Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 13:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Awaryjność wersji gaźnikowych 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Awaryjność wersji gaźnikowych
...oraz TWF Racing Forum, svrider.com.


10 sie 2014, o 22:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Awaryjność wersji gaźnikowych
A można link?

_________________
Obrazek


10 sie 2014, o 22:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Awaryjność wersji gaźnikowych
Nie ma tego w jednym temacie czy poście.


10 sie 2014, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Awaryjność wersji gaźnikowych
No to w takim razie zapytam w tan sposób...
Skąd oni to wiedzą? Mają jakieś dowody poparte badaniami? Samo suzuki zdradziło te informacje?
Chodzi mi o jakieś konkrety, bo opowiadać to czy owo, to też bym chciał, ale jak ktoś mnie zapyta skąd to wiem, to leżę i kwiczę jak młoda świnka :P

_________________
Obrazek


11 sie 2014, o 06:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Awaryjność wersji gaźnikowych
Duża liczba userów TWF Racing to osoby ścigające się w różnych klasach, z moich obserwacji wynika, że spora grupa z tych osób sama sobie grzebie przy silnikach.
Mistrzem tych silników jest Zoran V., od kilkunastu lat przygotowuje je do zawodów. Przez jego stół przewinęło się pewnie już z kilkaset takich jednostek. Takie niuanse jak wytrzymałość poszczególnych elementów to jego doświadczenie przekazane dalej.


11 sie 2014, o 13:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Awaryjność wersji gaźnikowych
Tylko ile z tych sprzętów jest użytkowana w miare normalnie, na torze to lekkiego życia one nie mają więc to również ma wpływ na wrtzymałość jednostki. Choć coś w tym może być, lepiej byśmy nie musieli się o tym sami przekonać, które są trwalsze, a nawet ile wytrzyma silnik.

A ty Słoniu piec szykuj i odpalaj, najlepiej jakiś live stream uruchom xD


11 sie 2014, o 13:52
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL