Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: V 2
kozik napisał(a):
skwaro napisał(a):
na7 napisał(a):
V'ki w erze prędkości i super sportów trochę odstają od rzędówek. Ludzie (trend) gonią za prędkością i lansem ponad wszystko i nie odnajdują silnikowego serca. Zauważyłem to z autopsji.
Jakoś KTM RC8R czy Ducati 1198 Panigale zaprzeczają tej teorii, tyle że na tak mocnej V-ce to już trzeba umieć jeździć :-)
Poprzednia wersja robi wrażenie a co dopiero ta. Nowe Ducati jest lżejsze od modelu 1198, o ok. 10 kg, a jednocześnie ma 20 KM więcej od swojego poprzednika i teraz łącznie wychodzi 195 KM przy masie 164 kg. Ciekawe co na niej pokarze w 2012r Valentino Rossi
Akurat maszyny torowe to trochę inna bajka, Ducati w MotoGP to V4 nie V2, przynajmniej do tego sezonu, nie pamiętam jak będzie w przyszłym.
BTW, oczywiście miałem na myśli Ducati 1199 Panigale nie 1198S :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.