Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Re: Tym bym pojeździł ...
Owca007 napisał(a):
jacaaaa napisał(a):
Cougar napisał(a):
jacaaaaNo ja też obecnie jeżdżę 250 ale YZtką
To czego więcej trzeba
Przerabiałem temat tego cuda osobiście i powiem, że żałuję, że sprzedałem choć, że silnik to z 80mth i remont był ale jak to jedzie .
No niestety albo kupujesz igłę albo kupujesz wrak i robisz kapitalkę. A prawda jest taka , że i tak co 5 latanie coś się jeb.. Ale brak przyczepności na każdym biegu i koło w powietrzu to sprawa warta każdych pieniędzy
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
21 paź 2012, o 23:52
Drobny
SV Rider
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58 Posty: 362 Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
Re: Tym bym pojeździł ...
Jak się bawić to się bawić..... w moim przypadku potrzebował bym tak z 20km prostej i rozgrzanego pełnego dobrej smoły asfaltu...dla przyczepności
22 paź 2012, o 11:56
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Re: Tym bym pojeździł ...
lpt napisał(a):
Hm... w jednym wielkim skrócie, to 916 jest legendą kontynuowaną przez 996/998. Konstrukcja 916 jest z 94r, uniwersalnie piękna - na szacunek zasługuje właśnie 916 za rozpoczęcie ( po 888 bądź 851 ) prawdziwie mocnej serii SBK. A sam design się bardzo nie zmienił - no, 916 ma piękne trójramienne felgi ( 748 też ) - cała zmiana drzemie w silniku ( w 998 już testastera ) oraz zawieszeniu oraz wtryskach itp. Czyli 916 to taki mustang z 67' co zamiast tylnych siedzeń miał ławeczkę - niby nic wielkiego, ale właśnie to jest ten początek legendy
Jeśli np. porównasz ferrari F40 z 916, to można nawet pokusić się o wrażenie, że to ten sam projektant Tylko między nimi jest 7 lat...
Potwierdzam lpt. Jestem już w domu, sprawdziłem i młody dokładnie śmiga Ducati 998R. Raz jeszcze mea culpa.