.pl/Uzywana,Honda,VFR ... 20935.html

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


24 maja 2013, o 17:38
Zobacz profil WWW
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Zmiana Moto
kozik napisał(a):
Tak do poczytania :) ale coś mi się wydaję, że właśnie z tego motocykla będziesz zadowolony, taki złoty środek

http://www.scigacz.pl/Uzywana,Honda,VFR ... 20935.html

Też muszę się z tym zgodzić..., bo jeśli nie haya to VFR-ka będzie najlepsza - no chyba, że B-King ;P

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


24 maja 2013, o 18:46
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, o 14:49
Posty: 26
Lokalizacja: Mława
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM Super Duke 990
Post Re: Zmiana Moto
skwaro napisał(a):
kacperski napisał(a):
plastic napisał(a):
Karol20 napisał(a):
A nie patrzyłeś na z750s?

Szuka trwałego moto ;)

:?:


Za krótko masz Kawę, dlatego jeszcze Cię to dziwi :mrgreen:

Owa awaryjnosc Kawasaki skonczyla sie ponad dekade temu, a Zety maja jedna z najbardziej niezawodnych silnikow jakie znam, uzytkowalem i takie tam.

_________________
Moja stajnia - http://www.bikepics.com/members/cerb/


24 maja 2013, o 19:19
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 13:16
Posty: 108
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Zmiana Moto
Moim drugim moto jest kawasaki er-5 z 99 roku i ma prawie 55 tys. przebiegu i mechanicznie jest w bdb stanie, więc nie wiem skąd ta opinia o awaryjności kawy. Niestety często opinia jest wystawiana przez osoby, które nigdy nie miały żadnej kawy i tylko powielają opinie innych.

_________________
Er-5 + SV650S


24 maja 2013, o 19:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Zmiana Moto
A wiecie co to szydera? :D

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


24 maja 2013, o 19:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Zmiana Moto
Fakt jest z faktem, że kawy miały wpadki i to nie małe ale to już się skończyło i odjechały konkurencji zarówno pod względem osiągów jak i awaryjności, i nie podlega to dyskusji.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


24 maja 2013, o 20:14
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2010, o 11:38
Posty: 250
Płeć: mężczyzna
Moto: Bandzior 1250 :)
Post Re: Zmiana Moto
kozik napisał(a):
Tak do poczytania :) ale coś mi się wydaję, że właśnie z tego motocykla będziesz zadowolony, taki złoty środek

http://www.scigacz.pl/Uzywana,Honda,VFR ... 20935.html

Wiem czytałem ten artykuł wcześniej :) Dzięki. Chyba rzeczywiście Honda będzie tym czego szukam :) Teraz gdzieś poszukać żeby się do niej przymierzyć :)

_________________
SV 650N 04


26 maja 2013, o 21:42
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Zmiana Moto
Też mnie kusi aby zmienić moto chodź muszę przyznać, że Ciężko będzie rozstać mi się z moją Sv 650N. Z racji tego, że mam 190cm wzrostu mała sv jest dla mnie trochę przykusa i to jedna z przyczyn rozstania się z nią. Założenia są takie, że uzależniłem się od silnika V i ciężko będzie mnie przekonać do innej konstrukcji więc następny motocykl musi mieć silnik typu V. Styl jazdy jaki preferuje to częste wypady z kumplami po okolicznych winklach od czadu do czasu dłuższa wyprawa (plus plecak)więc szukam złotego środka pomiędzy fajnym lataniem po winklach a wygodną pozycją dla wysokiego kierowcy.
Jedyne co mi się nasówa na myśl to:
-Suzuki v-strom 1000
-ewentualnie suzuki sv 1000s
Wiem, że v-srom ma moc i wygodną dla mnie pozycje za kierownicą, ale obawiam się zakrętów, czy w ogóle są możliwe, szczególnie jak przyjrzymy się wąskiej oponie z tyłu (150), z kolei sv 1000s da sobie radę w winklach ale obawiam się tego samego co w małej sv czyli braku miejsca na moje nogi i całą resztę. Żadnym z wyżej wymienionych motocykli nie miałem przyjemności ujeżdżać :] , to są tylko moje suche spostrzeżenia i być może się mylę. Myślę, że pomożecie rozwiać mi wątpliwości a może podsuniecie mi inną V-kę która spełni moje oczekiwania.

Na tym filmiku wydaje mi się, że v-strom ma szerszą oponę z tyłu niż fabryczna. Czy słyszeliście może o innych rozmiarach opon które sprawdzają się w tym modelu. Wiadomo jak ktoś się uprze to i 180 tam wsadzi, ale chodzi mi o to czy to ma sens. Tym motocyklem można wjechać wszędzie, zależy to tylko od opon. Jedni pchają tam kostkę żywcem z enduro inni sportowe opony na asfalt. Jak to jest tym v-stromem.
http://www.youtube.com/watch?v=Ha8xrYWKZ2Q

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


16 maja 2014, o 11:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Zmiana Moto
Longer napisał(a):
Wiem, że v-srom ma moc i wygodną dla mnie pozycje za kierownicą, ale obawiam się zakrętów, czy w ogóle są możliwe, szczególnie jak przyjrzymy się wąskiej oponie z tyłu (150)

Nie ma się czego obawiać, to bardzo dobry motocykl. DL650 dwa razy wygrał Alpen Masters, pomimo tego że nie jest produkcji niemieckiej... ;-)
Osobiście chętnie bym przytulił DL1000 ale większość jeżdżę po mieście, gdzie jego gabaryty by przeszkadzały...

Longer napisał(a):
z kolei sv 1000s da sobie radę w winklach ale obawiam się tego samego co w małej sv czyli braku miejsca na moje nogi i całą resztę.

1000 i 650 gabarytowo są bardzo podobne.

Longer napisał(a):
Wiadomo jak ktoś się uprze to i 180 tam wsadzi, ale chodzi mi o to czy to ma sens.

Nie ma :) IMO optimum to jest zawsze to co zaleca producent. A 180 to gruba przesada.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


16 maja 2014, o 11:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Zmiana Moto
Czyli jak na razie zostaje v-strom, tak myślałem że sv 1000s będzie za małe, czekałem tylko na potwierdzenie :). Z tą oponą jestem świadomy, że producent wyliczył to bardzo dobrze i tak ma być tylko wizualnie trochę słabo to wygląda, ale nie można mieć wszystkiego :). Teraz pytanie który rocznik v-stroma jest najbardziej udany albo których lat produkcji unikać bo czytałem o różnych poprawkach w tym modelu. Mój budżet to 15tyś.

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


16 maja 2014, o 11:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Zmiana Moto
Longer napisał(a):
Wiem, że v-srom ma moc i wygodną dla mnie pozycje za kierownicą, ale obawiam się zakrętów, czy w ogóle są możliwe, szczególnie jak przyjrzymy się wąskiej oponie z tyłu (150)

Wąska opona pomaga w pokonywaniu zakrętów,a nie utrudnia manewr. Szeroką oponę zakłada się dla lansu albo dla prostych. Jeśli natomiast chodzi o poręczność i łatwość przerzucania z zakrętu w zakręt, to wąska opona pokonuje szeroką.


16 maja 2014, o 12:02
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Zmiana Moto
Inkling napisał(a):
Wąska opona pomaga w pokonywaniu zakrętów,a nie utrudnia manewr. Szeroką oponę zakłada się dla lansu albo dla prostych. Jeśli natomiast chodzi o poręczność i łatwość przerzucania z zakrętu w zakręt, to wąska opona pokonuje szeroką.

Dobrze wiedzieć, bo akurat tego nie byłem do końca pewien :)

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


16 maja 2014, o 12:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Zmiana Moto
Longer a o Dorsoduro myślałeś może?

_________________
www.poomoc.pl


21 maja 2014, o 17:11
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Zmiana Moto
Ciekawa propozycja, ciekawe co by plecaczek powiedział na tak skromną kanapę :)

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


26 maja 2014, o 07:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23
Posty: 427
Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
Post Re: Zmiana Moto
Ja podobnie jak sztamber mam 170cm (niespełna)
Jestem na etapie szukania następnego moto.
Cóż. SV1000S jest jednak dla mnie dużym moto. Wstawianie kości obniżających to coś czego wolałbym uniknąć. W sumie, to wstawiłem kości i po 3kkm wróciłem do ori ustawienia. Radzę sobie.
Jeżdżąc na Litrze myślałem, że tak już musi być i na każdym 1000cc będę wyglądał śmiesznie i trudno.
Okazało się, że jestem w głębokim błędzie.
Mój kolega ma FZ1-golasa i dał mi się przejechać. Okazało się, że fizycznie o wiele lepiej czułem się na FZ. Ba. W dalszych poszukiwaniach okazało się, że nakidy FZ1 są często dźwigane na kościach i ten kolegi taki był. Poprzymierzałem się do FAZERów i okazało się, że jakiekolwiek dłubanie by obniżyć moto jest zbędne. Zwyczajnie.
Jakie było moje zdziwienie kiedy postawiliśmy moje 1000 koło Fazera. Pomimo, że na papierze Fazer ma większy rozstaw osi a długość całkowitą tylko ciut krótszą to w rzeczywistości jego "Body" jest krótszę o całą owiewkę SV albo wielkość kufra. SV może jest wąskie i wizualnie zgrabne ale jest też strasznie długie. (Długość Fazera na papierze jest podane z błtnikiem i stąd różnica)

Na chwilę obecną moi faworyci, do jakich się przymierzyłem ( i okazywały się w każdym przypadku mniejszymi moto od litra SV)
- Yamaha KiloFAZER 2006 (numero uno dla mnie)
- Kawałsuki Z1000 2010 (Szok jak niewielki ten motocykl jest)
- GSX-R 750 -1000 K6-K7
Ciekawi mnie jeszcze Z1000 przed 2010 (cena)

Co jeszcze mógłbym rozważyć w kwocie do 20k zł?


p.s. Nie polecam dużej SV niskim osobom. amen.


27 maja 2014, o 07:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Zmiana Moto
Litrowa sv za duża? Koleżanka ma XX-a a kawał kobity z niej że aż strach pomacać :obity: Będzie jakie ze 160 wzrostu a waga taka że jak się czegoś nie trzyma to ją wiatr wywraca. A na tym XX manewruje jakby na rowerze z bocznymi kółeczkami smigała :mrgreen:


27 maja 2014, o 07:26
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL